jak správně vypínat motor na Honda CB600F Hornet? Je správně vypínat ho tlačítkem ENGINE STOP nebo vypínat motor klíčkem z polohy ON do polohy OFF? Díky.
Naposledy editováno 05.04.2009 22:27:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?
sterbis2>Němec> osobně si myslim,že je to blbost,pže když odpojíš baterku(jak říkáš ty) odpojiš i altík,a jelikož není nabuzen proudem z baterie,tak nemuže ani vyrábět proud,takže si osobně myslím,že je to jedno.
Jiná by byla v případě dynama,to na nabuzeni nepotřebuje baterii.
Proto starý auta s dynamem,když mají uplně vybitou baterku chytnou na roztlačeni,ale u altiku ani nahodou,pže ho nemá co nabudit,a tím pádem nevyrobí ani proud ne jiskru.
je fajn, ze se pokousis uvazovat logicky, ale neni to tak jak rikas... Alternatory motorek byvaji vetsinou s permanentnim buzenim (tzv. magneto) - rotor je oblozen magnety a na statoru jsou vinuti. Takovy system pochopitelne generuje napeti, narozdil od alternatoru automobilu s mag. polem buzenym dalsimi vinutimi, i bez vnejsiho buzeni. A i dynamo muze mit buzeni elektromagnetem. Rozdil alternator/dynamo je takovy, ze dynamo obsahuje navic komutator, coz je elektromechanicky usmernovac, takze na jeho vystupu je narozdil od alternatoru (alternate = menit/stridat) stejnosmerne napeti. Jeste jednodusseji: alternator je inverzni synchronni motor a dynamo inverzni komutatorovy motor (o buzeni to nevypovida). Co se tyce provozu bez baterky, tzv. zapalovani kondenzatorove to, narozdil od tzv. baterioveho, umoznuje...
Chcipani, vdecne to tema...
Celerrimus> jak jsi nakonec sam spravne, i kdyz se spozdenim, objevil v manualu - spinac "Engine STOP" je primarne urcen k nozovemu pouziti; defaultni zpusob vypinani motorky je klickem, takze i elektroinstalace s timto pocita...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?
Celerrimus>Peca> přetřihl jsem drátky k zadnímu světlu a motor pořád běží, nemám to rozbitý?
Možná..
..pokračuj a uvidíš, však ono se zadaří
konečně příspěvek, který reaguje na konkrétně uvedené informace, díky
2 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?
Engine STOP Switch: ... This switch is intended primarily as a safety or emergency switch and should normally remain in the RUN position.
Parking: After stopping the motorcycle, shift the transmission into neutral, turn the ignition switch OFF...
pro hnidopichy dodam, ze slovem stopping vyse je mysleno zastavit z rychlosti > 0 na rychlost = 0 (nikoliv verglovat se spinaci) a ignition switch je spinaci skrinka na klicek. Zhasinani motoru po jizde jinak nez klickem (krome slapohybu typu Babetta) je hovadina, ospravedlnitelna tim, ze si chcete taky obcas zmacknout to tlacitko pro odpalovani jadernych bomb (narazim na jeho barevne provedeni)
meti> no vidis, ja elektro prumku nemam, tak alespon neni odkud zapominat
jasne, ze jsem si ho zmacknul... u me ma zase zlutocerne pruhy (jako vosa)
Naposledy editováno 05.04.2009 23:39:30
2 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?
Parking: After stopping the motorcycle, shift the transmission into neutral, turn the ignition switch OFF...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |