globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 srad
 
29.3.2008 v 06:37
Ahoj,

potřebuju radu, ohledně jízdních vlastností motocyklu GSX-R 750 SRAD, ale vlastně se to týče i všech sportů. Při jízdě se spolujezdcem má motocykl větší tendenci při zabrání se stavět na zadní nebo menší tendenci? A staví se vůbec konkrétně SRAD 750 na jedničku či dvojku sám od sebe při zabrání při jízdě se spolujezdcem na zadní? [(( Já 95 kg, partnerka 55 kg ))] A druhá otázka: je možné, aby když se to neprojevuje při jízdě žádnou prodlevou byl třeba přívod vzduchu zavřený, či více zavřený a motorka se bez problému vytáčela do omezovače, ale přitom by neměla takový výkon? Je možné, aby bylo něco v nepořádku a přitom motorka jela až do omezovače bez jakýchkoliv prodlev-"tarokování" ??? Dík moc.

GSX-R 750 srad

30.3.2008 v 22:12 | Nahoru | #31

Flyer>K7: máš hovno zkušenosti s motorkama a děláš tu machra, ta Suzuki je pro Tebe škoda ty křupane, dojeď někdy na okruh ty střelče, se vsadím, že ti na té staré plečce SRADovi nakopu prdel lol

Sorry já to tak tak nemyslel...


Jedinej kdo tu dělá machra jsi ty.Meleš tady sračky a myslíš si, jak ti to tady budou všichni žrát.Klidně na ten okruh dojedu a dám si to s tebou, ale nechápu, jak to souvisí s jízdou po zadním. Pozo, aby si na okruhu nejezdil po zadním i na čtyřku... lol lol lol
Si k smíchu burane. lol lol lol A tohle myslím vážně.

Naposledy editováno 30.03.2008 22:13:33

GSX-R 750 srad

30.3.2008 v 22:53 | Nahoru | #32

Jurawood>lol kopneš za jedna dáš plnej a za 8mičkou na otáčkoměru se přední zvedá. Mě seš ukradenej mysli si co chceš



Mám 189 PS - váha 174 kg - kopnu za jedná ,dám plnej,a do 12.000 ot. jedu po dvou kolech!!Pravda,pří prudkém přídání se to odlepí,ale zase spadne!Ale plynulou akcelerací to jede po dvou.A nebo ti nerozumím.Je teda pravda,že jsem mrdal a ty asi závodník!

Naposledy editováno 30.03.2008 22:54:15

GSX-R 750 srad

30.3.2008 v 23:00 | Nahoru | #33

Flyer>K7: máš hovno zkušenosti s motorkama a děláš tu machra, ta Suzuki je pro Tebe škoda ty křupane, dojeď někdy na okruh ty střelče, se vsadím, že ti na té staré plečce SRADovi nakopu prdel lol

Sorry já to tak tak nemyslel...



Já bych tedy dojel,jestli to je možné!!Zastav se při všech podnících MEZ a MČR Silničních motocyklů - Moto Racing Liberec.Fakt bych to rád viděl a naučil se to.

[img]

GSX-R 750 srad

30.3.2008 v 23:10 | Nahoru | #34
Chlapci nac tolik povyku? To vas nenapadlo ze tam kazdy muze mit jiny prevod? Na stare SRADy 750 se i z vyroby davaly dve kombinace + dalsi nabidka aftermarketu.
Ja vim jiste ze na 16/43 to na zada bez vyplachu nejde, ale 15/45 je uplne jina situace!

Proc do toho take motat kone, kdyz jde o moment

GSX-R 750 srad

30.3.2008 v 23:16 | Nahoru | #35
flyer a spol: kdyz se bude plynule akcelerovat, tzn plnej dam plynuletreba hned po rozjeti tak si myslim ze zadna svicka se nebude konat... me to teda nedela ani TL... presne jak rika K7... jasne ze to pujde plynem na jedna do vzduchu... ale nebude to tak jak to popisujete...

BTW: K7 znam osobne .. a i vim jak jezdi a jak jela ta K7 ... mozna neni prebornik v dlouhych wheelie, ale rozhodne ma talent, nezavodil bych s nim ani na okruhu ani nikde jinde... nema cenu se pokouset zavodit, kde je jasny kdo vyhraje:) to same nejspis plati u 2LEKO:)

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 00:26 | Nahoru | #36

assassin>flyer a spol: kdyz se bude plynule akcelerovat, tzn plnej dam plynuletreba hned po rozjeti tak si myslim ze zadna svicka se nebude konat... me to teda nedela ani TL... presne jak rika K7... jasne ze to pujde plynem na jedna do vzduchu... ale nebude to tak jak to popisujete...

BTW: K7 znam osobne .. a i vim jak jezdi a jak jela ta K7 ... mozna neni prebornik v dlouhych wheelie, ale rozhodne ma talent, nezavodil bych s nim ani na okruhu ani nikde jinde... nema cenu se pokouset zavodit, kde je jasny kdo vyhraje:) to same nejspis plati u 2LEKO:)



Já nechci "závodit" a vlastně je to jedno!fakt je to "komické" to dohadování!!
Lepší pohoda a klídek a "pěkně" se pobavit!![img]

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 01:09 | Nahoru | #37
Chlapci.

SRAD 750 1996 sel za plynem (bez dalsiho pridani, proste plnej od strednich otacek) na zadni kolem 9-10tis, byly toho plny noviny jeste po letech. A sel az do svice.

Ja mel tyden rok 1998, ale byl nejak skrcenej (maximalka 240) a na zadni takto nesel, tak sem to samozrejme vratil.

Stejne tak jde na zadni ZX9 98 (za plynem v 9tis, skubnutim v 6ti).

To ze nejde 190 koni u GSXR1000 co ma 2LEKO je dano prevodem, ktery je uplne jinde. Na dnesnich litrech je 1ka jako na tehdejsich 750 2ka. Jinak ZX10 mi za plynem jde taky, ta ma ale zase kratsi rozvor.

edit:
------------------
V tomto textu myslim pojmem 'za plynem' situaci, kdy je plnej a pak se to najednou zvedne, pouzivam to spatne, protoze za plynem by se spis melo myslet ze mam treba trochu plynu, napr. pri 8tis otackach a pak najednou pridam plnej a zvedne se to. To je samozrejme jina situace.

Chtelo by to zavest nejake nazvoslovi jako treba :

1. znicehonic - drzim plnej a najednou se to v konkretnich otackach zvedne (to je ten SRAD 750 96)
2. za plynem - pridam plnej a zvedne se to
3. vyplachem - zavru, otevru plnej a du na zadni
4. spojkou

Naposledy editováno 31.03.2008 02:56:28

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 07:39 | Nahoru | #38


Jinak přes vlnky na silnici musím ještě na 4ce ubírat plnej



Dobrý vtip při pondělku
To asi musíš ubírat,ale ne z důvodu že by se zvedal výkonem.

Ano srad je sice lehký,ale za to strašně hnusný lol

Kamarád má 96 a na 1 jde plynem(škubnutím) pěkně za záda,v dvou i v jednom s originálním převodem.Na dvojku se mu nechce.
A na 4ku už je to fantasmagorie :o Jedině s rozetou s kombajna

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 09:12 | Nahoru | #39
já sem tady debatu už skončil, s vama se nedá rozmně bavit
lol lol
první dotaz zněl asi kvůli problému s výkonem, čili sem konkrétnímu člověku řekl že u něj je asi chyba.
Neřek sem že se zvedá do svíce ale prostě přední nemá kontakt s vozovkou.
Není to hmotností ani výkonem, jde o rozvor a rozložení hmotnosti. Je uvedený v každý starý recenzi jak uvedl Bubrak že s toho bylo hodně lidí vyplesklých.
Pokud máte moto co jede za jedna 150km/h tak se nedivím že to nechápete..
O tom co je krása a co hnus má každej svůj názor.
Pro mě sou a budou vždycky starý gsx-r BEST!!

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 20:01 | Nahoru | #40
2LEKO: když pominu, že s Tebou tady debatu nevedu, tak je mi jasné, na Tebe bych si netroufl ani omylem... Ale na tluč hubu K7 v klidu... Jinak chlapi nic proti, ten můj srad má origo převod, 16/43, žádné úpravy, a prostě na jedna dám plný a fakt se to začne zvedat, ne přizvedávat, zvedá se to do svíce! kopnu dvojáka a jedu po zadním (na 2 se mi jezdí mnohem líp) nemám důvod si nic vymýšlet!!! Jinak asi dáme srazík na Suzuki day 2008...? hmm? 28-29květen... rád si s Vama pokecám

GSX-R 750 srad

31.3.2008 v 20:06 | Nahoru | #41
Jo a ještě k tomu zvedání, píšu dám plný (otevřu hned plyn na doraz) je jasné že při plynulém přidání se to nezvedne...

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 09:57 | Nahoru | #42
flyer. no jo, ale to ze to pujde na zadni po prudkem pridani plnyho plynu tu nikdo nepopiral...

na LEKO si netroufas a na K7 jo? ja ti jen rikam ze se mozna pletes kdyz rikas ze je tluchuba a ze na moto nikdy nejel:)

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 19:59 | Nahoru | #43
assassin: ale popíral, ale to je jedno, jinak K7 hecuju, třeba mě natře jak malého jardu má nový stroj, ale jenom o stroji to přece není...

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 20:47 | Nahoru | #44
Flyer: a jde ti to znicehonic kdyz mas plnej uz od strednich otacek?

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 20:53 | Nahoru | #45
bubrakZX10R: mě jo

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 20:54 | Nahoru | #46
Jurawood: tak v poradku...

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 21:05 | Nahoru | #47
jurawood a spol. no ono na tomhle stroji kdyz se da rychle plnej tak je to spis na skodu, je tam jen jedna klapka, obdoba primeho karbece, tzn kdyz ji otevru naplno a motor se nedokaze tolik nadechnout, je to chudy a zakucka se to... proto tam pak dodelali tu secondary klapku.
na jednicku se to jeste dokaze tak rychle rozbehnout, ale obecne to moc nemaka, kdyz se primej karbec nebo tahle strikacka otvira systemem on/off .

flyer: jen hecuj, myslim on se nenecha vyhecovat k nejake blbosti, a na nakou projizdku klido, a uvidis jak jede... ja videl v pribrami na letisti kde se jezdi takovej oval kde se nechali kluci vyhecovat ze ho v ty ostrejsi zatacce dotahnou, a sbirala se gsxr1000 v trave:) kdyz jsem jezdil za nim tak sem nemel taky sanci, je teda pravda ze on v kombi ja v jeansech a na obyc pilot sportech vs naky lepidla... ale i tak :)

GSX-R 750 srad

1.4.2008 v 21:21 | Nahoru | #48
Bubrak ZX10R: jj jde

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 17:35 | Nahoru | #49

assassin>jurawood a spol. no ono na tomhle stroji kdyz se da rychle plnej tak je to spis na skodu, je tam jen jedna klapka, obdoba primeho karbece, tzn kdyz ji otevru naplno a motor se nedokaze tolik nadechnout, je to chudy a zakucka se to... proto tam pak dodelali tu secondary klapku.
na jednicku se to jeste dokaze tak rychle rozbehnout, ale obecne to moc nemaka, kdyz se primej karbec nebo tahle strikacka otvira systemem on/off .

flyer: jen hecuj, myslim on se nenecha vyhecovat k nejake blbosti, a na nakou projizdku klido, a uvidis jak jede... ja videl v pribrami na letisti kde se jezdi takovej oval kde se nechali kluci vyhecovat ze ho v ty ostrejsi zatacce dotahnou, a sbirala se gsxr1000 v trave:) kdyz jsem jezdil za nim tak sem nemel taky sanci, je teda pravda ze on v kombi ja v jeansech a na obyc pilot sportech vs naky lepidla... ale i tak :)


Jasný, že se s ním někdy svezu.Mě prostě nejde do hlavy, že by šla na záda, jak on popisuje.
Pokud by řekl dám plnej v 9tis zavřu a prudce otevřu, tak mu věřím, že jde na záda.Já měl v K7 origo 150 koní, Powercomander+KN filtr+Akrapovic a tohle se mi teda nikdy nestalo!Navíc jsem měl změněný stálý převod z 16zubů vepředu na 15.
On má bídnejch 130(vyšeptanejch lol ) a originál převod a jde mu to na záda jen otočením plynu.Prostě kecy. lol

Naposledy editováno 02.04.2008 17:36:01

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 17:49 | Nahoru | #50
K7: a kolik ti jede 750 na jednicku?

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 17:51 | Nahoru | #51
nic se nezakucká, pokud cukneš plynem na plno, elektronika přes senzor škrtící klapky zaznamená tvoji potřebu, pustí šťávu do selenoidu, ten hned propojí vzduch z airboxu a tam se dle rychlosti jízdy(tlak v náfuku) dorovnává tlak hadičkou příma nad membránu karbecu a ten dává optimum směsy, takže se nic nezakucká

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 17:57 | Nahoru | #52
zakuckavaly se snad jen primy karburatory co mely GSXR750 do roku 88, ale taky byly 'ostrejsi'

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 19:06 | Nahoru | #53

Bubrak ZX10R>K7: a kolik ti jede 750 na jednicku?


Přesně už si nepamatuju, protože jsem jí prodal, ale tuším, že 120-130km/hod...

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 19:13 | Nahoru | #54
K7: Ok, ja bych to srovnal se SRADem co mam na dvore, ale neni original, tak nevim (byla to sestka 99, dal se do ni 750 motor tusim 98, navic uz se opravovala klika). Ale kamos to zvedal na 2 pres spojku v pohode.

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 19:18 | Nahoru | #55

Bubrak ZX10R>K7: Ok, ja bych to srovnal se SRADem co mam na dvore, ale neni original, tak nevim (byla to sestka 99, dal se do ni 750 motor tusim 98, navic uz se opravovala klika). Ale kamos to zvedal na 2 pres spojku v pohode.


Já jí přes spojku taky zvednu na dvojku.Když dám plnej a ve 4tis zavřu, tak jí taky v poho zvednu, ale nezvednu jí na záda, když dám plnej od rozjezdu.Možná se ke konci malinko odlepí kolo od silnice to nepopírám, ale tomu já neříkám záda... Navíc tady kluci popisujou, jak se jim zvedá na čtyřku po nerovnostech...Prostě tomu nevěřím.

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 19:32 | Nahoru | #56
Tak na horizontu sem zvednul na 5ku i Virago 1100 a na 6tku ZX10.

Ale jak sem psal, SRAD750 ma jit samovolne v 10tis pri plnym plynu (ne pri pridani, ale ze uz mas plnej od strednich).

To ze ho zvedal kamos na 2 sem myslel jako ze to trochu jede tak snad by to mohlo delat i to co dela SRAD v serii...

GSX-R 750 srad

2.4.2008 v 20:27 | Nahoru | #57
No když už se bavíme o boudění(mimochodem tohle tema tu dlouho chybělo)tak jsem to včera zkoušel a na 3 při 9000ot se mi odlehčilo kolo a docela rozklepaly řídítka,na nerovnostech to nebylo,bylo to na novém asfaltu,možná kdybych líznul spojku tak by šla

GSX-R 750 srad

31.8.2008 v 18:42 | Nahoru | #58
2LEKO>ja mam trochu prekopanou 750limit edici a i kdyz nechci tak se mi to zdviha 1,2 je to peklo!ale ta slabsi verze nevim!ale urco kdyz za to zatahnes tak to musi jit!ale opatrne

GSX-R 750 srad

31.8.2008 v 18:45 | Nahoru | #59
K7>ja si myslim ze kdyz to nekdo hodne uz umi tak si hraje!ale jen prez spojku

GSX-R 750 srad

31.8.2008 v 18:48 | Nahoru | #60
Bubrak ZX10R>asi 120ale na jednicku k cervenymu moc nejezdim!a kdyz za to zatahnu tak se mi po tachometru moc divat nechce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist