mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???
Prosím pouze věcné názory
Naposledy editováno 21.03.2009 17:16:34
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
*
Né, to byl blbej vtip. Neber mě za slovo. Zkusil jsem kubatury 125, 175, 250, 350, 600, 750 a 1000. Jsou dny kdy toužím po lehké 600 a jsou dny kdy mi litr připadá slabej.
*
Není žádná ideální kubatura.
Naposledy editováno 21.03.2009 17:16:47
2 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
Palec_caferacer>gorkin:a jako jakou chceš slyšet konkrétně odpověď,i na okruhu je to o tom co ti víc sedí,a tam si tím péro prodlužovat nemusíš,tak je vidět kdo umí a kdo ne.prostě nekdo litr nebo sporta
Nejde o to jestli si potřebuji prodloužít péro:
V Itálii a Španělsku jsou na tom 6ky rozhodně více zastoupené
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
na okruh jsem zastánce šestek - víc si k ní můžeš dovolit, lépe se vede v zatáčce a vzhledem k nižší váze i lépe brzdí. Na Moste správně vedená šestka bezproblému předjede litry. V Brně je chybějící výkon znát a je tam lepší litr, ale i tak jsem pro okruhové šestky. A navíc jich jezdí míň a je výrazně větší šance na pohár - ať už v ČMN, CEC nebo s agenturama.
Šimonka>Každý není stejný..hodně lidí na litra zkušenostma má,tak proč ne,horší je,když si litra bere ten,co nevyužije výkon ani šestky..
tak to je volovina... ja treba vykon sestky nevyuziju, jezdim pohodove, spi cesty a taky chci litra. jezdim takrka porad na sestku a chci aby to na ni zrychlovalo vic z 50kmh. Dal verim ze v alpskej prusmicich se taky dvojak rozdyha rychle a nebudu muset dvojku roztacet tak dlouho ze jsem u druhe zatacky...
kazdej kdo ma litra jeho vykon vyuzije, nekdo v nizkej a nekdo ve vysokej otackach, ale vyuzije
danR1>na silnici litr - hlavně kvůli lepšímu krouťáku a při menší úpravě zpřevodování, tahá odpravdu od spodu a není nutné tolik řadit. R1 mi jela na jedničku v omezovači 182 a na tři jsem jezdil od 60ti do 240. :)
na okruh jsem zastánce šestek - víc si k ní můžeš dovolit, lépe se vede v zatáčce a vzhledem k nižší váze i lépe brzdí. Na Moste správně vedená šestka bezproblému předjede litry. V Brně je chybějící výkon znát a je tam lepší litr, ale i tak jsem pro okruhové šestky. A navíc jich jezdí míň a je výrazně větší šance na pohár - ať už v ČMN, CEC nebo s agenturama.
Jo asi jo, na okruhu bych se videl na 6tce uplne v klidu, s litrem se asi zbytecne moc peru, dokavad nemam jezdeckou techniku, ale jinak mam rad zrychleni a maximalku, neco jako Burt Munro. Proste proc jezdit na fichtlu kdyz muzu na tripade.