YoungRider>Hele,mám stejnej problém,taky sem nevěděl,jestli NSR nebo CBR,když je vidíš na obrázku,tak to není ještě hrozný,ale dnes sem stál u CBR naživo a nedá se to rovnat s NSR,která je o dost robustnější a hezcí. má sice vyšší spotřebu,ale když chceš jízdu,tak ten litřík navíc musíš obetovat.CBR je malý a hubený,a jak tady někdo říkal ,zadní pneu je u CBR jako u NSR přední,vlastně ještě menší lol ted uz vím že NSR,pokud se chceš projet a užít si to tak NSR
voe neřikal jsem ti to??? :o
Spieke>PosMiros> muzu ti rict ze znam borce co meli af1 a nsr avsem se to zadrelo!jeden z nich mel zavrenou verzy a tomu se to taky stalo!neni to nic prijemneho kdyz se ti sekne kolo ve 150km rychlosti ale treba budes mit stesti a sekne se ti v male rychlosti!a nebo taky vsichni meli zrovna vadny stroj!tezko rict!ale ja sem to nevlastnil tak tezko rict!ale sel bych rozhodne asi do ctyrtaktu!motor vydrzi dele a urcite se to da taky otevrit
kámoš už 3x zadřel RS125 a nebloklo se mu ani jednou, vždycky jen najednou ztratilo výkon, jinak asi bych měl rychlej prst na spojce
Spieke>PosMiros> muzu ti rict ze znam borce co meli af1 a nsr avsem se to zadrelo!jeden z nich mel zavrenou verzy a tomu se to taky stalo!neni to nic prijemneho kdyz se ti sekne kolo ve 150km rychlosti ale treba budes mit stesti a sekne se ti v male rychlosti!a nebo taky vsichni meli zrovna vadny stroj!tezko rict!ale ja sem to nevlastnil tak tezko rict!ale sel bych rozhodne asi do ctyrtaktu!motor vydrzi dele a urcite se to da taky otevrit
čtyřtakt se opravdu otevřít nedá nevim kdo vypustil tuhle krávovinu do světa a bohužel lidi jsou někdy tak naivní že tomu věří :o jinak je to hlavně o péči... to je jedna z nejdůležitějších věcí nevim proč bych měl zadřít když mám v pořádku motor, vyčištěnou přívěru a hlavně kvalitní olej a taky hodně ohřívám před jízdou a kontroluju jestli mi to maže