Téma: Demontáž skříńky zapalování
 
29.10.2008 v 18:59
Mám Fazera 600/2000 rád bych si chtěl nechat pokarbonovat horní brýle řízení ale je potřeba demontovat skříńku,její uchycení je ze spoda, na dvou místech, snad šrouby nebo nýty,nevím, prý je to kvůli krádeži, aby se nedali odblokovat zamčená řidítka. Nemá to ani čestihran,ani imbus,ani kříž,jsou to pouze půlkulaté hlavy. Neví někdo jak na to? Odvrtání beru jako poslední možnost.Díky za postřehy.

Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 19:07 | Nahoru | #1
čoveče dělal jsem to jenom po tmě a neměl jsem moc času, takže ti neřeknu...

Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 19:09 | Nahoru | #2
tak nakonec jsi vzal fazera místo hondy...tak at ti slouží...

Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 19:13 | Nahoru | #3
naopak, odvrtání je první možnost

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 19:14 | Nahoru | #4
Tam byvaji nejcasteji torxy (podobne imbusu ale takova hvezdicka) a srouby jsou pojistene stredne pevnym az pevnym Loctitem nebo podobnym lepidlem.

Sezen si spravne velky torx s alespon 15 cm pakou a pujde to.

Jestli tam je ubrousena hlava kvuli vetsi ochrane pred odcizenim, tak jedine odvrtat...ale kvuli takove blbosti jako imitace karbonu.. :\

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 19:50 | Nahoru | #5
To jsou zalamovací šrouby,funguje to tak,že při určitým momentu dotažení se horní hlava odlomí a zůstane něco jako půlkulatá hlava nýtu,demontuje se to tak,že do toho uděláš šlic pro šroubovák a norm. povolíš.

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 20:03 | Nahoru | #6
dalsi moznost je seknout do strany hlavy dlatem a on se ten sroub povoli a potom pujde lehce vytocit prstama. nekdy se musi tim dlatem otocit treba o 2 otacky nez jde vytocit.

(reakce na) Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 20:14 | Nahoru | #7

Dawe02>Tam byvaji nejcasteji torxy (podobne imbusu ale takova hvezdicka) a srouby jsou pojistene stredne pevnym az pevnym Loctitem nebo podobnym lepidlem.

Sezen si spravne velky torx s alespon 15 cm pakou a pujde to.

Jestli tam je ubrousena hlava kvuli vetsi ochrane pred odcizenim, tak jedine odvrtat...ale kvuli takove blbosti jako imitace karbonu.. :\



S tím lepidlem můžeš mít pravdu, zkusím do toho klepnout,šavle mém stejně venku a celý předek odstrojený.

(reakce na) Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 20:14 | Nahoru | #8
miyamoto> přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 20:20 | Nahoru | #9

lulanek>To jsou zalamovací šrouby,funguje to tak,že při určitým momentu dotažení se horní hlava odlomí a zůstane něco jako půlkulatá hlava nýtu,demontuje se to tak,že do toho uděláš šlic pro šroubovák a norm. povolíš.



Je to zapuštěné, tak že udělat drážku pro šroubovák nebude jednoduché,další možnost je jak píše miyamoto,nějakou špic a pár úderů po obvodu hlavy.

(reakce na) Demontáž skříńky zapalování

29.10.2008 v 20:30 | Nahoru | #10
Zbrnda> zapuštěný bohužel neznám

Demontáž skříńky zapalování

30.10.2008 v 13:24 | Nahoru | #11
Na yzf asi něco podobného. Nejde se k tomu dostat, je to zapuštěné a vypadá to jako utřženej šroub.. tak to je super.. s tím si teda budu hrát safra :(..... no co se dá dělat..

Demontáž skříńky zapalování

30.10.2008 v 20:51 | Nahoru | #12
Jednou jsem to dělal, klepal jsem tupým důlčikem na šroub až se trochu uvolnil, hnilík povolí .Vytočil jsem ho rýsovacími jehlami.

Demontáž skříńky zapalování

3.11.2008 v 22:10 | Nahoru | #13
Trhaci srouby klasika. bud odvrtat (posledni moznost) nebo jak uz tu psali nejakym dlatem nebo tak. Jediny co muzu rict ze sme to delali na aute a je k tomu pristup jak k penezum

Naposledy editováno 03.11.2008 22:12:38

Demontáž skříńky zapalování

3.11.2008 v 22:55 | Nahoru | #14
Trhací šrouby jak psal lulánek....sundej horní brýle stejně je musíš vyndat na to karbonování.....pak jsi do do té hlavy vrtni malou dirku lehce poklepej a použij vytahovák zalomených šroubů a je to venku

Demontáž skříńky zapalování

4.11.2008 v 14:01 | Nahoru | #15
Tak to zkusím nejdřív drážku vyfrézovat a uvidíme..

Demontáž skříńky zapalování

16.11.2008 v 21:17 | Nahoru | #16
Takže dneska operace. Horní brejle dolů. Zkouška pomocí ostré jehly a oťukávání. nepomohla..Tak drážka. jenže okolo šroubu je osazení, asi aby se tam nedalo dostat, takže po ohnutí 3tího šroubováku a střžení drážky. už sem sakroval, celé dopoledne v prd-takže nadulčíkovat a ve stojanovce-frézka je v práci, odvrtat. Samozřejmně se to neobešlo bez sklouznutí vrtáku a pošramocení osazení okolo. Po odvrtání a sundání spínačky ještě akce vyndání zbytků šroubů, naštěstí velkej svěrák a pomalu pootáčet-strašně veselá práce. No a pak origo šrouby jsou tzv"na barvičku" takže povolit to jinak ani nejde, jsou to M6. Naštěstí jsou tometriky, né jako třeba jinde je to "palec". No nová spínačka neseděla-chlap prostě poslal asi z roku víše-hajzle aspoň si se mohl ozvat... stačilo jen říct, ano špatně sme se pochopily....
Tak zase dál vnitřek -vložka stejné, ale jen skoro unašeč spínače je uvnitř jinej. takže frézka a epox přišel ke slovu.. No po celym dni a spousty "slušnejch slov" je spínačka funkční.
To jen tak pro upřesnění. Huš aby bylo teplóó
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist