sosak>kdyz jsme u toho klopeni, jak spravne klopit na ty moji italsky bestii? klasicky koleho a telo vyklonit do zatacky je asi spatny, takze zustat v ose s motrokou, nebo tak jak to delam do ted, ze poklopim motorku ale ja zustahu sedet svisle k asfaltu ... !?
Tak to slyším prvně. A když mi to dělá batoh tak mi to vadí.
Já naopak "sebe" klopim víc než motorku. Jawka má dost nízko stojan a velmi brzo s ním hrknu o asfalt - dřív než stupačkou. Tak když jedu do zatáčky moc, tak se do ní dívám jakoby vpravo/vlevo od plexi, nad blinkrem A celej se jakoby cpu trochu pod ní.
Ikdyž je motka naklopená stále stejně, tak moje poloha tý zatáčce dává ještě dost slušný rozdíly.
sosak>kdyz jsme u toho klopeni, jak spravne klopit na ty moji italsky bestii? klasicky koleho a telo vyklonit do zatacky je asi spatny, takze zustat v ose s motrokou, nebo tak jak to delam do ted, ze poklopim motorku ale ja zustahu sedet svisle k asfaltu ... !?
jo, to je motardovský styl
foto
1 reakcí na tento příspěvek Jak se nebát klopit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
Naposledy editováno 20.04.2009 17:01:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
Ale asi tak, mám tam Metzeletku Touranc a jako tento týpek s TA 700 jí nesjedu ani za boha, asi ten okruh mu pomohl...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
Moje E-09 vypadá takto věčně je od bahna, takže v zatáčkách dycky musím začernit takto je to za 20km cestu do HB od Polné, začernit se ale dá ještě dál , jen je na to potřeba pořádný zatáčky a ty na cestě do HB nejsou . Kámoš říká, že čeká skoro v každé zatáčce, že mi to podjede Musíme se někdy setkat projet se.
Naposledy editováno 21.04.2009 00:31:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
SiSpo>Dingo> Pěkná guma no - já nezávodím, já se vozím . A Jihlava, tam snad nic není zajímavého, to začíná snad teprv Ždárskými vrchy, rybníky Sykovec, Medlov, v.n. Vír ... Včera jsem byl na Orlíku, jaktože jsi tam nebyl, mohli jsme se setkat .
Já se taky vozím a kámoš z toho roste dneska zas o tom v dílně mluvil on fakt nemůže rozdejchat to jak na těch E-09 jezdím
E-09
E-08
E-07
C-01
1 reakcí na tento příspěvek Jak se nebát klopit ?
Ta E-09 na fotce má asi 5tis. km za sebou většinou po asfaltu kolem 100-120kmh Teď ke knci mizí rychleji, ale nešetřím ji a odhaduju, že její výdrž bude kolem 8tis. km na Transalpovi.
Jo vepředu mám právě kvůli výdrži a kompromisu E-07
V HB pneupavelka mají zadní E09 dakar za cca 1400,- a nedakar za 1200,-. E07 bych si tipnul že bude kolem 1200-1300,-
Naposledy editováno 21.04.2009 23:34:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
Ale ty ceny, jóóóóó ty ceny jsou dobrý .
Naposledy editováno 21.04.2009 23:43:49
SiSpo>Dingo> E-09 je nádherná, jistě terén OK, ne jak ten můj "slick" - ale i tak jsem radši, když guma vydrží aspoň 15tkm. E-07 nezlobit se , ale to je fujtajbl vzorek po stránce estetiky...
Ale ty ceny, jóóóóó ty ceny jsou dobrý .
Di do háje s estetikou ta je k hovnu, důležitá je funkčnost, ta E-07 co sme měli na XL600LM a taky sme to nešetřili, tak na tom sme nalítali skoro 11tis. km a šlo to do světa se vzorkem kolem 3mm u toho prostředního pruhu Jsou lidi co na nich daj i 16tis km a víc,a le to musej být nějací šetřílkové plynu
Naposledy editováno 21.04.2009 23:51:08
1 reakcí na tento příspěvek Jak se nebát klopit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se nebát klopit ?
dabel.v.kravate>Chce to jezdit jezdit a jezdit, časem se bát přestaneš
jj presne tak, mi se dobre ucilo na tom Vitkove viz. videjko... jak se tu zatacku naucis, pak jen zrychlujes a vic klopis... ale musis se 100% spolehnout na gumy a masinu... jinak lezis :) a nebo to dopadne takhle:
takze GL!
edit: dal jsem tam full verzi i s tim jak to pak vypadalo
Naposledy editováno 07.07.2009 19:29:16