palivovej kohout má akorát 3 polohy , jednu poznáš hodně brzo pač ti to chcípne ještě u garáže (off) druhá ti zachrání prdel (on) a třetí tě donutí k troše tělocviku (res)
a jesli chcípneš chcípákem nebo klíčkem je taky jedno.
Hodně zdaru a doufám že letos neuvydím další er5 podsyoanou vapexem na nově
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy (taky asi záleží na roce výroby, někde možná bude off)
manuál mám v el. podobě servisní, v angličtině
jinak je vše jako na ostatních obdobných motykách
lowriderka>
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy
A to jako proč?
Třeba jako mě, když dochází benzín tak to začne trošku cukat a pochcípávat tak normálně otočim na res. zajízdy, bez chcípnutí motoru a jedu dál přímo na benzínku :). Vzhledem ktomu, že nemám na budíkách ukazatel paliva asi ani jiná možnost neni. Ale když zastavim tak to zdechne, přepnu na res. a musim tak 10min čekat než to tam nateče.
Nějak mě nenapadá proč nedoporučuješ dělat za jízdy?
pro Hofner-jak budeš menit olej dávej pozor na boční šroub na vypuštění oleje,je z měkkého matroše tak at ho neukroutíš:)..mě už se stalo:D..a měl jsem štěští že jsem sehnal,jinak fungl novej je leda nekdy v eu a za 400kila:)..no jinak asi další postřehy nemám,asi víš ale že er-5 moc dobře nebrzdí tak si dej majzla:)..no a hodně štastných Km,,třeba se někdy potkáme čaues
1. Nemáte někdo seznam náhradních dílů v el. podobě, popř. nevíte kde by se dal na netu splašit?
2. Je v Praze nějaký dobrý servis na motorky? Budu potřebovat seřídit karbece, zkontrolovat tlumiče, zkontrolovat vůle ventilů + projet ložiska na motorce- Běžnou údržbu, jako je výměna provozních kapalin zvládnu sám doma.
3. Chci si pořídt na motorku padáky, vyhřejvané hefty, nosič pro tři kufry + tři kufry. A uvažuju, zda se po tom poohlédnout v ČR, nebo zajet do Německa- otázka je, zda ušetřím víc, než za případnej benzín (asi bych se s tejně přifařil k někomu, kdo by se tam chystal, takže náklady na benzín +/- 500 Kč) a zda nemůže vzniknout problém, že by něco nepasovalo. Oblečení si člověk vyzkouší na místě, ale jeslti sedne konstrukce na motorku jak zadek na hrnec, to ne :-/ Nebyla by pak asi sranda to reklamovat.
4. Chci si pořídit i přímaz řetězu- máte s tím někdo zkušenosti? Podle všeho docela prima věc. většinou nejezdím moc daleko, ale třeba loni jsem dal 1000 km jako nic a není zrovna praktický s sebou tahat navíc sprej na řetězy, natož pak celou sadu (řetěz by se měl správně vždycky vyčistit a pak znova stříknout, mám na ČZtu sadu od ČZ chains). Aletos bych se vydal rád někam na jih evropy, odhad min. 2000 km. nechce se mi cestou pořád stříkat řetěz a táhnout s sebou kvůůli tomu zbytečný krámy navíc...
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku
zdend.a.>Podle mého by si měl napsat Eabovi..ten má kufry atd a určitě ti poradí kde co sehnat..já od něho bral pár věci na er-5 když jsem ji míval,,třeba ladák+zadní madlo a za dobré ceny
To je rada za všechny prachy - ten kluk ušatá (EAB) se opravdu vyzná. A je schopnej poradit i po telefonu. Já řešil v létě ucpané trysky a pomohl.
Pánové, já vím, že to je ještě daleko, a ani já nevím co bude, ale doufám, že se sejdeme na obědě v Kersku.... Viz srázek na klubových??? stránkách
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
er-5 uz nevlastníma mám to tam kvám hooooooodně daleko..tak si to pak užijte!
U Luise jsem našel nosiče, ale nevím jak to funguje, německy trochu umím, ale u tohodle bych proseděl mládí se slovníkem
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Nerozumím dvěma věcem- za prvé- dělá se zvlášť nociš na zadní kufr a na postranní? za druh=- co znamená BJ za poznámka k er-5 (když dáte vyhledávat, vyplivne vám to kde jsou nosiče k ER-5tce i s poznámkama. Já mám rok v.r. 1999 a mám podezření, že tohle je pro mašiny 01-05, i když nevím, jeslti je mezi staršíma er-5tkama a novějšma takovej rozdíl a kvůli tomu by to na mojí mašinu nepasovalo
taky jsem našel padáky:
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Ovšem pokud jsou všechny cgromované, bude to jak pěst na oko. Chtěl bych černé
Potom pravděpodobně spojkové lanko, ale překladač to slovo nezná
www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
díval jsem se i na zavazadla na nádrž (nevím, ja kse to přesně jmenuje): líbí se mi tohle: www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
Ale nejradši bych něco nejenom na magnety, ale i s jistícím páskem, abyse to nehrnulo zs strany na stranu (alespoň sjems e někde tady ve fóru dočetl, že je to lepší i s páskem, jelikož když se do toho nacpe víc věcí, má potom tendenci ujíždět do stran).
Předposlední věc- kufry: dost se mi líběj tyhle. Co si o nich myslíte? www.louis.de/_40add27348f83f39498b763222a4759714/index.php
A poslední věci- plexi- líbí se mi tohle, ale přijde mi hrozně drahé. nexci na motkru jen nějakej štítek, čím větší, tím lepší www.motosp.cz/a-660-kourove-plexi-s-montazi-na-riditka-vxs-425x420-mm-se-sadou-d-40-20887.html, bohužel nevím, kde to u luise hledat, nevíte, jak se řeknou němexi plexi štítky? Stejný problém mám i s přímazem řetězu a vyhřejvanejma heftama, to taky za boha najít a ještě sada na opravu pneu...
Jak se dívám na ceny v ČR a u Luise, Luis jednoznačně vítězí.
Můžete na to chlapi kouknut a říct, jeslti jsem vybral dobře- nepotřebuju žádnou top kvalitu, jde mi o to, aby mělo dobrý poměr kvalita/cena :)
A sorry, že s tím tady prudím, ale s nakupováním těhle věcínemám zkušenosti a bezedný konmto taky ne, tak špekuluju jak nakoupit dobře a levně. třeba to tady pomůže i někomu dalšímu při nakupování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku
Trutnovacek>
To je rada za všechny prachy - ten kluk ušatá (EAB) se opravdu vyzná. A je schopnej poradit i po telefonu. Já řešil v létě ucpané trysky a pomohl.
Pánové, já vím, že to je ještě daleko, a ani já nevím co bude, ale doufám, že se sejdeme na obědě v Kersku.... Viz srázek na klubových??? stránkách
Nemáš na něho ještě někde telefon? Vím, že se většinoiu tel číslo nedává, ale já mu psal v pátek na mail a zatím bez odpovědi. ne, že by to úplně nutně hořelo, ale čím dřív vybavím motorku, tím líp. nechci se s tím pak už patlat v průběhu sezony.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk na to, aneb pár rad do začátku
A pak, má rodinu, nevím co dělá "v civilu", takže prodleva v jeho odpovědi může mít racionální důvod...
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
Když kufry, tak určitě topcase. Ten využívám prakticky na 90% všech jízd.
Boční kufry.... no nevím kolik toho chceš nacestovat....
Ale na jedno denní výlety se mi osvědčila kombinace tankvak a topcase. Pokud jedu sám, stačí tankvak.
Těch vícedenních výletů moc neudělám, tak jeden/dva do roka. A na to mi bohatě postačí brašny.
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
Naposledy editováno 03.02.2010 21:06:35
Trutnovacek>Hofner> To je právě to.. něčí číslo se mi tu nechce nějak roztrubovat do světa.
A pak, má rodinu, nevím co dělá "v civilu", takže prodleva v jeho odpovědi může mít racionální důvod...
To je mi jasný ale zeptat jsem se mohl
Trutnovacek>Ještě jedna věc...
Když kufry, tak určitě topcase. Ten využívám prakticky na 90% všech jízd.
Boční kufry.... no nevím kolik toho chceš nacestovat....
Ale na jedno denní výlety se mi osvědčila kombinace tankvak a topcase. Pokud jedu sám, stačí tankvak.
Těch vícedenních výletů moc neudělám, tak jeden/dva do roka. A na to mi bohatě postačí brašny.
Bočáky určitě využiju. rád bych si letos dal jižní evropu- 14 dnů v luftě a to už člověk nějkam ty věci musí poskládat. NA ježdění kolem komína jsem si zatím vystačil s baťůžkem na zádech. Tankvak taky hodlám pořídit. Chci mít mašinu na cestování, ne jen na popojíždění kolem baráku :) Proto i ten větrnej štítek , vyhřejvaný hefty, padáky a ostatní věci. Kdybych neměl ambice jet někam dál, jezdil bych i nadále na svojí číze
1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
Trutnovacek>k těm kufrům..... už je to trošku extrém, ale BigHusky z Ostravy, pokud se nepletu, dělá hlinikáče a na jejich stránkách byly i fotky napasovaných kufrů na ER-5ce....
Dík za typ. Až budu pořizovat enduro, vím, kam se obrátit. Ale na er-5tce to nevypadá moc hezky, navíc to bude určitě těžší, než klasický kufry, navíc i dražší
1. Co za pneu na ER-5? Rád bych něco s potencionálním vysokým nájezdem km. Nepotřebuju nic, co budedržet jak přilepený, spíš univerzální pneu, co nezklame ani za deště. jezdím od brzkého jara do pozdního podzimu, i hodně za deště (počasí prostě neřeším, nejsem biker). Jsem spíš krajinkář a rovinkář....
2. Jak na nástřik svodů? Už to mám rezavý jak lišku. Originál byly myslím na er-5tkách černý nástřiky. Dokážu si na moto udělat plno věcí sám, ale četl jsem, že spreje stojej za hovno- jsou hodně naředěný (díky tomu je tam méně aktivní barvy, brzo to začne bělat, odchází to po pár projížďkách v dešti a pod), takže uvažuju spíš si to někde nechat stříknout něčím kvalitním. Případně víte ještě o jiných alternativách? Stříkací pistoli bohužel doma nemám :(
jinak ty svody resim take a vidim to na klasickou overenou barvu v plechovce a bude too..na spreje sem take koukal ale ale cenove jinde nez plechovka..a nekdo je chvali a nekdo rika nic mocc to nevydrzi..takze jeste se nekde jukni co kdo o tom pise a uvidis..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |