povinná:
a) jednu náhradní pojistku,
b) po jedné náhradní žárovce od každého druhu žárovky používané pro vnější osvětlení a světelnou signalizaci vozidla a nářadí nutné k jejich výměně.
c) lékarnička
Mám jen malý prostor v uzamykatelné přihrádce, a už ted přemýšlím jak to tam mám nacpat.
Ovšem co mě zaráží, že je taky důležité mít základní vybavení.
takže mě zajímá co vozíte, kde to vozíte, případně jak moc se kontroluje povinná výbava, že bych na ukor některých věcí tam měl radši svíčku a podobně....
Díky za názory
Jinak mám pro jistotu svíčku.
Mimochodem ta izolepa se hodí - takhle mě zachránili - prasknul mi štít od šutru... Bych jí moch vozit taky...
WHTRDR>svicku ani nepotrebujes u ctyrtaktu.
ale hodi se desitka klic, nejakej imbus, kus hadru, drat, a lepici paska edit: a pojistka
To nechápu.Proč by u čtyřtaktu nepotřeboval svíčku.Snad jsi měl na mysli u čtyřválce,neeee?
Ale pokud má 125,tak to bude asi jednoválec a tam svíčku potřebuje náhradní.
Pokud jedes kolem komina, krome povinny vybavy ma smysl asi reflexni vesta, aby te nekdo nesestrelil, az to v pripade problemu budes tlacit domu.
Pokud jezdis nekam dal, minimalne se hodi nemoky (coz sice neni vybava motorky ale tebe, jenze to taky nekam musis dat)a neco, cim namazes retez... u dvoutaktu flasticka s olejem.
Dalsi prodlouzeni vyletu uz znamena vhodnost mit s sebou bud cislo na dobryho kamarada (kterej ti vse nasledujici priveze v pripade, ze to budes potrebovat), nebo vse potrebny k napnuti retezu, sundani a opraveni defektu obou kol (zalezi na tobe, jestli veris US, antipichu nebo zaplatam, v pripade bezdusaku knotum) - nezapomen na to, ze opraveny kolo je nutny i nejak nafouknout (zase muzes spolehat na to, ze te nekdo doveze k pumpe s kompresorem, nebo vozit pumpicku ci bombicky). U dvoutaktu jsem s sebou vozil radsi i svicky + vse na jejich vymenu (u nekterych motorek je potreba sundat nadrz a tak podobne).
Z veci, ktery se daji pouzit univerzalne, se pak hodi cyklolanko k zadni brzde (po zkraceni a uprave konce lze pouzit jako nouzova nahrada jakyhokoliv lanka na motorce), kousek dratu a kolecko elektrikarske pasky (na ruzny elektroblbiny, ale i nouzovy slepeni plastu po padu - na to ale lip poslouzi stribrna americka paska, jenze ta je zase velka), vterinove lepidlo (u me typicky lepeni blinkru po odlozeni motorky) a po letosni zkusenosti s deravou nadrzi do tohodle seznamu pridavam i tubu tekutyho kovu, kterej asi jako jedinej dokaze zalepit diru v nadrzi tak, aby byla odolna benzinu...
... co z toho budes vozit ty, je na tobe
fusak s nářadím : klíče 8,10,12,14
francouzák na matku na zadním kole
všemožný šroubky a matice
dráty, izolepu, propisku
šroubovák, 2sady imbusáků,
antipich, někdy nepromok a ultrazoomfoťák se stativem
To vše se mi vejde pod sedlo vč. už zabydleného alarmu
No jo SRAD má takových 5 litrů místa pod sedlem
Naopak u dvoutaktu Ti svíčka odejde za chvíli...
1 reakcí na tento příspěvek Povinná výbava+normální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinná výbava+normální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinná výbava+normální
Majklos píše: Farii> Myslim že kolega už to za těch 5 let nějak vyřešil . Občas člověk žasne jakou mrtvolu se tady podaří vykopat.
naruš nahání skore na tachometru