globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.

(reakce na) Suzuki DR125

6.5.2007 v 23:26 | Nahoru | #61
trochu odbočím, chtěl bych pro jistotu zkontrolovat napnutí rozvoďáku, ale nevím, jak to napnout nebo spíš kolik otáček vrátit, zkuste poradit kdo víte. Já nevím s tím omezovačem v tacháku, možné je všechno, ale já mám pocit, že to nejde vytočit ani na neutrál a že by to ještě klidně sneslo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

7.5.2007 v 10:28 | Nahoru | #62
Nevíte někdo, k čemu je na karbecu z pravý strany ta elektrika? Je to napojený na klapku, co jí ovládá lanko.

(reakce na) Suzuki DR125

8.5.2007 v 09:33 | Nahoru | #63
alesmoto>No fakt nevim,ale uz jsem to taky zkousel odpojit....ale zadna zmena :mad:
Kamos povidal ze je to potenciometr ale taky nevi na co tam je :(

Suzuki DR125

8.5.2007 v 09:39 | Nahoru | #64
Ja nevim jak vy ale me vsechno smeruje k tomu karbecu....Nejsem nejakej odbornik,spis naopak,ale prijde mi to takovy nejrealnejsi....Takze jestli je nejakej borec co tomu rozumi tak at se tomu podiva na kobylku pls!!!! *yes* :D

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

8.5.2007 v 13:41 | Nahoru | #65
u toho karbecu je omezovac otacek motoru....videl jsem nekde rozkreslenou elekriku...od karbecu to vedlo do CDI a zaroven do magneta.... a odtamtud zase do karbcu, nebo tak nejak, tim padem sem pochopil, ze cim vyssi otacky = vice elekriky = CDI preda informaci na cidlo do karbecu, a ten proste skroti klapku, nebo neco takovyho... diky bohu ze ja to tam nemam.... mam dojem , ze by pomohlo, kdyby se na nejakej kablik pridelal odpor...tim padem by slo do skrtidla mene proudu a oblblo by se to.....aspon myslim... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

8.5.2007 v 13:45 | Nahoru | #66
Btw : nekdo se me ptal, jestli nebude pri 188cm vypadat na tyhle motorce blbe..... ja mam 185cm a jeste sem se nevidel.. kazdopadne kdyz jezdim do skoly, tak na parkovisti mam jednu z nejvetsich motorek a vetsi 125ky sou uz jen snad TDR a Varadero...pak jeste DTcko....a myslim si, ze na tom nevypadam spatne.. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

8.5.2007 v 14:13 | Nahoru | #67
VojtasDR>>
Na Enduru si myslim za mozna vypada blbe chlap co ma 210 cm :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

8.5.2007 v 14:29 | Nahoru | #68
Susak11>ale opravdu jen mozna :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

8.5.2007 v 14:33 | Nahoru | #69
VojtasDR>Asi tak :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

9.5.2007 v 20:22 | Nahoru | #70
tak už je konečně doma =o
ale budu muset trochu pořešit pár věcí, tak bych potřeboval zase pár rad... :)
1) vypadl mi(teda spíš otcovi) jeden šroubek, kterej drží masku světla (ten boční) a teď nevím, jestli má být mezi světlem a maskou nějaká těsnící guma (mám za to že tam před tím byla, ale nejsu si tím jistej)

2)levý zrcátko vůbec nedrží - v kloubu...

3) jakej koupit řetěz a malý sekundární kolečko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

9.5.2007 v 22:16 | Nahoru | #71
kotrix> jestli ti to pomuze, tak sem si sehnal neco malo informaci... koukni na http://www.levelv.xf.cz/suzuki.jpg
...jestli ti to pomuze :thmubup:

zrcatko rozmontovat a sestelovat .. =cD
bocni sroubek na masku?? mam dojem ze tam zadna guma neni, jenom snad takova vlozka do plastu, aby se nezmacknul... ale nevim, treba je to kec :cP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

9.5.2007 v 22:44 | Nahoru | #72
VojtasDR>wow, díky, ta tabulka s informacema je fakt super, ta se bude ještě hodněkrát hodit :)

a k te me mozna vymyslene gume: http://www.skoda-fe...zky/sroubek+guma.JPG

(reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 08:32 | Nahoru | #73
Susak11>>
Některé verze německých KMX125 jsou také škrcené CDI (ale není třeba CDI měnit, jen zpřeházet dráty)

(reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 14:42 | Nahoru | #74
kotrix> jo takhle... tak si myslim, ze tam zadna guma bejt nema...jinak to nemuzu posoudit pac mam u svyho DRka jiny predni svetlo...neoriginal, proste takovy ktery tam pasovalo, ale na 100% vim, ze na origos neni zadna guma potreba, pac sklo je nalisovany, nebo zataveny v parabole... takze zapredu tam nema kudy tect.. :/ jestli si to myslel takhle..a u toho sroubku tam proste dej jinej s podlozkou, dyt je to prece enduro, u toho se to snese ;)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:13 | Nahoru | #75
Prodava se takova kravinka stoji to 950Kc ktera vyradi ten omezovac rychlosti. :P

(reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:33 | Nahoru | #76
Vali>>
A na to si prisel jak

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:34 | Nahoru | #77
Vim kde to prodavaj :D


Motocykly DT125, TDR125 jsou v n?kterých verzích vybaveny tzv. omezova?em rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl p?esto, že je perfektn? se?ízen jede maximáln? rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (sníma? rychlosti je p?iveden do zapalování). Odstran?ní sníma?e rychlosti nevede k odstran?ní neblahé vlastnosti, ale k zám?rným poruchám v chodu zapalování. Tento omezova? rychlosti bývá spojen i s mechanickými omezeními výkonu nap?. nastavení výfukové p?ív?ry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Proto nabízíme odblokování elektronického omezení rychlosti u t?chto motocykl?.
Cena: 950,- K?.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:38 | Nahoru | #78

Vali píše: Vim kde to prodavaj :D


Motocykly DT125, TDR125 jsou v n?kterých verzích vybaveny tzv. omezova?em rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl p?esto, že je perfektn? se?ízen jede maximáln? rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (sníma? rychlosti je p?iveden do zapalování). Odstran?ní sníma?e rychlosti nevede k odstran?ní neblahé vlastnosti, ale k zám?rným poruchám v chodu zapalování. Tento omezova? rychlosti bývá spojen i s mechanickými omezeními výkonu nap?. nastavení výfukové p?ív?ry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Proto nabízíme odblokování elektronického omezení rychlosti u t?chto motocykl?.
Cena: 950,- K?.


Je to od Ignitechu o tom vim taky a kde mas jistotu ze to funguje na tyhle motorky?

(reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:41 | Nahoru | #79

Susak11 píše: [quote=Vali]Vim kde to prodavaj :D


Motocykly DT125, TDR125 jsou v n?kterých verzích vybaveny tzv. omezova?em rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl p?esto, že je perfektn? se?ízen jede maximáln? rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (sníma? rychlosti je p?iveden do zapalování). Odstran?ní sníma?e rychlosti nevede k odstran?ní neblahé vlastnosti, ale k zám?rným poruchám v chodu zapalování. Tento omezova? rychlosti bývá spojen i s mechanickými omezeními výkonu nap?. nastavení výfukové p?ív?ry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Proto nabízíme odblokování elektronického omezení rychlosti u t?chto motocykl?.
Cena: 950,- K?.


Je to od Ignitechu o tom vim taky a kde mas jistotu ze to funguje na tyhle motorky? [/quote]
Bude to omezeny stejne.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:49 | Nahoru | #80
takze kdyz je to podle tebe skrceny stejne staci tam dat vypinac jako se na DT a TDR dava

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 21:52 | Nahoru | #81
Susak11>>
Ja nevim jak to maj reseny TDR DT, ale myslim si ze japonec jako japonec, taky ma omezeni rychlosti, a zapojuje se to nejak mezi budiky, znam japonce, ty okopci co se da

(reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 22:03 | Nahoru | #82
Vali>Na dt stacilo dat vypinac a bylo to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 22:11 | Nahoru | #83
Vali>já myslím že uplně pravdu mít nebudeš... píšou tam jen 2 motorky, a ještě k tomu 2T... u DRka to imho hodně jinak... ale asi jim zkusím napsat... *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

10.5.2007 v 22:14 | Nahoru | #84
ještě potřebuju poradit s tím zrcátkem... jak ho rozdělat? to mám normálně odlounpout to sklíčko? mám docela strach abych ho nezlomil...

a ještě jeden dotaz: který typy žárovek jsou u DRka použitý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

11.5.2007 v 14:07 | Nahoru | #85
tak mi už odpověděl: prvně tohle:

"to já nevím, nikdy jsem takto omezené DR neviděl
můžete vyfotit jednotku zapalování tak aby byla vidět konektory a přívodní vodiče ?"


a za chvílu:

"teď jsem to našel
pokud máte verzi s jednotkou která má jeden 6pinový konektor tak to jde odblokovat tak, že se odpojí sensor zařazené rychlosti (zelený/modrý) a místo něho se proti kostře aplikuje odpor 820 Ohm."


takže to nevypadá vůbec složitě, jestli teda máme 6pinovej konektor :)
ta to někdo vyzkoušejte, a pak poreferujte ;)

(reakce na) Suzuki DR125

12.5.2007 v 12:17 | Nahoru | #86
kotrix> a kdo jako prvni odpalí elektriku, ten ma u tebe novou co?? :P :lol:

Suzuki DR125

12.5.2007 v 16:04 | Nahoru | #87
Koukám diskuze good rady sou jen aby to někdo fakt zkusil:) Jinak neví někdo jaký je dobrý zadní světlo na dr? To co tam je je pěkně hnusný a navíc ho mám rozmlácený tak scháním nový

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

12.5.2007 v 18:00 | Nahoru | #88
Tak ten odpro funguje,je to vyzkouseny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

12.5.2007 v 18:41 | Nahoru | #89
Susak11>doufám, že to není finta, jak někoho přinutit to zkusit, ale je fakt, že to tu někdo na začátku diskuse zmiňoval, jak bude čas zkusím. Jak se to projevilo, kam až jdou otáčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

12.5.2007 v 18:43 | Nahoru | #90
Luboš>Resili jsme to s jednim klukem ten jeste vcera vecer behal k motorce a meril odpor na ruzny rychlosti a nakonec dneska tam ten odpor dal a vsechno bezi a ochotne jede.Povidal neco kolem 110 km/h
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist