potřebuju radu, ohledně jízdních vlastností motocyklu GSX-R 750 SRAD, ale vlastně se to týče i všech sportů. Při jízdě se spolujezdcem má motocykl větší tendenci při zabrání se stavět na zadní nebo menší tendenci? A staví se vůbec konkrétně SRAD 750 na jedničku či dvojku sám od sebe při zabrání při jízdě se spolujezdcem na zadní? [(( Já 95 kg, partnerka 55 kg ))] A druhá otázka: je možné, aby když se to neprojevuje při jízdě žádnou prodlevou byl třeba přívod vzduchu zavřený, či více zavřený a motorka se bez problému vytáčela do omezovače, ale přitom by neměla takový výkon? Je možné, aby bylo něco v nepořádku a přitom motorka jela až do omezovače bez jakýchkoliv prodlev-"tarokování" ??? Dík moc.
Flyer>K7: máš hovno zkušenosti s motorkama a děláš tu machra, ta Suzuki je pro Tebe škoda ty křupane, dojeď někdy na okruh ty střelče, se vsadím, že ti na té staré plečce SRADovi nakopu prdel lol
Sorry já to tak tak nemyslel...
Jedinej kdo tu dělá machra jsi ty.Meleš tady sračky a myslíš si, jak ti to tady budou všichni žrát.Klidně na ten okruh dojedu a dám si to s tebou, ale nechápu, jak to souvisí s jízdou po zadním. Pozo, aby si na okruhu nejezdil po zadním i na čtyřku... lol lol lol
Si k smíchu burane. lol lol lol A tohle myslím vážně.
Naposledy editováno 30.03.2008 22:13:33
Jurawood>lol kopneš za jedna dáš plnej a za 8mičkou na otáčkoměru se přední zvedá. Mě seš ukradenej mysli si co chceš
Mám 189 PS - váha 174 kg - kopnu za jedná ,dám plnej,a do 12.000 ot. jedu po dvou kolech!!Pravda,pří prudkém přídání se to odlepí,ale zase spadne!Ale plynulou akcelerací to jede po dvou.A nebo ti nerozumím.Je teda pravda,že jsem mrdal a ty asi závodník!
Naposledy editováno 30.03.2008 22:54:15
Flyer>K7: máš hovno zkušenosti s motorkama a děláš tu machra, ta Suzuki je pro Tebe škoda ty křupane, dojeď někdy na okruh ty střelče, se vsadím, že ti na té staré plečce SRADovi nakopu prdel lol
Sorry já to tak tak nemyslel...
Já bych tedy dojel,jestli to je možné!!Zastav se při všech podnících MEZ a MČR Silničních motocyklů - Moto Racing Liberec.Fakt bych to rád viděl a naučil se to.
[img]
Ja vim jiste ze na 16/43 to na zada bez vyplachu nejde, ale 15/45 je uplne jina situace!
Proc do toho take motat kone, kdyz jde o moment
BTW: K7 znam osobne .. a i vim jak jezdi a jak jela ta K7 ... mozna neni prebornik v dlouhych wheelie, ale rozhodne ma talent, nezavodil bych s nim ani na okruhu ani nikde jinde... nema cenu se pokouset zavodit, kde je jasny kdo vyhraje:) to same nejspis plati u 2LEKO:)
assassin>flyer a spol: kdyz se bude plynule akcelerovat, tzn plnej dam plynuletreba hned po rozjeti tak si myslim ze zadna svicka se nebude konat... me to teda nedela ani TL... presne jak rika K7... jasne ze to pujde plynem na jedna do vzduchu... ale nebude to tak jak to popisujete...
BTW: K7 znam osobne .. a i vim jak jezdi a jak jela ta K7 ... mozna neni prebornik v dlouhych wheelie, ale rozhodne ma talent, nezavodil bych s nim ani na okruhu ani nikde jinde... nema cenu se pokouset zavodit, kde je jasny kdo vyhraje:) to same nejspis plati u 2LEKO:)
Já nechci "závodit" a vlastně je to jedno!fakt je to "komické" to dohadování!!
Lepší pohoda a klídek a "pěkně" se pobavit!![img]
SRAD 750 1996 sel za plynem (bez dalsiho pridani, proste plnej od strednich otacek) na zadni kolem 9-10tis, byly toho plny noviny jeste po letech. A sel az do svice.
Ja mel tyden rok 1998, ale byl nejak skrcenej (maximalka 240) a na zadni takto nesel, tak sem to samozrejme vratil.
Stejne tak jde na zadni ZX9 98 (za plynem v 9tis, skubnutim v 6ti).
To ze nejde 190 koni u GSXR1000 co ma 2LEKO je dano prevodem, ktery je uplne jinde. Na dnesnich litrech je 1ka jako na tehdejsich 750 2ka. Jinak ZX10 mi za plynem jde taky, ta ma ale zase kratsi rozvor.
edit:
------------------
V tomto textu myslim pojmem 'za plynem' situaci, kdy je plnej a pak se to najednou zvedne, pouzivam to spatne, protoze za plynem by se spis melo myslet ze mam treba trochu plynu, napr. pri 8tis otackach a pak najednou pridam plnej a zvedne se to. To je samozrejme jina situace.
Chtelo by to zavest nejake nazvoslovi jako treba :
1. znicehonic - drzim plnej a najednou se to v konkretnich otackach zvedne (to je ten SRAD 750 96)
2. za plynem - pridam plnej a zvedne se to
3. vyplachem - zavru, otevru plnej a du na zadni
4. spojkou
Naposledy editováno 31.03.2008 02:56:28
Jinak přes vlnky na silnici musím ještě na 4ce ubírat plnej
Dobrý vtip při pondělku
To asi musíš ubírat,ale ne z důvodu že by se zvedal výkonem.
Ano srad je sice lehký,ale za to strašně hnusný lol
Kamarád má 96 a na 1 jde plynem(škubnutím) pěkně za záda,v dvou i v jednom s originálním převodem.Na dvojku se mu nechce.
A na 4ku už je to fantasmagorie :o Jedině s rozetou s kombajna
lol lol
první dotaz zněl asi kvůli problému s výkonem, čili sem konkrétnímu člověku řekl že u něj je asi chyba.
Neřek sem že se zvedá do svíce ale prostě přední nemá kontakt s vozovkou.
Není to hmotností ani výkonem, jde o rozvor a rozložení hmotnosti. Je uvedený v každý starý recenzi jak uvedl Bubrak že s toho bylo hodně lidí vyplesklých.
Pokud máte moto co jede za jedna 150km/h tak se nedivím že to nechápete..
O tom co je krása a co hnus má každej svůj názor.
Pro mě sou a budou vždycky starý gsx-r BEST!!
na jednicku se to jeste dokaze tak rychle rozbehnout, ale obecne to moc nemaka, kdyz se primej karbec nebo tahle strikacka otvira systemem on/off .
flyer: jen hecuj, myslim on se nenecha vyhecovat k nejake blbosti, a na nakou projizdku klido, a uvidis jak jede... ja videl v pribrami na letisti kde se jezdi takovej oval kde se nechali kluci vyhecovat ze ho v ty ostrejsi zatacce dotahnou, a sbirala se gsxr1000 v trave:) kdyz jsem jezdil za nim tak sem nemel taky sanci, je teda pravda ze on v kombi ja v jeansech a na obyc pilot sportech vs naky lepidla... ale i tak :)
assassin>jurawood a spol. no ono na tomhle stroji kdyz se da rychle plnej tak je to spis na skodu, je tam jen jedna klapka, obdoba primeho karbece, tzn kdyz ji otevru naplno a motor se nedokaze tolik nadechnout, je to chudy a zakucka se to... proto tam pak dodelali tu secondary klapku.
na jednicku se to jeste dokaze tak rychle rozbehnout, ale obecne to moc nemaka, kdyz se primej karbec nebo tahle strikacka otvira systemem on/off .
flyer: jen hecuj, myslim on se nenecha vyhecovat k nejake blbosti, a na nakou projizdku klido, a uvidis jak jede... ja videl v pribrami na letisti kde se jezdi takovej oval kde se nechali kluci vyhecovat ze ho v ty ostrejsi zatacce dotahnou, a sbirala se gsxr1000 v trave:) kdyz jsem jezdil za nim tak sem nemel taky sanci, je teda pravda ze on v kombi ja v jeansech a na obyc pilot sportech vs naky lepidla... ale i tak :)
Jasný, že se s ním někdy svezu.Mě prostě nejde do hlavy, že by šla na záda, jak on popisuje.
Pokud by řekl dám plnej v 9tis zavřu a prudce otevřu, tak mu věřím, že jde na záda.Já měl v K7 origo 150 koní, Powercomander+KN filtr+Akrapovic a tohle se mi teda nikdy nestalo!Navíc jsem měl změněný stálý převod z 16zubů vepředu na 15.
On má bídnejch 130(vyšeptanejch lol ) a originál převod a jde mu to na záda jen otočením plynu.Prostě kecy. lol
Naposledy editováno 02.04.2008 17:36:01
Bubrak ZX10R>K7: Ok, ja bych to srovnal se SRADem co mam na dvore, ale neni original, tak nevim (byla to sestka 99, dal se do ni 750 motor tusim 98, navic uz se opravovala klika). Ale kamos to zvedal na 2 pres spojku v pohode.
Já jí přes spojku taky zvednu na dvojku.Když dám plnej a ve 4tis zavřu, tak jí taky v poho zvednu, ale nezvednu jí na záda, když dám plnej od rozjezdu.Možná se ke konci malinko odlepí kolo od silnice to nepopírám, ale tomu já neříkám záda... Navíc tady kluci popisujou, jak se jim zvedá na čtyřku po nerovnostech...Prostě tomu nevěřím.
Ale jak sem psal, SRAD750 ma jit samovolne v 10tis pri plnym plynu (ne pri pridani, ale ze uz mas plnej od strednich).
To ze ho zvedal kamos na 2 sem myslel jako ze to trochu jede tak snad by to mohlo delat i to co dela SRAD v serii...