Dík moc
edit: zajímá mě hlavně ta 301 předpokládám že motorka bude +- stejná jako 251 ale co motor- je stejný s větší válcem nebo jsou to různé motory?
Naposledy editováno 30.07.2008 23:23:38
Je hezký že tvoje motorka je spolehlivá.Plno MZ je spolehlivejch.Ale nalej si čistého vína a přiznej, že plno majitelů s nima prostě válčí.
A prosímtě...jel jsi někdy vůbec v dešti?Chceš mi tvrdit že ten kotouč brzdí mokrej stejně jako suchej?Ale prosímtě.
Co se rozdílů mezi 301 a 251čkou týče, tak by se ve stručnosti dalo říct, že je to opravdu jen těch necelých 5kw a taky roky výroby. Většinou 301čky seženeš novější než 251, ale bohužel jich opravdu moc není... Bylo tam taky trošku víc plastu a myslím, že právě kanuni seyhan 301 měla i takový atypický podsedlák...
Kde jsou ty časy, kdy jsem měl stejné dilema jako ty...
TDR-výkonější,modernější,točivější,lepší podvozek a brzdy
MZ- bude táhnout víc od spodu, levnější údržba, o trošku menší spotřeba až to někam pošlu jako každou svou moto tak mě to bude stát míň lol
co jsi o tom myslíte? mám si nechat Japonce nebo koupit MZtu?
Největší pozor si dej na vymlácenou kliku, nad 4tis.ot to začne dělat ošklivej zvuk, pak se ještě koukni aby nebyla zkřížený, dost často bývaj lehlý.
Jinak ty řeči o tom že za deště nebrzdí a nejede je blbost
1. Elektřina, na tak jednoduchý stroj až zbytečně složitá, Bezkontaktní zapalování je taky kámen úrazu, dokud funguje, tak je to OK, ale casto se v nem neco stane a je to většinou na výměnu(ale dá se vyrobit doma i snímač)
2. docela problém je u 251 a i u 301 se spojkou, nastavit ji to bývá docela nadlidký úkol
3. hlavně 150ka je hodně lehká hlavně na předek, takže pokud se motorka osadí kufrem, nebo spolujezdcem tak potom začnou při ubrání plynu hodně vybrovat řdítka!!!!! a motorka je hodně neklidná. z toho dúvodu je lepší pro cestování zvolit jawu 350, ta je líp vyvážená.
4. už je probém sehnat i běžné náhradní díly
výhodou je pěknýý vzhled,"živost" motorky, a poměrně dobré jízdní vlastnosti když je motorka nezatížená, oproti jawě
Více na http://mz-world.wz.cz/list.php?f=1
Jinak rozdíl 251ETZ vs. 301ETZ je jen 2kw, zato ale nějakých 5Nm (to už musí být znát), aspoň v letech 1991-1993 to tak bylo. To je ale jen papírovej údaj, tříkilko by mohlo jet pocitově znatelně líp. 301 se k nám nikdy nevozily a ani v Německu jich není moc k mání. Dá se sehnat třístovkovej válec s pístem za asi 7.OOO a nechá se to s nějakýma úpravama namontovat na zbytek agregátu 251.
Naposledy editováno 04.08.2008 01:29:02