...napíšeme pár řádků o těchto skvělých motorkách? pokecáme?
...já vlastnil XT 600 E pět let ...XT-čko sloužilo vždy bez jediné závady, cestou i necestou, pro radost a relax *yes* ...stejně si ho ještě někdy zase pořídím
Naposledy editováno 12.06.2009 21:46:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
aha, tak jsem to popetl a bylo to XT, ale ono t oje stejné s TT, to nakpávání, jako plno jiných věci. Tak to jsem lě docela štěstí, mě ten úloměk zůstal na dně a žádnou škodu nenadělal *yes* no fakt štěstí... a jak říkám, tohle je jediná slabina u T a XT... dát si bacha na nakopávání a mít vše seřízený *yes*
i když, kámoš měl kdysi u Xt 2KF taky špatně nastavený dekompresor, a než na to příšel, to se nadupla jak sviň, vzteky byl uplně mimo, ale nic se mu nestalo s nakppávačkou, ale psíš si myslím, že hlavní důvod proč ten plíšek odejte, je ten, že se páka za běhu motoru vychílý do pracovní pozice a jdem to přes zuby - to už klidně mohlo být načatý i u tebe když si koupil moto. Kdo nemumí startovat, bez problému tu páku omylem vchýlí, nebo ji hned nevrátí a malér je na světě. no a u mě to bylo tou debilní takničkou od bot, která mi zacyhtila páku a já ji s sebou strhnu zpět do pracovní polohy, a takhel se mi stalo několikrát... takže asi takhle bych to viděl, a dekompresoru bych přususoval menčí vinu.
No tak hlavně že už to máš v cajku, a jezdíš?Vše ok?? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Hele a o tom škrcení něco nevíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Jinak u TT-R měli škrcení vychytaný lépe :D jedním blbým drátem, jen si rozpojil konektro a bylo to *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
No a jestli je ta membrána prasklá, tak by to odpovídalo tomu průběhu výkonu.
Když mám vyndaný karbce a dívám se do difuzorů a zatáhnu za plyn až na doraz,
zvedne se šoupátko jenom v tom klasickym a v tom podtlakovym se ani nehne. Nemělo by se nadzvednout taky, aspoň trochu? Nebo to funguje jenom při nastartovaným motoru?
No sehnal jsem už stejně druhý karbce, tak až mi přijdou hned to zjistim.
Nová membrána prej stojí litr, to je hnus :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Nevím jak máš starý XT, ale kámoš měl podobnej problém, měl zpuchřelý právě ty membrány mezi karbcem a válcem, dával obě nový, a jak říkáš, cena byla kolem 1000kč za jednu.. Ale zas tolik pěněz to není, když si vemeš kolik toho naběhají... kámoš to měnil asi po 40t.km. Na volnoběh to blafalo v pohodě, ale za jízdy si to přisávalo vzduch zkrz zpuchřelý membrány, nebo sací hrdla či jak to nazvat. A nemělo to výkon.
No uvidíš jak budou makat jiný karbce. S dírou fakt nevím, jak to má být :/
A taky si tam dej novou svíčku až budeš dělat pokusy, kup si DP8EA-9 a k tomu ještě DP9EA-9 a do třetice DP7EA8(9) ,nepíšu tam R, protože je "lepší" bez toho odporu. Mě to na bývalým XTku hrozně zlobilo, než jsem vychytal tu správnou svíčku, píšu ti to proto, když už budeš laborovat s karbcem, tak ať máš i svíčku vychytanou :P
Mě totiž jedna z nich vydržela na XTku pouze cca 100km a odešla.. dělalo to hroznou neplechu,ale už nevím která z těch 3 mě zlobila. Myslím že buď 8ka nebo 7ka.
TeĎ mám v TTku DP9EA-9 a ještě zkusím přehodit DP8EA-9..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
A dík za popis jak to funguje. Zase jsem o něco moudřejší :D
Potřebuju vědět jaká tam má být ta hladina a jak a odkud se měří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
ale nepodařilo se mi přeložit jestli se měří s nastartovanym motorem nebo nee. Můžete mi někdo poradit? Dík
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
minulý týden jsem se konečně dozvěděl tvrdou pravdu o stavu motoru mého tenerka,
známy mechanik se na ten motor konečně podival,ktery ležel měsíc u něj na stole.
Rozdělal jen vrch, no musel jsem si sednout jak jsem to viděl,
1. vůle pístu ve vložce byla snad milimetr, přitom nebyl nijak ten pist ošlehnuty,
byly tam měněné kroužky a ty to asi držely, olej to tež vubec nežralo. na piste byla vyražena "2"
2. vačka cela sjeta v ložiscích + dosedací plochy, jako by to špatně mazalo hlavu
3. vyběhany pístni čep v ojnici, a nejhorší na tom je že v te ojnici neni žádna vložka.
Co se týče vůle ojnice na klice, tak to se zdá byt v normě,
patal se mě jestli ma rozdělat i kartery, tak mu řikem že asi ne, nemam na to peníze,
taky nevim co by se tam všechno musleo vyměnti, myslím že na petku ale vylamne zuby
nejsou nikdy jsem si nejakého zvuku nevšiml,
Ale bojim se že asi bude hodně zacpane to sitko, a proto to nemazalo tu hlavu,
Pořád se mě ptal jsetli si tu motorku chci nechat nebo prodat, to je ale pro mě těžká
otázka, ale určitě bych si ji minimalne tuhle sezonu nechal.
No uvidim jak se to bude vyvíjet
A to ješte musim koupit: pláště, řetezovku,výfuk, kotuč tenky jak papír
Prostě sranda :cool:
ale když ji miluješ není co řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Andrew x píše: Zdar chlapi, nikomu nepřeji generálkovat motor!
minulý týden jsem se konečně dozvěděl tvrdou pravdu o stavu motoru mého tenerka,
známy mechanik se na ten motor konečně podival,ktery ležel měsíc u něj na stole.
Rozdělal jen vrch, no musel jsem si sednout jak jsem to viděl,
1. vůle pístu ve vložce byla snad milimetr, přitom nebyl nijak ten pist ošlehnuty,
byly tam měněné kroužky a ty to asi držely, olej to tež vubec nežralo. na piste byla vyražena "2"
2. vačka cela sjeta v ložiscích + dosedací plochy, jako by to špatně mazalo hlavu
3. vyběhany pístni čep v ojnici, a nejhorší na tom je že v te ojnici neni žádna vložka.
Co se týče vůle ojnice na klice, tak to se zdá byt v normě,
patal se mě jestli ma rozdělat i kartery, tak mu řikem že asi ne, nemam na to peníze,
taky nevim co by se tam všechno musleo vyměnti, myslím že na petku ale vylamne zuby
nejsou nikdy jsem si nejakého zvuku nevšiml,
Ale bojim se že asi bude hodně zacpane to sitko, a proto to nemazalo tu hlavu,
Pořád se mě ptal jsetli si tu motorku chci nechat nebo prodat, to je ale pro mě těžká
otázka, ale určitě bych si ji minimalne tuhle sezonu nechal.
No uvidim jak se to bude vyvíjet
A to ješte musim koupit: pláště, řetezovku,výfuk, kotuč tenky jak papír
Prostě sranda :cool:
ale když ji miluješ není co řešit
Co koupit jinej motor s XTčka,těch musí bejt jak mraky kdyš jich je tolik a cena bude přijatelná o proti celé GO motoru??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
Mel bych takovej dotaz mam XT 600E (3TB-DJ02) a nejak se ji nechce starovat za studena sytic dam na plno a na plyn nesaham motorka chytne a po 2-3 vterinach spadnou otacky a chcipne to, takhle to delam tak 10x a pak to nejak nastartuju.
Asi to neni normalni??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
není tady někdo kdo by mi poradil s koupí TTR, mám jednu vyhlídlou v Olomouckým motocentru, je za zajímavý peníz, ale nevypadá dobře pro oko...
Díky
Lubin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 17 | 1.6.2024 v 21:05 kawarer |
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E | Fichtlař20 | 34 | 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko |
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E | Uhla | 14 | 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM |
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E | skodas1 | 1 | 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein |