globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka klouže, nemá proč
24.1.2009 v 20:39
na RSV při vysokých otáčkách klouže spojka. Lamely, plechy i pružiny jsou v mezích tolerance dle manuálu (ani zdaleka se nepřibližují limitům pro výměnu).

Jedna z možných příčin je, že nevím co tam předchozí majitel dával za olej. Pomůže lamely odmastit (třeba čističem brzd?) a pak je nechat nasáknout novým olejem?
Pomůže, když jemným smirkem zdrsním plechy?

Díky za tipy.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 20:43 | Nahoru | #1
Jestli tam dal lamely suchý,tak jim nepomůže nic.Kup nový,nech je nasáknout,namontuj a máš klid

Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 20:43 | Nahoru | #2
co tam máš za olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #3

Camča_v>Jestli tam dal lamely suchý,tak jim nepomůže nic.Kup nový,nech je nasáknout,namontuj a máš klid



ee já bych je přetáhnul šmirglem jetli jsou spáleny namontoval z 5 a vyzkoušel jestli to bude stát zahovno dal bych jiné pružiny...

s tím namáčením to mě vždycky pobaví není to jawa a korek ten matroš toho do sebe moc nenacne když to namontuji poliju olejem jak nalejvám olej do motoru... nechám klapat na volnoběh a normální jízdou projedu tak se to promaže všude a nemusím to ani tejden koupat

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 20:53 | Nahoru | #4
olej polosyntetika, denicol. ale jiným rsvčkařům to s tímhle olejem neklouže:)

spálený nejsou ani lamely, ani plechy. prostě všecko vypadá tak jak má, jen to nefunguje tak jak má.

Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 20:57 | Nahoru | #5
spojkovej koš je taky jako novej??? aji vnitřní unašeč?? já vsázím na ty pružiny, že jsou unavené ... jo a nepodkládej je

Naposledy editováno 24.01.2009 20:58:11

Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:02 | Nahoru | #6
spojkovej koš novější než novej. ani škrábaneček. pružiny viz manuál:

NEW: 44.5
MIN: 43

mám 44.

štos lamel a plechů

NEW: 46.5
MIN: 45.5

mám 46 bez oleje a když je vší silou zmáčknu.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:04 | Nahoru | #7
já nevěřím těm pružinám dej pod ně podložky a vyzkoušej ! ale potom je tam nenechávej

Naposledy editováno 24.01.2009 21:05:00

Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:04 | Nahoru | #8
a mas dostatecnou vuli v lanku, ze ma moznost plne sepnout?

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:05 | Nahoru | #9
Taky se bavím - vždycky když dělám spojku po někom,kdo lamely nenamáčí
Naposled přijel kluk,že mu klouže spojka.Rozdělal jsem,změřil,vše vypadalo OK.Ale nějakej "montér" je dal do motoru suchý.Takže jsem dal nový a - světe div se - funguje to jak má.
Ten korek toho nasaje víc,než si někdo může myslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:07 | Nahoru | #10

Mirek12>já nevěřím těm pružinám dej pod ně podložky a vyzkoušej ! ale potom je tam nenechávej



dyť jsi říkal, ať je nepodkládám
nevim, z toho mám docela vítr. aby mi nesedly závity na sebe, už teď je to tam dost natěsno

Bubrák: tohle je pokrokovej stroj, ten má hydrauliku
(nová pumpa - nepomohla)

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:09 | Nahoru | #11

Camča_v>Taky se bavím - vždycky když dělám spojku po někom,kdo lamely nenamáčí
Naposled přijel kluk,že mu klouže spojka.Rozdělal jsem,změřil,vše vypadalo OK.Ale nějakej "montér" je dal do motoru suchý.Takže jsem dal nový a - světe div se - funguje to jak má.
Ten korek toho nasaje víc,než si někdo může myslet



taky sem říkal že je poleju a nebyl problém

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:10 | Nahoru | #12

FiZzeR>Mirek12>já nevěřím těm pružinám dej pod ně podložky a vyzkoušej ! ale potom je tam nenechávej

dyť jsi říkal, ať je nepodkládám
nevim, z toho mám docela vítr. aby mi nesedly závity na sebe, už teď je to tam dost natěsno

Bubrák: tohle je pokrokovej stroj, ten má hydrauliku
(nová pumpa - nepomohla)



jo říkal , na test to prubni.. ono to podložení potom kurví systém mačkání spojky

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 21:13 | Nahoru | #13
ok, a o kolik je mám podložit?

prubnu zítra. a pro případ, že to nebude tím?
zdrsnit ty plechy? nezku*vím tím lamely?

Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 22:01 | Nahoru | #14
Jak píšeš že spojkový koš je v poho, podíval bych se na hydraulické ovládání spojky, hlavně na váleček co je na motoru. Když budeš mít rozdělaný spojkový koš tak zkus zatlačit na vypínací hřídelku co vypíná spojku.Tu musíš zatlačit silněji jedním prstem zpátky do motoru. Vyser se na nějaké šmirglování a podobně, je to k hovnu, to jsme dělali na fechtlech.

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 22:20 | Nahoru | #15

FiZzeR>ok, a o kolik je mám podložit?

prubnu zítra. a pro případ, že to nebude tím?
zdrsnit ty plechy? nezku*vím tím lamely?

dal bych 1mm podložky .

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 22:28 | Nahoru | #16
Mirek12> nesouhlasím míro. Mám to vyzkoušené. Když jebnu do cbr lamely nasucho, tak mi na letišti vydrží chvíli a jdou do kytek. I výrobce doporučuje v návodu nechat to aspoň 12 hodin ležet v oleji.

Fizzer - odmaštění nebo zdrsnění ti asi moc nepomůže. Zkusil bych koupit nové pružiny EBC (o 10% silnější oproti origo) a uvidíš. Co tam máš teď za olej? stávalo se třeba u R1ček, že jim spojka začala klouzat po použití Castrol R1..vyměnili olej a byl klid..

3 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

24.1.2009 v 23:02 | Nahoru | #17
lubon: prasátko jsem měl rozebraný, bo se mi o tamtudyma zavzdušnilo. je to tam poněkud nešikovně udělaný ale to nepomohlo.

rutan: denicol, polosyntetiku. ale na jaře to s tim samym olejem neklouzalo, začalo to až po výměně řetězovky (pův. 16-42, nově origo 17-42).
a ty ebc pružiny, maj někde na eshopu? bo stránky ebc.cz ve mně moc důvěru nevzbuzujou..

thx

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

25.1.2009 v 00:00 | Nahoru | #18
FiZzeR> a nebude to delat ten podtlakovej "antihoping" ???

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

25.1.2009 v 08:05 | Nahoru | #19

FiZzeR>lubon: prasátko jsem měl rozebraný, bo se mi o tamtudyma zavzdušnilo. je to tam poněkud nešikovně udělaný ale to nepomohlo.

rutan: denicol, polosyntetiku. ale na jaře to s tim samym olejem neklouzalo, začalo to až po výměně řetězovky (pův. 16-42, nově origo 17-42).
a ty ebc pružiny, maj někde na eshopu? bo stránky ebc.cz ve mně moc důvěru nevzbuzujou..

thx



zkus jim napsat, zavolat... na predelavaj net, tak nemaji komplet nabidku. bral jsem to od nich, treba Ti pomuzou
tady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

25.1.2009 v 09:41 | Nahoru | #20
FiZzeR> no tak změna převodu by na sice neměla mít žádný vliv, ale ty jsi změni převod do rychla, tím pádem ti vzrost reálný kroutící moment na zadní kolo, takže spojka těsně před smrtí (technicky, ne rozměrově) tohle už nemusela pobrat. Ale kdoví..
vím určitě, že tyhle pružiny umí sehnat moto Asters v Přerově. Zavolej tam a domluv se s nimi. Řekni, že chceš mluvit s Richardem Jůrkou a že tě navedl Rutan.
R.

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

25.1.2009 v 10:00 | Nahoru | #21

RUTAN>FiZzeR> no tak změna převodu by na sice neměla mít žádný vliv, ale ty jsi změni převod do rychla, tím pádem ti vzrost reálný kroutící moment na zadní kolo, takže spojka těsně před smrtí (technicky, ne rozměrově) tohle už nemusela pobrat. Ale kdoví..
vím určitě, že tyhle pružiny umí sehnat moto Asters v Přerově. Zavolej tam a domluv se s nimi. Řekni, že chceš mluvit s Richardem Jůrkou a že tě navedl Rutan.
R.



jj, tohle ma hlavu a patu

Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 00:13 | Nahoru | #22
no Právě kdoví co ti pošlou když tam zazní Rutan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 00:47 | Nahoru | #23

RUTAN>FiZzeR> no tak změna převodu by na sice neměla mít žádný vliv, ale ty jsi změni převod do rychla, tím pádem ti vzrost reálný kroutící moment na zadní kolo, takže spojka těsně před smrtí (technicky, ne rozměrově) tohle už nemusela pobrat. Ale kdoví..
vím určitě, že tyhle pružiny umí sehnat moto Asters v Přerově. Zavolej tam a domluv se s nimi. Řekni, že chceš mluvit s Richardem Jůrkou a že tě navedl Rutan.
R.


hele já s technikou nemám moc společnýho ale tohle mi do hlavy neleze když změním převod až za spojkou jak na ní můžu vyvinout větší sílu? já si myslím že když něco začne klouzat tak jedině za tím co jsem změnil tzn jedině zadní kolo ale spojka ne ...
kdyžtak mi to pls někdo vysvětlete protože podle mě to co mi jde z motoru se nemění, navíc jestli zpřevoduju do rychla tak mi reálný kroutící moment na zadním kole musel klesnout fakt tomu nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:32 | Nahoru | #24
když dáš převod do rychla tak motor musí vice zabrat a nemusí to přenést spojka (když už je něco špatně) když tam dáš převod do pomala (tedy větší síla) tak motor pojede odlehčen a tím padá aji větší potřeba sevření spojky

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:42 | Nahoru | #25
status_quo> Je to stejný, jako že čím vyšší kvalt, tím víc spojka klouže (když je v hajzlu). Převodovka je taky až "za" spojkou.

(reakce na) Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:43 | Nahoru | #26
Mirek12> takhle jo ale zase se nabízí jestli zrovna u motorky tohle není spíš teorie, max. kroutící moment na klice totiž neměním a to vidím jako hlavní... ale s tímhle vysvětlením si to dovedu představit

Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:45 | Nahoru | #27
když budeš ten motor vytáčet na špalcích tak ti na přenos bude stačit třeba jedna lamela , začneš kolo zatěžovat a začne prokluzovat spojka

1 reakcí na tento příspěvek Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:48 | Nahoru | #28
nj porát vždyť řikám že už to chápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:52 | Nahoru | #29

status_quo>nj porát vždyť řikám že už to chápu



je rozdíl hrabat na asfaltu a nebo na ledu .. chápeš už???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka klouže, nemá proč

26.1.2009 v 01:55 | Nahoru | #30

Mirek12>status_quo>nj porát vždyť řikám že už to chápu

je rozdíl hrabat na asfaltu a nebo na ledu .. chápeš už???


pusťte mě na něj
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist