paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????
10.12.2008 v 20:31
Zdarec lidi.
Kterou z těchto dvou motorek by jste si koupili? Já osobně nebudu kupovat ani jednu ale kámoš chce hyosunga a já ho ukecávám do raptora. Napište i nějaké klady a zápora a hlavně proč by jste si vzali zrovna tuhle motorku.
Předem dík.
S pozdravem
Sojky

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

14.12.2008 v 19:39 | Nahoru | #121

Fajn-tom>KedaR_K> párkrát už jsem hyosunga slyšel, nevím jestli měl laďák nebo ne, ale zvuk to mělo jak jawa 50, hlavně na volnoběh. Vytočeného na takových 10000 ot/min jsem ho tedy ještě neslyšel, ale nejspíš to taky nebude nic moc hezkého.

VIVA JUKÍÍÍ

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

14.12.2008 v 19:46 | Nahoru | #122
Raisidlo77> Ty máš tu čízu krutě vyvoněnou. Kde jsi na to koupil ten tankrusak? Taky nějakej schánim. No ta moje je taky vyvoněná jenom na fotkách je na ní asi 5 mm prachu. Pojedete někdo na jaře do hořic?

Naposledy editováno 14.12.2008 19:47:02

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

14.12.2008 v 20:17 | Nahoru | #123

rich.puzzle>pylot>KedaR_K> Ok s ladakem mas lepsi zvuk nez CBR se seriovym vejfukem... A slysel si nekdy CBR s ladakem?

jo, zní to jak oplastované enduro



Presne! A ja nevim jak vam ostatnim ale me se spis libi hlasitej hlubokej zvuk jednovalce nez prskani dvouvalce... A abyste me zase nenadavali ze jezdim sam na dvouvalci tak ja mluvim o dvackach.

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

14.12.2008 v 20:20 | Nahoru | #124
Taky neznám případ,že by nůž od přívěry spadl zrovna v nsr,narozdíl u mita nebo af1 se to stává docela hojně,takže pravidelné kontroly nutnost,a vůbec už to tu nečtu,ze začátku jsi mě rozesmál,ale tet už mě to sere!!!

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

14.12.2008 v 20:22 | Nahoru | #125
KedaR_K> Ajo uz na to koukam... oni maj ty sunky skovanej tlumic az buh vi kde vevnitr... Sem si ted pustil jedno video na youtube a zvuk presne jak varadero.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 16:09 | Nahoru | #126
Nekupuj ani jedno ani jedno ti nevydrží... z 2T kup NSR , z 4T kup CBR 125 nebo YZF-R 125 jestli na něj máš.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 16:25 | Nahoru | #127
newim co mate s tim ze NSR vydrzi bez GO motoru 40 000km a jede vpoho a ze mito 18 000km a je na srot,mam taky itala njeto 30 000km bez GO motoru a slape jedna radost.A ze NSR se tolik nesere jak ital,sere se vsecko stejne,akorat ze italove maji vetsi vykon jak NSR proto vydrzi mene km...

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 17:01 | Nahoru | #128
Ale nikdo neříkal ,že se ital sere kvůli tomu ,že má blbé zpracování,ale tím,že celé moto dostává větší záhul,a proto je třeba pro mě lepší když jsi koupím nsr sice s menším výkonem,ale lepší spolehlivostí

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 17:16 | Nahoru | #129

Honzuna>Nekupuj ani jedno ani jedno ti nevydrží... z 2T kup NSR , z 4T kup CBR 125 nebo YZF-R 125 jestli na něj máš.



někdo, kdo to sám měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 20:07 | Nahoru | #130

Lume123>newim co mate s tim ze NSR vydrzi bez GO motoru 40 000km a jede vpoho a ze mito 18 000km a je na srot,mam taky itala njeto 30 000km bez GO motoru a slape jedna radost.A ze NSR se tolik nesere jak ital,sere se vsecko stejne,akorat ze italove maji vetsi vykon jak NSR proto vydrzi mene km...


Plně souhlasim.

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

15.12.2008 v 22:37 | Nahoru | #131
Sojky> ty kokot pojebany, co je čezeta za zvuk? to je jak když mlátíš do plechovek banánem ty kokot. a ta spolehlivost je dávno v prdeli - ani nikdy nebyla. Stejne je to jedno jestli je to 2T nebo 4T - jdem tam jen o trošku lepší zrychlení oproti 4T ale to je vše

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 16:20 | Nahoru | #132
Tak fakt nevím,jestli tady nekdo občas čte to forum.Kdyz se tady založí téma na SVčka,tak vetšina názoru šrot.Když je tam Hyosung tak taky šrot.Když je tam Cagiva taky šrot. Že vás to furt bavi řešit

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 16:34 | Nahoru | #133
Tak má to malej háček. Od příští horku se přestane dělat hyosung gt 125 kvůli tomu že nesplňuje euro 3. Prosím poraďte jinou motorku(je jedno jestli záleh, motard nebo naháč) která je 4T.

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 16:48 | Nahoru | #134
raptor je v podstate mito takze tady neni o cim mluvil ale Hyošunt se me libi vic,ale ja bych si stopetakladu uz nekoupil

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 17:53 | Nahoru | #135
boha mária to je diskuse....

nelze srovnávat 2T se 4T nejdřív je nutno rozhodnout zda to či ono, až pak řešit značku.

jináč, mito nsr, RS, budou mít výkon v násobcích výkonů svých 4T konkurentů, což se na jízdních a provozních vlastnostech projeví samozřejmě velmi zásadním způsobem... ona sice 2T 125 žere třeba 6-8l, ovšem má 30-35koní zcela nepochybně, tudíž ani 250ccm 4T by asi pořád nestíhal, ohledně výkonu 125ccm 4T bude jezdit za 3l, ovšem s maximálkou někde u stovky (reál, ne podle hooodně optimistickýho tacha cbr125 například) příjemnou trvaldou devadesátkou a delší životností...

k ČZ 477/487, tady je srovnání opět zcela mimo... tato ČZ byla ve své době vzniku opravdu velmi dobrá, ovšem dnes už ej to 40 let, co jedny z prvních kusů opustily strakonickou továrnu..
její další modifikace se nesly v duchu zlepšení jízdních vlastností a designu, protože první typy 477 trpěly na slabší přední vidlice apod. což bylo během dlouhých let vývoje nakonec napraveno na bežnou míru a j.v. dobré. ovšem výkonově se nic zásadnbího neodehrálo a výkon se del verzí pohyboval okolo 13-15k, přičemž větší papírový výkon měly verze starší, možná že byl stále stejný, jen se pozdeji přešlo na jinou metodu měření výkonu (výkon na klice 15 na kole 13??? kdo ví...) 125ccm +-10k. rudíž 175ccm na tom je výkonově zhruba jako její dnešní 4T sestřičky, přičemž svojí menší vahou trochu ubere nevýhodu 4kv. a tak zkušený řidič, který čz velmi dobře zná, mlaďase na 125ccm s vypětím všech koníků trhne... ovšem jak kdy, jak kde...

dnes pořád vyhoví, a jako lehká obratná motorka, jejíž motor umí jet svižně, přes všechno končí u max +-110-115km h, s do krve vytočeným motorem na 4.r.s montáž delšího převodu neprospěje, motor na to pak nemá a motorce zhorší akceleraci

v origu i hooodně vydrží...

ale: přes to všechno, rámy, tlumiče, brzdy, jsou dnes jinde....
takže i když z čz vykřešeš opět za cenu snížení životnosti větší výkon, tak to není všelék....

dnešní 125 taky nejsou dokonalé, ale ani ty tehdejší nebyly...

podotýkám že v sedle 477 jsem strávil 60000km a dále trávím další.. malej 4T taky mám...

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 19:21 | Nahoru | #136
Tady je zase nablito, jeden chytrejsi, nez druhej. Kolik vas na tom Hyosungu vubec jelo, ze jste tak chytri? Ja mam v garazi 2, GT250 (najeto skoro 6k) a GT650 (najeto pres 10k), zejmena 250, coz je prakticky totez, jako dvaca, je naprosto v pohode, za zadny italsky kram, natoz 2T, bych ho nevymenil. A nejvic me pobavili ti, co tady pisou, ze je to cina .

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 20:59 | Nahoru | #137
boha mária to je diskuse....

nelze srovnávat 2T se 4T nejdřív je nutno rozhodnout zda to či ono, až pak řešit značku.

jináč, mito nsr, RS, budou mít výkon v násobcích výkonů svých 4T konkurentů, což se na jízdních a provozních vlastnostech projeví samozřejmě velmi zásadním způsobem... ona sice 2T 125 žere třeba 6-8l, ovšem má 30-35koní zcela nepochybně, tudíž ani 250ccm 4T by asi pořád nestíhal, ohledně výkonu 125ccm 4T bude jezdit za 3l, ovšem s maximálkou někde u stovky (reál, ne podle hooodně optimistickýho tacha cbr125 například) příjemnou trvaldou devadesátkou a delší životností...

k ČZ 477/487, tady je srovnání opět zcela mimo... tato ČZ byla ve své době vzniku opravdu velmi dobrá, ovšem dnes už ej to 40 let, co jedny z prvních kusů opustily strakonickou továrnu..
její další modifikace se nesly v duchu zlepšení jízdních vlastností a designu, protože první typy 477 trpěly na slabší přední vidlice apod. což bylo během dlouhých let vývoje nakonec napraveno na bežnou míru a j.v. dobré. ovšem výkonově se nic zásadnbího neodehrálo a výkon se del verzí pohyboval okolo 13-15k, přičemž větší papírový výkon měly verze starší, možná že byl stále stejný, jen se pozdeji přešlo na jinou metodu měření výkonu (výkon na klice 15 na kole 13??? kdo ví...) 125ccm +-10k. rudíž 175ccm na tom je výkonově zhruba jako její dnešní 4T sestřičky, přičemž svojí menší vahou trochu ubere nevýhodu 4kv. a tak zkušený řidič, který čz velmi dobře zná, mlaďase na 125ccm s vypětím všech koníků trhne... ovšem jak kdy, jak kde...

dnes pořád vyhoví, a jako lehká obratná motorka, jejíž motor umí jet svižně, přes všechno končí u max +-110-115km h, s do krve vytočeným motorem na 4.r.s montáž delšího převodu neprospěje, motor na to pak nemá a motorce zhorší akceleraci

v origu i hooodně vydrží...

ale: přes to všechno, rámy, tlumiče, brzdy, jsou dnes jinde....
takže i když z čz vykřešeš opět za cenu snížení životnosti větší výkon, tak to není všelék....

dnešní 125 taky nejsou dokonalé, ale ani ty tehdejší nebyly...

podotýkám že v sedle 477 jsem strávil 60000km a dále trávím další.. malej 4T taky mám...

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 21:23 | Nahoru | #138
kurník proč je to tu takhle blbě 2x?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 22:02 | Nahoru | #139
Sojky> Hyosung je Korea, licence od Suzuki

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

16.12.2008 v 22:34 | Nahoru | #140

Military>Sojky> Hyosung je Korea, licence od Suzuki

i 125ccm dvouvál??

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 11:32 | Nahoru | #141
Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 15:31 | Nahoru | #142

Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.



Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 17:58 | Nahoru | #143

Military>Sojky> Hyosung je Korea, licence od Suzuki

první člověk co si to ty značce něco zjistil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 18:00 | Nahoru | #144

Sojky>Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.

Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.


a on chce uplně novou?

Naposledy editováno 17.12.2008 18:04:46

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 18:11 | Nahoru | #145

KedaR_K>Military>Sojky> Hyosung je Korea, licence od Suzuki první člověk co si to ty značce něco zjistil.



Jak už napsal Fajn-tom, Suzuki delá V2 125 jo? :\

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 18:12 | Nahoru | #146
pech. > Nechci Ti brát iluze, ale nesouhlasím s Tvým textem o 477. Sám ji mám, je to moje srdcovka, nedám na ní dopustit... atd. ale přiznám si pravdu, at to bolí nebo ne.

"Moderní hranaté motocykly ze Strakonic" byly sice tehdy trošku revolucí a změnou k lepšímu, ale pouze v Československu. Svoji dobu už jsme zaspali s Panelkou - i když na ni nedám opět dopustit, sám mám dvě - po kyvce už mělo přijít něco echt abychom se trošičku přiblížili světovému měřítku... echt motorka své doby byl Pérák, který od nás ještě v 1955 okopírovala Yamaha. Kyvka byl převrat v kontrukci a vůbec designu a uspořádání dílů.... s Panelkou už jsme těžce zaspali, a to co bylo dál: 634, 477ky, 487ky - to už byly jen výkřiky do tmy. Brzdil nás jak režim, který odmítal změny, tak sovětský svaz, kterýžto jako největší odběratel našich motocyklů nechtěl žádné nové typy, ale jen Panelky (s výrobou 634 začal ustávat export do SSSR) ...

Resumé ? Ano PRO MĚ srdcovka, PRO MĚ parádní motorka, a nejen to, ale tak jak tu o tom píšeš - tj. globálně, se to říci nedá... ale stejně ji mám rád

edit: * PRO MĚ rozumněj jako PRO MAJITELE

Naposledy editováno 17.12.2008 18:14:20

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 20:15 | Nahoru | #147

KedaR_K>Sojky>Motodědek>Chlapi já mám s Cadživou ty nejhorší skušenosti jaké jsem jen mohl získat už od samého prvopčátku.Nebudu tady uvádět o jaký typ šlo.Ale tvrdím že italové dělají jedny z nejlepších mašin vůbec.Já bych zkusil toho Josunga. Domnívám se totiž když se vychytají dětské mouchy že to bude dobrej stroj. 2t jsou choulostivý na seřízení teplotu a vlhkost vzduchu. A co takhle Mz 125 4t.

Má to háček od novýho roku se u nás hyosung nedá přihlásit a ještě se snížil rozpočet na 50000 Kč.
a on chce uplně novou?



Chtěl ale zamítli mu půjčku takže možná dostane na 50000 nebo bude muset šetřit. No a pokud nic nedostane tak si koupí něco hodně levnýho např. Suzuki GN, ČZ 125, Honda CG .. atd

(reakce na) Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 21:59 | Nahoru | #148
Sojky> Já taky. Je to jako s autama.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

17.12.2008 v 22:10 | Nahoru | #149
raisidlo77: bral jsem to z pohledu běžného uživatele pro přepravu vlastní osoby... není to sport, prostě něco co mělo sloužit a sloužilo pro využití, jaký dnes zavalily 125cm skůtry, asi tak.

každopádně já na ni samozřejmě dopustit taky nenechám, protože ty roky a kilometry co máme za sebou... přičemž věřím že jich budeme mít hodně ještě před sebou, se vzhledem k tomu že byť trable několikrát byly, vždycky mne domů dovezla (i na jeden pístní kroužek )

jezdím sní přes sezonu denně, prostě k tomu přijdu dupnu a jedu, do práce, na vejlet, všude...

mám další dve motorky, který jsou využitý právě už jen víceméně rekreačně... 4T občas na dlouhý výlety (lepší pohodlí) a 250ccm 471 na kochačku apod.

Hyosung GT 125 Comet nebo Cagiva 125 Raptor ?????

18.12.2008 v 10:42 | Nahoru | #150
S tou licenci je to trochu jinak. Hyosung je velka firma, ktera dela motorky uz vice nez 30let, ovsem jejim hlavnim zamerenim je strojirenska vyroba. Se Suzuki spolupracuji uz velmi dlouho a japonci pochopitelne prilis nezverejnuji, ze cast komponentu pro jejich motorky si nechavaji vyrabet v Koreji. Nejde tady o licencni vyrobu, spise naopak. O Hyosungu nebylo cela leta slyset diky exportni dolozce, ktera jim zakazovala prodavat v Evrope atd. Po vyprseni platnosti teto dolozky se Hyosung zacal velmi rychle prosazovat ve svete, dnes patri mezi zavedene firmy v USA nebo v Australii, ale take v UK ci jinde v Evrope (v Polsku se jezdi Hyosung Cup). Je pravda, ze ve spolehlivosti asi nemohou japoncum konkurovat, ale to nemuze nikdo. Ale nema to nic spolecneho s cinskymi "motorkami". A napr. znovuzrozeny Italjet neni nic jineho, nez Hyosung s italskou nalepkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1


TOPlist