globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)
16.11.2008 v 18:15
Zdravím
Nemáte někdo tušení, jakým způsobem a za jakou částu lze v současné době nechat legálně zavřít Suzuki GS 500 na 25 kW? O několika způsobech jsem už četl, ale zajímalo by mě konkrétně na tento typ.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 14:00 | Nahoru | #31
Paulie24> S pojišťovnami jedině souhlas! Už vidím, jak s "úsměvem na tváři" vyplácí škodu Samozřejmě, nebourat by bylo naprosto ideální, ale náhoda je blbec...

(reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 15:01 | Nahoru | #32
Záleží na tvých finančních možnostech. Novější GS se dělaj rovnou s 25kw. a u starších není problém sehnat 25kw v papírech. A když nebudeš magor tak to udržíš pod kontrolou =) takže nějaký zavírání za zbytečný peníze bych být tebou neřešil. Ale pokud jde třeba o rodiče, nebo nejde o peníze tak proč ne =)

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 17:49 | Nahoru | #33
Jednalo by se o ročníky 2004 a výše. Co se rodičů týče, u nich je směrodatný obsah a více tomu nerozumí Jestli 500 nebo 600 ccm, je to u nich velká motorka... Ale i tak souhlasí se silnější Honič maximálky rozhodně nejsem a navíc jsem si už dost věcí ujasnil, tzn. vždy v klidu Výkonu jako takového se nebojím (samozřejmě s respektem), ale spíš mě děsí představa, že budu do "konce života" platit na nehodu, kterou jsem ve výsledku ani nezavinil

Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 18:39 | Nahoru | #34
však ono ti nic neuteče, když budeš dva roky jezdit na slabší Já jsem dva roky jezdil na jawě, mladí kluci se na mě dívali jako na chudáka, socku nebo debila. Ale kde jsem s motorkou přijel, u všech budila údiv a často se stávalo, že mě u motorky už čekal nějaký pamětník a dali jsme se do řeči. A to byl pocit Mám na holku hezké vzpomínky

(reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 21:59 | Nahoru | #35
Adam23> Stejně jestli čtu dobře tak ti je 16, tzn. eště si počkáš =) tak se vyjezdi na YBRku a pak ti už třeba nebude vadit že je to otevřený... btw. plánuju taky pořídit GSko, resp. ER-5 nebo CB... jak vyjdou peníze a co se naskytne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

17.11.2008 v 23:37 | Nahoru | #36
Adam23> A nechceš tu moji?
Můžu ti ji klidně zase zavřít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

18.11.2008 v 14:38 | Nahoru | #37
jerzy500> Dostat takovou nabídku za rok, neváhal bych! Opravdu pěkné GS Bohužel momentálně nehledám, založením vlákna jsem chtěl pouze zjistit určité informace ohledně této motorky, na které jsem jinde nenarazil.

Gagle> Výměna za silnější je naplánována na podzim, takže za rok už snad bude nějaký kousek v garáži U současné moto se mi vyplatilo, že jsem začal vybírat už dlouho dopředu, proto chci to samé aplikovat i pro další.
Otevřené mi bude nejspíš vadit stále, ale uvidíme... Také proto koukám po 500 ccm, kde není takový extrémní výkonový rozdíl oproti otevřené verzi. Pokud bych snad změnil názor, budu asi přemýšlet o jiných strojích (např. SV 650 by pak připadalo v úvahu)

(reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

18.11.2008 v 19:01 | Nahoru | #38
Adam23> Všechno co píšeš sou krásný stroje a upřímně zavření atd. mě moc netrápí, sice šetřim jak můžu, ale řek bych že taky dřív jak příští rok na podzim(když to pude dobře) nic nekoupim... nejsou peníze

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

19.11.2008 v 22:37 | Nahoru | #39

t.ryba>Nevím jestli poradím, otevíral jsem si GS r.98 tím že se zalepili malé dírky v šoupátkách - tento úkol přidal "hodně" výkonu ve vyšších otáčkách (jinak kolem 7-8tis. přestalo jet)
Do kompletního otevření bych myslím musel kupovat: nové šoupátka a trysky a možná ještě nějakou blbost....tzn. že ty pro zavření musíš vyměnit ty samé věci, nechat si potvrdit (pravděpodobně od autorizovaného servisu kde ti výměnu provedli) že máš 25 kW a s tím na úřad pro změnu do TP

Cena byla myslím kolem 6tis. za ty věci + přepis na úřadě, no a pokud to chceš vědět přesně tak se neptej tady kde ti každý řekne něco jiného, ale rovnou zavolej do Suzuki kterou máš nejblíž kolik stojí škrtící sada a na tvůj městský úřad na cenu za přepis.
prodejci Suzuki



Potvrzuju - je to tak jak píše ryba. Zrovna před 14 dny jsem se na to u Suzuki v servisu ptal.
Škrcená GS točí nižší otáčky, maxima 10-11 tis nelze vůbec dosáhnout. Ve vyšších otáčkách kvůli 4 dírkám (dvě v každém šoupátku) ztrácí dech a nelze dosáhnout maximálního výkonu, který se dostavuje právě někde od 7-8tis.
Samotné otevření / zavření je tedy záležitostí dvou šoupátek v karburátorech a trysek. V servisu u Suzuki to strikně řeší výměnou dílů. Jinak nedají potvrzení o změně výkonu, které je nutné pro úřad. Žádné lepení / vrtání dírek nedělají. Trysky se mění vždy, "neodborně" se dá udělat jen odškrcení šoupátek tak, že se dírky zatmelí. Nevydrží to ale na věky. Po pár letech má tmel v agresivním prostředí sklon z dírek vypadnout. Výkon se potom pomalu vrátí do škrcené verze, problém je, že pravděpodobně nestejně.... Výměna je lepší a jisté řešení. Ve tvém případě ale budeš mít stejně původní nevrtaná i vrtaná šoupátka a trysky, tak to nemusíš řešit.
Ptal jsem se orientačně na ceny, jedno šoupátko stojí cca 2000 Kč., cenu trysek si nepamatuju. Obvykle se pak ještě dělá měření výkonu na Dynojetu a následně se seřizují karburátory tak, aby byl nárůst výkonu plynulý bez výkyvů.

Naposledy editováno 19.11.2008 22:55:53

(reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

22.11.2008 v 15:30 | Nahoru | #40
MartinGS500> Přesně tohle jsem potřeboval, opravdu mockrát děkuji

Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

22.11.2008 v 21:59 | Nahoru | #41
No mě zrovna na ouřadě řekli, že to nejde..ale kdyby si náhodou chtěl, tak jednu s 25 kw prodávám..

(reakce na) Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

23.11.2008 v 12:40 | Nahoru | #42
MartinGS500> já mám urdousený výkon a v pohodě motor vytočím až na max i při jízdě. Ale zhruba od 7 tisíc už výkon dále nevzrůstá, motor se vytáčí ale efekt není už žádný.

Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

9.4.2012 v 09:30 | Nahoru | #43
Které ty dírky se teda mají zalepit v těch šoupátkách každý tady říká uplně něco jiného někdo říká že z boku je dírka teď jsem četl že zase zespodu jsou na každém dvě a má být jen jedna.

Suzuki GS 500 - 25 kW (nejen v TP)

19.4.2012 v 17:28 | Nahoru | #44
Ahoj lidi. Prosím potřeuju poradit koupil jsem motorku projel jsem jí a všechno v pořádku ale teď najednou když jedu asi tak 140Km/h mám tam 6ku a asi 7000 ot/min tak motorka začne ztrácet výkon a při nějakých 120-100 Km/h se zase chytne a táhne jak blbá. Když jedu na 6ku a mám to lehce pod 7000 ot/min tak je to v pohodě ale nad 7000ot/min už to blbne.A ještě jsem se chtěl zeptat jak poznám jestli je motorka otevřená nebo zavřená.Prosím o radu. Moc díky když tak tady je mail: CERV85@atlas.cz
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist