globalmoto_kveten





Téma: A jsem bez papíru, passat vs. R1
 
22.5.2009 v 14:55
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 14:57 | Nahoru | #1
jooo, tebe znám, jsi to ten, co byl s Kardanem v Havru?

jinak upřímnou soustrast, říkal mi to

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 14:58 | Nahoru | #2
no, každej cip kerej na R1pičowoe neujede prassatoj by ty papíry měl odevzdat sám a dobrovolně woe...

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 14:59 | Nahoru | #3
dávali jste sprinta? ptát se kdo vyhrál asi nemá cenu, co...

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:00 | Nahoru | #4
Tak to je na hovno. A kaj tě lapli? Na Rudné?

2 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:01 | Nahoru | #5
nekecej ze ten passat jede lip jak R1 =DD

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #6

trikpa>nekecej ze ten passat jede lip jak R1 =DD


a to bylo keců jak je to líná těžká lemra proti motorkám

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:07 | Nahoru | #7
co je jednodusi jet 270 na motorce nebo v aute? myslim, ze proti R36 uz nema moc lidi sanci... nebavim se o sebevrazednych kamikatzzzeee

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:08 | Nahoru | #8

trikpa>nekecej ze ten passat jede lip jak R1 =DD



Jede líp, na mašině ani na dálnici neudržíš 270 - 280 pořád, aby jsi mu ujel. V zatáčce přibrzdíš, dostane se před tebe ... Jen sebevrah by se mu snažil ujet.

2 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:09 | Nahoru | #9
Za kolik bude ta R1 na prodej?

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:11 | Nahoru | #10
Roubi_R1>

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:14 | Nahoru | #11

Rado_>Za kolik bude ta R1 na prodej?


nebo jí na rok pronajmi, ať z toho aspoň něco máš

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #12
to ti došel benzín ,že tě dojeli?

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #13
já teda nevim jestli bych se vůbec snažil tomu passatu ujíždět, přecejen maj SPZ a pak se někde dohadovat že to byla osoba blízká, krom toho kdyby mě u toho ještě chytli, tak by to byl asi tuplem průser

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:27 | Nahoru | #14
když už si to nakousl tak bys mohl napsat co se stalo

2 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:27 | Nahoru | #15
von ten pasat asi jede ,he?

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:28 | Nahoru | #16

zemic>von ten pasat asi jede ,he?



Jak kdy... Někdy taky stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:30 | Nahoru | #17

zemic>von ten pasat asi jede ,he?



Jede a není na ozdobu, bohužel jsem s ním už na D1 měl taky tu čest, když mě zastavil. Ale dobrá posádka, pokuta 400 kč jako výstraha pro příště.

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:33 | Nahoru | #18
Ještě že ústeckej je v opravě

4 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:33 | Nahoru | #19
Raději celé:
Měření bez použití výstražného světla modré barvy
Podle § 18, odst. (3), zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, platí:
„Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg
a autobusu smí jet mimo obec rychlostí nejvýše 90 km.h-1; na dálnici a silnici pro motorová
vozidla rychlostí nejvýše 130 km.h-1. Řidič jiného motorového vozidla smí jet rychlostí nejvýše
80 km.h-1.“
Výše uvedené ustanovení platí pro všechna motorová vozidla bez výjimky. Ani policejní vozy
nesmí jet na dálnici a silnici pro motorová vozidla rychlostí vyšší než 130 km.h-1, pokud
neužívají zvláštního výstražného světla modré barvy. Měřit v souladu se zákonem tak mohou
v tomto případě pouze vozidla o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg
a případně jiná vozidla nebo jízdní soupravy, jejichž konstrukční rychlost je nižší než
130 km.h-1.
Měření s použitím výstražného světla modré barvy
Podle § 41, odst. (1), zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, platí:
„Řidič vozidla, který při plnění úkolů souvisejících s výkonem zvláštních povinností užívá
zvláštního výstražného světla modré barvy,2) případně doplněného o zvláštní zvukové
výstražné znamení (dále jen "vozidlo s právem přednostní jízdy"), není povinen dodržovat § 4
písm. c), § 5 odst. 1 písm. f), g) a h), § 6 odst. 5 a 6, § 7 odst. 1 písm. b), § 11, § 12 odst. 1, 2,
4, 5 a 6, § 13 až 17, § 18 odst. 2, 3, 4 a 8, § 19 odst. 2 a 3, § 20, § 21 odst. 2, 3 a 4, § 22, 23, §
24 odst. 3 a 4, § 25 odst. 1, 2, 3, 4, 5, § 26 odst. 3, § 27, § 28 odst. 2, 3 a 5, § 31, § 32 odst. 6,
§ 35, § 36 odst. 1 a 2 a § 39 odst. 4 a 5; je však povinen dbát potřebné opatrnosti, aby
neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.“
Měří-li řidič policejního passatu řidiče, který překračuje nejvyšší dovolenou rychlost, musí
mít v době měření zapnuté zvláštní výstražné světlo modré barvy. V opačném případě
porušuje zákon a dopouští se stejného přestupku, jako řidič měřeného vozidla. Pojede-li
policejní passat na dálnici rychlostí 130 km.h-1 v době, kdy bude předjížděn řidičem, který
jede např. 180 km.h-1, musí již při akceleraci na rychlost 131 km h-1 mít zapnuté zvláštní
výstražné světlo modré barvy. Při tomto postupu však bude úspěšnost policie prokázat řidiči
spáchání přestupku limitovat k nule.
Výstražná světla modré barvy na policejních passatech
Podle § 41, odst. (2), písm. a) zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních
komunikacích, platí: „Zvláštním zvukovým výstražným zařízením doplněným zvláštním
výstražným světlem modré barvy mohou být vybavena vozidla Ministerstva vnitra používaná
policií a označená podle zvláštního právního předpisu.“
Zvláštním právním předpisem je vyhláška č. 460/2008 Sb., o způsobu vnějšího označení,
služebních stejnokrojích a zvláštním barevném provedení a označení služebních vozidel,
plavidel a letadel Policie České republiky a o prokazování příslušnosti k Policii České
republiky, kde podle § 11, odst. 1 a 3 platí:
„ Služební vozidlo policie se zvláštním barevným provedením a označením je stříbrné barvy
s vodorovným modrým pruhem na bočních stranách a na zadní části a žlutými a modrými
prvky; služební vozidlo je označeno na bočních stranách nápisem „POLICIE“ černé barvy
na stříbrném podkladu, na přední části symbolem policie a nápisem „POLICIE“ černé barvy
na stříbrném podkladu a na zadní části nápisem „POLICIE“ žluté barvy na modrém
podkladu. Ve vodorovném pruhu může být umístěn nápis „POMÁHAT A CHRÁNIT“ v barvě
služebního vozidla. Na služebním vozidle může být dále umístěn symbol linky tísňového
volání. Zvláštní barevné provedení a označení může mít reflexní podobu.“
„Služební vozidlo policie, které nemá zvláštní barevné provedení stanovené v odstavci 1 nebo
2, lze označit na přední části a na bočních stranách nápisem „POLICIE“ podle § 4 písm. b)
bodu 3. Nápis na přední straně může být nahrazen symbolem policie. Pro účely osvobození
od zpoplatnění za užití zpoplatněné pozemní komunikace2) a u zaparkovaného vozidla postačí
označení tímto nápisem umístěným za čelním sklem.“
a podle § 18, odst. (6):
„Do 31. prosince 2018 lze užívat služební vozidla, plavidla a letadla policie se zvláštním
barevným provedením a označením podle vyhlášky č. 14/2008 Sb.“
Vzhledem k tomu, že policejní passaty nejsou označeny podle zvláštního právního předpisu,
nesmí být vybaveny ani zvláštním zvukovým výstražným zařízením doplněným zvláštním
výstražným světlem modré barvy.
Navíc
Podle § 24, odst. (5) vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti
a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, platí: „Zvláštní
výstražné světelné zařízení je umístěno, pokud je to možné, na nejvyšším místě karoserie nebo
nástavby nebo co nejblíže nejvyššímu místu, a to přibližně v podélné střední rovině vozidla
nebo přibližně symetricky po obou stranách této roviny.“
Podle § 24, odst. (7) stejné vyhlášky č. 341/2002 Sb., platí: „Zvláštní výstražná světelná
zařízení vyzařující světlo modré barvy mohou být na vozidle doplněna nejvíce jedním párem
doplňkových zvláštních výstražných svítilen vyzařujících přerušovaný tok světla modré barvy
schváleného typu vpředu svítících a umístěných symetricky k podélné svislé rovině, které jsou
umístěny svým nejnižším bodem činné svítící plochy ne níže než 400 mm a svým nejvyšším
bodem činné svítící plochy ne výše než 1500 mm nad rovinou vozovky. Zvláštní výstražné
světelné zařízení vyzařující světlo modré barvy je vždy doplněno zvláštním zvukovým
výstražným zařízením vydávajícím zvukové znamení se spojitě proměnnou výškou tónu
(sirénou). Frekvence změn výšky tónu mohou být proměnné.“
Policejní passaty nejsou vybaveny pevně instalovanými a do registru silničních vozidel
zapsanými zvláštními výstražnými světelnými zařízeními vyzařujícími světlo modré barvy,
proto nemohou být samostatně vybaveny ani pevně instalovanými doplňkovými svítilnami,
které se nacházejí v přední masce.
Shrnutí
Aby mohla policie získat důkaz o spáchání přestupku spočívajícího v překročení nejvyšší
dovolené rychlosti, musí spáchat úplně stejný přestupek a k tomu ještě přidat přestupek
spočívající v neoprávněném užití zvláštního výstražného světla modré barvy, popřípadě
doplněného zvláštním zvukovým výstražným znamením.
Podle § 51, odst. (1), zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, platí:
„K provedení důkazů lze užít všech důkazních prostředků, které jsou vhodné ke zjištění stavu
věci a které nejsou získány nebo provedeny v rozporu s právními předpisy.“
Ve správním řízení nemůže být k důkazu přihlíženo, neboť byl ve vztahu k řidiči měřeného
vozidla získán v rozporu se zákonem. Protože se ve skutečnosti nejedná o záznam rychlosti
měřeného vozidla, ale o přesný záznam rychlosti policejního passatu získaný z jeho
rychloměru, je to regulérní usvědčující důkaz proti řidiči policejního passatu.
Pomáhat a chránit (před passaty)

Naposledy editováno 22.05.2009 15:35:07

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:36 | Nahoru | #20

RendaBK>Aby mohla policie získat důkaz o spáchání přestupku spočívajícího v překročení nejvyšší
dovolené rychlosti, musí spáchat úplně stejný přestupek a k tomu ještě přidat přestupek
spočívající v neoprávněném užití zvláštního výstražného světla modré barvy, popřípadě
doplněného zvláštním zvukovým výstražným znamením.
Podle § 51, odst. (1), zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, platí:
„K provedení důkazů lze užít všech důkazních prostředků, které jsou vhodné ke zjištění stavu
věci a které nejsou získány nebo provedeny v rozporu s právními předpisy.“
Ve správním řízení nemůže být k důkazu přihlíženo, neboť byl ve vztahu k řidiči měřeného
vozidla získán v rozporu se zákonem. Protože se ve skutečnosti nejedná o záznam rychlosti
měřeného vozidla, ale o přesný záznam rychlosti policejního passatu získaný z jeho
rychloměru, je to regulérní usvědčující důkaz proti řidiči policejního passatu.

jako bez urážky, ale takto smýšlí jen idiot s IQ rovnajícím se počtu otáček své motorky, avšak se záporným znaménkem.... Za takové rádoby "motorkáře" nezbyde, než se zastydět.... pak, že to v naší republice vypadá tak, jak to vypadá, když se zákony nedodržují... neříkám, že jezdím jen podle pravidel, ale jisté meze opravdu na místě jsou

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #21
neurážej, dostal jsem to emailem, dávám to jen k dobru, přečti si to celé

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #22
RendaBK> To je jen díra v zákoně pro vrchnost, lůza nemá šanci s tímhle uspět

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:39 | Nahoru | #23
jenže to podle mě propaguješ.... tohkle je podle mě totálně OUT.... prostě mě změří, tak zastavím... tečka....

1 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:43 | Nahoru | #24
jak jsem koupil tak prodávám, pro někoho stupidní, někoho to může zajímat,
nikoho za rychlou jízdu neodsuzuju bo to někdy pustím taky, neujížděl bych nemám na to odvahu ani motorku, to je vše

1 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #25
Do hořic nás místní Simíři jezdí taky kontrolovat. Takže hořice PČR team už je passat,octavia červená a modrá,fazer,norm služební vozy. Už čekám jen na vrtulník.

Naposledy editováno 22.05.2009 15:46:53

2 reakcí na tento příspěvek A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:46 | Nahoru | #26
Pokud jedu přes limit, tak v obci do dvaceti kioometrů navrch, což je jen pokuta.... mimo obec pokud neberu v potaz D1 je setkání s Policií na úrovni statistické chyby.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #27
RendaBK: Bohužel, je to nepravdivé. Autor si prostudoval jen paragrafy ve prospěch svého tvrzení, ale další velkoryse přehlédl.

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:57 | Nahoru | #28
snad to nebudu nikdy potřebovat, sám jsem paragrafoneznalec

(reakce na) A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 15:59 | Nahoru | #29

Rado_>Pokud jedu přes limit, tak v obci do dvaceti kioometrů navrch, což je jen pokuta.... mimo obec pokud neberu v potaz D1 je setkání s Policií na úrovni statistické chyby.....



Jak kde, na trase Jihlava-havlickuv Brod - Kolin - Praha pravidel ně potkám tak 2 hlídky s radarem. Minule jsem za cestu Štoky - Čáslav projel kolem tří radrů.

A jsem bez papíru, passat vs. R1

22.5.2009 v 16:01 | Nahoru | #30
bud jeste rad,lepsi bez papiru,nez dopadnout jak ja a to mi jeste dnes doktor rekl,ze uz s rukou hybat nebudu.Kurna a to jezdim od mala .No a dopadl jsem http://www.motorkar...?ft=61955&fid=31
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist