jo a motorove to pojede jako litorvy gixero... v celku to bude min tuhy, tezsi, horsi vidle..... proste nesmyslna prestavba...
assassin>intolerant>obyč teleskopy, 4pístky co nebrzdí nic moc ani na šestce, jednoduchá nevystužená kyvka + motor k1??? Děkuji nechci, na 750 uplně v poho ale 600 neeeee
..presne... az na to ze on tam ma nandany naky brutalni brzdy... ale i tak...
aha, těch brzd jsem si nevšiml ale nic to nemění na mým pohledu na věc. 750 SRAD má na 95 procent stejnej rám jako K1 takže tam bych se toho nebál.
Flyer>intolerant> SRAD 750 a 600 mají stejné rámy, K1 1000 má rám jiný, značně přepracovaný...l
sorry myslel jsem podvozek no a jinak co se týče rámu K1 tak jsem měl možnost porovnat a jak jsem řekl na 95% je totožný. Kyvka je uplně stejná a vidle až na zlatej povrch taky.
Flyer>intolerant> rám, kyvka i vidle jsou přepracované a to celkem dost... jezdil jsem K2, doma mám SRADa 750 a 1000 K3, takže to můžu porovnat...
taky jsem měl srada 750 a kámoš k1 takže se tu můžem hádat do aleluja, takže toho asi necháme. Každopádně na srada 600 s motorem k1 bych nesed.
ale tady jde o stare gsxr co se mu rika SRAD (ikdyz srad maji i novejsi) to kulate a s velkejma dirama ram airu vedle svetla... a to teda tenhle 600SRAD teda moc stejnejch dilu nema ani se 750 ani s 1000
Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125
Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125
Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..
Allan>BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125
Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..
Já normálně na zadní taky nesahám...jen v terénu a při krizovkách/když je kolo ještě na zemi/
BagoBorec>Allan>BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125
Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..
Já normálně na zadní taky nesahám...jen v terénu a při krizovkách/když je kolo ještě na zemi/
Tak v terénu je to jasný..ale musim říct že s tvejma brzdama bych na silnici určitě brzdil i zadní...