globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady
7.1.2009 v 22:02
Zdravim,mel bych takovou zadost o radu ohledne koupe CBR 600f z bazaru.hodlam si cbr koupit a chtel bych vedet jak lehce jdou stocit kilometry?na netu je totiz nekolik zajimavych inzeratu z bazaru za fajn ceny ale ty kilometry tam se mi nejak nezdaj...Nemate nekdo zkusenosti s koupi cbr z bazaru?popripade je nejaky dalsi problem na ktery si dat bacha?jedna se mi o rocnik 2001 a vys.dik za odpoved draci
Předchozí
1 2
Následující

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 22:06 | Nahoru | #1
stočit dou v pohodě a v ČR je to skoro spot stáčet kiláky.první jev podle čeho sem poznal při koupi srada že byl stočenej byla když sem mrknul na vodítko řetězu.

Naposledy editováno 07.01.2009 22:06:54

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 22:13 | Nahoru | #2
Tem kilometrum se fakt neda verit. Jedine prijit a vyzkouset, ale stejne nepoznas, kolik tisic ma najeto.
Jde treba merit kompresi valcu, ale to sem nikdy nedelal....a to uz sem motorek koupil celkem dost.

Radsi bych si sebou vzal nekoho hodne zkusenyho. Nevim jak cbr, ale mel sem zx6r, ktera vypadala super, po pul sezone jezdeni mi zacal "chrastit" rozvodak a spojka stala taky za prd. No a motor trochu kouril ( kdyz se tomu nalozilo )....

cebro ma ale urcite lepsi reputaci

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 22:17 | Nahoru | #3
Počítej, že spousta motorek budou mít stočené kilometry. Když dá nějaký poctivej do inzerce reálný stav tachometrů, téměř nikdo se mu na inzerát neozve nebo chce každej hned mega slevu

Radši tedy vyber moto s více kilometry, které jsou doložené servisní knížkou a jinak koukej na celkový stav moto - oprava, lakování, neoriginální díly, opotřebení brzd, řetezové sady atd. - leckdy to také něco napoví, jak se o motorku předchozí majitel staral!

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 22:57 | Nahoru | #4
Jo. Servisni kniha je dobra věc, ale u cbr kolem roku 2001 spis malo vidana.
Hlavne nekupovat nic, co je pod kapotama zrezavely

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 22:57 | Nahoru | #5
takze hlavni rada je vzit nekoho zkusenyho...takze to samy jako u autaku...jeste bych mel otazku,kolik nalitanych kilaku uz je na tomhle cbr moc?je nejaka takova hranice?

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 23:33 | Nahoru | #6
to je podle mtoho jak se k tomu předchozí majtel staral.....

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 23:45 | Nahoru | #7
Já měl na fazeru najeto 42tkm, měl jsem k tomu i kompletně vyplněnou servisní knížku. Po technický stránce byla motorka v super stavu, vždy dostala, co bylo potřeba včetně slušnýho zacházení. Ale na inzerát se mi nikdo neozval

Ať dobře vybereš

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

7.1.2009 v 23:54 | Nahoru | #8
ta motorka ti najede klidne 100 000 km.....2001 bude mit realnych tak 50 .. vic snad ne..

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 00:06 | Nahoru | #9
tak 50 tis. snad nebude mit ale s tema 100 000km si me potesil asi to chce mit kapku toho stesti pri vyberu...

2 reakcí na tento příspěvek Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 08:04 | Nahoru | #10
Zdá se mi to anebo ... nepřiznal ses Priki veřejně ke stočení tachometu??? Když se ti na motorku nikdo neozval - asi jsi ji nepolkl, že?!!
Tady je vidět názorný příklad - když to nejde se 42 s 12 už to jde.

Správně tady padlo, že CBR F Ti najede 100 t. km bez problému - respektive bez nějakého vrtání se v motoru. Mám na něm 65 t. km, ale když Ti budu tvrdit, že má 20 t. km uvěříš mi.
Ovšem potřebuje chování "NEIDIOTA" = studené ohřát, originál výfuk, žádné samodomo úpravy, nepřejíždět servisní intervaly-12 tkm.oil už je od výrobce mírně natažené a tááák. Já u svého v 50 změřil vůle na ventilech - 1 výfuk menší, ale poladím podložky až nyní-nebylo to tak hrozné. Jinak mám 2 řetězovou sadu, 5x desky přední, 4x zadní(jezdím hodně zadní brzda+plyn), druhé svíčky, spojka originál-už někdy ve 30t.km jsem si říkal, že bude brzy potřeba, ale má dvojnásobek a ještě drží a POZOR=2x jsem měnil olej v přední vidlici a simeringy jsou originál!!! Jo vlastně ložisko zadního kola a rozety odkráčelo v 35 t. km-velká vůle.

Zkrátka kdo píše "výměna rozvoďáku", výměna řetězové sady ve 12, spojky ve 20, simeriky vidlice ve 20 a tááák máš obrázek.

1 reakcí na tento příspěvek Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 08:16 | Nahoru | #11
Na kilometry se nikdy nedívej, důležitej je stav.

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 10:51 | Nahoru | #12
Cebro z 2001 muze mit klidne i 80tkm.. mam taky efko a kdyz neni vylozene hnusne, nebo nejsem totalne svorcovej, tak za rok natocim s klidem 10tkm. Stav napovi.. az to budes kupovat, tak si vsimni treba, jestli neni jeste teplej motor. Taky si nech sundat kapoty a poradne to vsecko vomrkni (Teda samosebou to, co vomrknout jde). Bazary potrebujou tocit prachy, takze ti toho bazarnici spousty navykladaj :)

(reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 10:52 | Nahoru | #13
Mohu jen potvrdit to co píše Franky pokud se dělá údržba dle manuálu není problém na motorce najezdit možná i více km než 100 tisíc. Mám najeto 44 tisíc km bez jakéhokoliv problému, pouze výměny provozních kapalin + filtry,1x svíčky,pneu, 1x řetězovka, brzdové destičky.Ještě bych dodal, že také záleží jestli motorku někdo honí po okruhu, jízda po zadním atd.

1 reakcí na tento příspěvek Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 11:03 | Nahoru | #14
S tou řetězovkou bych to spíš hodnotil podle mota, já prodávám RSV1000 a řetězovka po 18tis. vytahaná jak kráva a navíc nerovnoměrně, tak jsem měnil dřív, než kurv.t ložiska. Kámoš má Z1000, má 32tkm a řetězovku má stále tu první. Holt krouťák a styl jízdy jsou rozhodující.

(reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #15
Franky> Naprosty souhlas. To ze mas tuhle masinu tak dlouho...no smekam

U moji zx6 ten typek jezdil po zadnim a asi ji ani nenechaval ohrat. Spatnym zachazenim se zivotnost rapidne snizuje, obvzlast u masiny, ktera toci treba 14000rpm ( kdyz ji nedej boze potaha za studena, tak ji to asi nebude delat dobre ).

(reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 11:18 | Nahoru | #16
hansell> Mozna ale i vyrobce ( cenova kategorie ) a udrzba. Na 125ccm sem mel nejakou noname retezku kolem 2tis.kc ( to mi tam dal mechanik, aby usetril ) a uz po 5ti nevypadala zrovna nejlip...a to je 125ccm

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 11:33 | Nahoru | #17
Mám dokonce 1998 a má slíbeno, že dříve jak se 100 t. km do světa nepůjde . Poslední dobou jezdím málo = 12 tkm za dva roky.
Co se týče okruhu tak svoje CBR.ko se nestydím honit jak po okruhu tak dálkové cesty. Každý rok najezdí nejméně 1-3 t. km po firemních dnech a volných jízdách. A po zadním dříve často - nyní občas z radosti a "zamachrování".

Co se týče řetězovky - bráchova předchozí R1/99, honěná pravidelně po okruhu, ale také dokázala objet Rumunsko 4,5t.km vydržela žetězovka 45 000km!!! Je dedy pravdou, že brácha při každé očistě umyl arvou řetěz, vyčistil vyfoukal projel a namazal. Ale stejně výsledek Par Exelence. A ten řetěz jezdí ještě dnes na Fazeru - kamarád byl švor a tak mu jej brácha sundal ze zdi "cti" garáže. On sice chrastí, že šuplerou měřený není ještě KO a "červené bláto" také ještě nepustil.
Tahle R1 má dnes najeto 95 t. km a zatím běhá jak hodiny - teda kupec servisuje u bráchy=blbne pořád po zadním a tak 2x za rok potřebuje simerinky do vidlí.

Já první model FZR 1000/88 bez exup-u dojel na 85 t.km také bez vrtání v motoru a nového vlastníka jsem naposledy potkal se 115 t.km a to s motorkou blbnul stále na letišti.

Nakonec ta údržba a chování bude to nejpodstatnější.

1 reakcí na tento příspěvek Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 12:12 | Nahoru | #18
akorat kdyz bude mit uz 50.000 km tak se klidne muze stat, ze po trech letech tveho masivniho uzivani bude mit 110.000 respektive po 2 letech 90.000 a to uz preci jen neni zadna radost...

Presto jsou lidi, ktery maji moto i starsi ne 2001 a najedou treba 25.000 a jeste maji servisku.. A pak uz jen kontaktujes servis, ktery je v ty knizce uvedenej a zeptas se zda neni majitel kokot... Pokud kokot je, mohli by ti to i rict...

podle me moto, ktery ma najeto 50.000 a ktery si chces nechat dyl nez 1 nebo 2 sezony ma najeto moc, i kdyz se o nej majitel dobre staral... Protoze pokud mu budes Ty davat trochu sodu - tedy jezdit "rychle", vyuzivani vykonu, obcas maximalka, 2x do roka na hodku na okruh.... budes tak cinit na moto, ktery ma uz pres 60, pak pres 70 a dalsi rok se blizi 80... a chte nechte ty mechanicky veci budou mit uz hodne nacvakano.
A vubec se nebavim o spatne koupi nejake hyeny, ktera bude mrtva uz mesic pote co se projevi retuse ktere majitel udelqal aby to prodal...

Dle meho jedine moto v dobrem stavu, klidne o rok starsi, s malym poctem km a ne bez servisky - sakra proc asi nema servisku? no protoze to nekdo nekde vojebal... a klidne se o ni "potom" posledni dva majitele mohli starat dobre.. ale nikdy uz pak nevis zda tech tachometrovejch napr. 42.000 neni 82.000 a kolik ti potazmo jeste zbejva. A potom overeni udaju v servisce - motorek preci neni malo...

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 12:29 | Nahoru | #19
Taky si myslím že by jsi se měl spíše zaměřit na celkový stav motorky než řešit jestli byly nebo nebyly stáhnuté Km na tachu!!! Koukej na věci jako jsou brzdové kotouče, vodící plast řetězu na kyvce, vule ložiska krku řízení, jak startuje za studena.rozvoďák jestli necvrliká a celkovy stav mota !

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 13:15 | Nahoru | #20
ok thanks za odpovedi hodne mi to pomohlo, protoze konkretne s cbr moc zkusenosti nemam...serviska je temer jistota ze moto by melo byt v poradku i s vetsim poctem nalitanych km...

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 14:57 | Nahoru | #21
koukni hlavně na celkovej stav motorky a na kilometry se vykašli, serviska taky není záruka, je to jenom kus papíru kterej udělá kdekdo, ikdyž to může napovědět. Právě kvůli takovejm dotazům se stáčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 16:48 | Nahoru | #22

Spijker>akorat kdyz bude mit uz 50.000 km tak se klidne muze stat, ze po trech letech tveho masivniho uzivani bude mit 110.000 respektive po 2 letech 90.000 a to uz preci jen neni zadna radost...

Presto jsou lidi, ktery maji moto i starsi ne 2001 a najedou treba 25.000 a jeste maji servisku.. A pak uz jen kontaktujes servis, ktery je v ty knizce uvedenej a zeptas se zda neni majitel kokot... Pokud kokot je, mohli by ti to i rict...

podle me moto, ktery ma najeto 50.000 a ktery si chces nechat dyl nez 1 nebo 2 sezony ma najeto moc, i kdyz se o nej majitel dobre staral... Protoze pokud mu budes Ty davat trochu sodu - tedy jezdit "rychle", vyuzivani vykonu, obcas maximalka, 2x do roka na hodku na okruh.... budes tak cinit na moto, ktery ma uz pres 60, pak pres 70 a dalsi rok se blizi 80... a chte nechte ty mechanicky veci budou mit uz hodne nacvakano.
A vubec se nebavim o spatne koupi nejake hyeny, ktera bude mrtva uz mesic pote co se projevi retuse ktere majitel udelqal aby to prodal...

Dle meho jedine moto v dobrem stavu, klidne o rok starsi, s malym poctem km a ne bez servisky - sakra proc asi nema servisku? no protoze to nekdo nekde vojebal... a klidne se o ni "potom" posledni dva majitele mohli starat dobre.. ale nikdy uz pak nevis zda tech tachometrovejch napr. 42.000 neni 82.000 a kolik ti potazmo jeste zbejva. A potom overeni udaju v servisce - motorek preci neni malo...



Tak ty rikas, ze 50tkm je moc a sam mas gepezetko z vosumdesatyhodevatyho... :) Ja rikam, pokavad se vo motor staras a je to zrovna povedenej typ, tak vydrzi hrozny naloze kilometru...

(reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 19:28 | Nahoru | #23
[quote]Franky>Zdá se mi to anebo ... nepřiznal ses Priki veřejně ke stočení tachometu??? Když se ti na motorku nikdo neozval - asi jsi ji nepolkl, že?!!
Tady je vidět názorný příklad - když to nejde se 42 s 12 už to jde.

Kdepak nepřiznal Koupil ji ode mne kamarád a kilometry vůbec neřešil
Ale pro normální prodej bych asi musel hodně "couvat", aby se mi někdo ozval

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 19:46 | Nahoru | #24
Malej příklad .Mechanik ke kteremu davam moto ma bazar.Prodaval hondu cbr 900 rr najeto 40000 km servisní kniha dolozena km.Přišel maník behalkolem ní a říka vypada skvele za ty prachy taky bomba tu beru jdem to sepsat.Jo jeste otazka kolik ma najeto mechanik na to 40000km.Chlapek na to ty vole to je moc to nechci.No a tak to tady chodí .Nekoukej na km koukej na celkovej stav

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

8.1.2009 v 23:44 | Nahoru | #25
Já už slyšel za život takovejch volovin - jako v devadesátých letech = japonská motorka je po 15 t.km hotová atd..
A takovéhle názory panují i za hranicí - třeba Taliáni. Předloni jsme to snimi probírali v Alpách - na moje CBR s 55 t.km málem upadli do propasti a kamarádův Fazer s 78 je na chvíli oněměl.
A italský názor je: motorku koupit, honit a okolo 10 t.km se jí zbavit, neboť už je ojetá.

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

11.1.2009 v 11:57 | Nahoru | #26
On je dost rozhodující příjem, který mění úhel pohledu. Když si budu moci každej rok dovolit novou motku a zvyknu si na to, tak asi na 3 roky staré motce, která má najeto např.45 tis. se budu bát jet k moři. Když prašule nejsou, tak na CBRku, který má najeto 50 - 100 tis. se nebojim na Korsiku .Jinak bych už mašinu bez servisky a pořádného prověření ve stejném servisu už asi moc nechtěl. Je to pak kupa času strávená přemýšlením či v horším případě cálováním dílů od jednoho konce motky na druhej.
vidim to u sebe(a to mám vše v xls.) že se kolikrát ztratim, kdy měnit hento či tento).

Důvěřuj a prověřuj a ať těch šmejdíků se stáčenýma km a přejížděním intervalů ubývá

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

11.1.2009 v 18:48 | Nahoru | #27
Nech sundat kapoty a vem sebou nekoho kdo tomu hodne rozumí...
Kdyz se o masinu clovek stara a dostava co potrebuje vydrzi klidne i 150tis km
Hodne stesti

Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

11.1.2009 v 20:11 | Nahoru | #28
Pri slusnem zachazeni da 200tis bez problemu. 100tis da kazda. Nicmene v Cechach nestacenou motorku nesezenes, leda bys ji koupil od kamarada co ji koupil funglovou. Mozna je to tim, ze nikdo nechce koupit motorku co ma najeto pres 25tis, jenze to maj obvykle motorky jen do 3 let. To pak prodavajici udela tu nejjednodusi vec - stoci to natolik, kolik chtej kupujici. Kdyz jde o prachy, cest jde stranou.
Kompresni tlaky motoru je dobre zmerit protoze muzou odhalit vazny problem, ale kolik ma najeto ti nereknou. Moje Honda ma po 200tis km s puvodnima krouzkama porad zdravych 11Atm, prestoze ventily maj opravdu hodne vybehany driky, zere olej (pres saci ventily) a 6-ty kvalt uz hrozne rve. Krome asi 4x menenyho rozvodaku a 3x volnobezky je vse origo.
Koukni na ojetost brzdovych kotoucu, stav gum na stupackach a radicce, korozy skrytych mist a vyfuku, deformace uchytu a drzacku, atd.

1 reakcí na tento příspěvek Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

11.1.2009 v 20:26 | Nahoru | #29
Chlapi já si to neumím představit. Tak mi trochu poraďte.

Mám prachy na to abych si koupil dvácu, tak čekám jen co sleze sníh a udělá se teplo: protože celý co chci při koupi zkusit je projet jí - na sněhu toho moc se svýma zkušenostma nezkusím a v mrazu ji budu startovat půl hodiny.

Dokonce si říkám, že vynechám i tyto dva body nějak vážně, protože to stejně nic nepoznám.

Jak to myslíte sundat kapotu. To jako pojedu koupit motorku a začnu ji rozebírat a měřit nějaký tlaky to si nějak neumím představit...

EDIT: Otázka tedy je tato - Co tedy má fakt cenu kontrolovat a jestli počkat na dobrý počasí a zkusit aspon kloudnou jízdu...

Naposledy editováno 11.01.2009 20:27:41

(reakce na) Bazarovy prodej,stacene kilometry,rady

11.1.2009 v 21:24 | Nahoru | #30

SmokinCBR>Spijker>akorat kdyz bude mit uz 50.000 km tak se klidne muze stat, ze po trech letech tveho masivniho uzivani bude mit 110.000 respektive po 2 letech 90.000 a to uz preci jen neni zadna radost...

Presto jsou lidi, ktery maji moto i starsi ne 2001 a najedou treba 25.000 a jeste maji servisku.. A pak uz jen kontaktujes servis, ktery je v ty knizce uvedenej a zeptas se zda neni majitel kokot... Pokud kokot je, mohli by ti to i rict...

podle me moto, ktery ma najeto 50.000 a ktery si chces nechat dyl nez 1 nebo 2 sezony ma najeto moc, i kdyz se o nej majitel dobre staral... Protoze pokud mu budes Ty davat trochu sodu - tedy jezdit "rychle", vyuzivani vykonu, obcas maximalka, 2x do roka na hodku na okruh.... budes tak cinit na moto, ktery ma uz pres 60, pak pres 70 a dalsi rok se blizi 80... a chte nechte ty mechanicky veci budou mit uz hodne nacvakano.
A vubec se nebavim o spatne koupi nejake hyeny, ktera bude mrtva uz mesic pote co se projevi retuse ktere majitel udelqal aby to prodal...

Dle meho jedine moto v dobrem stavu, klidne o rok starsi, s malym poctem km a ne bez servisky - sakra proc asi nema servisku? no protoze to nekdo nekde vojebal... a klidne se o ni "potom" posledni dva majitele mohli starat dobre.. ale nikdy uz pak nevis zda tech tachometrovejch napr. 42.000 neni 82.000 a kolik ti potazmo jeste zbejva. A potom overeni udaju v servisce - motorek preci neni malo...

Tak ty rikas, ze 50tkm je moc a sam mas gepezetko z vosumdesatyhodevatyho... :) Ja rikam, pokavad se vo motor staras a je to zrovna povedenej typ, tak vydrzi hrozny naloze kilometru...



presne tak, mam GPZ100RX z 86 roku a motor odesel drive, nez najel 130.000 km. Je to moje prvni velka. A Vim kolik najedu a uz nechci mit na motorce ve tretim roce uzivani (ale po nem uz totalne) najeto pres 100.000km.

Nakonec svoji koupi rozhodujes a platis sam, takze vse je na tobe

jednu starou uz proste mam, neprodam ji, ale dalsi stara mi uz na normalni velk jezdeni do baraku nesmi. Neco jinyho kdyz budu preci jen shanet GSXR750 jako sperk a hracku, pak by mela bet rv 86-91, ale na ni se pak svezu opravdu jen vyjimecne... takze opravdu nebudu koukat na km, ale jen na stav.

Jenze kdyz chci denne jezdit, musi byt v dobrem stavu a s malo km. Muj nazor.

Naposledy editováno 12.01.2009 00:38:02
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist