1. Na silnici pohodlna(v ramci moznosti, zadnej "harlej" to nebude), ale v terenu se neztrati.
2. Levny provoz - servisni intervaly/je to drzak? Nebo pliina? Kolik chaluje?
3. Je dobre dostupna?
4. Nejsem prcek(1.9 m), ale preferuju nizsi endurko..(alespon pocitove)
- Tak a ted uz to nejsou pozadavky, ale prosim kohokoliv, kdo si toto precte a ma s touto moto nejake zkusenosti, aby sem neco napsal. Napr srovnani s ostatnimi konkurenty- Napada me neco jako Dominator, Yamaha XT(jeji design se mi dosti libi)...Jak je na tom cenove(50-60t), jaky rocnik...Kazda rada dobra,Mockrate dekuji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
Jsou to český stránky o DRu. A jsou hodne dobrý *yes*
Tam najdeš odpovědi na svoje otázky. navíc je tam i diskuzní forum takže majitelé Ti určitě poradí.
Já mám DR 600 tak tu nebudu dělat chytrýho. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
Verze SE má startér. Vyráběla se od roku tuším 97.
Do té doby měla startér jen verze RSE což je ten typ co měl kapotáž a bylo to takové cestovní enduro.
Pokud jde o spolehlivost, údržbu a podobně tak tyhle endura jsou na tom naprosto srovnatelně.
Jinak pokud jde o inzeráty tak XT je mezi lidma víc takže je na ně i víc inzerátů.
Zkus třeba čmn nebo www.tipmoto.com. No a nebo bazar tady na motorkařích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
a vlastně jsem nejel ani na žádném DR SE. Jak říkám já mám 600 a to má sedlo pěkně široký takže to je na delší cestu úplně v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
Dominator ne, kvuli vymene oleje kazde 3000km.. Suzuki DR600/650 je fajn, ale jaksi jsem nepochopil, co se to tam ma napinat v motoru kazdych 6000km.. a to ja prece nechci.. a taky to nema suchou klikovou skrin, ale to neni podstatne..
koupil jsem XT - olej+ventily po 6000km, jinak nic.. mam ji kratko, tak moc jsem toho na ni nenajel, letos ji beru (nebo bere ona mne?) na nejakou delsi projizdku, tak pak dam vedet, jak to dopadlo..
ted mne ceka vymena obou gum (celkem asi 3000kc) a retezovky (necele 2000kc, uz je koupena), pak musim opravit jeden strzenej zavit (nekupuj motorku, co ma strzene zavity napr. na vicku od olej. filtru :puke: ), vymenit vzduchovy filtr (asi 500kc) a jedu..
pohodlna snad je (ale delsi trasy nez 400-500km/den jsem na ni nedelal), o jizde v terenu vim houby - ale snad by to neci sikovne ruce zpravily..
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
SE sice nemám ale myslím že tam určitě jsou - bez nich by to byl asi celkem slušnej mixer :D
Petr Huska> ... zpočátku jsem měl podivný stihomam, že už přeci bude taky třeba něco vyměnit, tak jak jsem slýchával od ostatních - to vydrží tolik a tohle tolik... a já neměnil nic. Teď už to jen tak přehlížím a problémy nevyhledávám, protože ty přijdou samy. Jenom doufám, že se to pak všechno nerozesere najednou.... ;)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
Já si myslím,že s touto motkou neuděláš chybu,je to takový vláčný univerzál,motor má výdrž,jde jako "výtah",pérování jako peřina,brzdy slušné(nemají ten brutální nástup,ale v lese na slizu to je výhoda),tady pro střídání terén/silnice asi nic lepšího za rozumné prachy nepořídíš. Leda bys šel do LC 4,ale tam jsi o kus dál s financema... *yes* P-H
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
tak semka taky neco napíšu...
cestování je otázka. předchzí majitel byl na DRku v Rumunsku a v pohode. co jsem jezdil ja tak na cestování nemůžu nadavat, je to přece jen enduro a tak to každýmu nemůže vyhovovat.... jinak na silnici i v terenu super-musis vedet co si muzes dovolit )At po strance motorky tak tvoji) jinak testy jsou myslim i na již zmíněnem webu www.dr-650.com kdyby jsi chtel vedet neco konkretniho tak napiš....
joo ještě- SE má oproti předchzim verzím 650 R,RE,RS,RSE jinej ram, motor proste je tam hooodne veci jinejch
no.....asi tak ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 650 SE-na silnici/do terenu?
A netusite proc jsou DR 400 pry ostrejsi(terenejsi) nez 650? To jen kvuli vaze nebo proc???(650 SE se mi zda dost lehke...)