Naposledy editováno 11.09.2008 14:27:54
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys
Slam>Jirka_S> to fakt nejde.. Pod mototrem je výfuk, takže ho není kam dát.. Občas je to docela na pikaču..
To není na pikaču, ale přímo na pikaču, bez "ka"
Dost velký mínus, alespoň pro mně...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys
Naposledy editováno 29.09.2008 05:58:32
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys
Naposledy editováno 29.09.2008 09:25:37
Namazat řetěz 3x za rok někde na cestě není problém - leda snad pro zpovykanýho puberťáka.
Pod policajta rozumný motorkář vozí v kapse pivní tácek
V garáži mám stojan pod zadní kyvku a v kyvce zašroubovaný takový "čepy". Ten stojan snad lze použít i do přední vidlice (tvrdil prodavač - ještě jsem nevyzkoušel).
Ve výbavě mám antipich a pravděpodobnost většího defektu je skoro nulová.
650ccm>Namazat řetěz 3x za rok někde na cestě není problém - leda snad pro zpovykanýho puberťáka.
Pokud vyjedes dal od baraku 3x za rok, tak chapu, ze s tim nemas problem
Ja celkove central povazuju za standard, sice se da vsechno resit jinak, ale ne tak jednoduse a rekneme elegantne. A je fuk, esi mazes retez, nebo ho menis a vyndavas kyvku, menis loziska v kolech nebo olej tlumicich perovani.
Naopak defekt kola bych nebral jako dulezitej pro absenci stojanku - zvlast, pokud mas bezdusaky, bud to zalepis knotama ci antipichem, nebo si s tim neporadis vubec a je ti houby platny, ze si muzes sundat kolo z motorky bez externiho stojanu...
Ovsem v dobe, kdy centralni stojan povazuje vetsina motovyrobcu za prezitek beru umisteni tlumice vyfuku na jeho misto jako fajnovou vychytavku, zvlast pro cestovani...
Kolikrát za rok jedeš od domova dál než nějakých 650-750 km Ty? (Zhruba 1300 - 1500 km považuji za hranici, kdy se nemusí řetěz mazat bez jakýchkoli následků. A myslím si, že na suché silnici při klidné jízdě by stačilo mazat i jednou za 2 tisíce km a nic by se nedělo.).
Koukam ze asfalt opoustim zrejme casteji nez ty a vikend v sedle pro me znamena vetsinou dve az tri tankovani a s tim spojeny mazani retezu (kilometry snad neni tezky spocitat). Samosebou s klasickym mazanim bych to moh omezit, ale prach je svine a zatim sem nenasel jedinej klasickej mazaci prostredek, na kterej by se prach nelepil (prestoze to kazdy druhy slibuje)...
To jen pro vysvetleni... v tyhle souvislosti by me spis zajimalo, jestli ma Versys bocni stojan dostatecne tuhej, aby covek zvladnul mazani retezu sam bez popojizdeni postavenim motorky na predni kolo a bocak... sice u nalozeny motorky je to uz temer vylouceny, ale aspon u prazdny by to jit snad melo.
Že by někdo používal WDéčko na řetěz jsem ještě neviděl.
Halbich je skutečný fanda a ne obchodníček. Když něco doporučí, tak mu věřím.
Sim> Nemám "edůro" ale naháče ER-6. V týhle diskusi jsem jen kvůli tomu, že má stejný motor jako Versys. Asfalt neopouštím (až na přejezdy v kempech a tak).
Boční stojánek ER-6 je tak tuhý, že když si stoupnu ke stojánku (tedy z leva k nádrži) a navalím na stojánek motorku (zdvihnu zadní kolo za pravou zadní stupačku a přední kolo za plynovou rukojeť přimáčklou k nádrži), tak v pohodě otáčím na místě motorku - stojící jen na tom policajtovi.
A na místě mašina stojí i "v plné polní":
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys
Co se toho bocniho stojanku tyka, tak presne tohle jsem chtel slyset a jen doufam, ze Versys na tom bude stejne.
...jinak ode me omluva, mel sem za to, ze mas Versyse - hold kdyz si nevyplnis profil, tak jak to mam vedet, zejo
ptal jsem se proto, že já tedy jak už jsem psal mazat na cestě potřebuji - např cesta do Irska= 5000km, Albánie=4000km apod. a to na namazání z domova asi ne(ikdyž našli by se borci, kteří by to možná i zvládli(nebo spíš lemplové co jsou líný mazat). Nehledě na to, že po delší jízdě v dešti je nutno mazat vždy. Samozřejmě kdo jezdí pouze za hezkého počasí a kolem "komína" tak maže asi jen doma v garáži. Další věc je postavení motorky na noc ať už v kempu nebo spíše někde nadivoko. Rozhodně je lepší na tohle centrál než policajt, ale může na to mít někdo jiný názor. Letos v Albánii s námi jel kluk s XT a měl taky jen policajt a byl rád když jsme mu pomohli při mazání, kdežto kdo měl centrál, tak to byla spíš zábava než vopruz. U Versyse se mi líbí motor, já mám nyní jednovál(Pegaso i.e., najel jsem 40000km nemůžu si stěžovat) a jestli bude nějaká další tak se rozhlížím po dvouválu - cest. endurko, ale v dnešní době silně nedostatkové zboží:o(. Tak jedině zmutovat Tenerku s Versysem ...... . A nebo snad přijde Aprilka s endurem od Dorsodura .... .
Mějte se.
www.louis.de/_30428c03c6a4e085d04c0df96e30394a29/index.php
Dalsi moznosti je automaticke mazani (scottoiler):
www.louis.de/_30428c03c6a4e085d04c0df96e30394a29/index.php
Jen je otazkou, jak na tom bude motorka stabilni, predni kolo nemas sanci zabrzdit kvaltem jako zadni, takze manipulace s motorkou na muri nozce bude chtit preci jen trochu opatrnosti... a rozmyslu ve chvili, kdyz se rozhodujes, kam to postavit.
http://eshop.motoser.../Engear_zapojeni.pdf
RendaBK>Čus, používám rovněž Muc-Off Chain Lube a kupuju ho v Kawasaki v Praze u Halbicha. Před tím jsem stříkal Motul, ale ten "mušoff" se mi jeví o dost epčí ve smyslu, že nešpiní okolí a dost dlouho vydrží, mažu tak po 600-800km a kolikrát mám dojem, že ještě "zbytečně brzo".
To jezdíš pro Muc-Off až do Prahy? Halbich je sice oficiální dealer Muc-Off pro ČR, ale prodává se už leckde...třeba OK Racing moto shop v Boskovicích!
Mám s těmi přípravky dobrou zkušenost, líbí se mi ten sprej, který nastříkáš na motku po umytí, lehce sundám vodu jelenicí a ještě "mokrou" motorku postříkám = i motor a nechám do rána stát, svítí jak když vyjede ze salůnu a mám pocit, že se tolik na to nechytá prach a špína jde při mytí líp dolů. Dále je super mazivo na řetěz, ten odmašťovací sprej a samozřejmě ten růžový mušoff. Mám i tu sadu na umytí plexi s utěrkou, natrvalo se zabydlela pod sedadlem.
Upozornění - není to reklama, nemám z toho žádné výhody a případné dotazy zodpoví tiskový mluvčí, kterého taky nemám.
Naposledy editováno 02.10.2008 12:34:46
RendaBK>Jo jo , já totiž minimálně 1x týdně jedu přes Prahu, vždycky ve středu, tj. ráno se u nich stavím, otevírají až v 9:hod, ale mě to vcelku vyhovuje, to že to prodává i v Boskovicích jsem nevěděl.
Mám s těmi přípravky dobrou zkušenost, líbí se mi ten sprej, který nastříkáš na motku po umytí, lehce sundám vodu jelenicí a ještě "mokrou" motorku postříkám = i motor a nechám do rána stát, svítí jak když vyjede ze salůnu a mám pocit, že se tolik na to nechytá prach a špína jde při mytí líp dolů. Dále je super mazivo na řetěz, ten odmašťovací sprej a samozřejmě ten růžový mušoff. Mám i tu sadu na umytí plexi s utěrkou, natrvalo se zabydlela pod sedadlem.
Upozornění - není to reklama, nemám z toho žádné výhody a případné dotazy zodpoví tiskový mluvčí, kterého taky nemám.
Nezapomeň ještě na tu pěnu do bot proti smradu!
Jinak - se vším souhlasím. Úplně stejná zkušenost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |