1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování
Sezen si spravne velky torx s alespon 15 cm pakou a pujde to.
Jestli tam je ubrousena hlava kvuli vetsi ochrane pred odcizenim, tak jedine odvrtat...ale kvuli takove blbosti jako imitace karbonu.. :\
1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování
1 reakcí na tento příspěvek Demontáž skříńky zapalování
Dawe02>Tam byvaji nejcasteji torxy (podobne imbusu ale takova hvezdicka) a srouby jsou pojistene stredne pevnym az pevnym Loctitem nebo podobnym lepidlem.
Sezen si spravne velky torx s alespon 15 cm pakou a pujde to.
Jestli tam je ubrousena hlava kvuli vetsi ochrane pred odcizenim, tak jedine odvrtat...ale kvuli takove blbosti jako imitace karbonu.. :\
S tím lepidlem můžeš mít pravdu, zkusím do toho klepnout,šavle mém stejně venku a celý předek odstrojený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž skříńky zapalování
lulanek>To jsou zalamovací šrouby,funguje to tak,že při určitým momentu dotažení se horní hlava odlomí a zůstane něco jako půlkulatá hlava nýtu,demontuje se to tak,že do toho uděláš šlic pro šroubovák a norm. povolíš.
Je to zapuštěné, tak že udělat drážku pro šroubovák nebude jednoduché,další možnost je jak píše miyamoto,nějakou špic a pár úderů po obvodu hlavy.
Tak zase dál vnitřek -vložka stejné, ale jen skoro unašeč spínače je uvnitř jinej. takže frézka a epox přišel ke slovu.. No po celym dni a spousty "slušnejch slov" je spínačka funkční.
To jen tak pro upřesnění. Huš aby bylo teplóó