Tom
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
2 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
kawarer>besttom>nedávno jsi chtěl chopra nebo co a ted zase sport/turistika? víš co vůbec chceš?
víš to, že máš pravdu
já bych to poupravil, kup sajdu, vejde se Ti tam celá rodina
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.
SiSpo>kawarer>besttom>nedávno jsi chtěl chopra nebo co a ted zase sport/turistika? víš co vůbec chceš?
víš to, že máš pravdu
já bych to poupravil, kup sajdu, vejde se Ti tam celá rodina
Bezva nápad, třeba Ural ne? Žádné začátky nejsou jednoduché a už vůbec ne v mém věku. Jak říkám, nechci prohloupit a pak litovat, že jsem koupil něco, co za chvíli budu chtít prodat. Nejsem takový pracháč, abych každý rok měnil mašinu. Byl bych rád, kdyby vydržela co nejdéle a já měl radost z jízdy. Nic víc, nic míň. Chci jen poradit, ale jinak se do mě všichni klidně pusťte . Rád bych viděl výběr první mašiny u vás....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
Roubi_R1>Neví co chce, jinak by nematlal VFR a CBR do jednoho výběru .
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.
Dávám dohromady VFR a CBR600f, které není zrovna hodnoceno jako supersport, ale spíše jako cesťák. A nebo kluci v časopisech kecají... . Vzhledem k tomu, že budu možná jezdit několikrát za měsíc Ostrava - Praha a zpět, chtěl bych kapotu. Zatím ještě neumím poručit větru a dešti
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Tak já nevím pokud až tak vážně, tak bych šel do bazarů a na každé motorce se projel ne ani kvůli objemu motoru, ale kvůli posazu, jaký je to otáčet se na místě apod. Kamarády máš, tak ať Ti to pučí, pokud Ti věří a pak se rozhodni pro kategorii...
PS: z endur cestovních pač chceš takto lítat po dálnici, tak by byl z 650ccm asi nejvíce vhodný Suzuki V-Strom, má to motor z naháče/polokapotážky SV takže to má i odštuch a jak jsem slyšel nechá si to líbit i delší dobu rafičku v pásmu snad i na 180km/h... To je bohužel u Transalpu můj strop kam nechodím, pač jsem v červeném poli , trandáček ještě je schopnej těch 160 mrskat neustále, pak je to akorát takový to rozjíždění lážo plážo k té 180ce... Ale já jsem spokojenej jinak, mě se hrozně líbí a nechá si líbit i podtočení apod. a jede lineárně žádnej skok (nějakej tam je, ale nesundá mě)... Jinak Suzuki V-Strom se mi vůbec nelíbí, ale i tak po stránce funkčnosti na silnice a jistě komfortnějšímu odpružení než SV doporučím jako i to, že si můžeš vybrat mezi 650ccm A 1000ccm.
např. bazar Suzuki V-Strom
SiSpo>Kup cestovní enduro a máš to ...
Tak já nevím pokud až tak vážně, tak bych šel do bazarů a na každé motorce se projel ne ani kvůli objemu motoru, ale kvůli posazu, jaký je to otáčet se na místě apod. Kamarády máš, tak ať Ti to pučí, pokud Ti věří a pak se rozhodni pro kategorii...
PS: z endur cestovních pač chceš takto lítat po dálnici, tak by byl z 650ccm asi nejvíce vhodný Suzuki V-Strom, má to motor z naháče/polokapotážky SV takže to má i odštuch a jak jsem slyšel nechá si to líbit i delší dobu rafičku v pásmu snad i na 180km/h... To je bohužel u Transalpu můj strop kam nechodím, pač jsem v červeném poli , trandáček ještě je schopnej těch 160 mrskat neustále, pak je to akorát takový to rozjíždění lážo plážo k té 180ce... Ale já jsem spokojenej jinak, mě se hrozně líbí a nechá si líbit i podtočení apod. a jede lineárně žádnej skok (nějakej tam je, ale nesundá mě)... Jinak Suzuki V-Strom se mi vůbec nelíbí, ale i tak po stránce funkčnosti na silnice a jistě komfortnějšímu odpružení než SV doporučím jako i to, že si můžeš vybrat mezi 650ccm A 1000ccm.
např. bazar Suzuki V-Strom
Doufám, že když napíšu, že V-Strom se mi líbí, tak nebudu ukamenován, Protože je tady téma VFR A CBR600F
Každopádně V-Strom je už trochu mimo mou peněženku. Za 80000, myslím tak leda zbořený...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Ale asi tak jak TA - 180 km/h je nepříjemný strop. a já, jelikož bych stejně více než 160/170 km/h nejezdil ani po dálnici, tak mi to nevadí.
Zato ale spotřeba do 4 litrů a na převod řemen s výdrží 40 až 90 tisíc km.
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
jardad>Mám CBR 600F 2001 a jak píše Keymaker 400-500km i s manželkou není problém a to je nám přes padesát. Na cestování mám tankvak a vzadu udělaný z origo madla nosič (měním jen pro cestování) na velkou tašku nebo válec. Byli jsme v Rakousku, Slovensku, Polsku a samozdřejmě i po Čechách cestujeme.
Můžu se tě zeptat, jak je to s ovladatelností při malých rychlostech? Mám na mysli město. Díky
Generiq>Záleží co chceš, já třeba koukám i po Scarverovi už nějakou dobu . Taková hrůzostrašná a velmi zajímavá mašinka to je ;).
Ale asi tak jak TA - 180 km/h je nepříjemný strop. a já, jelikož bych stejně více než 160/170 km/h nejezdil ani po dálnici, tak mi to nevadí.
Zato ale spotřeba do 4 litrů a na převod řemen s výdrží 40 až 90 tisíc km.
Po pravdě, Scarver je hodně zvláštní brouk Do toho bych nešel, není to styl, který by mě něčím zaujal. Ale proti gustu...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
- cenou se drží no i ty 650ccm jak koukám, ale začínají lehce po 80tkč...
BMW F650GS
- seženeš i lehce pod cenou, ale je to jednovál a na té dálnici by jsi ho značně rmoutil, jinak je to můj mazel ač ho nemám, vždycky se mi líbil...
Honda XL650V Transalp
- njn a ještě Transalp taky, ale nad 80tkč...
Doufám, že nezapomínáš i nějaké peníze si schovat na údržbu ...
Ale končím no až založíš vlákno V-Strom / Afrika / Tenere - tady to už nebudu takto špinit jinými stroji než je v nadpisu zdar, zdar, zdar
Ještě si dovolím strčit sem svůj sen - BMW R1200GS Desierto 3
Naposledy editováno 14.01.2009 12:02:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | Včera v 11:28 ZdendaDH |
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |