když už rozhozený tak jsem dával rozvody i napínák a k tomu 6 ventilů, který se mi nezdály, vyčištění karbců a seřízení podtlaků,vzducháč + svíce a ted mám klid jede jako nový a to mám 98"
hodlám si ho nechat a tak doufám že mě nezklame
Byls u toho jak ti vse menil? Nejak se mi to nezda...
S tim rozvodak u cbr zlobil napinak u zx6ky stare take ale ze by vydrzel retez jen 40tis? U kawasaki je psano v serv.manualu ze je na celou zivotnost motocyklu...Ja jsem ho nechal kontorlovat pri 55tis na zx9r rv.99 a ani napinak ani retez nejevil nejak extra opotrebeni vse v tolerenci.
tedy 40tis a menit ventily? Si to mel potkane a nebo podpalene?
Jinak je blbost je menit.+ ti musel menit tesneni pod hlavou + uz tedy osefovat hlavu sedla.
Se mi nezda...
U yzf750r rv.93 se menil rozvodak pri 79tis/km a nejevil nejake extra opotrebeni ani nechrastil jen pro jistotu se to delalo.
Tak jak?
Pak ze honda je drzak...
Naposledy editováno 21.08.2008 13:58:03
jinak když jsem se do toho pouštěl tak motor nejevil žádný známky opotřebení,měl ale najeto na servis, ale po výměně rozvodu bylo poznat že se motor "houpal" pak se to krásně usadilo, ty ventily měly nádech jako že se chtějí podpálit a tak jsem je raději poslal ven, ta cena byla jenm za rozvody a ventily, karbce a zbytek byl za další platbu
už toho má hodně tak i půjčí nějaký nářadí aby toho neměl tolik
my se známe pár let ale takhle vyřízenýho jsem ho dlouho neviděl,měl by si dát pohov aspoň na týden - dva ale on neumí říct NE
Ale ceny má suprový