Požadavky:
-novější
-ne težší
-ne slabší
-ne pomalejší
-starter
-otypovaná pro 2
-cena do 100tis.
a aby jí nevadilo že se na ní bude jezdit obden do práce 20km tam a 20 zpátky.Moc se mě líbí TE450/510 ale nevím jak se jí bude líbit to časté ježdění do práce. Jinak s husqvarnou jsem byl spokojen, sám jsem si udělal GO, nikde mě nenechala a startovala na brnk po výměně karbecu za Keihina.
Naposledy editováno 10.04.2009 21:52:53
2 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
Hodně se tomu blíží Yamaha WR 250R nebo ta nová Kawasaki 250. Nicméně výkonově zdaleka ne. DR 400 fajnovej stroj ale krok kupředu to taky není, nebo spíš určitě ne takový aby si musel měnit.
Trochu mě vrtá hlavou proč chceš pravděpodobně ostrou motorku na dojíždění do práce, vůbec si nepsal o svých enduro ambicích. Myslím že je potřeba si uvědomit, že 450 od jedno jakýho výrobce není dobrý cestovatel ani ekonomický společník. Popřemýšlej jaký typ motorky vlastně potřebuješ.
Urraco>Zdravim, mám 410E a to co žádáš prostě neexistuje.
Hodně se tomu blíží Yamaha WR 250R nebo ta nová Kawasaki 250. Nicméně výkonově zdaleka ne. DR 400 fajnovej stroj ale krok kupředu to taky není, nebo spíš určitě ne takový aby si musel měnit.
Trochu mě vrtá hlavou proč chceš pravděpodobně ostrou motorku na dojíždění do práce, vůbec si nepsal o svých enduro ambicích. Myslím že je potřeba si uvědomit, že 450 od jedno jakýho výrobce není dobrý cestovatel ani ekonomický společník. Popřemýšlej jaký typ motorky vlastně potřebuješ.
Na 2x15 si kup skůtra,čo něco jako XT,DR apod. a do lesa to ostrý. Pokud nemáš na dvě motorky,tak je to těžký,,ale univerzální motorka prostě neexistuje!!
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
Jestli by se vyškrtla cena tak bych radil KTM 690 enduro
jestli stupačky tak Yamaha WR450F s ocelovým rámem
oboje najedou mraky kilometrů a jsou lehčí a silnější
Naposledy editováno 11.04.2009 10:07:43
2 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
http://www.bikez.com...arna_te_610_2006.php
váha o cca 10kg miň než TE610E
výkon o 5kW víc
podvozek a karburator jako u TE450
motor ten samej až na napínák rozvodu a kompresní píst takže mam všechny přípravky doma
Myslím ale že WR450 vydrží stejně, chtěl jsem si ho koupit sám a studoval jsem kolik tak lidi na něm najedou a pár kusů mělo najeto přes 30.000 km bez otevření motoru, nebo 900 mth, což je dost slušný na takovou kozu. To TE510 nenajede
mam DRZ400S a chtel bych neco lehciho, vykon je relativne dostacujici, ale podvozek prece jen slabsi, bohuzel ale ostra endura si s drz nezadaj s udrzbou, najezdim cca 2-3tkm za rok z 95% mimo silnice, navic by se mi libilo obcas vyradit na trati, premyslim o WR250F, ale ta udrzba
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
1 reakcí na tento příspěvek Co za enduro po TE610E?
jezdit s drapákama po silnici je nesmysl(nebo jste bohatí ) už se musí volit kompromis v obutí a to už můžete mít rovnou DR nebo TTR.
1-Dva stroje
2-Jeden univerzál
Já skončil z finančních důvodů u univerzálu.Nedokáže sice být příliš ostrá v terénu nebo příliš pohodlná na cestování,ale na ježdění do práce a občasné vyblbnutí po polích to stačí.Jeden válec-jedny starosti,jedna motorka to samé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za enduro po TE610E?
mth a to je opravdu malo...
takze jinak, ktery endura maji "delsi" servis?