globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Digitální tacho
 
25.9.2008 v 21:08
koupil jsem si k motoru CB500 digi tacho s otáčkoměrem značky ACE 3583, snad si to číslo pamatuju dobře, ale mám s ním problém, potřebuju buď poradit, jak to připojit přímo k řídící jednotce, jestli to teda jde, abych to neodpálil nebo říct, co dělám špatně, když to přimotávám na kabel svíčky. Otáčky mi totiž běhají nahoru dolů jak splašené. Jestli jste to někdo dělal, poraďte co nastavit, přece jenom je mi líto vyhodit 3,5 litru za něco, co nefunguje jak má.

Digitální tacho

25.9.2008 v 21:10 | Nahoru | #1
nemas to nastavena na pocet impulsu na otacku, mel jsem ten samej

edit: jinak je tam dost podrobnej návod

Naposledy editováno 25.09.2008 21:10:54

Digitální tacho

25.9.2008 v 21:53 | Nahoru | #2
DRN> nastavoval jsem tam dvojku, ale v podstatě jsem zkoušel všechny předvolby, jenom nevím, musí se to nějak resetovat? něco tam o resetu píšou, ale nějak mi to hlava nebere, ten postup se mi nějak nepodařilo dodržet

Digitální tacho

26.9.2008 v 08:27 | Nahoru | #3
jakej postup se ti nepodařilo dodržet? jak si to připojil? co ti to dela? me to ze zacatku delalo to ze to ukazovalo jen do cca 6 tisic, pod sest ok ale vys uz to nic neukazovalo

Digitální tacho

26.9.2008 v 14:06 | Nahoru | #4
DRN> normálně jsem to rozblikal a podle návodu tam nacvakal požadované hodnoty, jednu po druhé, jenom u položky pro počet impulsů si nejsem jistý číslicí pro 2vál, jinak zapojení je zřejmě v pořádku, jinak by nechodily ostatní věci, akorát otáčkoměr sem přimotal na kablík od svíčky a ať měním počet závitů nebo místo nebo směr otáčení, tak to pořád ukazuje co chce, klidně to vyletí až nadoraz, ale aby ten sloupec stoupal nějak rovnoměrně nebo držel otáčky spolu s motorem tak to ne. Spíš už bych uvažoval o připojení na CDI, ale je tam nějaká poznámka o polarizaci a rozhodně nevím, jak na tom CB500 je, takže hledám někoho, kdo tomu rozumí, snad jsou i tací, kteří to potkali

Digitální tacho

26.9.2008 v 14:07 | Nahoru | #5
Připoj to na indukční cívku na vstup impulzu a nebude problém.
Potíž je v tom, že drát pro impzulzy omotáváš kolem vysokonapěťového kabelu.

Digitální tacho

30.9.2008 v 21:35 | Nahoru | #6
eab> trochu mi to trvalo a pro jistotu jsem si ještě ověřil polaritu impulsů, ale opravdu to stačilo dát na drát k cívce, jenom se mi ještě zdá, že to neukazuje uplně ty správné otáčky, nejlepší se mi to zdá na značce 5, ale ideál by mi pasoval tak někde mezi trojkou a pětkou, ale 4 tam zase není, je to normál nebo to mám nějak špatně?

Digitální tacho

30.9.2008 v 21:53 | Nahoru | #7
Luboš>
ahoj, já taky řeším nějakou náhradu otáčkoměru a shodou okolností jsem zabrouzdal na jedno německé forum, shodujou se tam borci na tom, že multi přístroje jako Koso, Acewell ukazujou v poho do 6 tis otáček a pak už ne, tak nevím...

Digitální tacho

30.9.2008 v 22:15 | Nahoru | #8
Mělo by ti to ukazovat na šestku při 80km/h 4000rpm při 100km/h 5000rpm 120km/h 6000 rpm na tu šestku to jde zkontrolovat dobře,nebo na dvojku 20km/h 2000rpm 30km/h 3000rpm.........

Digitální tacho

1.10.2008 v 13:48 | Nahoru | #9
aswer> díky za přepočet, ale mám to na stavbu, tak to uplně sedět nebude, ale už podle sluchu poznáš, že je to někde jinde, budu ještě chvilku laborovat a pak se s tím smířím

Digitální tacho

1.10.2008 v 14:51 | Nahoru | #10
ja mam taky Acewell, udal sem 5 zavitu na kabelu ke svicce a slape to jak ma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist