Spis me zajima bezpecnost takove sjete pneumatiky. Sjeta pneumatika vlastne vznikne jak? proc ji nekdo prodava se vzorkem 4mm? Nejsou nektere sjete penumatiky vyrizle? jaka je bezpecnost vyrizleho vzorku? Jak je vlastne hluboky vzorek u novych pneu? Na co si dat proste bacha pri koupi takove sjete pneumatiky.
Proste fakt nevim
Naposledy editováno 03.10.2008 16:35:59
Starsi guma nevlastni zadnou z tehle vyhod
ted se zeptem , proc si kurvit pocit z jizdy usetrennou dvojkou ?
www.rfmoto.cz
Ceny ok....urcite si vyberes.....kup novou.....taky jsem jezdil jety,ale pak jsem poridil nove a jetou bych tam uz neobul....a dnes uz jsou ceny relativne v poho,nez byly pred 4-5 lety....,takze si myslim,ze tech "par" stovek ,ktere jsi neusetril na jetine,ti ten pocit jistoty,ze mas obuty novatory a tedy 100% gumy,nahradi...
tomtnt>dobre...dopredu pujde nova continentalka za 2,5... no az si trochu pozjistuju tak bude nejspis i cas menit zadni. Prave majitel ale rikal ze pri sve jizde na DUKU sjizdi vic predni.
Tak to čoveče asi dává děsně opatrně plyn, zatímco na brzdy chodí nafest. Já mám na 660SMC najeto cca 4000km letos, vzadu mi to sežralo 1,5 gumy, a vpředu jen 0,5. Takže by někdo sjížděl víc přední mi přijde dost divné. Osobně bych jeté nebral. Ta mašina mě stála dost, tak gumy a benál už mě fakt nebolí. Za ty peníze je to prostě odpovídající zábava, a jak říká kámoš, každá sranda něco stojí.