Téma: Motor z K1 1000 a srad 600
 
9.10.2008 v 12:01
Vcera jsem narazil na tenhle odkaz bikepics.com poradne si to prohlednete. Je to sice drsne, ale jde to. Nacpat motor z K1 1000 do jeho starsi sestricky SRADa 600 je mazec... zajimalo by me, jak se na to tvari podvozek, jestli je dostatecne tuhy na takovy narust vykonu.

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:06 | Nahoru | #1
mazec, to asi pojede

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:12 | Nahoru | #2
no s tím podvozkem bych si to fakt nedal, tak to nejsem píčus

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:18 | Nahoru | #3
intolerant> treba to ma skrcene na 25kW

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:23 | Nahoru | #4
nechapu smysl... kdyz k1 1000 koupi za par.. a vse na tom funguje lip nez na starym sradu... a jeste se srat s prestavbou... to bude hodin prace...

jo a motorove to pojede jako litorvy gixero... v celku to bude min tuhy, tezsi, horsi vidle..... proste nesmyslna prestavba...

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:24 | Nahoru | #5
obyč teleskopy, 4pístky co nebrzdí nic moc ani na šestce, jednoduchá nevystužená kyvka + motor k1??? Děkuji nechci, na 750 uplně v poho ale 600 neeeee

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:26 | Nahoru | #6

intolerant>obyč teleskopy, 4pístky co nebrzdí nic moc ani na šestce, jednoduchá nevystužená kyvka + motor k1??? Děkuji nechci, na 750 uplně v poho ale 600 neeeee



..presne... az na to ze on tam ma nandany naky brutalni brzdy... ale i tak...

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:30 | Nahoru | #7

assassin>intolerant>obyč teleskopy, 4pístky co nebrzdí nic moc ani na šestce, jednoduchá nevystužená kyvka + motor k1??? Děkuji nechci, na 750 uplně v poho ale 600 neeeee

..presne... az na to ze on tam ma nandany naky brutalni brzdy... ale i tak...



aha, těch brzd jsem si nevšiml ale nic to nemění na mým pohledu na věc. 750 SRAD má na 95 procent stejnej rám jako K1 takže tam bych se toho nebál.

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 12:40 | Nahoru | #8
intolerant> SRAD 750 a 600 mají stejné rámy, K1 1000 má rám jiný, značně přepracovaný...l

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 13:30 | Nahoru | #9

Flyer>intolerant> SRAD 750 a 600 mají stejné rámy, K1 1000 má rám jiný, značně přepracovaný...l



sorry myslel jsem podvozek no a jinak co se týče rámu K1 tak jsem měl možnost porovnat a jak jsem řekl na 95% je totožný. Kyvka je uplně stejná a vidle až na zlatej povrch taky.

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 13:38 | Nahoru | #10
intolerant> rám, kyvka i vidle jsou přepracované a to celkem dost... jezdil jsem K2, doma mám SRADa 750 a 1000 K3, takže to můžu porovnat...

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 13:42 | Nahoru | #11

Flyer>intolerant> rám, kyvka i vidle jsou přepracované a to celkem dost... jezdil jsem K2, doma mám SRADa 750 a 1000 K3, takže to můžu porovnat...



taky jsem měl srada 750 a kámoš k1 takže se tu můžem hádat do aleluja, takže toho asi necháme. Každopádně na srada 600 s motorem k1 bych nesed.

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 13:44 | Nahoru | #12
intolerant: no ramy gsxr750,600 a 1000 jsou si podobne, ale od roku 2000vyse (ruzne, noej model od 750byl driv nez u 600)

ale tady jde o stare gsxr co se mu rika SRAD (ikdyz srad maji i novejsi) to kulate a s velkejma dirama ram airu vedle svetla... a to teda tenhle 600SRAD teda moc stejnejch dilu nema ani se 750 ani s 1000

Motor z K1 1000 a srad 600

9.10.2008 v 13:54 | Nahoru | #13
osobně bych si litra např. bez USD nekoupil, i kvůly tomu moc nemusím zx9r i když vím že motor jede pěkně ale příjde mi podvozkově odbytá. Stejně jak třeba 900 rr do roku 2000 na kterým sem měl možnost ject. Toť můj názor

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 15:48 | Nahoru | #14
i kdyby rám byl stejný tak muze byt vyroben s jinci pevnosti tak vzhled bych tam vubec neresil.

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 16:16 | Nahoru | #15
No nic moc nacpat motor z litra do šestky. Vždyť velikostně jsou prakticky stejný a váhově so to taky skoro neliší.
Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 17:34 | Nahoru | #16
Docela rad bych se na tom svezl.

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 17:58 | Nahoru | #17

Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .


Nebo do Hondy XR125

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 17:59 | Nahoru | #18

BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125



By ji narostly nohy a utekla by ti.

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 18:38 | Nahoru | #19
no tak to má o 30 koní víc a kvůli tomy by ste se podělalali než aby ste se na tom svezli co

edit: nehledě na to na rám přivařil výstuhy na zpevnění
Tahle moto jezdila před pár lety mistrovství

Naposledy editováno 12.10.2008 18:40:33

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 21:05 | Nahoru | #20

BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125



Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 21:06 | Nahoru | #21

Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125

Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko


Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 21:22 | Nahoru | #22

BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125

Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu


No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 21:25 | Nahoru | #23

Allan>BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125

Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..


Já normálně na zadní taky nesahám...jen v terénu a při krizovkách/když je kolo ještě na zemi/

Motor z K1 1000 a srad 600

12.10.2008 v 21:55 | Nahoru | #24

BagoBorec>Allan>BagoBorec>Orgovany>BagoBorec>Zajímavější by bylo nacpat motor z Hayabusy do GSX - R 1000 K5/6 .
Nebo do Hondy XR125

Čoveče to by nemusel bejt takovej problém. Stačilo by rozřezat a převařit pár trubek a pak si jen vychutnat to krouceníčko
Podle mě by mohlo bejt celkem adrenalinový i to brždění s bubnovou brzdou vzádu
No já nevim... já zadní nebrzdim ani na dváce
Ale to hádání brzdit přední vs oběma už tu bylo mockrát..
Já normálně na zadní taky nesahám...jen v terénu a při krizovkách/když je kolo ještě na zemi/


Tak v terénu je to jasný..ale musim říct že s tvejma brzdama bych na silnici určitě brzdil i zadní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist