globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna primárního řetězového kolečka
 
13.2.2009 v 16:08
Cau vsichni, musim vymenit primární řetězové kolečko, a tak mě napadlo tam dát kolečko s 12cti nebo 13cti zuby (puvodni pocet zubu 14), aby to mělo větší sílu. Zároveň si paradoxně myslím, že by se mi zvedla maximalka, protože při maximalce je motor vytocenej jen na 8500 ot/min, takže kdybych tam dal kolečko do tahu tak by se mohla vytocit i vic, ne? Uvažuji správně? Máte s tím někdo zkušenost? Měl bych tam dát 12 zubů nebo 13? Jinak motorka to je Yamaha YBR 125. Děkuji za odpovědi.

P.S.: Jestli už tu podobny vlakno bylo tak se omlouvam, ale nenašel jsem ho.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:15 | Nahoru | #1
Počitej jinak tím že dáš menší kolečko určitě nezvýšíš otáčky motorku

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:16 | Nahoru | #2
přední nezmenšuj, bude se ti už moc lámat řetěz. Dej radši větší rozetu

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:19 | Nahoru | #3
Hlavně píšeš o SEKUNDÁRNÍM kolečku a zmenšováním děláš lehčí převod - víc do síly a tím se zmenšuje maximálka

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:20 | Nahoru | #4
jetam> No myslel jsem to tak ze kdyz to ma silu se vytocit jen na 8500 tak po uprave by to melo silu vetsi, a tak by se to vytocilo vic.

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:21 | Nahoru | #5
Camča_v> Jasny mas pravdu, bral jsem to jako ze sekundarni je rozeta

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:27 | Nahoru | #6
Takze je teda blbost ze by to melo vetsi silu na vytočení na maximalku?

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:28 | Nahoru | #7
jo když to má větší sílu = menší max rychlost

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:31 | Nahoru | #8
primární převod je z klikovky na spojku

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:36 | Nahoru | #9
jen dodám, že primární kolečko je v motoru na klice a u toho menit zuby nelze

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 16:40 | Nahoru | #10
krf> jo uz jsem psal, že jsem se splet, sorry

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:00 | Nahoru | #11
tak zalezi... teoreticky se to muze roztocit o trochu vic, ale asi ne o tolik, aby to aspon vyrovnalo ten kratsi prevod... ono i kdyz ti to bude tocit o 800 vic, tak maximalka bude porad nizsi... jo a pak taky bacha na to, ze vetsina motorek ma tacho tahany od otacek retezovyho kolecka, tak jestli to nemas od predniho kola, tak ti tacho stejne bude ukazovat kraviny

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:05 | Nahoru | #12
jediné co nechápu tak je proč chceš dávat na cíbro kolečko do díly tam by jsi měl rvát co největší do rychlosti třeba 18 nebo 19 zub! :\

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:05 | Nahoru | #13
RGbiker> ybreko to ma na prednim

1 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:06 | Nahoru | #14
jediné co nechápu tak je proč chceš dávat na cíbro kolečko do díly tam by jsi měl rvát co největší do rychlosti třeba 18 nebo 19 zub! :\

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:08 | Nahoru | #15

Yamaha_tw_125>jediné co nechápu tak je proč chceš dávat na cíbro kolečko do díly tam by jsi měl rvát co největší do rychlosti třeba 18 nebo 19 zub! :\



a duvod?? maximalka neni vsechno, dyt by pak nevyjel zadny kopecek....

Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:09 | Nahoru | #16
Jestli na jedničku vytočíš 9000 a na největší rychlostní stupeň(5, 6)jenom 8.500,tak to možmá půjde ještě z otáčkama nahoru,když dáš menší kolco,ale jenom po těch 9000.Max rychlost bude ale opravdu nižší

2 reakcí na tento příspěvek Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #17
Jasny uz tomu rozumim, asi se na to vyseru a necham to tak jak to je..

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:33 | Nahoru | #18
Sucre> Pleteš si to s kolem,tam to jde akorát že motor jsi ty a nejsi konstantní

(reakce na) Výměna primárního řetězového kolečka

13.2.2009 v 17:43 | Nahoru | #19
Sucre> Jezdil si někdy na kole?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist