Tahle : http://www.tipmoto....312-cbr-1000-rr.html
1 reakcí na tento příspěvek Motoman, s.r.o. brno
měl jsem objednano K6 červenou(chtěl jsem ji!)složila se záloha, a jako že bude do cca 14dnu,pohoda...Nebyla.Cca 5týdnu,nebyla...pak konečně jako že jo,ale že přivezli černou,trošku dražší.tak jsem nesouhlasil,ale že tam ty peníze nechám,jsem chtěl novou kuži na sebe,tak jsem jim volal jestli tam maji tu a tu(červenou...) a jakože mají,at si teda přijedu.kže jsem vyrazil,(tentýž týden)Praha Brno abych zjistil že tu kombinezu mají,ale v jiné barvě(pouze modrou)...vyzkoušel jsem tedy jen velikost,objednala se barva(o které věděli už když jsem tam jel)a jel jsem zpět do praglu,prázdnej...kombi prý dorazí nejpozději do 14dnu.po cca 2 měsících mě došla trpělivost/kuže nikde a chtěl peníze zpátky,což se jim nelíbylo jakože mě defakto nedaj nic.po pár upozorněních(mého táty) že jim uděláme reklamu na kterou nezapomenou vratili peníze zpět..nevim,třeba jsm měl jen smulu a le já si u nich už nekoupim ani kolo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman, s.r.o. brno
Neber si to osobně, ale v Brně pražáci nejsou moc oblíbení
jsem prodejce z motomanbrno a v téhle firmě pracuji od začátku. Občas se podívám na internet abych se poučil co děláme špatně, aby jsme to mohli zlepšit. Když jsem dnes našel tuto debatu, nemohl jsem věřit vlastním očím.
Uživatel JIRIK83 tady lže jak když tiskne.
Jak to vlastně bylo:
Pán volal na inzerát ohledně prodeje nového motocyklu GSXR, dohodli jsme se na záloze 15.000 kč. Tuto zálohu jsme od pána osobně převzali v Praze, neměl totiž čas se k nám zastavit osobně a po kontu se mu to nezdálo. Byl mu vystaven doklad o nevratné záloze (toto je nutné zlo, protože pokud zákazník motocykl nevyzvedne, musíme jej prodat většinou pod cenou.
Na to jsme motocykl objednali. Bohužel po příchodu objednaného motocyklu jsme opravdu zjistili, že motocykl má barvu černá-šedá-červená, ale v jiné kombinaci.
Zákazníka jsme o tom ihned informovali a ten poté se změnou barvy souhlasil - podotýkám, že beze změny ceny. Ta byla pevně stanovena na dokladu o záloze.
Poté, co uplynul druhý týden od slíbeného vyzvednutí, zákazník oznámil, že nesehnal peníze, protože neprodal svoji starou motorku a naši motorku nechce.
Bohužel jsem byl tak hloupý a neřekl mu "smůla záloha propadá",
místo toho jseme se dohodli, že zálohu u nás utratí za oblečení.
Vybral si kombinézu z nové kolekce. Přijel si zkusit velikost a zvolil barvu, která ještě nebyla skladem. Tato barva nám bohužel skutečně dlouho nešla, jelikoš Italská Suomy měla problémy s výrobou. Od naši dohody skutečně uběhlo 36 dnů a pán mi po telefonu oznámil, že chce peníze zpět. Pokusil jsem se mu vysvětlit, že dohodu jsem sjednal jak se říká "na vlastní triko", abych mu vyšel vstříc, přestože záloha měla propadnout bez náhrady. Pán je zdá se ročník 1983, je mu tedy 25 let a snad již dokáže chápat důsledky svého chování a rozeznat pomocnou ruku.
Tento dvacetipětiletý pán opravdu vše řekl tatínkovi a ten mi volal. Do telefonu opravdu vyhrožoval dost nechutným a nevybíravým způsobem, že nám udělá takovou reklamu, na kterou nezapomeneme.
Nemáme ve zvyku se s někým hádat, a tak jsme nevratnou zálohu vrátili.
Pokud by pán měl pocit, že Vám tu lžu, mohu v pondělí zajet k účetní a dodám kopie dokladu o záloze či vrácení peněz včetně všech datumů.
Tímto ho zdravím.
B/vzkaz slečně MISSY.
Vážená slečno, Vaše připomínka mě moc mrzí a za firmu se Vám tímto moc omlouvám.
Máme teď docela dost práce s přípravami na sezonu a často to docela nestíháme.
Pokud můžu poprosit, zavolejte mi na 608 878 818 a já se Vám budu osobně věnovat a vše dám do pořádku.
S pozdravem Jindřich
Celkově teda hodnotím neutrálně.
Je to asi rok zpet?
tedy lital tam nejakej podvratak pes a kazdemu se motal pod nohy... Dale obsluha jeden typek se venoval lidem ale jen kamosum co se znaji...toho koho neznal nezajem pockej si az dokecam.
Takto nam to prislo
Treba ted uz je to lepsi.