globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukani pri brzdeni
 
24.4.2007 v 16:55
kuci, nevite nahodou co je s brzdama v pripade, kdy brzdim (predni) a motorka cuka jako blazen? proste nebrzdi plynule, ale jakoby se brzda zasekava. nevim o co jde. za kazdou radu diky.

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 17:00 | Nahoru | #1
mně tohle dělal zvlněný kotouč :|

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 17:03 | Nahoru | #2
zkousel jsem to, kdyz jsem ji kupoval a bylo to ok. pak jsem najel nejakych 100km a hned to zaclo. nevim jestli na me prodejce neudelal timhle nejakou botu. myslis, ze zvlneni by bylo znat uz pri zkusebni jizde? :|

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 17:16 | Nahoru | #3
Presne tak, bud zvlneny kotouc nebo nestejnomerne opotrebovany...mel sem stejny problem, vymenil sem kotouce a je to pryc - rozdil 100 a 1. Nak

(reakce na) Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 17:40 | Nahoru | #4
beakproblem>nebo oskákaná pneu....... taky při brždění vibruje(třepe) do řídítek..... *no* =o

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 18:03 | Nahoru | #5
pneu mam fungl novy. asi to bude ten kotouc.

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 18:34 | Nahoru | #6
..koukni i na krk řízení..může tam být vůle..

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 18:35 | Nahoru | #7
Přezouval jsi kola od tý doby?

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 20:46 | Nahoru | #8
jo me to dela taky a to dost silne.....myslel sem ze by to mohlo bejt novejma destickama prej je tam daval novy ale nevim no....

100 reakcí na tento příspěvek Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 20:50 | Nahoru | #9
100% kotouč *yes*

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 20:58 | Nahoru | #10
no jo tak budu asi pouzivat jenom zadni brzdu :D na novy kotouce nemam :|

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 21:05 | Nahoru | #11
Určitě ti háže kotouč a používat jenom zadní brzdu je dost ryskantní přední je ůčinější na brzdách se nevyplatí šetřit.

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 21:07 | Nahoru | #12
no jo no ale prachy nemam....sem rad ze sem dal dohromnady na motorku.....a da se to nak poznat jestli je to levej nebo pravej?.....mely by bejt plovouci nemuze to byt tim ze je to treba zaneseny a nemuzou se hejbat?

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 21:14 | Nahoru | #13
Tak je skus vyčistit.Změřit by se to mnělo dát indikátorem co požívájí soustružníci když centrují sklíčidlo nebo kus na soustruhu.

1 reakcí na tento příspěvek Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 21:17 | Nahoru | #14
jo jo az ji budu prezouvat tak to vycistim a uvidim. byl sem se projet a pak sem koukal na kotouce a sou na nich mista kde se desticka kotouce nedotkla....takze mozna budou zvlneny.....

(reakce na) Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 21:17 | Nahoru | #15
ale stopu po bourani sem nenasel....kotouce vypadaj jak novy hodne malo ubrouseny....tak nevim

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 22:06 | Nahoru | #16
taky sem to měl na RR - kotouč hezkej,bez stopy poškození a nakonec házel 0,6 mm na čtvrt otáčce *no*

Cukani pri brzdeni

24.4.2007 v 22:49 | Nahoru | #17
hmm tak to je v haji....no tak budou asi holt novy kotouce az budou prachy.... http://www.motonet....del=336&rok=1999 tady sem nasel prevej + levej za 5300,. tak to neni zas tak strasny....

Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:21 | Nahoru | #18
kouknete ne foto levyho kotouce....vidite to misto kde neni vubec obrousenej....myslite ze by to mohlo byt tim?

Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:24 | Nahoru | #19
myslím že na 99% to bude kotouč.......

1 reakcí na tento příspěvek Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:27 | Nahoru | #20
jo?....a myslis ze kdyz bych koupil jeden novej ze bych musel koupit i druhej novej?....nebo je to jedno?

(reakce na) Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:32 | Nahoru | #21
Colt>chce to nechat změřit....třeba bude křivej jen jeden, ale třeba taky oba, okem to nepoznas, jsou to desetiny

1 reakcí na tento příspěvek Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:32 | Nahoru | #22
100 % kotouc ;) mam to to same ale na zadku :) Nerad bych placnul nesmysl, ale myslim ze typek s nejakou magnet. frezkou by to srovnal... myslim si

(reakce na) Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:36 | Nahoru | #23
Hownet>no o rování vs. nerovnání se vedli dlouhe debaty, např. RUTAN myslim psal ze je nechal srovnat a po 400 km to bylo to stejný :marod:

1 reakcí na tento příspěvek Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 20:49 | Nahoru | #24
no tak to je pekny....kde to tak merej?....cim takovy pokriveni muze vzniknout?....abych si dal pozor.....a to jak sem se ptal jestli se da vymenit jenom jeden.....myslel sem jako jestli kdyz ten pravej bude dobrej tak jestli kdyz vymenim ten levej jestli to nebude vadit ze levej nebude obrousenej a pravej uz jo?dik

(reakce na) Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 21:27 | Nahoru | #25
Colt: Pokřivení vznikne třebatím, že s tím někdo praští o zem. Možná, že jsi zrovna narazil na rovnaný kotouč. Při zkušební jízdě se jeví jako dobrý, ale párkrát prudčeji zabrzdíš, materiál se zahřeje a pnutí udělá své. Projeví se tzv. tvarová paměť a kotouč se zkřiví jako byl dřív.

Cukani pri brzdeni

25.4.2007 v 21:50 | Nahoru | #26
aha tak to jo dik za vysvetleni :) ....me prave nepride ze by byla nejak zvlast bourana....polozena byla ale to tak malo ze to skoro ani neni videt....

Cukani pri brzdeni

26.4.2007 v 08:38 | Nahoru | #27
ja ten kotouc budu reklamovat. jestli ma 1100 Virago pravdu, pak staci kdyz pred prodejem to nekdo vosmirgluje, ja jsem happy jak to brzdi, pak se projedu a je to v haji. to je skryta vada, kterou musi prodavajici odstranit. diky za info.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist