Ale teď jak na to? Sundal jsem víko zapalování a koukám na to jak cigán do motoru.
Jsou tam nějaký nýty a na nich zrezivělý ocelový kolečko, co s tím?
Doufal jsem že tam budou třeba předpřipravený díry se závitama.
Jak mám postupovat jestliže tam chci dát to závaží?
Snad nebude potřeba sundávat zapalko?
2 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
1 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
1 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
nasadis ho normalne, a tou matkou ho pritahnes na ten kuzel...
neco by tam asi nekde pridat slo, ale nebude to uplne easy job...
Naposledy editováno 01.12.2008 14:08:48
1 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
assassin>z tech fotek to vypada ze je po obvodu jeste docela velka mezera mezi blokem a setrvakem... jestli tam je misto natahnul bych asi nakeprstynek zvenku, preci jen cim na vetsim prumeru tim je vetsi efekt, pridavat hmotu nekde u stredu nema u setrvacniku smysl...
co blbnu, zvenku je snimac....
ale tam by to bylo nejefektivnejsi...
1 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
NA CZ to mam jednoduche.Mam setrvaniky tri a nebo tezkou klikovku.
Dotedka jsem jezdil 250 s lehkou klikou,ale zere to neskutcne spojkove lamely.
Na pristi sezonu tam soupnu 360 a na kliku navesim to nejtezsi,co mam:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
Vespa>Asi doma udělám test s plastelínou, abych viděl kolik místa je mezi víkem a samotným setrvačníkem
cim vetsi prumer tim vetsi efekt - moment setrvacnosti roste se ctvercem polomeru... tady bude asi zalezet hlavne na tom senzoru zapalka...
Naposledy editováno 01.12.2008 15:18:28
2 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
Naposledy editováno 01.12.2008 16:00:39
2 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
Vespa>Tohle je jen špička ledovce, ty nejhorší zvěrstva si nechávám pro sebe :)
Twe já jsem rád že mi zase po dlouhé době a doufam že na dlouho jede tamanaco...
V sobotu jsem jel po lesní cestě a namotal se mi do kola drát takovej ten tvrdej s černou bužírkou... normálně se namotal na rozetu a řetěz ho tam slisoval takže mi zkurvil rozetu
Ta rozeta měla najetý tak 2 hodiny
Kultůra za 750:(
Ale aspoň že se nestalo nic horšího... takže já na Upgrady nemám finance.. furt něco opravuju
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
jinak k seznamu výhod si ještě dopiš i mínusy - větší namáhání převodovky i spojky, větší namáhání samotné kliky a možné problémy s nevyvážeností
Ale času strávenýho tuningem vzásadě nelituju, třeba ty vidle mám teď opravdu dobrý a řekl bych že to stálo za to.
Mohl jsem si je dát ladit k odoborníkům, ale už dvakrát jsem se takhle spálil a nevěřím mechanikům ani nos mezi očima.
Namáhání kliky a převodovky - není to spíš naopak? čím větší setrvačný hmoty, tím míň rázů a menší zrychlení
(jen se ptám)
1 reakcí na tento příspěvek Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
to spis nakej nevyvazek by tam mohl delat vetsi neplechu, ono tak nejak celkove to prejde na na jinou soustavu a v extremu kdyz se to bude resit dynamicky tam muzou vychazet ruzna namahani navic... ale to uz je na me moc.. to uz by byla spis lahudka pro dawa:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
Ale pokud by to s tím víc vibrovalo tak to okamžitě letí do popelnice :) Spíš sem doufal že bych si s tím závažím mohl různě otáčet a zkoušet jestli to náhodou nebude v nějaký pomoze vibrace i tlumit, ale to je asi sci-fi
Naposledy editováno 01.12.2008 17:12:06
ale dejme tomu při řazení bez spojky bude namáhání koleček, spojky, primárního převodu i celé kliky a spousty dalších dílů jednoznačně větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závaží na zapalko/setrvačník 250EXC
Naposledy editováno 01.12.2008 18:25:48