Blinkry blikaj tak rychle, jak je postavenej prerusovac. Pokud mas starsi motorku a prerusovac je bimetalovej, je to skutecne tak, ze rychlost blikani je umerna zatizeni a zmena z 21 na 16W poznat bude. Predpokladam ale, ze mas motorku vybavenou prerusovacem elektronickym, ktery je nastaven tak, aby zdvojnasobil frekvenci v pripade prasknuti jedne zarovky. Tedy, pokud mas originalni zarovky 16W a das tam 21W, bude blikat porad stejne rychle a fungovat bude spravne. Pokud bys chtel dat 16W zarovky do blinkru, kam patri 21W, bude to blikat stejne rychle, ale svitivost bude mensi a zejmena za slunecniho dne muze nastat vaznejsi problem. Pokud bys naopak mel blinkry stavene na 16W a tys tam chtel dat silnejsi zarovky, nestane se nic, jen hrozi, ze ti se ti pri dele zapnutem blinkru vnitrek blikace roztece, byva plastovy a je vlastne jedinym omezenim vykonu zarovky krome legislativy.
Takze pokud tam chces dat blinkry s 21W, neboj se toho