globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Haltry a utržený ventilek.
 
8.3.2009 v 17:05
Dnes jsem utrhl ventilek, v diskuzích jsem našel že by mohlo jít o nesprávné dotažení pojistné matice ventilku (není mi jasné jak to má tedy vypadat, zda se tam má ten ventilek jen tak "plandat" a ta matička tam má být vlastně volná) a že bych mohl použít haltr. Bohužel nějak mi není jasné jak by to mělo vypadat a jak se to používá. Mám drátěná kola a musím používat duše. Může mi někdo prosím objasnit funkci toho zařízení a ještě polopatystičtěji vysvětlit ten ventilek?

Naposledy editováno 08.03.2009 17:13:11

Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:15 | Nahoru | #1
Tak Haltr už trochu vím,(něco jsem vygůglil), ale to se dělá do ráfku další díra? Nebo jak tam nacpu ten haltr a ještě ventilek?

1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:23 | Nahoru | #2
Čau, na jakou motorku to máš ?

1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:26 | Nahoru | #3
hlavně je to tim že je málo nafouklý kolo

(reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:29 | Nahoru | #4
motorbikesh> Suzuki Freewind Xf 650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:30 | Nahoru | #5

memphis.unv>hlavně je to tim že je málo nafouklý kolo


No to už mi taky došlo, ale jak dál aby s to neopakovalo i kdyby bylo zase podhuštěné.

Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:36 | Nahoru | #6
Tak na tuhle motorku s haltrem zapomeň, spíš si pořádně nafoukni kolo jak už psal : memphis.unv

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:38 | Nahoru | #7
Sinner> je to tim že když je kolo málo nafouklý, nepřitlačuje patky do ráfku a protože duša drží v plášťu, když ty patky nejsou přetlačovaný tak proklouznou, duša se protočí ale ventilek je držené na jednom místě. jediná možnost by byla aby duša držela na ráfku a ne v plášťu, o čemž pochybuju že se ti podaří
ale udržovat gumu nafouklou přece nemůže byt takovej problém, když vidím že je měká, hodně promáčklá dofouknu. navíc když se zajezdí, teplem se patka přisaje k ráfku a bude tam držet jak přilepená, takže aji při ne nějak výrazným podhuštění bude držet

1 reakcí na tento příspěvek Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:39 | Nahoru | #8
No dobrý, ale jak se to tedy dělá je do ráfku druhá díra?

(reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:41 | Nahoru | #9

memphis.unv>Sinner> je to tim že když je kolo málo nafouklý, nepřitlačuje patky do ráfku a protože duša drží v plášťu, když ty patky nejsou přetlačovaný tak proklouznou, duša se protočí ale ventilek je držené na jednom místě. jediná možnost by byla aby duša držela na ráfku a ne v plášťu, o čemž pochybuju že se ti podaří
ale udržovat gumu nafouklou přece nemůže byt takovej problém, když vidím že je měká, hodně promáčklá dofouknu. navíc když se zajezdí, teplem se patka přisaje k ráfku a bude tam držet jak přilepená, takže aji při ne nějak výrazným podhuštění bude držet



právě proto se používaji haltry. To je asi jednný řešení jak předejít utržení ventilku, protože do těchto sraček foukám cca 0.8. Jinak matici na ventilku nechávat povolenou, aby se mohl případně ventilech "hýbat"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:42 | Nahoru | #10

Sinner>No dobrý, ale jak se to tedy dělá je do ráfku druhá díra?



jasně, musíš mít dvě díry v ráfku, naproti sobě

(reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:44 | Nahoru | #11
memphis.unv> Jo dikes, tohle celkem chápu, ale když dojde k pozvolnému úniku na delší štrece tak toho moc nepoznám už se mi to stalo, malej hřebíček a kydž jsem to pral tak jsem nic nepoznal jen jsem najednou byl takovej nejistej. Zastavil jsem a v tu ránu jsem byl až na ráfku. Tak proto myslím že se může stát že ti uteče vzduch pomalu. Tenkrát jsem ventilek neutrhl dnes bohužel ano. Ale díky.

(reakce na) Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 19:45 | Nahoru | #12

Lada.s>Sinner>No dobrý, ale jak se to tedy dělá je do ráfku druhá díra?

jasně, musíš mít dvě díry v ráfku, naproti sobě

Děkuji.

Haltry a utržený ventilek.

8.3.2009 v 21:08 | Nahoru | #13
bacha, haltr je kus hmoty(odhad100-120g?) to na cesťáku asi nevyvážíš .Na motorce do bláta to nehraje roli. Jinak matici ventilku buď zahoď nebo utáhni k čepičce jako kontra-matku.Jen povolená se ti sama došroubuje k ráfku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist