paolo_novy Přidat reklamu

Téma: To neni moc radostna zprava:D
 
31.10.2008 v 11:48


Naposledy editováno 31.10.2008 11:49:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:11 | Nahoru | #31

JirkaFM>lol to tu je dneska samý expert 90 procent starších svéček ma natočeno hrubě přes 70-80 tisíc a stále jezdí, nevím, jak někdo může věřit takovým pakárnám, jako jsou testy z lpx a taky tomu, že motor vydrží jenom 50 a je konec

A udivuje mě, že o "masovce" říká někdo kdo si koupí takovou tuctovku, jakou je fireblade



rekl clovek s tuctovym radovym 2V

Ale SVcko s Farosem bych fakt nesrovnaval :\

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:11 | Nahoru | #32

_monty>cinan>JirkaFM>lol to tu je dneska samý expert 90 procent starších svéček ma natočeno hrubě přes 70-80 tisíc a stále jezdí, nevím, jak někdo může věřit takovým pakárnám, jako jsou testy z lpx a taky tomu, že motor vydrží jenom 50 a je konec

A udivuje mě, že o "masovce" říká někdo kdo si koupí takovou tuctovku, jakou je fireblade

masovka ve smyslu "co nejvíc ušetřit".. to, že fároš je masovka sem i přiznal a nijak mi to nevadí, ale aspoň neni odfláknutej

Co je na teda SV odflaknutyho?



nepříliš kvalitní materiál jak na motorový části tak plasty, nepřesnosti, nekvalitní lak - v místech kde se dotýkaj stehna nádrže často sjetej do matna, nesvítí to, brzdy žádná sláva, špatný slícování plastů.. to jsou jenom mý postřehy za ty 2 měsíce co jsem na tom jezdil

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:12 | Nahoru | #33

Paťa.>JirkaFM>lol to tu je dneska samý expert 90 procent starších svéček ma natočeno hrubě přes 70-80 tisíc a stále jezdí, nevím, jak někdo může věřit takovým pakárnám, jako jsou testy z lpx a taky tomu, že motor vydrží jenom 50 a je konec

A udivuje mě, že o "masovce" říká někdo kdo si koupí takovou tuctovku, jakou je fireblade

rekl clovek s tuctovym radovym 2V

Ale SVcko s Farosem bych fakt nesrovnaval :\



páč SV je jeho vysněná motorka ty dvě motorky nejdou srovnávat.. pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:14 | Nahoru | #34

Pawka>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka baví me se o tomto tvym kejchanci, tak do toho nezavadej dalsi veci, o tom se muzem pobavit jindy



no tak mi teda odpověz na otázku "v čem ti muj názor připadne neznalý?" to bys mohl ne? jestli ti připadne neznalý tak ten zbytek co sem ti napsal s tim docela úzce souvisí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:16 | Nahoru | #35

cinan>Pawka>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka baví me se o tomto tvym kejchanci, tak do toho nezavadej dalsi veci, o tom se muzem pobavit jindy

no tak mi teda odpověz na otázku "v čem ti muj názor připadne neznalý?" to bys mohl ne? jestli ti připadne neznalý tak ten zbytek co sem ti napsal s tim docela úzce souvisí..

v tom, ze tvrdis, ze sv je aususova motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:18 | Nahoru | #36

cinan>pepek9>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka

zatím co fireblade je opravdový originál

no když se budeme bavit v rovině SV - Fazer - Fireblade 929 tak Fároš je jednoznačně uplně někde jinde, sice masově vyráběnej, ale neodfláknutej.. A ano oproti Fazeru je SV motorka, na který se šetřilo kde se mohlo. Jezdil jsem SV, 2 Fazery po sobě a teď mám i Fároše. Oba Fazery byly po 55 a 38 tis. km ve stavu (jak motorickým tak vzhledovým) o jakým se SV nikdy nezdálo



No tak prece nemuzes srovnavat SV s Firebladem !!??
ja jsem jen komentoval, to co jsi ty psal, ze sv je masovka, coz je, jen jsem poukazoval na to co mas ty :)
Ja na SV odjel 4 sezony, tusim 32tis km a ani jednou jsem s tim nebyl v sevisu kdyz nebudu pocitat oleje a jiny spotrebak..
Fazera jsem nemel, ale svezl jsem se jako na spouste jinych 4V a psal jsem, ze je to nezabavny ( pro me )
v dobe kdy byl tvuj faros novej stal tak cca 400koliku zatim co SV stalo polovinu, tak nekde se prece usetrit musi ne .. A neni to zadnej superbike, supersport ..

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:19 | Nahoru | #37
assassin> Do DK nejezdím,vlastně skoro nikam do servisu, co můžeme si doma děláme sami, nebo to svěřím jen přátelům motomechanikům profesí... a jak už jsem psala dopadlo to k mé radosti a spokojenosti zcela jinak. Jeden znalec radil béčko druhý sv, takže jsem z toho tehdy stejně moc chytrá nebyla... SVjsem měla možnost si tedy projet letos a musím říct zaplať pánbůh za toho cruisera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:22 | Nahoru | #38

Pawka>cinan>Pawka>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka baví me se o tomto tvym kejchanci, tak do toho nezavadej dalsi veci, o tom se muzem pobavit jindy

no tak mi teda odpověz na otázku "v čem ti muj názor připadne neznalý?" to bys mohl ne? jestli ti připadne neznalý tak ten zbytek co sem ti napsal s tim docela úzce souvisí..v tom, ze tvrdis, ze sv je aususova motorka



to je tvrzení proti tvrzení.. klidně se rozepiš a vyzdvihni klady SV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:22 | Nahoru | #39
cinan> S tim lakem mas pravdu..taky mne to na nadrzi matovelo..slicovani mi prislo dobry..mozna to je tim, ze je bud po bouracce a nebo je tam davalo naky neumetlo..moc to nebrzdi to je fakt..mel sem enko a svitilo to ok, podle me si lidi u staryho fazeru taky nelibujou jak to sviti..ale jak si za ty dva mesice prisel na nekvalitni material na motorovy casti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:24 | Nahoru | #40

cinan>_monty>cinan>JirkaFM>

nepříliš kvalitní materiál jak na motorový části tak plasty, nepřesnosti, nekvalitní lak - v místech kde se dotýkaj stehna nádrže často sjetej do matna, nesvítí to, brzdy žádná sláva, špatný slícování plastů.. to jsou jenom mý postřehy za ty 2 měsíce co jsem na tom jezdil



Nemel sis kupovat bouracku

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:26 | Nahoru | #41

pepek9>cinan>_monty>cinan>JirkaFM>

nepříliš kvalitní materiál jak na motorový části tak plasty, nepřesnosti, nekvalitní lak - v místech kde se dotýkaj stehna nádrže často sjetej do matna, nesvítí to, brzdy žádná sláva, špatný slícování plastů.. to jsou jenom mý postřehy za ty 2 měsíce co jsem na tom jezdil

Nemel sis kupovat bouracku



Edit.: Sem se prekouk..

Naposledy editováno 31.10.2008 13:27:14

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:26 | Nahoru | #42

pepek9>cinan>pepek9>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka

zatím co fireblade je opravdový originál

no když se budeme bavit v rovině SV - Fazer - Fireblade 929 tak Fároš je jednoznačně uplně někde jinde, sice masově vyráběnej, ale neodfláknutej.. A ano oproti Fazeru je SV motorka, na který se šetřilo kde se mohlo. Jezdil jsem SV, 2 Fazery po sobě a teď mám i Fároše. Oba Fazery byly po 55 a 38 tis. km ve stavu (jak motorickým tak vzhledovým) o jakým se SV nikdy nezdálo

No tak prece nemuzes srovnavat SV s Firebladem !!??
ja jsem jen komentoval, to co jsi ty psal, ze sv je masovka, coz je, jen jsem poukazoval na to co mas ty :)
Ja na SV odjel 4 sezony, tusim 32tis km a ani jednou jsem s tim nebyl v sevisu kdyz nebudu pocitat oleje a jiny spotrebak..
Fazera jsem nemel, ale svezl jsem se jako na spouste jinych 4V a psal jsem, ze je to nezabavny ( pro me )
v dobe kdy byl tvuj faros novej stal tak cca 400koliku zatim co SV stalo polovinu, tak nekde se prece usetrit musi ne .. A neni to zadnej superbike, supersport ..



nn, s fárošem nesrovnávám, je to jiná třída.. uznávám, že SV bude asi živější a zábavnější než Fazer, ale mě katastrofálně nesedl, mám rád preciznost a ta z SV moc nekoukala.. Fazer (98 a 2000) byla zpracovaná uplně jinak, SV jsem měl 2 měsíce a šlo z domu, jezdit na něm bylo pro mě hodně otravný (Nahatá verze). Cenově jsou tyhle dvě motorky teď na stejný úrovni..

Naposledy editováno 31.10.2008 13:28:25

To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:28 | Nahoru | #43
no tak licovani plastu a kvalita laku jsou veci co me teda ani trochu nezajimaj... sam mam motorku zavalenou takze plasty moc nepasuji a lak je taky pro me skoda:) takze udrzuji v dobrem stavu jen techniku...

z pohledu licovani plastu atd na tom asi nijak extra nebude zadna suza... ale jak rikam pro me tohle motorku nedela:)

To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:31 | Nahoru | #44
Osobně trochu pochybuji o důvěryhodnosti těch testů motorů. Hodně věcí co tam bylo poškozených je tím jak se k tomu kdo choval a jakou měl ten stroj údržbu a servis. Spíš bych řekl, že to bude kus od kusu, než říct podle toho testu, že SV je na pikaču.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:32 | Nahoru | #45

_monty>cinan> S tim lakem mas pravdu..taky mne to na nadrzi matovelo..slicovani mi prislo dobry..mozna to je tim, ze je bud po bouracce a nebo je tam davalo naky neumetlo..moc to nebrzdi to je fakt..mel sem enko a svitilo to ok, podle me si lidi u staryho fazeru taky nelibujou jak to sviti..ale jak si za ty dva mesice prisel na nekvalitni material na motorovy casti?



tak motorka byla po prvním majiteli z německa, se serviskou, TUV.. najeto 16tis km.. na bouoračku určitě nevypadala, leda, že by byla dost kvalitně opravená, ale to si nemyslim.. jediný co lícovalo byly hefty na řidítkách, sedlo bylo jak vykloktaný.. prostě blbej pocit..

jinak co se týče těch motorových částí, nemálo se stávalo, že mi vyskočila rychlost, motorka po ujetí tak 500 - 1000 hm začala vydávat zvuky jak kdyby měla každou chvíli umřít.. tak sem pohledal na netu a lidí s touhle zkušeností sem našel víc. Potvrdili mi to i v servisu, že v motoru SV jsou některý věci z nekvalitních materiálů a že je to zfušovaný

Naposledy editováno 31.10.2008 13:35:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #46

cinan>Pawka>cinan>Pawka>cinan>SV je celkově aušusová motorka, prostě masovka baví me se o tomto tvym kejchanci, tak do toho nezavadej dalsi veci, o tom se muzem pobavit jindy

no tak mi teda odpověz na otázku "v čem ti muj názor připadne neznalý?" to bys mohl ne? jestli ti připadne neznalý tak ten zbytek co sem ti napsal s tim docela úzce souvisí..v tom, ze tvrdis, ze sv je aususova motorka

to je tvrzení proti tvrzení.. klidně se rozepiš a vyzdvihni klady SV

tak kazda motorka ma svy klady a zapory, ale jsou to jen odlisnosti,zalezi i co se srovnava, uz ve skolce rikali hrusky s hruskama a ne jabka s hruskama, jinak bych si nedovolil rici, ze je to ausus tak, jak to tvrdis ty.jinak hrusku s jablkem muzu srovnat pouze obecne a ne konkretne,je to taky ovoce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:38 | Nahoru | #47
Pawka> na to nemám co bych ti napsal, čekal jsem, že se za SV postavíš nějakýma argumentama a ne suchým konstatováním v naprosto obecný rovině..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:42 | Nahoru | #48
cinan> Ja si privez jedno s 35 kkm a prodaval ho s 45 kkm a krome regulatoru dobijeni bez problemu. Pak sem si privez druhy s 11 kkm a bylo to skoro to samy, akorat predtim melo 25 kw, jezdila na nem holka a bylo linejsi. Tu vymenu sem delal jenom proto, ze starsi SV melo olitany kotouce a ostatni spotrebak uz taky nic moc a novy mi vyslo i s udrzbou na stejny penize. Divim se, ze na to lidi pri koupi moc nekoukaji..

1 reakcí na tento příspěvek To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:46 | Nahoru | #49
to že jsou japonský motorky mrdky víme všichni už dávno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:47 | Nahoru | #50
cinan> S razenim sem problemy nemel vubec..vlastne zatim sem mel problem s prevodovkou jenom u zrx 1200, ale to bude spis o zvyku a kopat tam kvalty vetsi silou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:49 | Nahoru | #51

_monty>cinan> S razenim sem problemy nemel vubec..vlastne zatim sem mel problem s prevodovkou jenom u zrx 1200, ale to bude spis o zvyku a kopat tam kvalty vetsi silou..



větší silou :)

ty jo to je na guzzi nezbytnost :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:51 | Nahoru | #52

_monty>cinan> Ja si privez jedno s 35 kkm a prodaval ho s 45 kkm a krome regulatoru dobijeni bez problemu. Pak sem si privez druhy s 11 kkm a bylo to skoro to samy, akorat predtim melo 25 kw, jezdila na nem holka a bylo linejsi. Tu vymenu sem delal jenom proto, ze starsi SV melo olitany kotouce a ostatni spotrebak uz taky nic moc a novy mi vyslo i s udrzbou na stejny penize. Divim se, ze na to lidi pri koupi moc nekoukaji..



já myslim, že u SV se víc podepíše když ho někdo rasuje..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:53 | Nahoru | #53
ilMedvědGuzzini> Jestli do toho nekopes s naprahem, tak to este de..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:55 | Nahoru | #54

_monty>ilMedvědGuzzini> Jestli do toho nekopes s naprahem, tak to este de..



chceš půjčit na svezení? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:56 | Nahoru | #55
cinan> Mozny to je, treba sem mel stesti na kusy, ale to uz snad musi bejt videt kdyz to kupujes ne? Me treba zarazi, kdyz ma nekdo na SV modrej i predni svod..

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 13:57 | Nahoru | #56
ilMedvědGuzzini> No svez bych se..na guzzi sem este nejel..

1 reakcí na tento příspěvek To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 14:00 | Nahoru | #57
Zaplať pánbu za moji guzzinku. Jsou kusy, co ověřeně najely 200-300tis. km. Věřím, že mě přežije, jenom doufám, že v důchodu budu aspoň trochu zdravej, abych mohl jezdit. A to jsem kdysi přemýšlel o japoncovi. Brr, pánbu s náma a zlý pryč, jak se říká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #58

cinan>Pawka> na to nemám co bych ti napsal, čekal jsem, že se za SV postavíš nějakýma argumentama a ne suchým konstatováním v naprosto obecný rovině..

jen jednam podle tebe, rict ausus o sv je blbost. to by se pak dalo rict o vsem,vzdycky se neco najde.dokonalost neexistuje

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 14:07 | Nahoru | #59

Bonelo>Zaplať pánbu za moji guzzinku. Jsou kusy, co ověřeně najely 200-300tis. km. Věřím, že mě přežije, jenom doufám, že v důchodu budu aspoň trochu zdravej, abych mohl jezdit. A to jsem kdysi přemýšlel o japoncovi. Brr, pánbu s náma a zlý pryč, jak se říká.



myslíš

http://www.guzzitech.com/100k/100k.html

??? :)

(reakce na) To neni moc radostna zprava:D

31.10.2008 v 14:11 | Nahoru | #60

Pawka>cinan>Pawka> na to nemám co bych ti napsal, čekal jsem, že se za SV postavíš nějakýma argumentama a ne suchým konstatováním v naprosto obecný rovině.. jen jednam podle tebe, rict ausus o sv je blbost. to by se pak dalo rict o vsem,vzdycky se neco najde.dokonalost neexistuje



ale přesto jsou některý věci dokonalejší než jiný.. jako je tomu v tomhle případě..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist