paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW Servis - peklo
27.5.2009 v 16:33
Tak si chci postezovat a varovat ostatni - s BMW servisem to je v soucasnou chvili v CR tragedie.

Mam rok starou F800S (tedy v zaruce) a odesla palivova pumpa. Nicmene AuTec jako improter v soucasne dobe NEDODAVA zadne dily. Proc presne nevim, ale je to opakovana situace. Dealer BMW,kde jsme moto koupil, se zdraha ji prijmout na garancni opravu, protoze by to musel nejspis zacvakat ze sveho a rada je, odvezte to to do Drazdan, at to tam opravi na garanci. Naklady s tim spojene ale samozrejme nikdo neuhradi.

Je to jen takovy povzdech, ale od BMW bych cekal lepsi starost o zakaznika. Taky varovani pred AuTecem, ted bych u nich rozhodne nic nekupoval.

28.5.2009 v 21:12 | Nahoru | #61
Takovej bordel! Big forever!!

28.5.2009 v 22:24 | Nahoru | #62
bidlos> Dik moc za vycerpavajici informace.

3 reakcí na tento příspěvek BMW Servis - peklo

28.5.2009 v 22:41 | Nahoru | #63
a sakra a ja ze chtel nejakou k1200, hold budu muset se podivat na jinou masinu

2 reakcí na tento příspěvek BMW Servis - peklo

29.5.2009 v 00:05 | Nahoru | #64
servis bmw

Naposledy editováno 29.05.2009 00:09:29

29.5.2009 v 08:21 | Nahoru | #65

0cool>a sakra a ja ze chtel nejakou k1200, hold budu muset se podivat na jinou masinu

už zase?

29.5.2009 v 12:59 | Nahoru | #66

Na mimogarancni prohlidky a servis tady par osvedcenych servisu nastesti je.

Za nektere zavady, ktere tu nekteri uvadeli (ala upadla pristrojovka na nove motce po 100 km) nemuze BMW, ale ti curaci co motku montovali z bedny a neudelali to poradne - jak je u nas mnohdy zvykem. Pred 14 dny jsem byl u kamosu od BMW Maier u Mnichova (tam jezdim i na servis) a skladali tam novy GSA z bedny pro cerstveho majitele. Ten tam sedel na BMW zidlicce s BMW kafem v ruce, mel to jak na divadle v prvni rade, zaril jak vanocni stormecek a pozoroval ten koncert... ...a bylo se na co divat.

29.5.2009 v 13:03 | Nahoru | #67

Bubak z Nemecka>... nojo, jedina rada je hodit to garancku za hranice a poslat BMW ostrou prosbu s popisem situace a s zadosti o napravu - klidne i v anglictine - oni zapadonemecti soudruzi anglicky umi taky. Pokud to dokazes sesmolit v nemcine, bude to jedine k dobru veci. Dokud risske vedeni BMW nekopne AuTec do prdele a nezaridi skutecne solidniho importera samo nebo neda licenci nejake spolehlive a zavedene firme, bude to porad na pycu a ty motorky za to nemuzou.

Na mimogarancni prohlidky a servis tady par osvedcenych servisu nastesti je.

Tak to je mazec, já bych fotil jak i život až by z blesku měli mžitky

29.5.2009 v 13:04 | Nahoru | #68
0cool> .. u nas radeji ne, v DE mam zname u BMW Maier u Mnichova. Majitel je fajn typek, 4x mistr sveta na ploche draze a ma BMW autorizovany shop pres 25 let...

29.5.2009 v 13:12 | Nahoru | #69
Macek NX> ... frajer mel nastesti kameru, tak kameroval. Ale kluci mechanicti predvedli fakt super show - na ferovku meli i bile rukavice (krome BMW kombinez), aby mu to pri skladani nepotapali - prisaham, nekecam. Taky jsem cucel jak pero z gauce (teda az z 2hy rady, abych nerusil).

29.5.2009 v 14:08 | Nahoru | #70
Bubak z Nemecka> No to mě poser, to je prostě přístup k zákazníkovi. Ani se kolikrát nedivím, že nás mají za východní hovada a křupany.

29.5.2009 v 15:11 | Nahoru | #71
Minulý pátek jsem byl nahlášený u autecu na garančku a montáž orig.kufrů, plexi, krytů rukou, účtovaná a i reálná doba práce 45 min. čekací doba na provedení těchto primitivních úkonů 7,5 hodiny, s bohem Stodůlky asi zkusím to Polsko.

2 reakcí na tento příspěvek BMW Servis - peklo

29.5.2009 v 15:50 | Nahoru | #72
ahoj, tak přispěju taky svojí troškou do mlýna.
Objednal jsem se u Autecu na prohlídku. Motorku jsem koupil v DE. Chtěl jsem provést komplet prohlídku, výměnu náplní a přezout pneu. Motorka měla najeto asi 8000tis. Sice jsem už dříve četl negativní hlášky o tom, jak to tam stojí za hovno, ale taky dost již dobrých ohlasů na zlepšení, asi to psal majitel. Tak po dlouhém uvažování jsem se tam rozhodl objednat. Termín jsem si v pohodě domluvil s asistentkou. Servisák to nebral.Přijel jsem tam na stanovenou dobu, čekám u stolku přijímacího technika asi 3/4hodiny bez reakce okolí. Volam mu na mobil nic, volá ho asistentka nic. Už nás tam stála pěkná skupinka, když si servisman přišel. Výraz tváře jasně naznačil, že nejsme vítáni(pokud nedostal výplatu 3měsíce, tak to se ani nedivým). Sepsání formalit, cena stanovena na 8000,- i když slibovali telefonem 6500,-,doba servisu asi 4-5hodin. Čekal jsem tam přes 7hodin,asi si nechají zaplatit i oběd, neboť to bylo od 10hod do 17hod a když jsem sečetl minuty za práci, tak na tom musel mechanik nonstop makat, cena 10500,- (výměna kapalin, i v kardanu!,vzduch filtru, přezutí mých vlastních pneu předek+zadek a komplet prohlídka a ještě prý prohlídka na 10000km, až doma mě došlo, že mě měli udělat jen těch 10 000 a ne dvě prohlídky najednou) šel jsem do kolen. Jelikož jsem byl dost unaven z čekání,znechucen chladným přístupem(kurva jak to může někdo dělat bez lásky k motorkám!) a spěchal jsem domů, moc jsem to nezkoumal a zaplatil v domění že je vše ok a super kvalitě za ty prachy 95Kč za 5minut práce!!! to jsem ale byl zklamán při zpáteční cestě, mám to 120km. Motor značně vibroval a ozíval se tam zvuk, svištění proudu vzduchu, jako když někde není něco dobře nasazeno z kapotáže zpět na své místo. Tak jsem se snažil týden dovolat servisnímu technikovi. Po týdnu opakovaných telefonátů jsem se konečně dovolal. Mám přijet, mrknou na to. Tak jsem dorazil v 9hod. oprava trvala 5hodin a výsledek? motor - prý seřídily opět ventily a nějaké škrtící klapky, které ovšem už při první kontrole ještě byly v normě, svištění nezjištěno, taky jak to může na dílně zjistit, když to začně hlučet při 40km/hod.,cena alespoň symbolických 500,- opět silně znechucen platím, jsem dost měkota a než abych se hádal, no jednoduše jsem vůl. Vibrace jsou sice menší,ale pořád mám pocit, že před kontrolou to tak nevibrovalo a motorka byla svižnější.Svištění - stále sviští. A jaké je poučení? Jsem vůl, měl jsem dát na rady ostatních, ale kdo to nezažije, neuvěří! Příští servis ve 20tis. bude jistě ve Vídni!!!

29.5.2009 v 15:53 | Nahoru | #73
:D bozinku to chcu nekdy taky zazit jsem rozhodnut pro nove BMW vyrazit za hranice :D:D:D

29.5.2009 v 19:38 | Nahoru | #74
Jawan> .. coz nova masina. Ja kupoval jeteho boxera se 17ti tisici na tachu a stal vylestenej v showroomu mezi novejma motorkama. Ja si napred myslel, ze je to neprodana funglovka....

29.5.2009 v 19:41 | Nahoru | #75
Je dobře,že to krachuje... když se ani k člověku neumí chovat

29.5.2009 v 19:47 | Nahoru | #76

prtkin>ahoj, tak přispěju taky svojí troškou do mlýna.

No to je katastrofa.

29.5.2009 v 22:01 | Nahoru | #77
Tak to jsem si tedy pomohl. Po 5 bezproblémových letech s maximálně spolehlivými Yamahami Fz6 a FZ1, kdy jsem měl servis za rohem, na žádný díl jsem nikdy nečekal víc, než 5 dní a jednou do roku nás seriózní prodejce této značky pozval k sobě do prodejny na představení novinek a žranici, přešel k méně spolehlivému BMW s nedostupným servisem a nad zlato vzácnými díly :\ Naštěstí jsem si zvolil prodejce, který má kontakty v Německu a i po roce od prodeje se o stroj, který mi prodal hezky stará. Nedávno mi domluvil Regensburgu u firmy PIA bezplatnou záruční prohlídku s pár drobnými úkony. Je sice fakt, že jsem musel jet 450 km daleko, ale než se dohadovat a ztrácet čas s nějakým nevrlým zastoupením v Praze, tak jsem to měl ještě super.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Servis - peklo

29.5.2009 v 22:01 | Nahoru | #78
prtkin> no tak to seš smolař, mě v autecu, po zjištění že moto není od nich, odmítli objednat dřív jak za tři měsíce. Proto od začátku jezdím do Vídně. Garančka po 10000 km stála tuším něco lehce přes 300 éček a po 20000 byla za 674,19 (sem ještě našel účet). Po 30000 ještě nejsem rozhodnutej kde. Jinak Renocar Brno mě opravoval moto po drobné dopravní nehodě. Za prohlídku předního kola si vzali 400 kč. Šrámu si prý nevšimli takže ráfek nevyměněn a poj. dodatečně nechce nic uznat. Takže já sem zase solidně nasranej na ně. Nejvíc mě vytočil vedoucí servisu. Prej to na jízdu nemá vliv tak o co mě vlastně jde. Vědět který auto je jeho, udělám mu palicou úpravy, který taky nebudou mít na jízdu vliv.
E: Ty fotky mě zničí

Naposledy editováno 29.05.2009 22:05:48

30.5.2009 v 01:00 | Nahoru | #79
bidlos> [img] škrábu ? To i podle mě nemá žádný vliv na jízdu a vzhled to více méně nekazí...

taky bych byl nasranej, to dá rozum

3 reakcí na tento příspěvek BMW Servis - peklo

30.5.2009 v 01:16 | Nahoru | #80

30.5.2009 v 07:46 | Nahoru | #81
defer77> Aspoň nějaký pozizivum

30.5.2009 v 08:32 | Nahoru | #82
LIDI AT MI NĚKDO VYSVĚTLÍ PROČ SE VŠÍM CO BY MĚLO BÝT NA DENNÍM POŘÁDKU JSOU JEN POTÍŽE???

Motka v záruce a stejnak musiš do Drazdan? Je to normální?
Pak všechny ty závady na motkách které josu např. 3-5let staré mě toho přijde dost....

Neříkám , že jiná odvětví i nemotiristická josu na tom lépe třeba taková elektronika Notebooci , mobili atd je to všechno spotřební zboží a vše se sere....

Řeknu to tak , že je lepší doma sedět a číst si knížku - teda pokud v tiskárně vytisknou celý obsah a nechybí tam stránky....

Dělám si z toho srandu . ale když Vám povím že jsem zařizoval byt - nákup nových věcí a se vším problémy reklamace , dohadováního se atd ...Hruza!!!
Mikrovlnka : horní kryt prasklí a na displeji se občas strácí části číslic.
Leifheit-žehlící prkno prasklí kryt reklamace 3měsíce , mop na vytírání nejde rozebrat.
Stěna obývací : chyběli díly k dostavění a škrábance....
Lednička : je to sestaveno z dílu které na sobě mají folii a ta nejde oddělat pač se kryje s jinými díly...
Sedačka rohová její druhá pulka je o dost měkkčí než první....
Nekoupil jsem do bytu jednu věc která by byla ok!!!
A takhle bych mohl pokračovat

30.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #83

defer77>No hošiii skoro každej co sedlá velký enduro sní o BMW ale po tomhle vláknu jsem velice rád že moje tenerka má najeto už přes 70 tisíc km a jezdí a jezdí a nic po mě nechce. Jinak do Autecu jsme jezdili kvuli autu a jediný co tam maj dobrý jsou palačinky v tom bistru

Palačinky jsem tam neměl,jen kafe... dobrý,ale malý

30.5.2009 v 10:52 | Nahoru | #84

SiSpo>bidlos>75mm škrábu ? To i podle mě nemá žádný vliv na jízdu a vzhled to více méně nekazí...

taky bych byl nasranej, to dá rozum

vzhledem k faktu, že měl být v rámci poj. události vyměněn, ale nebyl skrz laksní přístup mechanika tak mě to sere!
Prokoplé dveře u osobního automobilu také nemají vliv na jízdu a vzhled to více méně nekazí. . .

30.5.2009 v 12:40 | Nahoru | #85
fazer1man> ... co nadelas. Pruser jsou prave ty zarucni opravy. Pokud je uz po zaruce, tak par sikovnych servisu, kde umi BMW je. Jenze zase nemuzou vyreklamovat veci v zaruce....

30.5.2009 v 13:00 | Nahoru | #86
bidlos> stajnak takové prokoplé dveře jsou více vidět něž něco malého splývajícího s pneumatikou

ale jasně, pokud to mohlo být zadarmo venku proč ne

30.5.2009 v 14:41 | Nahoru | #87
Taky trochu přispěji do mlýna. Mám svoje zkušenosti s Autecem a díky bohu, že končí. Loni jsem si užil svoje s diferákem na K1200 S. Vše jsem ke spokojenosti vyřešil v Německu.
To ti ale moc nepomůže. Zavolej si do Vídně, domluv si opravu a dovez motorku tam. Náhradní díl bez práce na záruku ti asi nedodají. Ale prvně bych zašel tam, kde jsi motorku koupil a pokud dělají i záruční servis, musí ti motorku opravit. A nebo můžeš zkusit Bratislavu.
Podle informací, tak pokud to dobře půjde, bude Renocar od září autorizovaný servis a prodejce. Nejpozději od nového roku.

30.5.2009 v 15:47 | Nahoru | #88

bystřické 1>servis bmw

taky spokojenost ,doporučuji

30.5.2009 v 17:57 | Nahoru | #89

... nechci tě přesvědčovat, ani ti nabízet tu moji,(i když ji prodávám) ale na lepší se asi mockrát nesvezeš ! Možná jsem měl napsat, na nejvhodnější na naše silnice. Ryhlá, silná, pohodlná a s malou spotřebou. Nechci tady polemizovat o tom, jestli je lepší R1, nebo GSX-R, nebo CBR. To jsou okruhovky. Ale motorka,která tě odveze hodně rychle a pohodlně ve dvou a s kuframa, takovejch moc není. A můžeš s ní na okruh i na sprint. Brno jezdím s okolo 2:30 a na sprintu jsem jel 10: 165. A za víkend ve dvou klidně pře 1000 kiláků. A nebýt toho problému s diferákem, nevím, co to je servis, dolívání oleje a ostatní starosti. Dvě garančky, v 10 a 20 tisících mě dohromady stály cca 11.000 Kč.

30.5.2009 v 22:20 | Nahoru | #90
Tak to vypada trochu lepe, u Bychla se tomu postavili celem a taky vypada, ze AuTec preci jen vyridi alespon garancni naroky a dokaze dostat na ne z DE dily. Uvidime pristi tyden.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT petrosolsobě 2 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě
Problém s elektrikou, nestíhá dobíj... BMW F 800 S Hant2 8 21.6.2023 v 19:42 Hant2
Originál nosič topcase BMW F800R/ST... BMW F 800 S, BMW F 800 GS, BMW F 800 ST, BMW F 800 R... Davaz 0 15.2.2023 v 01:26 Davaz
Za deště mě ohazuje zadní pneu BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R Davaz 30 8.2.2023 v 07:16 zatr