Řidičák jsem si dělal v r. 98.Ale až nyní mi osud dovoluje koupi motorky.Uvažuji mezi 250 a 500 ccm.Moc rád bych nějakou naked motorku.Ale na které by se cítil dobřa i spolujezdec.Jinak já jsem 187 cm vysoký a něco přes 80 kg.Možná bych bral i choppera,ale něj se krapek bojím náročnosti na úrdžbu chromu atd.
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
2 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
např. Kawa-ER5 Před třemi léty jsem na ni začínal a to
po cca 20létech nečinosti. Spolehlivá, nenáročná "kravka" k
neutahání. Vím o čem mluvím neboť stejná výška, ale +10kg.
Teď jsem hopl na 650ccm. Jinak bych věděl o jedný volný ER5
Naposledy editováno 07.12.2008 22:27:32
Nic nestojí a tak se jí nemusíš zbavovat, kdybys náhodu chtěl silnější, je to Honda=ergonomie , údržba, včetně spotřebního materiálu = nákladově velmi nízko. Je hodná a tak ani ženskou hned nevyděsíš výkonem.
Bude prďácká při ošetřování i za 15 let a je to motorka na takové to výkendové courání - pro radost.
A jestli se ti líbí klasický naháče, není co řešit..
chce to kouknout, vyzkoušet,co bude vyhovovat nejvíc..
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
čopr, naháč, sport, cestovní enduro,... kdyby bylo před srazem tam u vás ve Frenu, tak bych ti poradil ať se tam zajdeš podívat, omrknout mašiny, popř. se zeptat a posadit se na pár, to taky v rozhodování pomůže
Z nahacu - Hornet 600, Fazer, pokud delsi cestovani, pak asi VFR (sice 800, nicmene pro jizdy ve dvou vhodnejsi)
250 ccm: Na ryby, do obchodu, případně kousek do 50 km, do práce - super. Nízká hmotnost, spotřeba, ovladatelnost jízního kola. Buď Kawu 250 Ninja (sportovnější) nebo YBR 250 (naháč a stříkačka), případně CBF 250 (doporučuji nejmíň, ale to je jenom můj osobní názor). Jakékoliv delší cestování, jízda ve dvou je týrání jak motorky, tak pasažérů.
500 ccm: Pokud chceš cestovat po dálnicích a delší vzdálenosti, tak jediné kapota je GS 500 F - což je konstrukce sice dlouhýmiléty prověřená, ale pro dva slabá. Vzhledem k tvým dispozicím tak ještě CB500S, ale tam jsou nejnovější z roku 2002 myslím. Pak se už nedělala. V podobě čistého naháče bych pro tebe bral asi CB(F) 500. ER-5 je taky dobrá, ale trochu menší. Pro cestování ve dvou je to tak tak, ale dá se na tom nějakých pár sezón odjezdit.
600 -650 ccm: Lehkonohá kawasaki ER-6(F - kapotovaná), CBF 600, Fazer, Hornet, CBR 600 F(RR), Bandit v jakémkoliv kabátku atd. - tady záleží hodně na tvojem subjektivním líbí/nelíbí. Výkonově a objemově bude stačit i pro dva. Tyto motorky už umí pilotovi i pořádně zatopit, výkon se pohybuje od 80 do 100 koní a to už je cítit.
EDIT:
Nad 650 ccm: Nějaké cestovní endurko nebo cesťák - BMW GS 800, CBF 1000, Fazer 1000, Transalp apod....
Naposledy editováno 08.12.2008 07:54:16
ER-6N se pro mne ukázala dobrá volba, ale na rozdíl od všech ostatních tady nepokukuji po litru, ale spíše po něčem lehkonohém, jako byla Súza DR350 a pod. Na delší cestování totiž musím stejně přizpůsobit svoji rychlost partnerce, která se na svojí motorce řítí krajinou stylem: "Už se zase kocháte, pane doktore?" a na krátké pojížďky bych ráději něco lehoučkého, s čím se mohu pustit třeba i po polňačce.
Tedy - neradím Ti konkrétní motorku, ale pořádné zamyšlení, k čemu by ta mašinka měla hlavně sloužit.
1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech
Na pohodlnější jsem nesedl, to platí i pro spolujezdce. Ale už jsem to někde psal, nejlepší je toho napřed co nejvíc zkusit, aspoň posez. Pokud nejseš střelec, tak ti potom vyhoví výkonem skoro všechno nad 500-600ccm.
Howgh.