PosMiros>FALC0N>balkon>FALC0N> ale 4t ve 125ccm vždyť to nedá ani 100km/h a u dvoutaktu v pohodě 150 a zrychlení 3x věčí. Každá + ma i svoje - to musíš uznat a až budu velky tak Yamaha TENERE
Myslíš že nedá 100 kmh? To o čtyřtaktech moc nevíš, moje dandyna dá 120 kmh s menšim sekundárem a na Yamaze R125 se dá jet 150 kmh s prstem v zadku a je to 4t
1. Dandyně hrubě přeměřuje tacho jestli sis ještě nevšiml
2. R125 má omezovač rychlosti na 134 km/hod tak jak může jet 150??? to by mě teda zajímalo ty chytráku?
jinak pro Balkona: těm 150 na TDRku taky nevěřím protože s originálním převodem to při 140 Km/hod točí cca 11500 otáček
1. podle městskejch radarů s displejem měří přesně
2. No zkus hádat
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
Ale oddělené mazaní - tomu bych vživotě nevěřil,(a vidím tady že nejsi sám kdo s "italským" TDR co asi zadřel) pokud možno to ukopni a míchej si to sám v nádrži s olejem který tam má přijít ve správném poměru.
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka
U ostrých mašin(cross, enduro) jde hlavně o váhu, 4-Takty (450) byly mezi 250 2T uměle natlačené na příkaz "zhora" stejně jsou pořád citelně težší a udržení závodního motoru 4T při životě je 3x dražší. Navíc KTM už strašně dlouho dává do Ostrých 2T Endur (EXC) těžší setrváky takže je víc krouťáku a tím trochuu mín výkonu nahoře = není to tak bestiální nástup výkonu jako 250 Cross.
KTM to dělat nepřestane, prohlásili to, navíc nové 2T modely jsou většinou vyprodané (objednané) ještě před tím než se vyrobí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka
balkon>PosMiros> Čus prosím tebe nevíš které Tdr mají nikasil a ktere ne ? Dík
No to právě bohužel nevím, o TDR jsem se nidky nezajímal, a měl sem přes 5 let pauzu na motorkách, ale je to dost podstatná věc, hodně to točí, poptej se tady u ostatních majitelů TDR a silničních 125, ti by to měli vědět, a taky se poptej s jakýma olejema mají dobré/špatné zkušenosti.