Kabouch>gas gas je drahej a těžko se shání a to druhý neznam, radši bych něco z těch 4 co sem vypisoval
Nemuzu s tebou souhlasit Gas zase tak drahej neni kdyz EC 300 stoji 130k a KTM EXC-E 300 stoji 225k (modely 08) ja se tech chystam kupovat GG EC 300 Racing za 140k... a s tim ze se spatne shani tak ojetej urcite ale nepsal si jestli chces kupovat novyho ci ojetyho. Jinak z toho co si vypsal bych bral osobne Husku WR...
Bago>aprilialibor>pokud je mx otevrene tajk je stejne silne jak rs (uplně stejnej motor)
Tak ještě jednou.Není steně silné a nemá stejně silnej motor.RS má otevřené 21kW, MX otevřené 18kW.
Myslím, že pravdu máte oba dva. Je to stejnej motor, jen se musí porovnávat stejnej rok výroby, resp. provedení motoru. MX i RS z 2006 jsou Euro 2 a "legálně" otevřený maj těch 18 kW (24 koní). Pokud vykucháš katalyzátor nebo dáš laďák a odpovídajícím způsobem přetryskuješ karburátor, dostaneš se na těch 21 kW u obou typů.
P.S.: Pořídil jsem teď zánovní MX 125, ještě ji nemám v profilu...
Jinak moto doooost dobrý! Maximálku dalo zatím 150 km/h - s tátou (100 kg) v sedle a po rovině. To tam bylo 15zub. kolečko od prvního majitele - dali jsme tam novou řetězovku s 16kou, tak myslím že sem mnou to v poho poletí 160!
AddY>MX je OK, co se ale bude muset doladit jsou přechody motoru. Kvůli těm nízkejm emisím se chová v nižších až středních otáčkách dost divně (chudá směs). Pomůže asi odstranění katalyzátoru a jiné naladění karburátoru.
Jinak moto doooost dobrý! Maximálku dalo zatím 150 km/h - s tátou (100 kg) v sedle a po rovině. To tam bylo 15zub. kolečko od prvního majitele - dali jsme tam novou řetězovku s 16kou, tak myslím že sem mnou to v poho poletí 160!
Další velice inteligentní příspěvek začínajícího jezdce který musí letět 160. Se zkušenostma ze simala a fichtla daleko nedojedeš
Naposledy editováno 17.08.2008 15:51:20