Kterou z těchto dvou motorek by jste si koupili? Já osobně nebudu kupovat ani jednu ale kámoš chce hyosunga a já ho ukecávám do raptora. Napište i nějaké klady a zápora a hlavně proč by jste si vzali zrovna tuhle motorku.
Předem dík.
S pozdravem
Sojky
Fajn-tom>KedaR_K> párkrát už jsem hyosunga slyšel, nevím jestli měl laďák nebo ne, ale zvuk to mělo jak jawa 50, hlavně na volnoběh. Vytočeného na takových 10000 ot/min jsem ho tedy ještě neslyšel, ale nejspíš to taky nebude nic moc hezkého.
VIVA JUKÍÍÍNaposledy editováno 14.12.2008 19:47:02
rich.puzzle>pylot>KedaR_K> Ok s ladakem mas lepsi zvuk nez CBR se seriovym vejfukem... A slysel si nekdy CBR s ladakem?
jo, zní to jak oplastované enduro
Presne! A ja nevim jak vam ostatnim ale me se spis libi hlasitej hlubokej zvuk jednovalce nez prskani dvouvalce... A abyste me zase nenadavali ze jezdim sam na dvouvalci tak ja mluvim o dvackach.
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
Lume123>newim co mate s tim ze NSR vydrzi bez GO motoru 40 000km a jede vpoho a ze mito 18 000km a je na srot,mam taky itala njeto 30 000km bez GO motoru a slape jedna radost.A ze NSR se tolik nesere jak ital,sere se vsecko stejne,akorat ze italove maji vetsi vykon jak NSR proto vydrzi mene km...
Plně souhlasim.
nelze srovnávat 2T se 4T nejdřív je nutno rozhodnout zda to či ono, až pak řešit značku.
jináč, mito nsr, RS, budou mít výkon v násobcích výkonů svých 4T konkurentů, což se na jízdních a provozních vlastnostech projeví samozřejmě velmi zásadním způsobem... ona sice 2T 125 žere třeba 6-8l, ovšem má 30-35koní zcela nepochybně, tudíž ani 250ccm 4T by asi pořád nestíhal, ohledně výkonu 125ccm 4T bude jezdit za 3l, ovšem s maximálkou někde u stovky (reál, ne podle hooodně optimistickýho tacha cbr125 například) příjemnou trvaldou devadesátkou a delší životností...
k ČZ 477/487, tady je srovnání opět zcela mimo... tato ČZ byla ve své době vzniku opravdu velmi dobrá, ovšem dnes už ej to 40 let, co jedny z prvních kusů opustily strakonickou továrnu..
její další modifikace se nesly v duchu zlepšení jízdních vlastností a designu, protože první typy 477 trpěly na slabší přední vidlice apod. což bylo během dlouhých let vývoje nakonec napraveno na bežnou míru a j.v. dobré. ovšem výkonově se nic zásadnbího neodehrálo a výkon se del verzí pohyboval okolo 13-15k, přičemž větší papírový výkon měly verze starší, možná že byl stále stejný, jen se pozdeji přešlo na jinou metodu měření výkonu (výkon na klice 15 na kole 13??? kdo ví...) 125ccm +-10k. rudíž 175ccm na tom je výkonově zhruba jako její dnešní 4T sestřičky, přičemž svojí menší vahou trochu ubere nevýhodu 4kv. a tak zkušený řidič, který čz velmi dobře zná, mlaďase na 125ccm s vypětím všech koníků trhne... ovšem jak kdy, jak kde...
dnes pořád vyhoví, a jako lehká obratná motorka, jejíž motor umí jet svižně, přes všechno končí u max +-110-115km h, s do krve vytočeným motorem na 4.r.s montáž delšího převodu neprospěje, motor na to pak nemá a motorce zhorší akceleraci
v origu i hooodně vydrží...
ale: přes to všechno, rámy, tlumiče, brzdy, jsou dnes jinde....
takže i když z čz vykřešeš opět za cenu snížení životnosti větší výkon, tak to není všelék....
dnešní 125 taky nejsou dokonalé, ale ani ty tehdejší nebyly...
podotýkám že v sedle 477 jsem strávil 60000km a dále trávím další.. malej 4T taky mám...
nelze srovnávat 2T se 4T nejdřív je nutno rozhodnout zda to či ono, až pak řešit značku.
jináč, mito nsr, RS, budou mít výkon v násobcích výkonů svých 4T konkurentů, což se na jízdních a provozních vlastnostech projeví samozřejmě velmi zásadním způsobem... ona sice 2T 125 žere třeba 6-8l, ovšem má 30-35koní zcela nepochybně, tudíž ani 250ccm 4T by asi pořád nestíhal, ohledně výkonu 125ccm 4T bude jezdit za 3l, ovšem s maximálkou někde u stovky (reál, ne podle hooodně optimistickýho tacha cbr125 například) příjemnou trvaldou devadesátkou a delší životností...
k ČZ 477/487, tady je srovnání opět zcela mimo... tato ČZ byla ve své době vzniku opravdu velmi dobrá, ovšem dnes už ej to 40 let, co jedny z prvních kusů opustily strakonickou továrnu..
její další modifikace se nesly v duchu zlepšení jízdních vlastností a designu, protože první typy 477 trpěly na slabší přední vidlice apod. což bylo během dlouhých let vývoje nakonec napraveno na bežnou míru a j.v. dobré. ovšem výkonově se nic zásadnbího neodehrálo a výkon se del verzí pohyboval okolo 13-15k, přičemž větší papírový výkon měly verze starší, možná že byl stále stejný, jen se pozdeji přešlo na jinou metodu měření výkonu (výkon na klice 15 na kole 13??? kdo ví...) 125ccm +-10k. rudíž 175ccm na tom je výkonově zhruba jako její dnešní 4T sestřičky, přičemž svojí menší vahou trochu ubere nevýhodu 4kv. a tak zkušený řidič, který čz velmi dobře zná, mlaďase na 125ccm s vypětím všech koníků trhne... ovšem jak kdy, jak kde...
dnes pořád vyhoví, a jako lehká obratná motorka, jejíž motor umí jet svižně, přes všechno končí u max +-110-115km h, s do krve vytočeným motorem na 4.r.s montáž delšího převodu neprospěje, motor na to pak nemá a motorce zhorší akceleraci
v origu i hooodně vydrží...
ale: přes to všechno, rámy, tlumiče, brzdy, jsou dnes jinde....
takže i když z čz vykřešeš opět za cenu snížení životnosti větší výkon, tak to není všelék....
dnešní 125 taky nejsou dokonalé, ale ani ty tehdejší nebyly...
podotýkám že v sedle 477 jsem strávil 60000km a dále trávím další.. malej 4T taky mám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.
Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
Military>Sojky> Hyosung je Korea, licence od Suzuki
první člověk co si to ty značce něco zjistil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
Sojky>Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.
Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.
a on chce uplně novou?
Naposledy editováno 17.12.2008 18:04:46
"Moderní hranaté motocykly ze Strakonic" byly sice tehdy trošku revolucí a změnou k lepšímu, ale pouze v Československu. Svoji dobu už jsme zaspali s Panelkou - i když na ni nedám opět dopustit, sám mám dvě - po kyvce už mělo přijít něco echt abychom se trošičku přiblížili světovému měřítku... echt motorka své doby byl Pérák, který od nás ještě v 1955 okopírovala Yamaha. Kyvka byl převrat v kontrukci a vůbec designu a uspořádání dílů.... s Panelkou už jsme těžce zaspali, a to co bylo dál: 634, 477ky, 487ky - to už byly jen výkřiky do tmy. Brzdil nás jak režim, který odmítal změny, tak sovětský svaz, kterýžto jako největší odběratel našich motocyklů nechtěl žádné nové typy, ale jen Panelky (s výrobou 634 začal ustávat export do SSSR) ...
Resumé ? Ano PRO MĚ srdcovka, PRO MĚ parádní motorka, a nejen to, ale tak jak tu o tom píšeš - tj. globálně, se to říci nedá... ale stejně ji mám rád
edit: * PRO MĚ rozumněj jako PRO MAJITELE
Naposledy editováno 17.12.2008 18:14:20
KedaR_K>Sojky>Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.
Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.
a on chce uplně novou?
Chtěl ale zamítli mu půjčku takže možná dostane na 50000 nebo bude muset šetřit. No a pokud nic nedostane tak si koupí něco hodně levnýho např. Suzuki GN, ČZ 125, Honda CG .. atd
1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
každopádně já na ni samozřejmě dopustit taky nenechám, protože ty roky a kilometry co máme za sebou... přičemž věřím že jich budeme mít hodně ještě před sebou, se vzhledem k tomu že byť trable několikrát byly, vždycky mne domů dovezla (i na jeden pístní kroužek )
jezdím sní přes sezonu denně, prostě k tomu přijdu dupnu a jedu, do práce, na vejlet, všude...
mám další dve motorky, který jsou využitý právě už jen víceméně rekreačně... 4T občas na dlouhý výlety (lepší pohodlí) a 250ccm 471 na kochačku apod.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 5 | 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo |
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 11 | 16.1.2024 v 09:00 PeteS |
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 | Vojcl | 3 | 15.12.2023 v 14:09 ja1 |
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 4 | 22.9.2023 v 12:31 HurryHD |
Rozvody Hyosung GT 125 Comet | dolezel | 1 | 21.9.2023 v 19:58 ja1 |