globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Asi alternátor v řiti !!!
10.5.2009 v 22:53
Nedobíjí mi Monster a není to regulátor ale prý asi rotor ! neví někdo kde sehnat použitej nebo nějakou náhradu....popř kolik je cena

Naposledy editováno 10.05.2009 23:46:31

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 22:58 | Nahoru | #1
a co repase altíku? u nás dělaj a umí snad cokoli..
kamarád tam měl altík z plechovky, cena srovnatelná s vrakáčem, ale tady má všechno new a ten altík už to auto přežije

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:03 | Nahoru | #2
a cena ?

3 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:12 | Nahoru | #3
rotor koukám, že tam sou asi chytrý lidi co tomu skutečně rozumí
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety

Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:16 | Nahoru | #4
hele fakt si nejsem jistej, možná 3 litry a to mu tam měnili snad všechno co šlo.. vím jen že říkal že to vyšlo na ty samý love, který by nechal na vrakáči za altík, do kterýho nevidí..
zejtra se ti poptám kolik tam nechal a napíšu ti přesnou cifru..

hele a nemohly by být třeba jen odpálený diody v usměrńovači?

jestli jsi si jistý, že je chyba v altíku, tak ho vyndej a odnes někam na stolici, budeš moudřejší dřív než řekneš borůvkovej koláč

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:17 | Nahoru | #5

Dingo>rotor koukám, že tam sou asi chytrý lidi co tomu skutečně rozumí
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety

Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy



Hele to je ital stroj a tam jemozne vse [lol] [lol] [lol]

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:23 | Nahoru | #6
má recht ten kluk, italskej magnet si v klidu přestane magnetit a vůbec mu to neni blbý
jinak taky nevim co by se na rotoru mohlo posrat, jen jestli nemá v 3,14či spíš stator

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:27 | Nahoru | #7
Dingo> treba ho nekdo pekl v troube

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:42 | Nahoru | #8
No zítra to jde do servisu

Naposledy editováno 10.05.2009 23:43:04

Asi alternátor v řiti !!!

10.5.2009 v 23:45 | Nahoru | #9
Měl jsem podobný problém s dobíjením a byl to alternátor, taky mi není jasné co by se mohlo podělat na rotoru :\

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 00:28 | Nahoru | #10

Dingo>rotor koukám, že tam sou asi chytrý lidi co tomu skutečně rozumí
Copak se na tom rotoru asi tak mohlo posrat? že by ty magnety

Radši to odvez do servi, ale tam kde tomu rozumí uděláš líp něž něco zkurvit díky chytrým rádám nějakýho Lojzy



Nechci te urazit, ale o rotorech vis hovno Na jawkach obcas odejde rotor, proste se spali. Roztece se izolace mezi draty, prerusi se a pod. Je tam toho hodne k posrani a vse se deje teplotou z pretezovani. Moc silny zarovky apod. Jinak se servisem ti ale dam za pravdu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 06:01 | Nahoru | #11
tomtnt: Schválně, kolik drátu najdeš na rotoru u Monstera?
(kontrolní otázka pro člověka, který někoho nařknul, že o rotorech ví hovno)

Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 08:20 | Nahoru | #12

Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 09:53 | Nahoru | #13
převinutí osobní zkušenost nemám ,ale origo díl bude pekelně drahej , ptal sem se na XL 125 (89') a cca 8500-, což je pomalu hodnota té motorky (jen pro ilustraci)

Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 10:32 | Nahoru | #14
přesně u toho kluka z dolní čermné si 2 kamoši minule leto nechali převíjet altíky a vydrřelo jim to měsíc a konec,jedině origo.

1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 10:49 | Nahoru | #15
Zkoušel jsi ten alternátor změřit? Já se s tím teďka seru na svojí Hondě CBR. Jen teda s regulátorem.
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.

pies

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 11:38 | Nahoru | #16

1100Virago>tomtnt: Schválně, kolik drátu najdeš na rotoru u Monstera?
(kontrolní otázka pro člověka, který někoho nařknul, že o rotorech ví hovno)





tomtnt: pleteš si hrušky s jabkama

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 14:59 | Nahoru | #17

1100Virago>tomtnt: Schválně, kolik drátu najdeš na rotoru u Monstera?
(kontrolní otázka pro člověka, který někoho nařknul, že o rotorech ví hovno)



Nech ho bejt, sám se zesměšnil a veřejně

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 15:00 | Nahoru | #18

tomtnt>Nechci te urazit, ale o rotorech vis hovno Na jawkach obcas odejde rotor, proste se spali. Roztece se izolace mezi draty, prerusi se a pod. Je tam toho hodne k posrani a vse se deje teplotou z pretezovani. Moc silny zarovky apod. Jinak se servisem ti ale dam za pravdu.



Koukám, že další Lojza všeználek

Naposledy editováno 11.05.2009 15:04:50

1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #19
mě by spíš teď jako uplně vážně zajímalo, jestli se na tom může fakt něco pos*at??
Tam bude v Duc asi chyba jinde, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 15:04 | Nahoru | #20

pies>Zkoušel jsi ten alternátor změřit? Já se s tím teďka seru na svojí Hondě CBR. Jen teda s regulátorem.
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.

pies



Ducati má podle manuálu jednofázový altík a je navíc chlazený vzduchem - nekoupe se v oleji. Takže kdyby byl prošlehlý stator, tak by se to možná i tím převinutím vyřešit dalo. Ale muselo by to bejt převinutý tím co používají na altíky ve firmě VAPE a pořádně impregnovaný. Přeci jen ty teploty u vinutí a motoalteců jsou jinde než na běžných elektromotorech.

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 15:07 | Nahoru | #21

dva_hrnce>mě by spíš teď jako uplně vážně zajímalo, jestli se na tom může fakt něco pos*at??
Tam bude v Duc asi chyba jinde, ne?



jo, ve statoru:)

no bud je to prosoupany nebo propaleny, taky muze bejt jen uklepanej konec dratu... to by slo opravit... nevim jak to ma zrovna monstr konstrukcne reseny.. ale z naky bouracky by to nemusel bejt takovej problem to i sehnat ne?

Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 15:13 | Nahoru | #22
doufám že nemám v guzzi to samý

jinak to vypadá jako dobrá myšlenka - jednofázový altík chlazený vzduchem, ale asi se to špatně opravuje.. :\

1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 16:06 | Nahoru | #23
Mám pocit že na monsteru je altík v oleji pod levým víkem.

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 16:12 | Nahoru | #24

Michal #5>Mám pocit že na monsteru je altík v oleji pod levým víkem.



Z obrázků z manuálu je pod levým víkem, al ejestli opravdu chlazený olejem nebo vzduchem to nevím 100%

Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 16:30 | Nahoru | #25
Podle toho co jsem viděl v garáži tak je v oleji

1 reakcí na tento příspěvek Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 17:17 | Nahoru | #26
koukal jsem už po motorech a našel jsem 3 na nd.do servisu to bohužel vezu až na konci týdne tak uvidíme.
michal:jj je v oleji,je tam i okénko

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 17:51 | Nahoru | #27
Palec68> Vím monstera mám doma. Servis bych viděl jako zbytečný proměřit a vyměnit půjde v pohodě doma. Myslím, že nebudeš potřebovat ani žádné speciální přípravky pokud je potřeba vyměnit stator.

(reakce na) Asi alternátor v řiti !!!

11.5.2009 v 19:24 | Nahoru | #28

Dingo>pies>Zkoušel jsi ten alternátor změřit? Já se s tím teďka seru na svojí Hondě CBR. Jen teda s regulátorem.
Alternátor by měl mezi fázemi dávat cca 60 V střídavých při zhruba 5000 otáčkách (u CBR - na ducati to snad bude něco podobného). Když bude napětí mezi všemi fázemi stejné, tak by snad měl být alternátor dobrý.
Měření je to jednoduché, snad i vypovídající.

pies

Ducati má podle manuálu jednofázový altík a je navíc chlazený vzduchem - nekoupe se v oleji. Takže kdyby byl prošlehlý stator, tak by se to možná i tím převinutím vyřešit dalo. Ale muselo by to bejt převinutý tím co používají na altíky ve firmě VAPE a pořádně impregnovaný. Přeci jen ty teploty u vinutí a motoalteců jsou jinde než na běžných elektromotorech.



Ach tak

Asi alternátor v řiti !!!

12.5.2009 v 01:23 | Nahoru | #29
Jestli ti to neco pomuze tak se podivej jak se to meri a nejen altik podle tohoto odkazu: http://motoride.sk/?ID=418
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist