Naposledy editováno 10.05.2009 23:46:31
3 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety
Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy
zejtra se ti poptám kolik tam nechal a napíšu ti přesnou cifru..
hele a nemohly by být třeba jen odpálený diody v usměrńovači?
jestli jsi si jistý, že je chyba v altíku, tak ho vyndej a odnes někam na stolici, budeš moudřejší dřív než řekneš borůvkovej koláč
Dingo>rotor koukám, že tam sou asi chytrý lidi co tomu skutečně rozumí
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety
Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy
Hele to je ital stroj a tam jemozne vse [lol] [lol] [lol]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!
Dingo>rotor koukám, že tam sou asi chytrý lidi co tomu skutečně rozumí
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety
Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy
Nechci te urazit, ale o rotorech vis hovno Na jawkach obcas odejde rotor, proste se spali. Roztece se izolace mezi draty, prerusi se a pod. Je tam toho hodne k posrani a vse se deje teplotou z pretezovani. Moc silny zarovky apod. Jinak se servisem ti ale dam za pravdu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!
(kontrolní otázka pro člověka, který někoho nařknul, že o rotorech ví hovno)
1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.
pies
tomtnt>Nechci te urazit, ale o rotorech vis hovno Na jawkach obcas odejde rotor, proste se spali. Roztece se izolace mezi draty, prerusi se a pod. Je tam toho hodne k posrani a vse se deje teplotou z pretezovani. Moc silny zarovky apod. Jinak se servisem ti ale dam za pravdu.
Koukám, že další Lojza všeználek
Naposledy editováno 11.05.2009 15:04:50
1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!
Tam bude v Duc asi chyba jinde, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!
pies>Zkoušel jsi ten alternátor změřit? Já se s tím teďka seru na svojí Hondě CBR. Jen teda s regulátorem.
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.
pies
Ducati má podle manuálu jednofázový altík a je navíc chlazený vzduchem - nekoupe se v oleji. Takže kdyby byl prošlehlý stator, tak by se to možná i tím převinutím vyřešit dalo. Ale muselo by to bejt převinutý tím co používají na altíky ve firmě VAPE a pořádně impregnovaný. Přeci jen ty teploty u vinutí a motoalteců jsou jinde než na běžných elektromotorech.
dva_hrnce>mě by spíš teď jako uplně vážně zajímalo, jestli se na tom může fakt něco pos*at??
Tam bude v Duc asi chyba jinde, ne?
jo, ve statoru:)
no bud je to prosoupany nebo propaleny, taky muze bejt jen uklepanej konec dratu... to by slo opravit... nevim jak to ma zrovna monstr konstrukcne reseny.. ale z naky bouracky by to nemusel bejt takovej problem to i sehnat ne?
1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!
1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!
michal:jj je v oleji,je tam i okénko
Dingo>pies>Zkoušel jsi ten alternátor změřit? Já se s tím teďka seru na svojí Hondě CBR. Jen teda s regulátorem.
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.
pies
Ducati má podle manuálu jednofázový altík a je navíc chlazený vzduchem - nekoupe se v oleji. Takže kdyby byl prošlehlý stator, tak by se to možná i tím převinutím vyřešit dalo. Ale muselo by to bejt převinutý tím co používají na altíky ve firmě VAPE a pořádně impregnovaný. Přeci jen ty teploty u vinutí a motoalteců jsou jinde než na běžných elektromotorech.
Ach tak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |