globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč kupujete silné motorky?
 
17.2.2009 v 23:50
Zdravím vás všechny.
Již nějakou dobu sleduji jak web, tak fórum a poslední dobou mi nedá spát jedna otázka - Proč kupujete silné motorky?

Abych vysvětlil, co mám na mysli... Mám najeto na motorce naprosté minimum a plánuji si koupit tuto nebo příští sezónu nějakou novou motorku. Aktuálně je můj favorit Kawasaki Ninja 250R (rád bych se dočkal nové verze pro rok 2010 s lepší technikou, ale to je asi jen můj vlhký sen, vzhledem k tomu, jak dlouho jim trvalo udělat v. 2008). Mám sice řidičák na A bez omezení (+ několik dalších na dvoustopé stroje ), ale nějak nevidím jediný rozumný důvod, proč kupovat jakoukoliv silnější motorku. Pro mě osobně je takhle silná motorka doslova konečnou - a to jak z ekonomických, tak i legislativních a čistě rozumových důvodů.
Rád bych vás tedy všechny tímto oslovil (především majitele silných supersportů - a z nich ty, kteří nemají možnost jezdit na okruhu) a nechal si vysvětlit, proč vlastníte tak silné stroje?

Z pohledu amatéra: Legislativa je naprosto jednoznačná (50,90,130) a stav většiny komunikací je katastrofální.
K čemu vám tedy je 100 a více koní na zadní gumě? Jak je využijete?
Jaký je rozdíl proti motocyklu, na kterém já plánuji začínat a vlastně i skončit (33 koní, max. rychlost o dost vyšší, než dovoluje zákon)?
Proč vlastnit stroj, co má větší sílu než běžné osobní auto, které i s pupkatou rodinou a psem váží 2 tuny a benzínu sežere méně, oproti vašemu stroji se 200 kily provozní hmotnosti?
Budu rád za každou rozumnou odpověď... Díky.

Proč kupujete silné motorky?

24.2.2009 v 21:12 | Nahoru | #301
Rob2: Já jak jsem jí vyhrabal v těch fotkách od dědy z půdy, tak se mi taky moc líbila.

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 08:15 | Nahoru | #302
Přátelé, tak jsem si to tady trochu pročetl a nevěřil bych, kolik zloby u někoho vyvolá diskuse o silné motorce!?

Jinnee - v roce 2005 jsem po cca 13-ti letech skočil na motorku z fichtla, kterej neujel 50km bez závady v kuse, takže zkušenosti 0. Měl jsem celkem jasno, chtěl jsem se brouzdat v klidu krajinou, obsah min 500 a ne žádnej bzučící strojek. Vyhrála to Shadowka 750, utekly dva roky a začalo mi vadit pár věcí, nízká cestovní rychlost, od 120-ti žádná výrazná akcelerace, boj s větrem a další. Jízda po dálnici byla přímo utrpením! Loni jsem měnil za CBF 1000. A udělal jsem dobře, objem ničím nenahradíš a nikde není psáno, že musíš na silný mašině jezdit jako závodník! Připlať si a jdi do 600+, budeš delší dobu spokojenej. Jak tu někdo psal, že ta Kawa točí při 130 km 9 tis. ot., tak ta šestistovka už pojede dobrejch 180. Opravte mě kdyžtak šestistovkáři.

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 08:24 | Nahoru | #303
člověče např u gsx600f to vychází přesně - 9tis./ot = 180km/h

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 08:43 | Nahoru | #304
Tak to sem rád, že sem to trochu trefil. Já jedu při 8tis. ot. asi 200 a zkoušel sem to zatím asi dvakrát, takže 9 neznám.

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 09:12 | Nahoru | #305

Matess727x>Jak jsem se prohrabával ve starých rodinných fotkách,....tak to nebyl a není asi jen problém "naší" doby.Můj děda taky neměl jen Staďáka. Škoda,že jí nenechal pro vnoučata.Dědu pamatuju dobře,...ale mašinu ne.



neskutečná nádhera

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 10:04 | Nahoru | #306
Já jedu při 6500 otáčkách 210 ...když jsme se loni vraceli přez Itálii po dálnici, tak jsem se třema kuframa a se spolujezdkyní frčel příjemných 180 (dokonce za mnou na půl hodiny usnula, to jsem fakt nechápal )

Jinnee ... Já to vidím " denně " na prodejně. Spousta lidí přijde, že chtěj něco kolem 125ky na první dva roky než se naučej jezdit, bylo to tak když ještě byla v prodeji GS500, to taky chtěli na naučení a když jsem jim říkal, vemte si aspoň 650 Bandita, stejně za dva měsíce přijdete a budete to měnit, tak se všichni bránili, že ne, že to stačí....zy ty tři roky co prodávám motorky se NENAŠEL JEDINEJ, CO BY TO DO MĚSÍCE NEPŘIŠEL VYMĚNIT ZA MIN 600ccm.
Jen se ti tady všichni snažej ušetřit peníze ( i když to někteří dávaj najevo trošku "svérázněji" ), protože si tímhle většina prošla a věděj o čem mluví.

Já mám sice překoňovanou mrchu co je mi teoreticky úplně na hovno, ale jezdím hodně turistiku po Evropě a menší obsah bych nechtěl, hlavně když vjedeš do Alp a nedej bože se spolujezdce, tak zjistíš že i ty šestistovky jsou slabý, a co teprve 250ka. A na delších cestách jak 100 km se budeš trápit, protože to fakt nejede.

Hlavně jde o tu bezpečnost při předjíždění. Sám to vidím když třeba musím v dubnu zajiždět předváděčky a musím se s šestistovkama držet do určitých otáček a chci předjet auto a nějakej blbeček v obyčejné Octavii si vzpomene že se mnou bude závodit, tak je to fakt o hubu, protože věšinou musím ubrat, jinak by mě ten debil rozmáznul o protijedoucí auto...a to mám šestikilo, který i na polovinu otáček jede trochu jinak než ta 250ka.

A pokud máš strach z velkýho skoku, tak nemusíš, pokud si v hlavě klidnej, tak z většího objemu strach mít nemusíš,jen respekt...já měl třeba dost velkej ústřel když jsem šel z 350ky Jawy na ZZR1100 se 150ti koňma a celkem v pohodě...a znám spoustu takových lidí.

Ten větší objem (když pominu radost z akcelerace a pro někoho vyšší rychlosti) je nejvíc potřebnej z hlediska bezpečnosti.

A těch 50/90/130???

50ku dodržuju taky, podle GPS jsem se díval tak jezdívám 53-54 a ještě jsem neviděl radar s policií, který by mě kvůli tomuhle zastavili(nejradši mám ty co jedou radši 40 aby náhodou nejeli 51 a nedostali pokutu )

90 mimo obec nedodržuju, bežně kolem 110ti, někdy víc, někdy míň, záleží na situaci (nejradši mám ty co jedou radši 80 aby náhodou nejeli 91 a nedostali pokutu )

130 na dálnici jak kdy, bežně kolem 150ti až 160ti podle tacho, skutečných je to skoro o dest km níže a taky mě nikdy nezastavili i když jsem viděl že mě zrovna měřej (a nejradši mám ty, co jedou 110 aby neměli vysokou spotřebu benzínu )

Sice rychlostní limity pokaždé nedodržju, ale rozhodně nejsem žádnej pirát silnic a pokaždé jezdím podle aktuální situace, což někdy znamená i pod rychlostní limity 50/90/130

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 10:04 | Nahoru | #307
Ufff to jsem se rozkecal

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 10:37 | Nahoru | #308
Cooker, to ses teda rozkecal, ale shoduju se s tebou, obce do 60-ti, mimo do 120-ti - jen dle možnosti!!! Už jsem měl nepříjemnou zkušenost. Dálnice do 160-ti, ale vím, že mám dostatečnou rezervu rychle k dispozici. Jinak ta "hajabusa" musí bejt mazec. Láká mě BMW GT, nebo nová Kawa GTR - cenově dostupnější a bude lacinější i na běžný provoz a doplňky, ale to je hudba budoucnosti.

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 11:56 | Nahoru | #309
Cooker> Jo tak s tím musím souhlasit, koupil jsem si Monstera 600 a už třetí den bych měnil za něco pořádnýho, jinak v obci jezdím taky do 60ti (s vyjímkou větších měst kde to třeba jinak nejde) a mimo obec do 170ti (o moc víc mi to už nejede) no a na dálnici moc často nejsem, ale když už tak jedu něco kolem 130, jelikož je to tam o ničem tak aby to alespoň moc nežralo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 12:05 | Nahoru | #310
Cooker> Jop, nejspíš pravdu díš. Co se týče šetření peněz: Jsem na tom obdobně, pokud něco koupim, několik let nic lepšího nebude, takže 125 je passé automaticky. Na druhou stranu se mi opravdu moc nechce nad těch 500. Jak jsem už psal, tak baštim cestovní endurka a vzhledem k ceně i kvalitě bych jako první motorku viděl V-Strom 650 s ABS (za předpokladu, že bych šel do větší kubatury). Máš na ní něco najeto? Je dobrá na učení? :)
Díky za odpověď.

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 12:21 | Nahoru | #311
Osobně tomu dotazu rozumím. Mám motorku s obsahem 1300 a předpisy dodržuji a můžu také říci, že za rok ujedu více kilometrů, než celá řada lidí, co na toto téma zareagovali. Určitě jezdím jinak = pomaleji, než by řada "divochů" s tím jezdila, kdyby si takovou motorku mohla koupit. Velký obsah a vybavení je tedy také o ceně pořízení a následně i o provozních nákladech.

Zpět na dané téma. Nesouhlasím s tím, že menší obsah je hloupost atd. ... . Dojede to všude a zážitky z cestování jsou také stejné, pokud si někdo vyloženě nechce léčit adrenalinový absťák.

O čem tedy velký obsah je? Já říkám, že to je o pohodlí, osobně jsem rád, když nemusím řadit a jede to pořád stejně - kopec/nekopec. Kupodivu je to také o bezpečnosti zvláště při předjíždění, ale ty koně se musí umět krotit především v "hlavě". Vím o čem mluvím protože moje dcera se mnou na Viragu 125 (kvůli věku) absolvovala tisíce km po Evropě a když se jí na to někdo zeptá, tak nadšeně odpovídá, že na tak pěkné zážitky se nezapomíná.

Musím potvrdit, že jakmile kdokoli sedne ze slabší na silnější motorku, tak skutečně změní názor a to platí i o autech apod. Ale pokud nejsou zkušenosti, peníze atd., tak začínat na slabší motorc ... to považuji za normální.

... OM

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 12:38 | Nahoru | #312

Jinnee>Cooker> Jop, nejspíš pravdu díš. Co se týče šetření peněz: Jsem na tom obdobně, pokud něco koupim, několik let nic lepšího nebude, takže 125 je passé automaticky. Na druhou stranu se mi opravdu moc nechce nad těch 500. Jak jsem už psal, tak baštim cestovní endurka a vzhledem k ceně i kvalitě bych jako první motorku viděl V-Strom 650 s ABS (za předpokladu, že bych šel do větší kubatury). Máš na ní něco najeto? Je dobrá na učení? :)
Díky za odpověď.



Stromíka jsme měli loni jako předváděčku, tak jsem s ním pár dnů strávil. Hodně pohodová motorka jak na začátek tak pro někoho kdo se nehoní za výkonama. Dá se s tím denně jezdit do práce a taky to zvládne ve dvou a s kuframa dovolenou po Evropě. Je lehká, tak se s ní dobře manipuluje a pohodlná, denní výlety kolem 800km není problém. Byl jsem překvapenej, že se mi s ní jezdilo líp než s litrovým Stromíkem.
Výborná spotřeba (4-5litrů) nízký náklady na údržbu (mluvím o motocyklech koupených od novoty). Ojetých moc není, protože většina lidí je s ním spokojená a nemá důvod měnit a tak je většina ojetin tahaná ze zahraničí a ve většině případů po havárii a tady zpravované a pak to koupíš jak je v ČR zvykem "nebouráno, koupeno v ČR a první majitel" ..vidím to pak na servise.
Prodali jsem jich za poslední 3roky hodně a valná většina mi pořád jezdí na servis, zatím prodali akorát dva, jeden ji rozbil po 600km a druhej si koupil Hááárlej (nechápu).
Jinak je pravděpodobný že letos budeme mít zase předváděčku, tak by se to dalo klidně vyzkoušet, pokud se někdo necítí, není problém jej svézt.

Možná se do mě někdo opře, že propaguju novoty a dělám si reklamu, ale s tím počítám. Je pravda že po loňských zkušenostech co jsem si koupil novej stroja a po několika letech co jsem vrážel do jetých mašin jsem se zařekl, že pokud nebudu kupovat veterána, tak jetinu už nikdy nekoupím, protože když to pak ve výsledku sečtu, tak tá novota přijde daleko levněji. Vím že spousta lidí nemá na novou mašinu, ale myslím si,že jsou prostředky jak se k ní dostat (já bral svoji taky na úvěr).

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 12:39 | Nahoru | #313

czech_pilot>Roubi_R1> Za tu chybu se ti omlouvám, asi si kvůli ní nepochopil co jsem psal



Já to pochopil, ale tobě to trvalo o dost déle, ale koukám, že už ti to bylo vysvětleno

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 14:25 | Nahoru | #314
Jezdil jsem na Simsonovi a bavilo me to, pak mi kamos pucil Husquarnu TE 250 a dalsi jezdeni na Simsonovi jsem skoro prospal

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 17:23 | Nahoru | #315
Cooker> No nevím, ale třeba já bych si nikdy novou mašinu nekoupil, Monstera mám skoro 15 let starýho, ale za čtvrtinu ceny novýho, a navíc provoz mě víjde taky levněji, jelikož nemusím dělat oficiální servis kvůly záruce, takže když se to tak vezme tak mám ušetřeno víc jak 80% z ceny oproti někomu kdo si koupil novýho, což není zanedbatelnej rozdíl, a že by se to sralo víc jak novej to si taky nemyslim, a to samý bylo předtím s Viragem, taky bylo 15 let starý, taky mě jetý stálo čtvrtinu a za celou tu dobu sem na něm nemusel opravovat vůbec nic, a běžná údržba stojí stejně jak na nový tak na jetý, takže prosím tě, já sice chápu že potřebuješ taky jíst a chceš prodat, ale nešiř tady bludy...

Jo a to že si ten jistý člověk koupil pořádnýho a nádhernýho HD místo nějaký blbý rejže to je celkem pochopitelný, jedinej důvod proč lidi jezdí na rejžích je cena...

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 17:40 | Nahoru | #316
ještě myšlenka naťuknutá,ale nerozvinutá.(nechci hájit svůj názor o velkých motorech,pouze věcná).doba je,jaká je,jak se propadly ceny ojetin,víme.zvažoval jsi fakt,že teď koupíš funglovku a až tě omrzí nebo nabudeš pocitu,že už ti to jde,tak ji taky můžeš prodat za 50%ceny?př.:sestra koupila CBF(hlavně na ježdění do práce,vlak stojí nehorázné prachy).před 4 roky fungl stál nad 100.000Kč(tuším 110.000).cena padala,padala a teď koupila 05 za 52.000Kč.je jak nová,motor a vše super.týpek byl věčně na cestách a motorka stála v garáži.nechci malovat čerta na zeď,ale stát se může cokoliv.proto jestli není lepší volba jít zrovna do většího obsahu,třeba ten V-Storm,pokud nemáš dost peněz,připůjčit si a mít ho nadlouho.je ovšem nutno mít jasno v tom,co chceš za typ.a opravdu není nutno se většího obsahu bát,stačí jezdit s citem.dnes už ty motory mají vyrovnaný průběh krouťáku,takže jsou hodné.
Mates 727>ta fotka je skvělá,můj praděda měl L&K,řemenáč,motor máme doma dodnes jako raritu.

Proč kupujete silné motorky?

25.2.2009 v 23:32 | Nahoru | #317
Jestli hodláš jezdit 50-90-130,tak si pořiď MZ 150
Ale než si ji pořídíš tak se svez hrubo nad 130 a uvydííííííííš ten mazec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 08:39 | Nahoru | #318

DMC.motobiker>Cooker> No nevím, ale třeba já bych si nikdy novou mašinu nekoupil, Monstera mám skoro 15 let starýho, ale za čtvrtinu ceny novýho, a navíc provoz mě víjde taky levněji, jelikož nemusím dělat oficiální servis kvůly záruce, takže když se to tak vezme tak mám ušetřeno víc jak 80% z ceny oproti někomu kdo si koupil novýho, což není zanedbatelnej rozdíl, a že by se to sralo víc jak novej to si taky nemyslim, a to samý bylo předtím s Viragem, taky bylo 15 let starý, taky mě jetý stálo čtvrtinu a za celou tu dobu sem na něm nemusel opravovat vůbec nic, a běžná údržba stojí stejně jak na nový tak na jetý, takže prosím tě, já sice chápu že potřebuješ taky jíst a chceš prodat, ale nešiř tady bludy...

Jo a to že si ten jistý člověk koupil pořádnýho a nádhernýho HD místo nějaký blbý rejže to je celkem pochopitelný, jedinej důvod proč lidi jezdí na rejžích je cena...



Omlouvám se, nechtěl jsem se dotknout tvých mnohaletých zkušeností s motorkama ....

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 09:07 | Nahoru | #319
A že se pokaždé objedví někdo, kdo začne druhý obviňovat z šíření bludů....budu se muset nad sebou zamyslet a přestat psát takový sračky.

JENNEE....promiň beru vše zpět, jsou to všechno bludy co jsem napsal, vůbec na to neber ohled

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 09:55 | Nahoru | #320
Cooker> Nemusíš, já si z toho umím to svoje vybrat

Btw: Jsem spíš zastánce nového stroje... vzhledem k tomu, že bych těžko dokázal objektivně zhodnotit stav ojeté motorky, půjdu raději na jistotu, tzn. do nové

P.S.: Ale budu jí muset koupit někde jinde, aby někdo neříkal, že jsem ti naletěl na lep

Naposledy editováno 26.02.2009 09:56:55

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:04 | Nahoru | #321

Cooker>DMC.motobiker>Cooker> No nevím, ale třeba já bych si nikdy novou mašinu nekoupil, Monstera mám skoro 15 let starýho, ale za čtvrtinu ceny novýho, a navíc provoz mě víjde taky levněji, jelikož nemusím dělat oficiální servis kvůly záruce, takže když se to tak vezme tak mám ušetřeno víc jak 80% z ceny oproti někomu kdo si koupil novýho, což není zanedbatelnej rozdíl, a že by se to sralo víc jak novej to si taky nemyslim, a to samý bylo předtím s Viragem, taky bylo 15 let starý, taky mě jetý stálo čtvrtinu a za celou tu dobu sem na něm nemusel opravovat vůbec nic, a běžná údržba stojí stejně jak na nový tak na jetý, takže prosím tě, já sice chápu že potřebuješ taky jíst a chceš prodat, ale nešiř tady bludy...

Jo a to že si ten jistý člověk koupil pořádnýho a nádhernýho HD místo nějaký blbý rejže to je celkem pochopitelný, jedinej důvod proč lidi jezdí na rejžích je cena...

Omlouvám se, nechtěl jsem se dotknout tvých mnohaletých zkušeností s motorkama ....



1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:12 | Nahoru | #322
Cooker> Já nechci říct že jsou to všechno bludy, ale ta pasáž o tom že nová motorka příjde daleko levněji je hooodně zcestná, jak už jsem říkal, třeba jen ten ojetej Monster mě zatím stál asi jen 20% z ceny novýho, což je dost značnej rozdíl, a pokud jde o ty moje zkušenosti, tak nějaký taky mám, ale i kdyby ne, tak se stačí rozhlídnou po mých známích, ti co mají jetou mašinu (někdy i dost starou) s ní většinou taky žádný problémy nemají, a alespon nemusí řešit záruky a kdovíco ještě, a ve výsledku mají mašinu skoro jako novou a za 20% až 50% ceny nový, ale neříkam aby si lidi nekupovaly nový, to určitě ne, pro hodně lidí to bude lepší volba, a pak od koho bychom mi ostatní kupovaly ty ojetiny, ale chtěl sem jen říct abys tady nešířil bludy o tom jak výjde nová motorka nakonec mnohem levněji než ojetá, což neni ani s poloviny pravda...

Naposledy editováno 26.02.2009 10:16:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:26 | Nahoru | #323

DMC.motobiker>Cooker> Já nechci říct že jsou to všechno bludy, ale ta pasáž o tom že nová motorka příjde daleko levněji je hooodně zcestná, jak už jsem říkal, třeba jen ten ojetej Monster mě zatím stál asi jen 20% z ceny novýho, což je dost značnej rozdíl, a pokud jde o ty moje zkušenosti, tak nějaký taky mám, ale i kdyby ne, tak se stačí rozhlídnou po mých známích, ti co mají jetou mašinu (někdy i dost starou) s ní většinou taky žádný problémy nemají, a alespon nemusí řešit záruky a kdovíco ještě, a ve výsledku mají mašinu skoro jako novou a za 20% až 50% ceny nový, ale neříkam aby si lidi nekupovaly nový, to určitě ne, pro hodně lidí to bude lepší volba, a pak od koho bychom mi ostatní kupovaly ty ojetiny, ale chtěl sem jen říct abys tady nešířil bludy o tom jak výjde nová motorka nakonec mnohem levněji než ojetá, což neni ani s poloviny pravda...



ze svých zkušeností (jak s motorkama tak s autama) vím, že ve výběru nová/stará neplatí žádné pravidlo, záleží na momentálním stavu tvých finančních možností a tvém chtíči po značce a kubatuře, je jasný když si koupíš 5let starou 125ccm, která má nalítáno 30tis, tak to asi nebude ta správná volba (už vidím, jak mi tady budou psát, já takovou koupil a je v pohodě), oproti tomu když koupíš 5let starého litra tak je víc než v pohodě, taky je důležitý rozdíl cena nová/stará atd. já sám se přikláním k nové motorce, protože její životopis začínáš psát jen ty

edit. tím jsem se chtěl přidat k šitelům bludů

Naposledy editováno 26.02.2009 10:29:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:40 | Nahoru | #324
PetrSvetr> Jo jo taky je ten životopis pěkně drahý, to si ho raději přečtu ze záznamu, než za něho den po nastartování platit 70 litrů, kdo na to má je to paráda, ale mě by toho bylo líto.

Naposledy editováno 26.02.2009 10:40:56

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:49 | Nahoru | #325
PetrSvetr> No tak v tom s tebou souhlasím (ve všem), malá motka je asi lepší nová, ale zase tak jako tak skončí ve šrotu, takže i ta jetá za málo peněz by mi stačila, no a větší mašiny mají velkou životnost, a další věc je že tě nikdo nenutí tu jetou mašinu koupit když se ti na ní něco nezdá, můžeš si vybírat dokud nenajdeš takovou co je na tom dobře, a za dobrý prachy, a jak už jsem říkal, já i všichni moji známí máme jen jetý motorky za značně menší cenu a bez problémů (rejže vydrží věky každá a Ducati se serou i nový, takže v tom nevidím rozdíl) a pak taky každej nemá na to kupovat si novou mašinu a za pár let jí prodat cca za polovinu (jako příklad můžu říct třeba že si koupim Monstera 696 za 210 tisíc Kč, a za kolik ho asi prodám za 2 - 3 roky? žeby za 130? možná za 100? no každopádně prodělam dost tak jako tak) a u mě je ještě jeden aspekt, a to že motorku na kterou si ted šetřim už novou stejně nešeženu (Ducati 916) takže se přiklánim k ojetým...

Ale jak si říkal, je to hlavně o tom na jakou ojetinu narazíš (třeba v česku bych nekoupil nikdy nic) a taky jde o to jaký máš s tou motorkou plány, když víš že ti vydrží 20 let, tak klidně novou, a pak taky pro hodně lidí co se v tom tak moc nevyznají je to asi ta nejlepší volba...

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 10:54 | Nahoru | #326
mohhamed>

Máš absolutní recht....Jo a objem ničím nenahradíš)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 11:15 | Nahoru | #327

Robertek>PetrSvetr> Jo jo taky je ten životopis pěkně drahý, to si ho raději přečtu ze záznamu, než za něho den po nastartování platit 70 litrů, kdo na to má je to paráda, ale mě by toho bylo líto.



jak drahý??? Musíš čít všechno nebo nic, psal jsem, že musíš vycházet ze stavu ve kterém se momentálně nacházíš, když jsem chtěl Kinga ta ojetina byla stejne drahá jako dovoz nového. Když půjdu do R1 tak budu velmi zvažovat nákup ojetina neb skoro každá je po bouračce nebo alespoň ležela, když jsem šel do XJRa tak jsem koupil jetou, protože je to naháč (1300cm³) na kterém jezděj lidi vetšinou na pohodu. A k tvému "kdo na to má je to paráda ale mě by toho bylo líto" , jen říct, jen víc takovejch, budou lepší ojetiny

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 11:21 | Nahoru | #328

DMC.motobiker>PetrSvetr> No tak v tom s tebou souhlasím (ve všem), malá motka je asi lepší nová, ale zase tak jako tak skončí ve šrotu, takže i ta jetá za málo peněz by mi stačila, no a větší mašiny mají velkou životnost, a další věc je že tě nikdo nenutí tu jetou mašinu koupit když se ti na ní něco nezdá, můžeš si vybírat dokud nenajdeš takovou co je na tom dobře, a za dobrý prachy, a jak už jsem říkal, já i všichni moji známí máme jen jetý motorky za značně menší cenu a bez problémů (rejže vydrží věky každá a Ducati se serou i nový, takže v tom nevidím rozdíl) a pak taky každej nemá na to kupovat si novou mašinu a za pár let jí prodat cca za polovinu (jako příklad můžu říct třeba že si koupim Monstera 696 za 210 tisíc Kč, a za kolik ho asi prodám za 2 - 3 roky? žeby za 130? možná za 100? no každopádně prodělam dost tak jako tak) a u mě je ještě jeden aspekt, a to že motorku na kterou si ted šetřim už novou stejně nešeženu (Ducati 916) takže se přiklánim k ojetým...

Ale jak si říkal, je to hlavně o tom na jakou ojetinu narazíš (třeba v česku bych nekoupil nikdy nic) a taky jde o to jaký máš s tou motorkou plány, když víš že ti vydrží 20 let, tak klidně novou, a pak taky pro hodně lidí co se v tom tak moc nevyznají je to asi ta nejlepší volba...



jsem rád, že jsme došli ke shodě , s typovou řadou máš pravdu, XJRo z 2001 v červené barvě taky nenahradíš jednolaufouvou stříbrnou stříkačkou z letoška

Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 11:44 | Nahoru | #329
presne tak jak rikas neda se ta rycghlost vubec dodrzet i kvuli super zvuku kdyz za to vezmes

(reakce na) Proč kupujete silné motorky?

26.2.2009 v 12:16 | Nahoru | #330
PetrSvetr> A k tvému "kdo na to má je to paráda ale mě by toho bylo líto" , jen říct, jen víc takovejch, budou lepší ojetiny.

Konečně někdo ocenil moji snahu dělat krásné ojetiny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist