paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

KTM Supermoto LC4

10.9.2008 v 19:04 | Nahoru | #211
KTMartof> no jo ,ale já nejezdím zavody,a když jedu kolem komína Brno Kutná hora tak ta krosovka není ideal a ted ráno když jedu do práce tak je na tom hnusná kosa na tlamu ,zvlášt když se oholím což nedělám kvuli tomuto nijak často lol

KTM Supermoto LC4

10.9.2008 v 19:05 | Nahoru | #212

KTMartof>David_98> jo, uz jsem zjistoval ceny a jedno ozubene kolecko stoji neco okolo 3000kč, a pry tam budou vylamane min.2 a pak jeste ta ohnuta hridel ..ale prave se mi to stalo diky tomu jak je to horni voditko pevny..ten retez jak vyletel tak se o to voditko zahaknul, a proto to tak skublo..a kdyby tam byl kryt retezu tak by se to nestalo..



ty jo su asi jelito ,ale jaký horní vodítko myslíš?

KTM Supermoto LC4

10.9.2008 v 22:45 | Nahoru | #213
...ja mluvim o tomhle

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 07:04 | Nahoru | #214
David_98> aha tak to já tam mám klasickej plastovej kryt řetazu todle tam nemám

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 07:28 | Nahoru | #215
duch> nevím, ptal jsem se ho na jeho názor, jestli o tom něco ví. Říkal akorát že slyšel že to někteří odpojují, ale že s tím žádnou (ani špatnou ani dobrou) zkušenost nemá. Jeho osobní názor je že když to tam je, má to nějakej důvod, a na své motorce že by to neodpojoval. Jak prej chcu, je to moje věc. Já motorům nerozumím, zajímal mě pouze jeho názor. A to co by mě to prej mohlo přidat, zase za to riziko nestojí.

edit: nikomu to nevnucuju, možná to je lepší, ale mě to za to riziko nestojí, ikdyž je možná skoro nulový. A to je to: MOŽNÁ.

Naposledy editováno 11.09.2008 07:43:18

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 11:58 | Nahoru | #216
podle mne to nemuže nic poškodit jen to jen asi kvuli emisím nic víc

Naposledy editováno 11.09.2008 12:13:59

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:09 | Nahoru | #217

Mat>duch> nevím, ptal jsem se ho na jeho názor, jestli o tom něco ví. Říkal akorát že slyšel že to někteří odpojují, ale že s tím žádnou (ani špatnou ani dobrou) zkušenost nemá. Jeho osobní názor je že když to tam je, má to nějakej důvod, a na své motorce že by to neodpojoval. Jak prej chcu, je to moje věc. Já motorům nerozumím, zajímal mě pouze jeho názor. A to co by mě to prej mohlo přidat, zase za to riziko nestojí.

edit: nikomu to nevnucuju, možná to je lepší, ale mě to za to riziko nestojí, ikdyž je možná skoro nulový. A to je to: MOŽNÁ.


jo jasny chápu jen sem se chtěl ujistit, kdyby náhodou něco hrozilo, vrtalo mi čemu to tak muze uskodit

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:22 | Nahoru | #218
duch> jenom taková blbá úvaha. (Tak mě hned nekamenujte.) Jestli jsem dobře pochopil funkci epc, tak to omezuje množství benzínu. Když ho teda odpojím, jde tam víc benzínu. Nemůže to třeba podpálit ventily. Motoru nerozumím, jen uvažuju.

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:35 | Nahoru | #219
podle všeho co jsem četl a snad pochopil na těch emerickejch strankach tak to snižuje rychlejší reakci na plyn takový jakoby umírnění průběhu výkonu

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:39 | Nahoru | #220
translate.google.com/translate

no v každym případě já to tam nemám jako už z výroby

kuk na moje



a kuk na jiné



Naposledy editováno 11.09.2008 14:44:49

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:52 | Nahoru | #221
ýbrc> tak fakt nevím

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 14:56 | Nahoru | #222
píšou tam že ten selenoid pouští atmosferický tlak nad membránu a tím snižuje rychlost odezvy reakce na plyn,takže myslím že to nemůže být nic proti ničemu

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 19:07 | Nahoru | #223

ýbrc>píšou tam že ten selenoid pouští atmosferický tlak nad membránu a tím snižuje rychlost odezvy reakce na plyn,takže myslím že to nemůže být nic proti ničemu



joj pochopil si dobre s ventilama se stat nic nemuze ptz to funguje jen mezi 45-55km/h takze by to byla blbost

KTM Supermoto LC4

11.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #224
díky nejsem už moc zběhlý v english takže su potěšen

KTM Supermoto LC4

12.9.2008 v 01:17 | Nahoru | #225
ýbrc> no koukam na ty obrazky a par rozdilu tam je...kamos to ma to samy jako ty..ale mas tam jen trochu jinej system omezeni emisí(neco jako epc)..a to je ta hadička ktera vede z toho privodu smesi od karbu do valce, a vede do jakehosi vehementu, ktery pak konci nejakou dalsi hadickou v podstate ve vyfuku...ja to mam stejne jako to mas na druhe fotce a to misto kde mas vyvedenou hadicku mam zaslepene sroubem...

KTM Supermoto LC4

12.9.2008 v 07:16 | Nahoru | #226
KTMartof> no tam to co mám já se dá teky odstranit je to přisávání výfukových plynů do sání ,taky je to jen o emisích ,bývá to v autech jako EGR,nebo AGR ventil ...
Kamoš automechanik to přirovnal k tomu že je to jako by sis uvařil jídlo a pak se do něj vysral lol chudák motorka lol
ale na průběh výkonu nebo kroutáku tonemá nijaký vliv

KTM Supermoto LC4

12.9.2008 v 09:46 | Nahoru | #227
ýbrc> lol lol ..dobry prirovnaní

KTM Supermoto LC4

15.9.2008 v 21:23 | Nahoru | #228
Tak je to definitivne v p.r.d.e.l.i Motor je složenej zpatky a když se ohřeje začne zase tect. Dira je tedy někde v hlavě. Takže kdyby jste nahodou někdo sešrotovalsvoje KTM tak šikovně že by zustal motor tak o něj mam zájem...

KTM Supermoto LC4

15.9.2008 v 22:01 | Nahoru | #229
David_98> a coze s tim mas??? mam nejaky nahradni dily...teda skoro komplet motor..taky cernej jako mas ty..z Duka II..jen tam je teda taky dost veci v pici, zalezi co bys potreboval

Naposledy editováno 15.09.2008 22:04:36

KTM Supermoto LC4

15.9.2008 v 23:00 | Nahoru | #230
KTMartof> hlavu ta moje je nekde prdlá takže pokud bys mi ji prodal asi bys mi udělal velkou radost...

KTM Supermoto LC4

16.9.2008 v 09:16 | Nahoru | #231
David_98> hlava by měla jít opravit ne? pak tlaková zkouška a tradá určo levnější jak motor

KTM Supermoto LC4

16.9.2008 v 10:30 | Nahoru | #232
David_98> tak kdyz das 6tis. tak je tvoje, jen teda otazkou je, jestli musi byt i s tim vikem, kdyz tam jsou vyražený stejný seriovy čísla..

KTM Supermoto LC4

17.9.2008 v 21:50 | Nahoru | #233
KTMartof> ahoj ty nečteš soukromé zprávy co mam zajem o tu hlavu pošli mi telefon at se nejak dohodnem. Ja bych moc rad letos ještě jezdil

KTM Supermoto LC4

19.9.2008 v 11:45 | Nahoru | #234
David_98> taky jsem ti psal zpravu, ale jeste ses neozval...

KTM Supermoto LC4

19.9.2008 v 14:55 | Nahoru | #235
KTMartof> jj již sem ti odepsal díky

KTM Supermoto LC4

22.9.2008 v 20:23 | Nahoru | #236
chlapici máte nějakej typ na nějakou kosmetiku co vyčistí fleky vod šmíru na tym voranžovým plastu? Chtěl bych to na zimu trošku opucovat at to na jaře nevytahnu zajebané jak hovado

KTM Supermoto LC4

22.9.2008 v 21:04 | Nahoru | #237
pronto proti prachu

KTM Supermoto LC4

22.9.2008 v 22:42 | Nahoru | #238
ýbrc> Jar s vůní pomeranče

KTM Supermoto LC4

23.9.2008 v 07:10 | Nahoru | #239
hoši já vás miluju

KTM Supermoto LC4

23.9.2008 v 16:58 | Nahoru | #240
ale fakt to funguje leští s tim klucí z motohousu při focení motorky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist