Téma: Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
 
20.12.2008 v 15:20
Tak jak to tedy je,co je lepší a proč?


Naposledy editováno 20.12.2008 15:58:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

20.12.2008 v 21:03 | Nahoru | #61
Bonelo> aby jsis tu potom nestěžoval.

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

20.12.2008 v 21:08 | Nahoru | #62
RRRRR1> Leda na klouby. Svoje.

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

20.12.2008 v 21:34 | Nahoru | #63
Muj nazor je ze Italka je celkove hezci a uhlazenejsi na pohled,hezci pristrojovka,lepsi brzdy,sportovnejsi podvozek,o hodne mensi sedlo i pro spolujezdce,tvrdsi a tim horsi komfort jizdy,hlucnejsi motor a prevodovka - neni na zavadu a urcite ma horsi a poruchovejsi elektriku (jako kazdej ital).Japonec je takovej neohrabanej,hur licujou plasty a jsou horsi,skoro kazde moto ma v serii uzka riditka, drobet horsi vzhled ale lepsi posez na delsi trasy,spolehlivejsi a tissi motory,celkove ta technika je na vetsi urovni,a myslim si ze nejsou tak narocne na udrzbu. Na toto tema jsme uz nekolikrat kecali s klukama (v hospode) a srovnavali jsme (kazdy to co ma nebo mnel doma ) Sv 1000,Bandit 600,Diversion 600,Klr(asi)650,Vt Shadow 750,Ls Savage 650,Dragstar 650,Aprilia rsv 1000,Ducati (asi)748,Guzzi 750 nevada,Cb 500,Guzzi 350 imola,Aprilia 125 pegaso,Hornet 600 toto je muj nazor a zkusenosti s danema moto.Kazde moto ma neco lepsiho a horsiho nez jina znacka a proto je jedno co mame v garazi hlavne ze nam to dela radost a ostatni nazor mne nezajima.Proste to nejde rici jestli je lepsi rejze nebo spagetak Doufam ze mne nejak neukamenujete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

20.12.2008 v 22:45 | Nahoru | #64

s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.

Já hlasuju pro japonce!!!

Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 00:49 | Nahoru | #65
Fananek-Jarda> italka hezčí a japonec spolehlivější+italka o dost dražší(o dost lepší???)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 02:40 | Nahoru | #66

Hejnoptaku>s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.

Já hlasuju pro japonce!!!

Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam



možná jsem to nenapsal úplně košér...

P.S. když jsem byl cca 12ti letý capart, tak jsem po XX pokukoval a doteď si pamatuju obrázky v reklamní kampani, kdy stál Superblackbird před SR71 Superblackbird...krása!

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 06:33 | Nahoru | #67
Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 08:54 | Nahoru | #68
Italové umí design perfektně, ale chtít nějaké origo díly je čekání jak na smrt. Nic italskýho mi nesmí do baráku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 09:04 | Nahoru | #69

Katana>Italové umí design perfektně, ale chtít nějaké origo díly je čekání jak na smrt. Nic italskýho mi nesmí do baráku.



Já čekal na origo. destičky na Hondu 14dní :\ :\ Tak nevím

Naposledy editováno 21.12.2008 09:06:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 09:05 | Nahoru | #70

matasek>Katana>Italové umí design perfektně, ale chtít nějaké origo díly je čekání jak na smrt. Nic italskýho mi nesmí do baráku.

Já čekal na origo. destičky na Hondu 14dní :\ :\ Tak nevím

Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 10:54 | Nahoru | #71
Zase resite kraviny. A ty nazory tady jsou spis k pousmani. Me je jedno kdo na cem jezdi a myslim, ze nektery modely italu nabidnou v serii to o cem se japoncum ani nezda. Kazda moto ma svoje -i ten charakter. Jen u italu je sileny to, ze kdyz se jim proste nebude chtit makat, tak ten dil neposlou a neposlou. Japoncu jezdi tolik, ze ten kdo chce, pokud ten dil nesezene hned, muze juknout na e-bay a najde tam dilu tri pr*ele...

Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 10:58 | Nahoru | #72
Naprosto jednoznačně ITAL a proč?

PROTO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 11:14 | Nahoru | #73

novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW



Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 11:50 | Nahoru | #74
no tak za prvý je to zase debata o ničem, líbí se mi jak tu někdo napsal něco o čekání na díly, řeknu to takhle. V dnešní době je už tolik motorek rozstřelenejch že bych si stejně nový díl nekoupil ani na japonce a ani na Itala. Mám Aprilku a je pravda že tak jak si užívám jízdu na ní jsem si neužil žádnou jinou, těžko říct jestli je to tím že je to Italka, nebo dvouválec, nebo že má V60°, nebo podvozkem. Prostě nevím ale je pravda že mě žádná jiná motorka co jsem měl možnost project takhle nechytla. Podle mě je ta připomínka s dílama úplně zcestná, záleží taky na tom co se shání, na jakou motorku atd. Můžu mít např japonce TLR a seženu na to díly hůř než na kdejakou Italku. Ducati mají všechno předražený a tudíž i použité díly jsou za těžký prachy.

Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 11:52 | Nahoru | #75
Ale myslím že když 4hrnek tak japonskej a když dvouhrnek tak Italskej, to je můj názor. Itálie má víc zkušeností s 2hrnkama a japonsko zase se 4hrnkama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 11:57 | Nahoru | #76

Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW

Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?


Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:10 | Nahoru | #77

novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW

Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak



Trochu mimo ne, ten motor je rotax, tak kdo koho kopíruje, jen brali motory od jednoho dodavatele.

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:11 | Nahoru | #78

s4r>Hejnoptaku>s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.

Já hlasuju pro japonce!!!

Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam



možná jsem to nenapsal úplně košér...

P.S. když jsem byl cca 12ti letý capart, tak jsem po XX pokukoval a doteď si pamatuju obrázky v reklamní kampani, kdy stál Superblackbird před SR71 Superblackbird...krása!



Tak tímto jsi mě zklamal, mažu tě...

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:11 | Nahoru | #79

miura>novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW

Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak

Trochu mimo ne, ten motor je rotax, tak kdo koho kopíruje, jen brali motory od jednoho dodavatele.



Vim co mám za motor Jen chci říct že bmw ho tam dával dřív. A to o dost

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:24 | Nahoru | #80
matasek> 14 dní? to italové teprve zjistí že někdo něco chce. Když jsem se v srpnu pokoušel známýmu objednat volnoběžku startéru na Canyon 500 tak mi bylo sděleno že jsou objednané už od Ledna! a zatím nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:46 | Nahoru | #81

GRASSEL>no tak za prvý je to zase debata o ničem, líbí se mi jak tu někdo napsal něco o čekání na díly, řeknu to takhle. V dnešní době je už tolik motorek rozstřelenejch že bych si stejně nový díl nekoupil ani na japonce a ani na Itala. Mám Aprilku a je pravda že tak jak si užívám jízdu na ní jsem si neužil žádnou jinou, těžko říct jestli je to tím že je to Italka, nebo dvouválec, nebo že má V60°, nebo podvozkem. Prostě nevím ale je pravda že mě žádná jiná motorka co jsem měl možnost project takhle nechytla. Podle mě je ta připomínka s dílama úplně zcestná, záleží taky na tom co se shání, na jakou motorku atd. Můžu mít např japonce TLR a seženu na to díly hůř než na kdejakou Italku. Ducati mají všechno předražený a tudíž i použité díly jsou za těžký prachy.



To je blbost,uvidíš až budeš neco objednávat na aprili jak dlouho si počkáš,kámoš ma RSV a čekal na pitomý gufero 3 mesíce,měli mu přijít v souvislosti s tím další dva díly a nepřišli,bez vyjádření,prostě nic...tuhle apriláckou neschopnost potvrdil i mechanik,kterej se dá říct i trošku specializuje na italky...>uvidíš až jednou budeš muset
To ale neznamená že je RSV bad bike
Dále,u Ducati neplatí,že mají všechno předražený,pokud se bavíme o seriovejch dílech je to celkem pohoda...mel jsem Monstera tak vim o čem mluvím,zámej má 996 okruhovku a řikal,že ty nejvíc vystrčený věci jsou sranda tedy stovkový záležitosti...

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:50 | Nahoru | #82

novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW

Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak



Aprilia nikoho nekopírovala,jen stejně jako BMW nevyvíjela vlastní motor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 12:58 | Nahoru | #83
Ďuričko22> já s tímhle problém vůbec nemám. Motorku mi dělá známej co má monstera s4ku a tam není vůbec problém mít všechny díly do týdne jelikož jsou lidi co do Italie jezdí. Když budu potřebovat nový díl tak ho mám cca za týden ale dnes jsou takový možnosti náhradních dílů na motorky že málokdy potřebuješ fungl nový díl. Dnes už je jedno jestli máš IT nebo JAPAN, prostě něco seženeš dřív a něco dýl. A některý náhradní díly nemusíš ani nějak hrotit jelikož je těch motorek už tolik na ND že se málokdy potkáš s tím že potřebuješ díl nový. Dneska je i spousta lidí co jezdí pro ND do zahraničí takže s tímhle problém mít nebudu ať se jedná o cokoliv. Jo a MILLUNA je BAD BIKE, je to temperamentní a ostrá holka z Italie

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 13:16 | Nahoru | #84
Ježiš kde to žijete, já zatím možná díky bohu nemusel díly na ducnách řešit, krom drobností jako spínač brzdovky a čidlo průtoku oleje, oboje bylo skladem hned k odběru a s díly po pádu taky nebyl problém. Ale i tak, vždyť si dnes můžete objednat díl z jakého koliv kouta světa a za týden ho máte na stole, tak nevím, proč někdo brečí nad dodací lhůtou nějakých součástek.

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 13:27 | Nahoru | #85

miura>Ježiš kde to žijete, já zatím možná díky bohu nemusel díly na ducnách řešit, krom drobností jako spínač brzdovky a čidlo průtoku oleje, oboje bylo skladem hned k odběru a s díly po pádu taky nebyl problém. Ale i tak, vždyť si dnes můžete objednat díl z jakého koliv kouta světa a za týden ho máte na stole, tak nevím, proč někdo brečí nad dodací lhůtou nějakých součástek.



jasná odpověď: protože je objednávaj z Číny

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 13:34 | Nahoru | #86
GRASSEL> jj,tak z tohohle pohledu je to BAD BIKE Co se týče ND moje zkušenost je taková jak jsem psal,ale je pravda,že RSVček už tu jezdí dost,takže člověk asi není nucený objednavat u Aprilie přímo...

1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 16:54 | Nahoru | #87
Jděte do háje,tohle je fakt skabý,skoro mě přijde jako by se každej smířil s tím co má ten druhej,fakt nuda!

Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 17:49 | Nahoru | #88
Asi takhle: Srovnávat jabka s hruškama taky nejde i když sou obě ovoce. Každá má něco.... Asi tak jak napsal GRASSEL :"Ale myslím že když 4hrnek tak japonskej a když dvouhrnek tak Italskej, to je můj názor. Itálie má víc zkušeností s 2hrnkama a japonsko zase se 4hrnkama."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 18:28 | Nahoru | #89

sherm14>miura>Existuje jen jedna volba DUCATI vše ostatní je pro smích. jo hlavně tvůj názor



Tak to je přesný [lol]

(reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?

21.12.2008 v 19:19 | Nahoru | #90

Kytička>sherm14>miura>Existuje jen jedna volba DUCATI vše ostatní je pro smích. jo hlavně tvůj názor

Tak to je přesný [lol]



Víš vůbec, čemu se směješ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist