ma s tim nekdo skusenosti nebo to nema vubec cenu a ty prachy mam radsi prolit za benzin .)
ale tady asi pomuze jen majitel VFR800 s instalovanym timhle cajkem...
mam dojem ze tragicy zesnuly jirkaVFR to mel na svem vfr a myslim ze si to celkem pochvaloval... ale uz si to moc nepamatuju...
D.C.>Nevim, jestli zrovna ja, kdyz tuhle moto nemam do toho mam co kecat, ale sleduju trapeni kamarada, co ji zakoupil a zrocna moc si neuziva... vyjezdy ze zatacek v naklonu v prusmycich i rychlejsich protahovacich atd je vyslovene loterie, jestli se to urve, ci ne, o desti ani nemluve. Zadny ladeni tady nepomuze, na vine je Hi-Tech vychytavka pana Hondy - V-tec... to prepnuti ventilu je moc agrasivni... neladil bych, prolil bych to nadrzi
jj, jak píšeš, mě osobně by vadilo, kdyby si motor dělal sám co chce běz mých povelů, se na tom Milan trápí co?
Já bych šel spíš cestou úpravy převodů, tak abych v běžné zatáčce byl na daný kvalt nad tímto (5000rpm) místem a tak se vyvaroval nástupu Vítka
Naposledy editováno 11.08.2008 12:04:05
Vítka bych Vodpojil
D.C.>Nevim, jestli zrovna ja, kdyz tuhle moto nemam do toho mam co kecat, ale sleduju trapeni kamarada, co ji zakoupil a zrocna moc si neuziva... vyjezdy ze zatacek v naklonu v prusmycich i rychlejsich protahovacich atd je vyslovene loterie, jestli se to urve, ci ne, o desti ani nemluve. Zadny ladeni tady nepomuze, na vine je Hi-Tech vychytavka pana Hondy - V-tec... to prepnuti ventilu je moc agrasivni... neladil bych, prolil bych to nadrzi
nejde mi o ten Vtech, ten umim vyladit v prave ruce, ale spis tam mam jeste diru kolem 5tisic.. Vtech zacina na 6800
Zil>když tam bouchneš mapo na to, co máš na bajku (třeba K&N + Devil), tak by to mělo pomoct. Případně nějaká jiná mapa. Pak je otázka, jestli chceš dát za PC těch cca 10500,- za který se tady prodávaj, nebo jestli si ho seženeš z venku třeba za 5000,- což jde taky. Na to odladění by bylo nejlepší to vzít na brzdu...tam budeš mít jistotu, ale zaplatíš si za ni.
ano mas pravdu, na ebay je kolem 5tisic, ale za brzdu dam dalsich 5.. takze by to vyso nejspis sulnul
1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
savon>nejde mě ani tak o ždímání koní jako spíš o "zlepšení" spalování. mám za to, že otevřeným filtrem a výfukem se vytratilo nějaký optimální tovární nastavení bohatosti směsi a tím comandrem bych to chtěl vychytat aby bylo všechno jak má být . plus potom třeba navíc nějaký doladění křivek
no nevím jak by stříkačka mohla ztratit nějaké své nastavení bohatosti
od toho tam je lambda, takže nic upravovat nemusíš
C.J.>Podle mě to smysl nemá, ale zkušenost nemám a nevím ani o nikom, kdo by Powercommandera na VFR měl, to je pro hustokruté borce na supersportech
A tak já ho zrovna mám a mám tušení, že ho bude mít i Ruďan, protože oba máme 2001, KN a BOSe a stejnej problém, je to celé rozhozené, já už to vyřešil před cca dvěma roky PC ze Švýcarska, Rudu to čeká. Kolem 5500 ot VFR nechce táhnout, musíš ji držet ve vyšších točkách, aby táhla plynule a pak problémy v ot nízkých, cuká, nechce jet. Já teda ještě se Zilovou pomocí přehodil na svou moto svody ze staršího VFR tj. bez katalyzátoru a místo sond mám O2 eliminatory, resp. 330 odpory. Napadlo mě zajet na brzdu, jestli jsem si něčím pomohl, ale žádný zázrak nečekám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
Veferák > cau co myslis tema nizkyma ot.? min jak 3 tis.? jinak paradni drzak na kufry
1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
C.J.>no nevím jak by stříkačka mohla ztratit nějaké své nastavení bohatosti
od toho tam je lambda, takže nic upravovat nemusíš
mám pocit že lambda nic neupraví, takový vychytávky maj snad jenom nový bmw, tady je to nastavený natvrdo a musí se nahrát nová vhodná mapa.
2 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
C.J.>tak podle hodnot z lambdy ECU nastaví optimální bohatost směsi, od toho tam lambda je.. Ale pokud chcete upravovat, tak nezbyde než ten powercommander nebo jiné mapy..
ta lambda tam neni kvuli nastaveni smesi-ale kvuli ekologii-hlida smes kvuli katu, ostatne se tam pouziva skokova lambda ze ktery leze jen nejaka hodnota kdyz je to chude a jina kdyz je to bohate.. o kolik se to od idealni smesi lisi je tezke z teto sondy dostat.. pro presne rizeni pomoci lambdy je potreba tzv sirokopasmovou lambdu a tu zadna moto nema...
navic to rizeni podle teto lambdy bezi jen v tzv closed loop rezimu - tzn tam kde se vstrikovani ridi tlakem(podtlakem) v airboxu a otackach, to zpravidla byva do cca 4tis RPM, a pri jizde kdy se moc nezrychluje, ve vyssich otackach a pri zatizeni(akceleraci) prechazi jednotka do rezimu kdy jede podle prednastavenejch map v zavislosti na otevreni klapky a otackach a lambdy si v tomhle rezimu vubec nevsima...
tzn da se rict ze zadna jednotka se neumi sama "prenastavit" na upravy vyfuku atd...
je fakt ze prechody mezi temahle dvema modama vstrikovani bejvaj ucukany, kus od kusu i u stejneho modelu moto a obcas se to podari commanderem vyladit, ale chce to si pohrat s custom mapou, mapa z netu to vetsinou nevyresi.. taky kdyz se vyhodi ta cast vyfuku s katem je tam ta lambda zbytecna a dava se misto ni "o2 eliminator" odpor vetsinou kterej dela to ze ridici jednotka nehazi chybu.
Stev>mám pocit že lambda nic neupraví, takový vychytávky maj snad jenom nový bmw, tady je to nastavený natvrdo a musí se nahrát nová vhodná mapa.
tak tak, akorat mam dojem ze ani bmw si pomoci lambdy nepredelava palivovy mapy, spis si upravuje predstih podle cidla klepani.. co sem ted naposled neco delal na novejch CBR1000RR tak maj cidlo klepani taky, takze i novy farose by mohly poznat pouziti kvalitniho (videoktanoveho) benzinu....
1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander
savon>assassin> a jak moc prakticky muze byt ta bohatost smesi rozhozena tim ze tam je KN a otevrenej vyfuk? necekam presny cislo ale nejakej tvuj zkusenej odhad
no jestli sou tam jen koncovky a KNko jakoze vlozka do original airboxu tak si myslim ze to nebude tak zly, moje TL treba v tomhle stavu najezdilo 40tis km a ted ma 70 a funguje porad...
bejva to nejak vyrazneji rozhozeny kdyz se dava komplet vyfuk, nebo u motorek ktery maj katalyzator tak kdyz se vykucha... pripadne nejake vetsi zmeny na airboxu..
kazdopadne nejak vyrazne ichuzena smes by zpusobovalo i to ze by motorka jela znatelne hur nez s origo, strilela pri brzdeni motorem apod...
ale jistota je kdyz se to necha zmerit ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |