Nemáte někdo tušení, jakým způsobem a za jakou částu lze v současné době nechat legálně zavřít Suzuki GS 500 na 25 kW? O několika způsobech jsem už četl, ale zajímalo by mě konkrétně na tento typ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
Můžu ti ji klidně zase zavřít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
Gagle> Výměna za silnější je naplánována na podzim, takže za rok už snad bude nějaký kousek v garáži U současné moto se mi vyplatilo, že jsem začal vybírat už dlouho dopředu, proto chci to samé aplikovat i pro další.
Otevřené mi bude nejspíš vadit stále, ale uvidíme... Také proto koukám po 500 ccm, kde není takový extrémní výkonový rozdíl oproti otevřené verzi. Pokud bych snad změnil názor, budu asi přemýšlet o jiných strojích (např. SV 650 by pak připadalo v úvahu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
t.ryba>Nevím jestli poradím, otevíral jsem si GS r.98 tím že se zalepili malé dírky v šoupátkách - tento úkol přidal "hodně" výkonu ve vyšších otáčkách (jinak kolem 7-8tis. přestalo jet)
Do kompletního otevření bych myslím musel kupovat: nové šoupátka a trysky a možná ještě nějakou blbost....tzn. že ty pro zavření musíš vyměnit ty samé věci, nechat si potvrdit (pravděpodobně od autorizovaného servisu kde ti výměnu provedli) že máš 25 kW a s tím na úřad pro změnu do TP
Cena byla myslím kolem 6tis. za ty věci + přepis na úřadě, no a pokud to chceš vědět přesně tak se neptej tady kde ti každý řekne něco jiného, ale rovnou zavolej do Suzuki kterou máš nejblíž kolik stojí škrtící sada a na tvůj městský úřad na cenu za přepis.
prodejci Suzuki
Potvrzuju - je to tak jak píše ryba. Zrovna před 14 dny jsem se na to u Suzuki v servisu ptal.
Škrcená GS točí nižší otáčky, maxima 10-11 tis nelze vůbec dosáhnout. Ve vyšších otáčkách kvůli 4 dírkám (dvě v každém šoupátku) ztrácí dech a nelze dosáhnout maximálního výkonu, který se dostavuje právě někde od 7-8tis.
Samotné otevření / zavření je tedy záležitostí dvou šoupátek v karburátorech a trysek. V servisu u Suzuki to strikně řeší výměnou dílů. Jinak nedají potvrzení o změně výkonu, které je nutné pro úřad. Žádné lepení / vrtání dírek nedělají. Trysky se mění vždy, "neodborně" se dá udělat jen odškrcení šoupátek tak, že se dírky zatmelí. Nevydrží to ale na věky. Po pár letech má tmel v agresivním prostředí sklon z dírek vypadnout. Výkon se potom pomalu vrátí do škrcené verze, problém je, že pravděpodobně nestejně.... Výměna je lepší a jisté řešení. Ve tvém případě ale budeš mít stejně původní nevrtaná i vrtaná šoupátka a trysky, tak to nemusíš řešit.
Ptal jsem se orientačně na ceny, jedno šoupátko stojí cca 2000 Kč., cenu trysek si nepamatuju. Obvykle se pak ještě dělá měření výkonu na Dynojetu a následně se seřizují karburátory tak, aby byl nárůst výkonu plynulý bez výkyvů.
Naposledy editováno 19.11.2008 22:55:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |