paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Versys
5.3.2007 v 14:35
Zdravím všechny příznivce jedné stopy. Během příštích dvou měsíců plánuji nákup Kawy Versys, a protože má stejný motor jako Er6, chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímhle motorem pořpípadě, jestli už někdo Versys máte, tak jaké jsou první dojmy? Předem díky.


Naposledy editováno 11.09.2008 14:27:54

Kawasaki Versys

26.9.2008 v 22:46 | Nahoru | #91
Slam - po kolika km jsou servisní intervaly, co servis? Jak jsi spokojený s kvalitou výroby, někde jsem četl, že Kawa nemá až tak dotažené zpracování. Jezdíš sólo nebo i ve dvou a s kufry?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys

27.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #92
Jirka_S> Já v nějakym srovnáváku četl že zpracování kawy je před V-Stromem, byl tam i Transalp ale to bych kecal.. Jinak nevim jak kdo jezdí za 4-5 litrů, moc sem to nepočítal ale spíš to bude k šesti.. Možná když jezdíš mezi těma 90-120km/h na který je prej laděnej tak jo....

Kawasaki Versys

27.9.2008 v 23:20 | Nahoru | #93
Ještě mám další dotaz. Někde jsem zahlédl, že na Versyse nejde namontovat centrální stojan. Je to pravda "o( ???????

Kawasaki Versys

28.9.2008 v 06:48 | Nahoru | #94
Jirka_S> to fakt nejde.. Pod mototrem je výfuk, takže ho není kam dát.. Občas je to docela na pikaču..

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys

28.9.2008 v 08:52 | Nahoru | #95

Slam>Jirka_S> to fakt nejde.. Pod mototrem je výfuk, takže ho není kam dát.. Občas je to docela na pikaču..



To není na pikaču, ale přímo na pikaču, bez "ka"
Dost velký mínus, alespoň pro mně...

Kawasaki Versys

28.9.2008 v 18:29 | Nahoru | #96
No já nevim, na cestách mazat nepotřebuju a mám moc pěknej zvedák..

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys

28.9.2008 v 22:38 | Nahoru | #97
To je tedy aspoň pro mne dost velké mínus. Já na cestách mazat potřebuji, když jedu 4000-5000km. Škoda,kdyby tak udělali s tímhle motorem něco s vyplétanými koly(aspoň 19" vpředu).

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 05:57 | Nahoru | #98
Já teda zrovna v mazání na cestách nevidím problém. I bez stojanu se to dá v pohodě zvládnout. Spíš mi tam občas chybí, když potřebuju zaparkovat na nezpevněným povrchu, ale ano to není nic nepřekonatelnýho. Kousek prkna nebo kámen se vždy najde. A ani ty dráty mi nechybí..

Naposledy editováno 29.09.2008 05:58:32

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys

29.9.2008 v 09:21 | Nahoru | #99
Než jsem si koupil u louise takovou červenou oválnou placku pod boční stojan, tak jsem pod sedlem vozil čtverec z překližky. Když to pak někde zapomeneš tak se nic neděje. Namazat na cestě se dá, prostě popojíždíš. problém bych viděl při defektu kdy musí jít kolo ven, a nebude to na co položit Do terénu s tím nejezdím, škoda motorky.

Naposledy editováno 29.09.2008 09:25:37

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 09:48 | Nahoru | #100
Já naopak výfuk pod motorem považuju za nejlepší řešení. Lehoučký naháč (ER-6N) je krásně úzký a protáhnu se všude jak na Babetě. A když chci, proměním ho během pár okamžiků na náklaďák (3 kufry), nikde nic nepřekáží, nehřeje, o nic se nespálím.

Namazat řetěz 3x za rok někde na cestě není problém - leda snad pro zpovykanýho puberťáka.

Pod policajta rozumný motorkář vozí v kapse pivní tácek

V garáži mám stojan pod zadní kyvku a v kyvce zašroubovaný takový "čepy". Ten stojan snad lze použít i do přední vidlice (tvrdil prodavač - ještě jsem nevyzkoušel).

Ve výbavě mám antipich a pravděpodobnost většího defektu je skoro nulová.

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 09:53 | Nahoru | #101
jsem no tom stějně, navíc mám solo stojan i pod přední vidle, jsou tam takový trny co se nasunou dolů do vidlí a zvedne se to, spíš na zimní stání nebo demontáž předního kola. Vozím antipich ve spreji a mám i sadu knotů - případně bych to nafoukl tím antipichem, ale tuk tuk třikrát na dřevo ještě nebylo potřeba

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 15:07 | Nahoru | #102

650ccm>Namazat řetěz 3x za rok někde na cestě není problém - leda snad pro zpovykanýho puberťáka.



Pokud vyjedes dal od baraku 3x za rok, tak chapu, ze s tim nemas problem

Ja celkove central povazuju za standard, sice se da vsechno resit jinak, ale ne tak jednoduse a rekneme elegantne. A je fuk, esi mazes retez, nebo ho menis a vyndavas kyvku, menis loziska v kolech nebo olej tlumicich perovani.

Naopak defekt kola bych nebral jako dulezitej pro absenci stojanku - zvlast, pokud mas bezdusaky, bud to zalepis knotama ci antipichem, nebo si s tim neporadis vubec a je ti houby platny, ze si muzes sundat kolo z motorky bez externiho stojanu...

Ovsem v dobe, kdy centralni stojan povazuje vetsina motovyrobcu za prezitek beru umisteni tlumice vyfuku na jeho misto jako fajnovou vychytavku, zvlast pro cestovani...

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 15:52 | Nahoru | #103
Sim> Nevím, jak často a čím mažeš řetěz. Já používám Muc-Off Chain Lube. Nemažu řetěz každých 500 km, neb to je pěkná ptákovina - vhodné leda pro enduro, které často brodí nebo lítá pořád prachem. Mažu zhruba po tisíci km - podle počasí a zatížení. Na výlet do Chorvatska jen na Istrii bych teda v podstatě ani to mazání s sebou nepotřeboval , na výlet do Mostaru by stačilo jedno namazání (reálně byla dvě, protože tam se jelo přes GG a deštěm a ...)

Kolikrát za rok jedeš od domova dál než nějakých 650-750 km Ty? (Zhruba 1300 - 1500 km považuji za hranici, kdy se nemusí řetěz mazat bez jakýchkoli následků. A myslím si, že na suché silnici při klidné jízdě by stačilo mazat i jednou za 2 tisíce km a nic by se nedělo.).

Kawasaki Versys

29.9.2008 v 17:04 | Nahoru | #104
650ccm> Pouzivam (teda ted zrovna ne, ted dojizdim retez na WD40 ) suchy mazani, takze kazdych 400 km za sucha a 200km za mokra - vychazi to paradne, pokud neleje, tak pri tankovani striknu i retez a vychazi mi to akorat. Stejne abych natankoval plnou, tak davam motorku na central, takze tech 30 vterin navic na striknuti retezu beru spis jako rozcvicku.

Koukam ze asfalt opoustim zrejme casteji nez ty a vikend v sedle pro me znamena vetsinou dve az tri tankovani a s tim spojeny mazani retezu (kilometry snad neni tezky spocitat). Samosebou s klasickym mazanim bych to moh omezit, ale prach je svine a zatim sem nenasel jedinej klasickej mazaci prostredek, na kterej by se prach nelepil (prestoze to kazdy druhy slibuje)...

To jen pro vysvetleni... v tyhle souvislosti by me spis zajimalo, jestli ma Versys bocni stojan dostatecne tuhej, aby covek zvladnul mazani retezu sam bez popojizdeni postavenim motorky na predni kolo a bocak... sice u nalozeny motorky je to uz temer vylouceny, ale aspon u prazdny by to jit snad melo.

Kawasaki Versys

30.9.2008 v 07:46 | Nahoru | #105
Čus, používám rovněž Muc-Off Chain Lube a kupuju ho v Kawasaki v Praze u Halbicha. Před tím jsem stříkal Motul, ale ten "mušoff" se mi jeví o dost epčí ve smyslu, že nešpiní okolí a dost dlouho vydrží, mažu tak po 600-800km a kolikrát mám dojem, že ještě "zbytečně brzo".
Že by někdo používal WDéčko na řetěz jsem ještě neviděl.

Kawasaki Versys

30.9.2008 v 08:41 | Nahoru | #106
RendaBK> Máme stejnýho dealera

Halbich je skutečný fanda a ne obchodníček. Když něco doporučí, tak mu věřím.

Sim> Nemám "edůro" ale naháče ER-6. V týhle diskusi jsem jen kvůli tomu, že má stejný motor jako Versys. Asfalt neopouštím (až na přejezdy v kempech a tak).
Boční stojánek ER-6 je tak tuhý, že když si stoupnu ke stojánku (tedy z leva k nádrži) a navalím na stojánek motorku (zdvihnu zadní kolo za pravou zadní stupačku a přední kolo za plynovou rukojeť přimáčklou k nádrži), tak v pohodě otáčím na místě motorku - stojící jen na tom policajtovi.
A na místě mašina stojí i "v plné polní":

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys

30.9.2008 v 09:37 | Nahoru | #107
650ccm> taky nemam "eduro" ... a v tyhle diskusi sem jen proto, ze uvazuju nad porizenim Versyse ve chvili, kdy muj nahac natoci este tak 50 tkm ...

Co se toho bocniho stojanku tyka, tak presne tohle jsem chtel slyset a jen doufam, ze Versys na tom bude stejne.

...jinak ode me omluva, mel sem za to, ze mas Versyse - hold kdyz si nevyplnis profil, tak jak to mam vedet, zejo

Kawasaki Versys

30.9.2008 v 10:48 | Nahoru | #108
panove a co toto:




Je to skladne a prijde mi to jako dobre reseni

Naposledy editováno 30.09.2008 10:49:52

Kawasaki Versys

30.9.2008 v 22:59 | Nahoru | #109
Zdar pánové,
ptal jsem se proto, že já tedy jak už jsem psal mazat na cestě potřebuji - např cesta do Irska= 5000km, Albánie=4000km apod. a to na namazání z domova asi ne(ikdyž našli by se borci, kteří by to možná i zvládli(nebo spíš lemplové co jsou líný mazat). Nehledě na to, že po delší jízdě v dešti je nutno mazat vždy. Samozřejmě kdo jezdí pouze za hezkého počasí a kolem "komína" tak maže asi jen doma v garáži. Další věc je postavení motorky na noc ať už v kempu nebo spíše někde nadivoko. Rozhodně je lepší na tohle centrál než policajt, ale může na to mít někdo jiný názor. Letos v Albánii s námi jel kluk s XT a měl taky jen policajt a byl rád když jsme mu pomohli při mazání, kdežto kdo měl centrál, tak to byla spíš zábava než vopruz. U Versyse se mi líbí motor, já mám nyní jednovál(Pegaso i.e., najel jsem 40000km nemůžu si stěžovat) a jestli bude nějaká další tak se rozhlížím po dvouválu - cest. endurko, ale v dnešní době silně nedostatkové zboží:o(. Tak jedině zmutovat Tenerku s Versysem ...... . A nebo snad přijde Aprilka s endurem od Dorsodura .... .
Mějte se.

Kawasaki Versys

30.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #110
Ještě for Lamark: kde se to dá koupit a co to stojí, jak je to těžký_máš to nebo jen tenhle obrázek.

Kawasaki Versys

1.10.2008 v 00:05 | Nahoru | #111
jj, tak to vypada fakt slusne.. pro tu moji kravu by to bodlo, ale jestli tam neni žádná hydraulika, tak se obavam, ze bych to jen tak neutocil.. a stejne na druhou stranu nevidim problem při mazani, stříknout, popojet, stříknout, popojet.. mozna si nekdo rekne ze to je opruz, ale stejne to dyl jak 5 minut netrva a pak se jezdí několik hodin

Kawasaki Versys

1.10.2008 v 08:38 | Nahoru | #112
maji to u Louise, osobne to nemam, odkaz (30EUR):

www.louis.de/_30428c03c6a4e085d04c0df96e30394a29/index.php

Dalsi moznosti je automaticke mazani (scottoiler):
www.louis.de/_30428c03c6a4e085d04c0df96e30394a29/index.php

Kawasaki Versys

1.10.2008 v 19:34 | Nahoru | #113
Lamark, cashe > pokud bych tohle porizoval/vyrabel, stacilo by to udelat jen jako obycejnou podperu kyvky bez toho sroubovani. Predpokladam totiz, ze to tam je jen kvuli univerzalnosti na ruzny motorky a s tim spojeny ruzne velky zadni kolo... pri pouziti to uz mas nastaveny na konkretni dylku, postavis motorku na bocak a predni kolo a zadek proste podepres... a mazes.

Jen je otazkou, jak na tom bude motorka stabilni, predni kolo nemas sanci zabrzdit kvaltem jako zadni, takze manipulace s motorkou na muri nozce bude chtit preci jen trochu opatrnosti... a rozmyslu ve chvili, kdyz se rozhodujes, kam to postavit.

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 10:38 | Nahoru | #114
Co tenhle výfuk na Versyse (a ER-6) - co říkáte???
Je to Ixil, cenově "přijatelný".



to je video z youtube tak když tak poklepat

Naposledy editováno 02.10.2008 15:22:41

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 10:45 | Nahoru | #115
Zapojení toho ukazatele zařazené rychlosti zde:
http://eshop.motoser.../Engear_zapojeni.pdf

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 11:45 | Nahoru | #116

RendaBK>Čus, používám rovněž Muc-Off Chain Lube a kupuju ho v Kawasaki v Praze u Halbicha. Před tím jsem stříkal Motul, ale ten "mušoff" se mi jeví o dost epčí ve smyslu, že nešpiní okolí a dost dlouho vydrží, mažu tak po 600-800km a kolikrát mám dojem, že ještě "zbytečně brzo".


To jezdíš pro Muc-Off až do Prahy? Halbich je sice oficiální dealer Muc-Off pro ČR, ale prodává se už leckde...třeba OK Racing moto shop v Boskovicích!

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 11:55 | Nahoru | #117
Jo jo , já totiž minimálně 1x týdně jedu přes Prahu, vždycky ve středu, tj. ráno se u nich stavím, otevírají až v 9:hod, ale mě to vcelku vyhovuje, to že to prodává i v Boskovicích jsem nevěděl.
Mám s těmi přípravky dobrou zkušenost, líbí se mi ten sprej, který nastříkáš na motku po umytí, lehce sundám vodu jelenicí a ještě "mokrou" motorku postříkám = i motor a nechám do rána stát, svítí jak když vyjede ze salůnu a mám pocit, že se tolik na to nechytá prach a špína jde při mytí líp dolů. Dále je super mazivo na řetěz, ten odmašťovací sprej a samozřejmě ten růžový mušoff. Mám i tu sadu na umytí plexi s utěrkou, natrvalo se zabydlela pod sedadlem.
Upozornění - není to reklama, nemám z toho žádné výhody a případné dotazy zodpoví tiskový mluvčí, kterého taky nemám.

Naposledy editováno 02.10.2008 12:34:46

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 13:11 | Nahoru | #118

RendaBK>Jo jo , já totiž minimálně 1x týdně jedu přes Prahu, vždycky ve středu, tj. ráno se u nich stavím, otevírají až v 9:hod, ale mě to vcelku vyhovuje, to že to prodává i v Boskovicích jsem nevěděl.
Mám s těmi přípravky dobrou zkušenost, líbí se mi ten sprej, který nastříkáš na motku po umytí, lehce sundám vodu jelenicí a ještě "mokrou" motorku postříkám = i motor a nechám do rána stát, svítí jak když vyjede ze salůnu a mám pocit, že se tolik na to nechytá prach a špína jde při mytí líp dolů. Dále je super mazivo na řetěz, ten odmašťovací sprej a samozřejmě ten růžový mušoff. Mám i tu sadu na umytí plexi s utěrkou, natrvalo se zabydlela pod sedadlem.
Upozornění - není to reklama, nemám z toho žádné výhody a případné dotazy zodpoví tiskový mluvčí, kterého taky nemám.



Nezapomeň ještě na tu pěnu do bot proti smradu!

Jinak - se vším souhlasím. Úplně stejná zkušenost.

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 13:15 | Nahoru | #119
pěnu proti smradu taky nemám

Kawasaki Versys

2.10.2008 v 13:22 | Nahoru | #120
co říkáš na ten vejfuck, líbí ??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist