roa198>Koupil jsem ji a musim říct, že mě mile překvapila. Bere nerovnosti a je naprosto čitelná a snadno ovladatelná. Je to vše o pocitech, ale až vyjde pořádná a kompletní recenze třeba v motohouse, tak tam moc chyb nenajdou.
Souhlas, ja ji vyzkousel v Brne a je to fakt spickovy stroj. Jenom vzhledove me to nebere, ale to je individualni.
Dawe02>sors> Stupacky ma myslim do provozu tak akorat.
Projed se a budes moudrejsi, takhle je to jenom mlaceni prazdne slamy.
..ne, diky, nechci se zkazit, neverim, ze to je lepe ovladatelne nez treba monster a nemam potrebu to zkouset, staci mi co jsem videl na videju..ledaze by sis to koupil a zrovna bysme se nekde potkali a pujcil bys mne to
sors>Ozzy_> toto slovni spojeni bytostne nesnasim - "na nahace zbytecne prekonovane" ...prosim vysvetlit v cem ta zbytecnost spociva..
Jo, za to ti nikdo nemuze ze ho nesnasis. Co na tom chces vysvetlovat ? 183 kobyl na motorce bez ochrany vetru ?
Ozzy_>sors>Ozzy_> toto slovni spojeni bytostne nesnasim - "na nahace zbytecne prekonovane" ...prosim vysvetlit v cem ta zbytecnost spociva..
Jo, za to ti nikdo nemuze ze ho nesnasis. Co na tom chces vysvetlovat ? 183 kobyl na motorce bez ochrany vetru ?
..takze vykon = rychlost? cili musi clovek jezdit 300 z mista, aby ten vykon nejak pouzil? rad se necham poucit
sors>Ozzy_>
..takze vykon = rychlost? cili musi clovek jezdit 300 z mista, aby ten vykon nejak pouzil? rad se necham poucit
Ano, vykon je +- rychlost
Kdo jak musi jezdit dovozujes ty, a nevim co sem porad matlas "rad se necham pouzit". Rikam svuj nazor na bkinga, nemusis s nim souhlasit a nemam potrebu nekoho poucovat. Nikdy sem na nem nejel, jen si proste myslim ze je zbytecne prekonovanej. Tak co mas ?
Hele ja proste Bkinga nechapu, kdo chce jezdit rychle, koupi si kapoty. Kdo si chce uzivat nahace, bude ho vic zajimat zatah (mt1 ?) a nebo ovladatelnost (ten tvuj pekac ?) protoze se na tom lip sveze a zrychleni ani rychlost mu chybet nebude. Kdo musi mit nutne to nejrychlejsi a nejvykonejsi,je tu Haya. A k cemu je teda Bking ? Kdyz musis mit to nejrychlejsi a nejvykonnejsi a jeste ke vsemu nesnasis kapoty ?
Naposledy editováno 11.06.2008 09:27:18
Taky se vmísím do debaty a chci se jenom zeptat majitelů MTček, jestli nemají problém s tím, že je to vzduchem chlazený? Myslím tím, jestli třeba nemáte problém při horkejch letních měsících a nebo při jízdě po městě? (nedej bože při kombinaci horko/město)
Novou motorku kupovat sice nebudu, takže je to jenom informativně, ale docela mě to zajímá...
A případně co by jste vybrali:
1. B-King
2. MT-01
3. FZ1
4. jiná možnost...
Jen mě zajímají vaše názory. Předem díky za odpovědi
Xbike>RomanSS>_max_>Nelíbí se mi . Pokud bych šel do motorky takovýho typu , radši bych bral MT1 .
Přesně tak. Kam se hrabe B-king (aspoň vzhledem)
jj, taky bych sel do MTcka
Srovnáváte špatně srovnatelný bajky! Společný maj dvě kola a že jedou na benzín. Ale v tomhle objemu jet na dvouhrnku a se čtyřválcem je rozdíl! Mně se teda líbí obě, ale ze svého založení bych šel do MT1. Je ještě o malinko "brutálnější" Slyšel jsem (bohužel nejel) B-Kinga s laděnýma Akrapama. to byl nářez!
bowl>Ahoj všem.
Taky se vmísím do debaty a chci se jenom zeptat majitelů MTček, jestli nemají problém s tím, že je to vzduchem chlazený? Myslím tím, jestli třeba nemáte problém při horkejch letních měsících a nebo při jízdě po městě? (nedej bože při kombinaci horko/město)
Novou motorku kupovat sice nebudu, takže je to jenom informativně, ale docela mě to zajímá...
A případně co by jste vybrali:
1. B-King
2. MT-01
3. FZ1
4. jiná možnost...
Jen mě zajímají vaše názory. Předem díky za odpovědi
Jezdím XJR1300, r.v.2006 (kdyby náhodou někdo nevěděl, tak to je ještě vzducháč )po městě i mimo. Upřímně, v těch vedrech to na kolena hajcuje jak blázen. Vždycky mám dojem, že na světlech, ještě mezi náklaďákama, se mně mašina rozteče pod pr...í. Vždycky se modlím, abych se už rozjel.
Naposledy editováno 24.06.2008 16:24:50
Naposledy editováno 25.02.2009 10:20:58
douha>Koukám, názory se dost liší, ale po přečtení všech, je jisté, že víc než polovina by do něj šla. Z toho zbytku je cítit, že část vůbec nemá šajnu o čem mluví a melou větičky, jenž jsou otištěny v různých časopisech. Zbytek koukne a vidí fujtajbl, který pojede podle nich jede ještě hůře než vypadá. Po pravdě je to svérázný desing, ale když můžete pocítit na vlastní kůži ten brutální výkon a zátah, tak je jasno, desing - nedising. Je to prostě KING mezi naháči. Postupem času se i různé moto-redakce, které mohly BK vyzkoušet a porovnat, se spíše kloní k tomu, že je to VÍC než ostatní. A mají pravdu, je to šlechta
Málokdy si na foru přečtu názor, se kterým souhlasím do posledního slova .