v zatackach je uplne sumak jak je motorka stara a jakej ma vykon... takze sem si nechal TL ktery hezky vrci a nema zvuk jako pretocenej vysavac a je s nim zabava, protoze je to kroceni neposlusnyho zvirete...
ikdyz podle tvejch rad co se tyce nastaveni podvozku... tak to tvoje gsxr bude v zatackach taky umeni skrotit...
jestli mas vsechny stelunky na vidli a centralu utazeny na max, tak prijed, vyklepnu te 400ccm enduru na spalkach...
Já sem jezdil na GSX-R 750 k6, ten starší model kterej nebyl ještě tak designově pokaženej jak nový a můžu říct že to bylo výkonově tak akorát na hraně - prostě SKORO litr.
Každej jsme nějakej ale já bych se na šestce asi ukousal nudou. Jezdím teda taky převážně dálnice
Naposledy editováno 22.08.2008 14:50:53
assassin>mike: no dvouvaly sou mrtvy... to co casem budes hledat jako nastupce RR.. uz bude docela bida... krok z5 ..bohuzel... ja taky nesmim presedat na nic co jede, brzdi a nekrouti se jako had... charakter to jo... ale jizdni vykony uz dneska nabizi malo dvouvalcu:(
a pokud jo tak za částky začínající číslicí 3 a minimálně 5 nulama...
medved_bedrich>Sefo>hehe K8...jsem si dřív myslel bůhví co to neni to K...než sem zjistil že to je prachsprostý označení roku...
V tom případě jsem měl svého času hustý GSX-R-K1 (r.v.91)
tos neměl protože K1 znamená 2001. Tys měl možná K1-10
hehe....K1-10 zní docela drsně...škoda že sem jí tenkrát prodal