paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..
30.4.2009 v 01:36
Kamarad si koupil uplne nove GSko a nabidnul svezeni. Tolik jsem o te motorce cetl a slysel, ze jsem byl docela zvedav. A taky hodne jsem si od ni sliboval
Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:

1. Neni tak velka, ani tezka. Zdalo se mi, ze to bude horsi. Ani pri manipulaci na miste to neni strasne. Teziste je hodne dole.

2. NEJEDE!!!! Je to mrtve. Neuveritelne nudny zatah motoru. Vytocil jsem dvojku na 7 tisic otacek a nic. To je neuveritelne. Asi nejsem spravny typ cloveka pro takovy projev motoru Kamarad mi vratil moji motorku (XT 600) a rikal, ze je to docela silne

3. Uzasna stabilita Podvozek je zrejme hodne dobry.

4. KRETENSKE ZAPINANI A VYPINANI BLINKRU!!!!!!! Bez komentare.

5. To plexi mi prislo nic moc. Proud vzduchu mi fucel primo na celo. Kdybych jel rychleji, tak by to asi bylo nic moc.

6. Celkovy dojem ze zpracovani je hodne dobry.

No a tak si rikam - pro koho vlastne ta motorka je? Je draha jak cyp, motor nejede. Chlazeni vzduchem a kardan jsou pro cestovani hodne velke plus.
Myslel jsem, ze ta motorka bude zabavna - omyl.

Ani nevim, kolik ted presne stoji ta motorka v CR, ale mam dojem, ze mne to uz ani nezajima

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:15 | Nahoru | #61
yeuop:když sem slezl ze 4 válcového japonce a sedl na GS,tak sem se chytal za hlavu,co jsem to koupil za sračku,ale už nebylo cesty zpět,trvalo mi cca 1000 km,než sem tomu přišel na chuť,přepínaní směrovek to byl děs s občasným zatroubením,nakonec i nato sem si zvykl,po 40 tkm který sem natom za dva roky najel je to supr motorka,univerzál k neutahání,taky se sere jak všechno ostatní,ale to je víceméně otom jak gdo stím zachází,já stím nemám zatím žádný problém a znám kluky co mají namotáno přes 100 tkm bez problémů
myslím,že na něco takového jako je GSo musíš dozrát,pokud si ji jen pučíš na pár km,nikdy nepochopíš očem to je,nedokážeš využít její potenciál který ona má už od spodních otáček.
někde sem tu viděl lítat video 1150 GS jak si vytírá zadek s kelímkama na klikaté silnici,se nato mrkni,ať vidíš na vlastní oči,co ten mrtvej motor v rukách zkušenýho jezdce umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:22 | Nahoru | #62
banditt> ale jdi, ty brepto.. technicka data mne nezajimaji, testy taky moc nezeru.. mne zajima osobni dojem.. a co je mi vlastne z toho, ze nekdo na tom najezdil vic? proste je to line a hotovo
par roku zpatky jsem jel na litrovem CBcku od hondy.. takove to stare, z let 90tych.. rikam si - toz 100 koni, litr, to teda pojede!! no a hovno nuda.. nuda.. nuda..
co je mi z toho, ze to ma 100 koni a zrejme nejakych 80-100Nm? ty cisla jeste nezarucuji, ze ta motorka nebude nudna, chapes to? ;)
mozna trosku nadhledu by neukodilo..

3 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:28 | Nahoru | #63
tady máš to video závodníku a než nato klikneš,vem si kynedryl,bo si tak rychle vživotě nejel

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:28 | Nahoru | #64
bystřické 1> to je ono - myslim, ze na tuto motorku clovek musi dozrat.. coz v mem pripade by znamenalo, ze mi bude tak 55-60 roku a nebudu uz mit moc chuti k zivotu ;) beru, ze je to univerzal, ta koncepce motorky se mi libi.. ale rika se, ze dokonalost je nudna a tady je to videt.. co je mi z toho, ze ta motorka je proste super, kdyz pro mne nema "koule"..
jinak nedavno jsem videl na youtube nejake video, jak nekdo na tom GSu jel asi pres furkapass (?? - nevim to jiste) a jel to v takovem tempu, ze to az nebylo hezke

no nic, treba jednou k te motorce dospeji

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:44 | Nahoru | #65
Koule se ovšem nepoznaj,že ti motor točí 12 tisíc otáček a řve to jak kráva,vybouříš se na kelímku a pokud přežiješ,dočkáš se i ty a určitě to bude mnohem dřív jak za 50 let buď f klidu

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 01:52 | Nahoru | #66
bystřické 1> hele zrovna nedavno jsem jel na CBR 929 RR.. poprve v zivote jsem jel na sportu.. a fakt mne to nadchlo.. jelo to jako strelene.. proste to melo koule, vis? a to je to, co mi schazi u GSa..

pocitove GSo nejede vubec..

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 07:45 | Nahoru | #67
bystřické 1> moc pěkné

yeuop- ty opravdu potřebuješ dozrát a taky po pročtení tvých názorů začínám chápat proč potřebuješ motku s KOULEMA někde si to kompenzovat musíš co

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 08:40 | Nahoru | #68
bystřické 1> Jak chroustá ty zmrzliny na koleni jednu za druhou

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 09:01 | Nahoru | #69
yeuop> Ty mě vyprávěj něco o nadhledu Já ho právěže mám,proto si nepotřebuju kompenzovat mindráky na půjčenejch motorkách,co maj údajně koule,když ty je nemáš.
Se divím,že se nevyjádříš k tomu videu,co sem dal Bystřické1 .Divný,že ta slabá motorka bez koulí potahala všechny který potkala
Radši sedni na to tvoje XT a nebo si jdi zase půjčit od kamarádů motorku s koulema a jeď někoho předjet,ať ti zase vyroste aspoň o 1cm

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 10:59 | Nahoru | #70
bystřické 1> k videu bych rekl jen jedine borec to tam evidentne zna a dal si jen jednoho typka ktery to na nej zkousel jinak s nim nikdo nezavodil
Pekna jizda to jo

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 11:10 | Nahoru | #71
-NE se neuznává a NEJDE není odpověď.- Až pochopíš tohle heslo řady GS,pochopíš i GS.

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 11:30 | Nahoru | #72
yeuop> nemůžu ti říct nic jinýho, než že meleš neskutečný nesmysly a dál to rozvádět nebudu, stejně by to s tebou nemělo smysl.

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 11:41 | Nahoru | #73
Na Bystřickýho videu mě přijde že ty ostatní motorky prostě jely to svoje a nechtěly závodit. V pár zatáčkách bylo GS pomalejší než ty supersporty.
Já sem na R1200GS taky jel a přišlo mě to fajn svezení, ale nic nadpřirozenýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 13:00 | Nahoru | #74

Vespa>Na Bystřickýho videu mě přijde že ty ostatní motorky prostě jely to svoje a nechtěly závodit. V pár zatáčkách bylo GS pomalejší než ty supersporty.
Já sem na R1200GS taky jel a přišlo mě to fajn svezení, ale nic nadpřirozenýho.



noó,to máš pravdu,kelímkář přiletěl hned z města,kde se byl předvádět a když už nebylo komu,tak silně vymněkl určitě to tam zná,ale myslím i ti ostatní a když se pak dívám na průjezdy zatáčkou kelímkářů,tak to maj někteří pěkně rozhoupaný a raděj se klidí z cesty,1150 není žádná střela,ale zatáčky jí jdou perfektně a bez vysedávání moje vlastní zkušenost

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 13:21 | Nahoru | #75
jo, na asfalte je GS az nadpriemerne dobra.

k tej akceleracii - s kamosom sme sa na dialnici nahanali (ja na LC8 Adv, on na GS1200 Adv) a az do maximalky sa ma pekne drzal...proste kazda ta moto ma ~100k, takze dynamicky vysledok je rovnaky.
Pravda ale je aj ta, ze gs1200 ma mdly prejav, nie je to vybusny stroj. Skor taky nemecky uhladeny (=nudny). Vela ludom to takto vyhovuje. Aj mne, ale iba v aute.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 14:42 | Nahoru | #76

yeuop>banditt+jerryc: hele proc nechcete uznat, ze je to proste slabe? ze to nejede?
no tak! uznejte to.. neni to provokace, je to fakt.. a jestli jste aspon trosku soudni, tak nebudete porad hajit tu znacku..



možná jako jeden z mála ti udělám radost. Ta motka je fakt "líná". Alespoň na ten obsah motoru. Určitě. Jenže.....

seru na jenže...nechce se mě to rozepisovat. Každá motorka je jiná a já u této vidím tyhle plusy a mínusy:

+velmi pohodlná na delší trasy
+malá spotřeba
+vynikající podvozek
+slušné brzdy
+vychytaný příslušenství

-špatná ovladatelnost na místě a při otáčení
-línější motor s vibracema
-do většího terénu velkej mastodont
-při trochu větší nehodě je celá na sračku (motor propojenej komplet s rámem a velký válce na bok)
-kurewsky drahá včetně garanček (u nových)

osobní zkušenost

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 14:58 | Nahoru | #77
Ta motorka tebou pohrdala... v tom je celý zakopaný pes....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 15:16 | Nahoru | #78

lubin>yeuop>banditt+jerryc: hele proc nechcete uznat, ze je to proste slabe? ze to nejede?
no tak! uznejte to.. neni to provokace, je to fakt.. a jestli jste aspon trosku soudni, tak nebudete porad hajit tu znacku..

možná jako jeden z mála ti udělám radost. Ta motka je fakt "líná". Alespoň na ten obsah motoru. Určitě. Jenže.....

seru na jenže...nechce se mě to rozepisovat. Každá motorka je jiná a já u této vidím tyhle plusy a mínusy:

+velmi pohodlná na delší trasy
+malá spotřeba
+vynikající podvozek
+slušné brzdy
+vychytaný příslušenství

-špatná ovladatelnost na místě a při otáčení
-línější motor s vibracema
-do většího terénu velkej mastodont
-při trochu větší nehodě je celá na sračku (motor propojenej komplet s rámem a velký válce na bok)
-kurewsky drahá včetně garanček (u nových)

osobní zkušenost


Tak něco k těm tvým mínusům:
-špatná ovladatelnost je blbost.Otočíš se s tím na okresce na jednou a nemusíš sundat nohu ze stupačky,akorát to musíš umět a nebýt z toho podělanej
-o lenosti se nebudu bavit na to tady má každý svůj názor,ale vibrace namá větší než kterýkoliv jiný dvouválec :\
-do většího terénu to nepatří,není to kroska! jestli si to někdy viděl a kdo to s tím umí,tak ani tam se neztratí
-při trochu větší nehodě je na sračku každá motorka,akorát jinou může líp zpravit nějaká svině a prodat ji za neťuklou,jak se běžně u nás děje
- a že je drahá? O co víc než rakouský nebo italský?

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 16:42 | Nahoru | #79
klucí,nehájdete se,běžte se projet,co?Každý na té SVÉ nej motorce,co? jdu též,tak hiipies

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 18:16 | Nahoru | #80

bystřické 1>...1150 není žádná střela,ale zatáčky jí jdou perfektně a bez vysedávání moje vlastní zkušenost



Jó, setřást Bystřického v zatáčkách s tím jeho potvorostrojem na Blackovi nebyla žádná prdel to už bylo snažší ho trhnout na XJR

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 19:29 | Nahoru | #81
Přispěji také trochou vlastních pocitů do mlýna - nejsem majitelem BMW, ale měl jsem tu možnost se povozit trochu déle, než jen kolem komína. Pocity - dobře se s tím manipuluje, i když je to taková vysoká koza - místo motoru je snad elektrárna - pořád to tak divně bzučelo a pocitově žádný nářez - podvozek ze začátku ostych, později bych to snad položil až na válce - opravdu něco neskutečného - trochu gumovější pocit ze řízení, hodně ostré brzdy, těžko hledatelný bloknutí předku, ta mrcha se nepotápí při brždění, ale má to ABS, tak jsem to neřešil - v základu to nemá místo snad ani na lékárničku, - ochrana před větrem dost dobrá, - blinkry pro standartního motorkáře hrob. Čím déle jsem ale na tom jezdil, tím více se názory měnily - motor i přes pocit, že nejede, je neskutečně tahavý - podvozek s přibývajícími kilometry snad ještě lepší a lepší, a co je až neskutečné byla spotřeba - motorka nebyla moje, byla plně pojištěna, tak jsem jezdil hodně prasácky - nedokázal jsem se dostat přes osm litrů při svém maximu - upozorňuji předem, že svém, nikoli motorky - to jsem neobjevil. Normálně dost svižné cestovní tempo cca 5 litrů. Bohužel bych asi za chvíli byl bez papírů, protože zvyklý ze svojí motky na jiný točky a zvuk motoru jsem neustále byl mimo povolené limity. Přiznávám, že přestup z mojí Hondy na BMW byl zcela jednoduchý a nenásilný, přestup z BMW zpět na Hondu utrpením. Nejede to, nesedí to, je to nějaké nedospělé, nebrzdí to, fouká na to a když chci stíhat volně plující BMW, jsem skoro na maximu Hondy - je mě přes čtyřicet, na motorce dost cestuji, nejsem už žádný střelec, jsem zamilován - dokud mě někdo nestrčí pod zadek nic lepšího, chci BMW.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:04 | Nahoru | #82
banditt> - a že je drahá? O co víc než rakouský nebo italský?-o dóóóóśt,teď mluvím o přímé konkurenci a tím je pouze Lc 8

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:04 | Nahoru | #83
Brůča to popsal dokonale,tak to je.Jak tu nekdo vzpominal HP2 Sport,tak ja uz jsem ochutnal ,kdyz bych to shrnul,mit volnych 25K euro uz me nejspis stoji v garazi.Moc to nejede,ale je to nadherna motorka,skvely podvozek,super to brzdi,kazdy se za tim ohledne...

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:14 | Nahoru | #84
Jo a v novych R modelech bude pouzity prave motor koncepne prevzaty z HP2 Sport s vackama nahore.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:35 | Nahoru | #85

katuska>banditt> - a že je drahá? O co víc než rakouský nebo italský?-o dóóóóśt,teď mluvím o přímé konkurenci a tím je pouze Lc 8


Tak to bych neřekl!Co je pro tebe moc?Nová LC8 R stojí asi 350 a to je bez veškerý výbavy (nemá ABS a vůbec nic z toho co má BMW) a nové R1200GS adventure stojí necelých 400(nebavím se o Autecu) a to Kromě elektronicky nastavovaného podvozku se vším ( ABS,RDC,ASC,vyhřívané rukojeti,PC,...)
Jestli nevěříš podívej se na tipmoto.
A to už vůbec nemluvím o kardanu,kterej u KTM neznaj

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:38 | Nahoru | #86
katuska> Jinak konkurence je i MotoBuzik Stelvio a ta stojí taky dost přes 300tis. ale do toho bych teda nešel

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 20:51 | Nahoru | #87

banditt>katuska>banditt> - a že je drahá? O co víc než rakouský nebo italský?-o dóóóóśt,teď mluvím o přímé konkurenci a tím je pouze Lc 8
Tak to bych neřekl!Co je pro tebe moc?Nová LC8 R stojí asi 350 a to je bez veškerý výbavy (nemá ABS a vůbec nic z toho co má BMW) a nové R1200GS adventure stojí necelých 400(nebavím se o Autecu) a to Kromě elektronicky nastavovaného podvozku se vším ( ABS,RDC,ASC,vyhřívané rukojeti,PC,...)
Jestli nevěříš podívej se na tipmoto.
A to už vůbec nemluvím o kardanu,kterej u KTM neznaj


Já jsem koupil loňský model za míň jak 300,s ABS,travel sadou a vyhř. hefty..nevím kolik stojí Báwo,ale pod 400 jen velmi ztuha ale jak už jsem psal výše,kdyby BMW nestálo jako celkem slušně vybavená Oktávka,tak bych šel určitě do brambory...i když ty divny válce

1 reakcí na tento příspěvek ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 21:12 | Nahoru | #88
Myslím,že za rok starý GS(ne Adventure) v min.stejný ne li v lepší výbavě o moc víc nedáš a cenu si bude držet určitě líp i v dalších letech.

(reakce na) ..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 21:36 | Nahoru | #89

jerryc>Myslím,že za rok starý GS(ne Adventure) v min.stejný ne li v lepší výbavě o moc víc nedáš a cenu si bude držet určitě líp i v dalších letech.


máš pravdu,že si BMW,ale i KTM drží svojí cenu poměrně dlouho a každý kdo se chystá koupit ojetou motku asi ví o čem mluvím,ale pro prodejce je to určitě velmi zajímavé,že na rok staré motorce netratí třetinu ceny

..tak jsem se svezl na R 1200 GS..

1.5.2009 v 22:31 | Nahoru | #90
Když nějaka scyplyna nevy co to GS znamená ať na to neleze a drží se těch ryžožrutů kteří maj na našich cestách jen pár ideálních kilometrů.A skus naložit na nějaké caporo bágle o obsahu 300l a prubňy to za každého počasí cestou necestou scyplyno.Pak poznáš co je BMW GS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist