Měli- emise. Hold to asi smrdělo a kouřilo víc než Favorit a nebo ňákej náklaďák, kterejch jezdí mnohem více
Starej Bandit i GSX 1400(starší model s dvěma laufy) moc pěkný(ZRX lepší ) Novej Bandit-hodnoty motoru velmi zajímavé, rád bych se na něm svezl. Vzhled-nic nového pod sluncem.
Offmoto>Lipos>
Mě ani ten jeden lauf u XJR 1300 nevadí, líbí se mi to.. horší to je s cenou, funglovka XJR okolo 255t.kč, funglovka GSX 1400 za 224t.kč.
Nová XJR model 2007 se dá koupit za 219t.kč,osobně pokud bych si za stejnou cenu měl koupit XJR nebo GSX tak jdu do GSX
Lipos>První Suzuki GSX 750 byla vyrobena v roce 1998 a GSX 1200 v roce 2001.
První Yamaha XJR 1200 vyjela z fabriky v roce 1994. Co je čí replika :)
:D :D :D
řada klasickejch naháčú GSX byla už v 80 tejch letech od 550 a pak se to po přestávce kerá vznikla kvuli velkýmu zájmu o superbiky jen dál modernizovalo přes inazumu po gsx 1400,jinak gsx 12 se vyráběla od 99.máš to samej omyl ,tak radši drž pec
Naposledy editováno 02.04.2008 10:54:34
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Sice to jsou oba dva Nakedbike
ale jak je znamo Bandit je motorove tak trošěku jako supersport musi se to točit což ovlivnuje že ta konstrukce motoru pochazi z celkem stareho GSX1200 mam dojem že rok '87
Suzuki GSX1400 Je ten opravdovy Bigbike či Nakedbike tato motorka měla konkurovat Yamaze a jejimu XJRku
Disajnem na XJRko to nikdy mit nebude ale to je dleši povidani.
Motorově ma vykon po někud kultivovanějši chod se zatahem už odvolnoběžnych otaček
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Speeedy79>Jééé, ty jsi taky přešel z Inazumy? Tak to jsme dva. jak říkám já - GsX Forever Ina byla super, ale jak říkáš 4000ot při 90 není vono, to 140 při 4000 to je pohoda - je to tank
GSX1400 do roku 2004....proste dva laufy k tomu patrej k bigbikum...je to nejlepsi
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Frodo89>Suzuki GSX1400 a Suzuki GSF1200Bandit jsou uplne o ničem jinem
Sice to jsou oba dva Nakedbike
ale jak je znamo Bandit je motorove tak trošěku jako supersport musi se to točit což ovlivnuje že ta konstrukce motoru pochazi z celkem stareho GSX1200 mam dojem že rok '87
Suzuki GSX1400 Je ten opravdovy Bigbike či Nakedbike tato motorka měla konkurovat Yamaze a jejimu XJRku
Disajnem na XJRko to nikdy mit nebude ale to je dleši povidani.
Motorově ma vykon po někud kultivovanějši chod se zatahem už odvolnoběžnych otaček
Čéče nejsi ty prodejce něčeho? jako třeba ws-krouhače, zázračný přísady do olejů atd.? Takovejch nesmyslů tak "odborně" podanejch už sem dlouho nečetl
edit: písmenko...
Naposledy editováno 06.11.2008 10:44:54
nevím s čím srovnáváš GSF 1200, ale z osobní zkušenosti (vlastnil jsem K6) jsem si na nedostatek zátahu odspodu nestěžoval. Dokonce jsem jednou měl zátahu až moc - když šel předek slušně do vzduchu pouhým přidáním plynu (trošku jsem se nechal vyhecovat na křižovatce). Jinak motor nepocházi z GSX 1200, ale z GSX 1100.
Když bych měl porovnat GSF 1200 a GSX 1400 tak GSX 1400 je určitě pohodlnější (sedíš "v motorce" a ne "na motorce"), má klasičtější vzhled (mě se např. líbí víc než zmiňované XJR, ale to je věc vkusu - zbytečná debata) a taky je víc na pohodu. Motor svých charakterem vybízí spíš ke klidné jízdě než otáčkovému běsnění. Ten motor má takový spodek, že je úplně putna co je tam za kvalt, jestli jedeš do kopce, máš spolujezdce, prostě zatáhneš za heft a tachometr vyráží vpřed bez remcání. Co se týká ovladatelnosti na místě tak je to peklo - váha je znát. Za jízdy pohoda. Dokonce když jsme si se Speeedym prohodili motorky tak mě překvapilo jak je GSX ovladatelná, přišlo mi, že je snad i obratnější než mé GSF. Od této projížďky se mi v hlavě opakovala myšlenka GSX 1400.. GSX 1400...tak dlouho až jsem nevydržel a koupil si jí taky
Řekl bych to asi tak, kdo chce víc blbnout ať si koupí bandita, kdo chce větší pohodu tomu doporučuji GSX.
Jinak poznámka k tématu "karburace verzus stříkačka" -
(porovnání GSF 1200xGSX1400). Na základě nabitých zkušeností to vidím takhle:
- karburátory maji jednoznačně jemnější reakci na změny zatížení, stříkačka není moc příjemná v oblasti "nějaký plyn a nulový plyn" - projevuje se razantnějším brzděním motorem při odstavení plynu, kdy ECU motoru náhle utne dodávku paliva.
- pravděpodobně vyšší spotřeba při chladném počasí vlivěm větší citlivosti stříkačky na teplotu nasávaného vzduchu.
- studený start jednoznačně pohodovější u stříkačky - zmáčkneš tlačítko start a o nic se nestaráš, u karburátoru musíš sytičem doregulovávat otáčky motoru.
- u stříkačky nemusíš řešit tzv. synchronizaci karburátorů v pravidelných intervalech (úspora v servise)
A dál by to už byla přednáška Prostě když jí miluješ..není co řešit.
Naposledy editováno 23.03.2009 10:06:19
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
http://www.suzuki-gs...viewtopic.php?t=1027
Honza GSX>..a nechce někdo ? Je od kamaráda, ve velmi slušném stavu !
http://www.suzuki-gs...c.php?t=1027 [/quote]
....to je jak CHCETE MĚ.... ale proc ne, na motorku si nemuzu stezovat, tak proc ji takhle neprodat
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
marataxi>jel jsem na ctrnactce a je tam hodne velkej rozdil v kroutaku a ten ma ctrnactka dost velkej od spodu jede jak prase ale od 550 otacek
Pokud chce člověk 14-ku víc točit, tak je určitě na místě tuning komplet výfukové soustavy, ta zvedne výkon od 5000 ot/min. vyše viz. např. graf Yoshimura.
http://yoshimura-sho...1A0-114-52-0_pow.gif
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
carifuk>osiris> my otocime plynem a je to tam, oni otoci plynem a je to tam az za par tisis otacek
ale zase to máte moc "kultůrní" žádný divadýlko pro jezdce, jen koukáš jak ta ručička rychloměru peláší...chtělo by to něco jako kroutící se rám, nebo hůř tvarovaný křeslo...aby ti to zajistilo větší požitek...třeba jako bandit 1200 ...ale to zpohodlnělý dědci jako Osiris nechápou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Lihy>carifuk>osiris> my otocime plynem a je to tam, oni otoci plynem a je to tam az za par tisis otacek
ale zase to máte moc "kultůrní" žádný divadýlko pro jezdce, jen koukáš jak ta ručička rychloměru peláší...chtělo by to něco jako kroutící se rám, nebo hůř tvarovaný křeslo...aby ti to zajistilo větší požitek...třeba jako bandit 1200 ...ale to zpohodlnělý dědci jako Osiris nechápou
...tywe lihu, ty kurvo jináč s tím kultůrnem to není tak velký, rám je taky jak stará blažková ...ale ta sesle, ta jó, tu má moje stará prdel ráda
ps: stará jako stará, né stará
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |