globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetěsnění víka
 
27.12.2008 v 20:28
Mate s tim nekdo zkusenost. Zacalo mi lehce saknou prave motorove viko. Tak jestli kupujete origo tesneni nebo ho doma vyrabite (z ceho?) a jestli to davate normal na sucho nebo s nejakym tmelem na bloky motoru

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

27.12.2008 v 20:30 | Nahoru | #1
kup nový těsnění a máš klid

(reakce na) Přetěsnění víka

27.12.2008 v 20:41 | Nahoru | #2
Ermolenko> Dobra beru na vedomi. A dat to na sucho nebo na nejaky tmel?

Přetěsnění víka

27.12.2008 v 20:47 | Nahoru | #3
kup tmel v obchode poradija

Přetěsnění víka

27.12.2008 v 22:25 | Nahoru | #4
normálka,sundám např.deckel spojky,vytáhnu středící válečky,odmastím a doma na konferenčáku v obýváku obkreslím na karton-velké listy z kalendáře ap.(prostě aby to mělo přibližnou tl.původního orig.těsnění) skalpelem vyřežu(vystřihávat nedopručuju-dost velká nepřesnost) raznicema vyrazím příslušné otvory,oilem lehce máznu obě str.těsnění a smontuju nazpět.Silikon a jiné srč již nepoužívám,hlavně ne tam kde to těsní oil vedení-pokud by ten silikon "povolil" zvenku bys to poznal že to netěsní,ale dovnitř nevidíš.tož asi tak

Přetěsnění víka

27.12.2008 v 23:37 | Nahoru | #5
zaleží jak je kdo zručnej dá se použít aji spec těsnění na motory,od toho taky je ono když nějakej kokot sundává víko ,že tam zarazí šroubovák a udělá rejhy na ploše která má bejt 100% rovná tak potom nové těsnění zase těsní jenom chvilku a začne to zase srát .. tam se musí použít tmel... jak říkal můj mistr.... khooorvááá néé že tam dáte 300% tmelu pičmeňi!

Přetěsnění víka

27.12.2008 v 23:47 | Nahoru | #6
Takze pokud neni poskrabane tak normal jen tesneni bez tmelu pokud jsem dobre pochopil ... Nejspis asi koupim origo tesneni ale da se to vyriznout z tesniciho popiru co se prodava normal v mototechne? Delaji ruzne tloustky

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

27.12.2008 v 23:50 | Nahoru | #7
jo dá a budeš se s tím srát?? , si to objednej, takovy řešení jako si to udělat bych řešil že bych musel honem rychle mít hotovo , takhle máš čas snad ne??

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

28.12.2008 v 09:00 | Nahoru | #8
pokud není roztrhlý tak odmastil , lítnout silikonem na motory a připlesknout...

Tak to dělám já a neměl sem problém, nebo si vyšmiknu z kartonu jak tu někdo psal, ale nemažu olejem, ale zase silikon

Nějak sem ten strach z olejovýho vedení nepochopil... u víka je to snad bezpředmětný, stejně tak na víku ventilů...
Když se kousek odtrhne tak skončí ve vaně, nebo na sacím koši.
Jediný místo co vím tak když sem teď dělal převodovku (kvůli řazení bez spojky - to si nemůžu odpustit) tak tam pod karterem vedly olejový kanálky pro mazání kol a ložisek, tak tam ne.

Jinak silikon je jeden z nejlepších vynálezů a nenadával bych na něj

(reakce na) Přetěsnění víka

28.12.2008 v 12:19 | Nahoru | #9
Mirek12> Jo jo vsak ja rikal ze asi objednam v obchudku nove ... Jen jsem jeste koukal do manualu od Hondy a tam pisou ze tmel dat na tesneni ze strany vika a ze strany motoru ne jen na dve specialni mista co jsou na obrazku. Tak co na to rikas? Udelat to tak nebi dat ciste na sucho kdyz budou rovne plochy?

Přetěsnění víka

28.12.2008 v 13:39 | Nahoru | #10
Používám tmel,ale jen lehkou vrstvičku,aby se nevymáčkly hromady dovnitř i ven.Je to prostě zkušenost daná praxí

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

28.12.2008 v 14:46 | Nahoru | #11
já používá tmel od kentu za 800,- a jenom malou vrstvu a používám stále protože to těsnění udržní na svém místě a je to taková čistá práce, žádny rovnání atp.. tmel tam decentně klidně dej

(reakce na) Přetěsnění víka

28.12.2008 v 20:15 | Nahoru | #12
Mirek12> Parada a na obe strany nebo jak pisi v manualu jen na jednu pod viko

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

28.12.2008 v 20:55 | Nahoru | #13
nejlepší pod obě, většínou je ale z části připečený a musí se odříznout vofafrně žiletkou, pak odmastit.

(reakce na) Přetěsnění víka

28.12.2008 v 21:11 | Nahoru | #14
Jurawood> Jo jo to znam z Favorita Tam pretesnuju kazdou chvili neco ... Ale na motorce mi prece vic zalezi tak proto se ptam

Přetěsnění víka

28.12.2008 v 21:43 | Nahoru | #15
je to stejný jako fávo.. motor jako motor

(reakce na) Přetěsnění víka

28.12.2008 v 22:59 | Nahoru | #16

Jurawood>pokud není roztrhlý tak odmastil , lítnout silikonem na motory a připlesknout...

Tak to dělám já a neměl sem problém, nebo si vyšmiknu z kartonu jak tu někdo psal, ale nemažu olejem, ale zase silikon

Nějak sem ten strach z olejovýho vedení nepochopil... u víka je to snad bezpředmětný, stejně tak na víku ventilů...
Když se kousek odtrhne tak skončí ve vaně, nebo na sacím koši.
Jediný místo co vím tak když sem teď dělal převodovku (kvůli řazení bez spojky - to si nemůžu odpustit) tak tam pod karterem vedly olejový kanálky pro mazání kol a ložisek, tak tam ne.

Jinak silikon je jeden z nejlepších vynálezů a nenadával bych na něj



Tak záleží na konstrukci motoru ,já když sundám spojko-deckel tak je tam oil vedení přímo od čerpadla dál "nahoru"a pokud by to pořádně netěsnilo a "prorvalo" to třeba ten silikon tak nemaže komplet hlava a klikové ložiska.

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

29.12.2008 v 21:16 | Nahoru | #17
já bych dal origo papírový, mě stálo na levou stranu 90kč a těsní to dobře a dal jsem ho na sucho, ale někdo to maže trochu olejem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetěsnění víka

29.12.2008 v 22:19 | Nahoru | #18
gromík> No ja jeste nekoukal na cenu ale tusim ze jsem nekde zaslechl kolem 300kc. Ale i tak to do toho dam to jako jo

Jurawood: Ja vim postup bude stejny jako u facka ale jak rikam motorka je srdcova zalezitost a tak to chci udelat tak jak se to spravne delat ma. U facka bych to proste nejak udelal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetěsnění víka

30.12.2008 v 21:25 | Nahoru | #19
Davátor>
no v jednom motoobchodě mi řekli taky 250-300kč a deset dní dodání, se slovy "jo pane máte japonské moto, to kdyby jste měl jawu tak to bude stát 100kč" a zavolal jsem do jiného obchodu a tam to měli za 90kč a dodání za dva dny
tož si udělej obrázek. a druhovýroba je to všechno.
jinak to bylo "topmoto" kde jsem nakonec pořídil.

(reakce na) Přetěsnění víka

31.12.2008 v 13:52 | Nahoru | #20
gromík> Tak to tam zavolam a zjistim kolik by stalo . Diky

Přetěsnění víka

31.12.2008 v 14:23 | Nahoru | #21
...spatny okno...

Naposledy editováno 31.12.2008 14:24:35

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění víka

31.12.2008 v 18:28 | Nahoru | #22
Cerveny tesneni na motory od Soudalu, bez papirovyho. Tesnil sem nekolikrat ZX9, brachovo CBR, vsecko v poho (levy viko s alternatorem).

Naposledy editováno 31.12.2008 18:32:04

(reakce na) Přetěsnění víka

31.12.2008 v 23:27 | Nahoru | #23
Bubrak ZX10R>
já tímto tmelem těsnil jen jawku a ta mi tekla pořád, nevím jestli byla tak nadržená ale prostě tekla stále, proto jsem koupil papírové z druhovýroby a těsní to velmi dobře

Přetěsnění víka

1.1.2009 v 00:30 | Nahoru | #24
Já používám černý tmel, buď Paulin nebo ještě jeden, ale nepamatuju si přesně název, ráno se na to kouknu.

Přetěsnění víka

1.1.2009 v 12:33 | Nahoru | #25
Tak se to jmenuje Törk

Přetěsnění víka

2.1.2009 v 12:45 | Nahoru | #26
Uz jsem jednou reagoval ale poslal to do jineho prispevku ... No jak uz tady padlo patri tam jen tmel bez tesneni Tak nejaky zkusim a uvidime
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist