paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VFR Vtec a Power Commander
10.8.2008 v 21:52
zalepi to tu diru v 5tisicich? v kombinaci s KN filtrem a rozumou koncovkou?..
ma s tim nekdo skusenosti nebo to nema vubec cenu a ty prachy mam radsi prolit za benzin .)
Předchozí
1 2
Následující

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 06:56 | Nahoru | #1
když tam bouchneš mapo na to, co máš na bajku (třeba K&N + Devil), tak by to mělo pomoct. Případně nějaká jiná mapa. Pak je otázka, jestli chceš dát za PC těch cca 10500,- za který se tady prodávaj, nebo jestli si ho seženeš z venku třeba za 5000,- což jde taky. Na to odladění by bylo nejlepší to vzít na brzdu...tam budeš mít jistotu, ale zaplatíš si za ni.

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 11:51 | Nahoru | #2
Nevim, jestli zrovna ja, kdyz tuhle moto nemam do toho mam co kecat, ale sleduju trapeni kamarada, co ji zakoupil a zrocna moc si neuziva... vyjezdy ze zatacek v naklonu v prusmycich i rychlejsich protahovacich atd je vyslovene loterie, jestli se to urve, ci ne, o desti ani nemluve. Zadny ladeni tady nepomuze, na vine je Hi-Tech vychytavka pana Hondy - V-tec... to prepnuti ventilu je moc agrasivni... neladil bych, prolil bych to nadrzi

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 11:59 | Nahoru | #3
jj osobne bych rekl ze za to muze "nastup" ctyrventilu... a tim padem tezko rict jestli to pujde dolepit nejakou custom mapou, teoreticky by mohlo...

ale tady asi pomuze jen majitel VFR800 s instalovanym timhle cajkem...

mam dojem ze tragicy zesnuly jirkaVFR to mel na svem vfr a myslim ze si to celkem pochvaloval... ale uz si to moc nepamatuju...

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 12:01 | Nahoru | #4

D.C.>Nevim, jestli zrovna ja, kdyz tuhle moto nemam do toho mam co kecat, ale sleduju trapeni kamarada, co ji zakoupil a zrocna moc si neuziva... vyjezdy ze zatacek v naklonu v prusmycich i rychlejsich protahovacich atd je vyslovene loterie, jestli se to urve, ci ne, o desti ani nemluve. Zadny ladeni tady nepomuze, na vine je Hi-Tech vychytavka pana Hondy - V-tec... to prepnuti ventilu je moc agrasivni... neladil bych, prolil bych to nadrzi



jj, jak píšeš, mě osobně by vadilo, kdyby si motor dělal sám co chce běz mých povelů, se na tom Milan trápí co?

Já bych šel spíš cestou úpravy převodů, tak abych v běžné zatáčce byl na daný kvalt nad tímto (5000rpm) místem a tak se vyvaroval nástupu Vítka

Naposledy editováno 11.08.2008 12:04:05

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 14:05 | Nahoru | #5
Mad: Trápí je asi silný slovo, ale vadilo by mi furt hlídat, aby to nepadlo pod 5... a třeba zrovna v těch stoupacích zatáčkách se tomu moc nevyhneš, zvlášť když do vedu já a furt někam bloudím lol . Včeras to propás, objevili jsme krásný silničky kousek dolů od nás... najeto kolem 450 km
Vítka bych Vodpojil

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 17:44 | Nahoru | #6

D.C.>Nevim, jestli zrovna ja, kdyz tuhle moto nemam do toho mam co kecat, ale sleduju trapeni kamarada, co ji zakoupil a zrocna moc si neuziva... vyjezdy ze zatacek v naklonu v prusmycich i rychlejsich protahovacich atd je vyslovene loterie, jestli se to urve, ci ne, o desti ani nemluve. Zadny ladeni tady nepomuze, na vine je Hi-Tech vychytavka pana Hondy - V-tec... to prepnuti ventilu je moc agrasivni... neladil bych, prolil bych to nadrzi



nejde mi o ten Vtech, ten umim vyladit v prave ruce, ale spis tam mam jeste diru kolem 5tisic.. Vtech zacina na 6800

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 17:46 | Nahoru | #7

Zil>když tam bouchneš mapo na to, co máš na bajku (třeba K&N + Devil), tak by to mělo pomoct. Případně nějaká jiná mapa. Pak je otázka, jestli chceš dát za PC těch cca 10500,- za který se tady prodávaj, nebo jestli si ho seženeš z venku třeba za 5000,- což jde taky. Na to odladění by bylo nejlepší to vzít na brzdu...tam budeš mít jistotu, ale zaplatíš si za ni.



ano mas pravdu, na ebay je kolem 5tisic, ale za brzdu dam dalsich 5.. takze by to vyso nejspis sulnul

VFR Vtec a Power Commander

11.8.2008 v 17:50 | Nahoru | #8
Jestli to není jen pocit.Mezi 5500-6800 to jede normálně?Co si pamatuju z jízdy na V-Tecu je mrtvolnej spodek ale celej ne jen někde.Zamailuj do Prahy do Podolí ať ti pošlu křivku před a po.A možná je to i někde na netu.

1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

16.5.2009 v 22:51 | Nahoru | #9
Nemá někdo nové poznatky k tématu ?

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

18.5.2009 v 08:16 | Nahoru | #10

Lord.Fred>Nemá někdo nové poznatky k tématu ?



ma.. dira v 5tis je stejna a prachy prolitane ,)

VFR Vtec a Power Commander

20.9.2009 v 16:27 | Nahoru | #11
3x zdar

nez zalozim novy vlakno zkusim to tady ...mam rok 99 KN filtr a otevřenej výfuk. Má smysl kupovat powercommander? má s tím někdo zkušenost předtím X potom ? díky

1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

20.9.2009 v 18:09 | Nahoru | #12
Podle mě to smysl nemá, ale zkušenost nemám a nevím ani o nikom, kdo by Powercommandera na VFR měl, to je pro hustokruté borce na supersportech

1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

20.9.2009 v 19:58 | Nahoru | #13
nejde mě ani tak o ždímání koní jako spíš o "zlepšení" spalování. mám za to, že otevřeným filtrem a výfukem se vytratilo nějaký optimální tovární nastavení bohatosti směsi a tím comandrem bych to chtěl vychytat aby bylo všechno jak má být . plus potom třeba navíc nějaký doladění křivek

VFR Vtec a Power Commander

20.9.2009 v 21:17 | Nahoru | #14
savon > na to kasli ,) ja uz ten commander minimalne 5x prolil nadrzi..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

20.9.2009 v 21:20 | Nahoru | #15

savon>nejde mě ani tak o ždímání koní jako spíš o "zlepšení" spalování. mám za to, že otevřeným filtrem a výfukem se vytratilo nějaký optimální tovární nastavení bohatosti směsi a tím comandrem bych to chtěl vychytat aby bylo všechno jak má být . plus potom třeba navíc nějaký doladění křivek



no nevím jak by stříkačka mohla ztratit nějaké své nastavení bohatosti
od toho tam je lambda, takže nic upravovat nemusíš

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 07:40 | Nahoru | #16

C.J.>Podle mě to smysl nemá, ale zkušenost nemám a nevím ani o nikom, kdo by Powercommandera na VFR měl, to je pro hustokruté borce na supersportech



A tak já ho zrovna mám a mám tušení, že ho bude mít i Ruďan, protože oba máme 2001, KN a BOSe a stejnej problém, je to celé rozhozené, já už to vyřešil před cca dvěma roky PC ze Švýcarska, Rudu to čeká. Kolem 5500 ot VFR nechce táhnout, musíš ji držet ve vyšších točkách, aby táhla plynule a pak problémy v ot nízkých, cuká, nechce jet. Já teda ještě se Zilovou pomocí přehodil na svou moto svody ze staršího VFR tj. bez katalyzátoru a místo sond mám O2 eliminatory, resp. 330 odpory. Napadlo mě zajet na brzdu, jestli jsem si něčím pomohl, ale žádný zázrak nečekám....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 07:54 | Nahoru | #17
C.J.> hem no to je asi pravda no jo zas takovej profik nejsu proto se aj ptam

Veferák > cau co myslis tema nizkyma ot.? min jak 3 tis.? jinak paradni drzak na kufry

VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 10:31 | Nahoru | #18
tak jak to čtu, tak zlaté karbce.. :\

1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:12 | Nahoru | #19
Kazda masina ma ve strednich otackach mensi propad ve vykonu a to uz od vyrobce,mapa by to mohla trosku zlepsit plus ta koncovka a to K&N... ale kdyz si to vsechno sectes kolik to bdue stat nebylo by lepsi pouzovat o silnejsi masine?

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #20
SensationBlaack> jak uz sem psal neslo me o to dostat z toho o par konu vic ale spis "nenicit " motor upravama vyfuku a filtru a pak mit rozhozenou bohatost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:24 | Nahoru | #21

C.J.>no nevím jak by stříkačka mohla ztratit nějaké své nastavení bohatosti
od toho tam je lambda, takže nic upravovat nemusíš



mám pocit že lambda nic neupraví, takový vychytávky maj snad jenom nový bmw, tady je to nastavený natvrdo a musí se nahrát nová vhodná mapa.

2 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:26 | Nahoru | #22
tak podle hodnot z lambdy ECU nastaví optimální bohatost směsi, od toho tam lambda je.. Ale pokud chcete upravovat, tak nezbyde než ten powercommander nebo jiné mapy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:40 | Nahoru | #23
C.J.> já mám pocit že lambda jenom koriguje hodnoty které jsou v mapě a to ještě ne vždy. Ale nevím přesně jak to je, ostatně mám ty moudra jen odsud. Přesně by to napsal asi Assassin ...

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:42 | Nahoru | #24
Stev> zkusim mu napsat do PM jestli by nas tady nenavstivil a nerozlouskl to

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:49 | Nahoru | #25

C.J.>tak podle hodnot z lambdy ECU nastaví optimální bohatost směsi, od toho tam lambda je.. Ale pokud chcete upravovat, tak nezbyde než ten powercommander nebo jiné mapy..



ta lambda tam neni kvuli nastaveni smesi-ale kvuli ekologii-hlida smes kvuli katu, ostatne se tam pouziva skokova lambda ze ktery leze jen nejaka hodnota kdyz je to chude a jina kdyz je to bohate.. o kolik se to od idealni smesi lisi je tezke z teto sondy dostat.. pro presne rizeni pomoci lambdy je potreba tzv sirokopasmovou lambdu a tu zadna moto nema...

navic to rizeni podle teto lambdy bezi jen v tzv closed loop rezimu - tzn tam kde se vstrikovani ridi tlakem(podtlakem) v airboxu a otackach, to zpravidla byva do cca 4tis RPM, a pri jizde kdy se moc nezrychluje, ve vyssich otackach a pri zatizeni(akceleraci) prechazi jednotka do rezimu kdy jede podle prednastavenejch map v zavislosti na otevreni klapky a otackach a lambdy si v tomhle rezimu vubec nevsima...

tzn da se rict ze zadna jednotka se neumi sama "prenastavit" na upravy vyfuku atd...

je fakt ze prechody mezi temahle dvema modama vstrikovani bejvaj ucukany, kus od kusu i u stejneho modelu moto a obcas se to podari commanderem vyladit, ale chce to si pohrat s custom mapou, mapa z netu to vetsinou nevyresi.. taky kdyz se vyhodi ta cast vyfuku s katem je tam ta lambda zbytecna a dava se misto ni "o2 eliminator" odpor vetsinou kterej dela to ze ridici jednotka nehazi chybu.

(reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:52 | Nahoru | #26

Stev>mám pocit že lambda nic neupraví, takový vychytávky maj snad jenom nový bmw, tady je to nastavený natvrdo a musí se nahrát nová vhodná mapa.



tak tak, akorat mam dojem ze ani bmw si pomoci lambdy nepredelava palivovy mapy, spis si upravuje predstih podle cidla klepani.. co sem ted naposled neco delal na novejch CBR1000RR tak maj cidlo klepani taky, takze i novy farose by mohly poznat pouziti kvalitniho (videoktanoveho) benzinu....

1 reakcí na tento příspěvek VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 11:56 | Nahoru | #27
..jo a k veci, jestli maji VFR kolem 5tis nejakou diru a nevyplyva to z toho prepinani Vtecu, tak by mohl PC+custom mapa pomoci... ale to chce asi spis zkusit zjistit od nejakeho ladice ktery uz treba VFR delal a vi jestli se tam da neco udelat, ja sem zatim s VFR nemel tu cest, takze konkretne k tomuhle modelu zadny prakticky zkusenosti nemam...

VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 12:03 | Nahoru | #28
Já, čekal, že lambda jako lambda a ono to je jinak než u aut
Tak to sry za mystifikaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 15:16 | Nahoru | #29
assassin> a jak moc prakticky muze byt ta bohatost smesi rozhozena tim ze tam je KN a otevrenej vyfuk? necekam presny cislo ale nejakej tvuj zkusenej odhad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR Vtec a Power Commander

21.9.2009 v 15:33 | Nahoru | #30

savon>assassin> a jak moc prakticky muze byt ta bohatost smesi rozhozena tim ze tam je KN a otevrenej vyfuk? necekam presny cislo ale nejakej tvuj zkusenej odhad



no jestli sou tam jen koncovky a KNko jakoze vlozka do original airboxu tak si myslim ze to nebude tak zly, moje TL treba v tomhle stavu najezdilo 40tis km a ted ma 70 a funguje porad...

bejva to nejak vyrazneji rozhozeny kdyz se dava komplet vyfuk, nebo u motorek ktery maj katalyzator tak kdyz se vykucha... pripadne nejake vetsi zmeny na airboxu..

kazdopadne nejak vyrazne ichuzena smes by zpusobovalo i to ze by motorka jela znatelne hur nez s origo, strilela pri brzdeni motorem apod...

ale jistota je kdyz se to necha zmerit ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist