Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....
dva_hrnce>Bubrak ZX10R>Pri razeni bez spojky vlastne taky muze proklouznout spojka, takze je to uplne v poho.
lol takže spojka v pohodě přenese výkon cca 170 koní aby zvedla cca 280kg (moto+člověk) na zadní kolo a neklouzne a při řazení (kde dle vašich teorií při správném ubrání plynu nepůsobí na převodovku ani spojku žádné síly) klouzne, jo? To je něco jako antihop kterej funguje antifunkčně? Kurňa ty kluci v kawasaki se s vývojem teda nepářou..
A kdo kde psal, ze pri zvedani na zadni neklouzne? lol
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Řazení bez spojky jde jak v autě tak na motorce a dá se s tím i jezdit celkem dlouho to je fakt (vždy to chce cit a znát otáčky motoru ať už odhadem nebo otáčkoměr). Druhá a řekl bych důležitější věc je co to dělá s převodovkou - určitě nic pěknýho a určitě bych nedoporučoval to praktikovat jako standart. Vím že některé moto měli tz. poloatomat kde se to dalo ředit bez spojky bez většího problému ale jestli je to i na dnešních si nejsem jistej.
takže můj závěr? Jako nouzovka ano ale pro běžný použití NE.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Alfionc>Vím že některé moto měli tz. poloatomat
něco jinýho krom jawy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Číkus>Alfionc>Vím že některé moto měli tz. poloatomat
něco jinýho krom jawy?
nejsem si jistý ale patent na tento poloautomat koupily japončíci (ale už si nepamatuju přesně kdo) a používali je dokonce v závodních mašinách
Všechno je to o konstrukci převodovky a vědět co pří řazení musí proběhnout mezi motorem ,převody až na kolo.Když to nevíš tak neodsuzuj a ptej se jak je to možný.Soutěžní auta řadí pod plným plynem bez spojky a dostávají takový záběr který ty té motorce nemůžeš nikdy dát a převodovka vydrží celou soutěž.
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Orgovany>Lidičky kdo se bojí sere v síni ! A proto říkám: zásadně řaďte bez použití spojkový páčky !!!!!!!!!
Jseš jak nějakej hlupák, NIKDY si neměl převodovku rozebranou na stole, to se s tebou vsadím...
Tak schválně... jaká je nejčastější závada převodovky na moto?¨
Konkrétke řekni tu jedinou součástku a její přesný bod kde se opotřebovává.. (nápověda: dojde k tomu pokud se nedořadí a už znova cuká plynem, tzn. vrknutí plynem je moc krátké)
Jurawood>Orgovany>Lidičky kdo se bojí sere v síni ! A proto říkám: zásadně řaďte bez použití spojkový páčky !!!!!!!!!
Jseš jak nějakej hlupák, NIKDY si neměl převodovku rozebranou na stole, to se s tebou vsadím...
Tak schválně... jaká je nejčastější závada převodovky na moto?¨
Konkrétke řekni tu jedinou součástku a její přesný bod kde se opotřebovává.. (nápověda: dojde k tomu pokud se nedořadí a už znova cuká plynem, tzn. vrknutí plynem je moc krátké)
Aretace vole ! Pak ještě ohlá vidlička...
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Gash>to je hezky jak tady kazdej machruje, kdo co zna, at si kazdej radi jak chce ne??? kdyz si budes myslet, ze radit bez spojky je spravne, tak rad bez spojky, kdyz si myslis, ze ji to skodi, tak spojkvym razenim urcite prevodovce neuskodis( pokud nejsi hovado)
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
Láďa FZS600>Dle mého skromného názoru je nejlepčí řadit vyšší kvalt nahoru!!!
Tak to máš recht ! Ale já ho řadim dolu .