Naposledy editováno 08.03.2009 17:13:11
1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.
1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.
memphis.unv>hlavně je to tim že je málo nafouklý kolo
No to už mi taky došlo, ale jak dál aby s to neopakovalo i kdyby bylo zase podhuštěné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.
ale udržovat gumu nafouklou přece nemůže byt takovej problém, když vidím že je měká, hodně promáčklá dofouknu. navíc když se zajezdí, teplem se patka přisaje k ráfku a bude tam držet jak přilepená, takže aji při ne nějak výrazným podhuštění bude držet
1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.
memphis.unv>Sinner> je to tim že když je kolo málo nafouklý, nepřitlačuje patky do ráfku a protože duša drží v plášťu, když ty patky nejsou přetlačovaný tak proklouznou, duša se protočí ale ventilek je držené na jednom místě. jediná možnost by byla aby duša držela na ráfku a ne v plášťu, o čemž pochybuju že se ti podaří
ale udržovat gumu nafouklou přece nemůže byt takovej problém, když vidím že je měká, hodně promáčklá dofouknu. navíc když se zajezdí, teplem se patka přisaje k ráfku a bude tam držet jak přilepená, takže aji při ne nějak výrazným podhuštění bude držet
právě proto se používaji haltry. To je asi jednný řešení jak předejít utržení ventilku, protože do těchto sraček foukám cca 0.8. Jinak matici na ventilku nechávat povolenou, aby se mohl případně ventilech "hýbat"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.
Sinner>No dobrý, ale jak se to tedy dělá je do ráfku druhá díra?
jasně, musíš mít dvě díry v ráfku, naproti sobě