Téma: KTM modely XC,XC-F
 
28.7.2008 v 12:34
Jen pro zajímavost : proč jsou pouze pro USA ? Jezdí na tom u nás někdo?Koukám správně,že je to vlastně EXC bez světel,a homologace?Nějaké zkušenosti.....
Předchozí
1 2
Následující

KTM modely XC,XC-F

28.7.2008 v 13:29 | Nahoru | #1
No jo sme nezajímavej trh, Huska delá pro Amér verzi TC-X v podstatě to stejné jako píšeš ty. Myslím že by se u nás prodávala ale bohužel.

KTM modely XC,XC-F

4.8.2008 v 21:06 | Nahoru | #2
Bathed,Vana > chlapi ani vy o tom nic nevite?Dik

KTM modely XC,XC-F

4.8.2008 v 21:35 | Nahoru | #3
No, zkusim něco já

EXC bez světel pro US trh je řada XC-W (W=woods)
XC je takovej mutant mezi SX a EXC - má tvrdší podvozek oproti EXC a delší kvalty než SX...a určitě bude něco jinak s výfukem, bude to spíš krosovější - neřeší tam tak přísně dB limity

ale jako je možný, že jsem to totálně poplet...

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 10:20 | Nahoru | #4
Je to trochu jinak ale celkem blizko ten mutant mi nejak nesedi maji ruzne oznaceni v ruznzch letech tak se to plete.maji nekolik druhu a kombinaci motoru je to tak na slohovou praci o nekolika A4..kach,ale da se v tom orientovat.

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 11:13 | Nahoru | #5
jsou to naprosto normální EXC, jenom s větší nádrží (11l) a bez světel. Elektrika tam ale normálně vytažená je, jenom je pod nádrží zaslepená. Je to dáno požadavkem USA trhu - klasické enduro se tam skoro nejezdí, jenom CrossCountry. Nejznámější jsou seriály WORCS a GNCC. Jezdí se na uzavřených tratích, takže není třeba homologace a registrace. Takhle se dá pořídit výrazně levnější technika pro tenhle specifický účel.

PS: vím už minimálně o dvou lidech, kteří si tohle v provedení 300 2T teď nechávají dovést.... Asi lepší varianta než Gazík.... Ti co byli teď o víkendu v Kopernici asi ví o čem mluvím.....

Naposledy editováno 11.08.2008 11:15:06

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 11:21 | Nahoru | #6
A nemají náhodou XC modely ty dvoukomorový WP vidle? (ty "lepší")

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 11:51 | Nahoru | #7

Vespa>A nemají náhodou XC modely ty dvoukomorový WP vidle? (ty "lepší")



nad tím jsem nepátral, ale motor je zkrátka identický s EXC. Ty předky - je to možné....

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 12:00 | Nahoru | #8

bathed>j... Asi lepší varianta než Gazík.... Ti co byli teď o víkendu v Kopernici asi ví o čem mluvím.....



KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 12:18 | Nahoru | #9

bathed>jsou to naprosto normální EXC, jenom s větší nádrží (11l) a bez světel. Elektrika tam ale normálně vytažená je, jenom je pod nádrží zaslepená. Je to dáno požadavkem USA trhu - klasické enduro se tam skoro nejezdí, jenom CrossCountry. Nejznámější jsou seriály WORCS a GNCC. Jezdí se na uzavřených tratích, takže není třeba homologace a registrace. Takhle se dá pořídit výrazně levnější technika pro tenhle specifický účel.

PS: vím už minimálně o dvou lidech, kteří si tohle v provedení 300 2T teď nechávají dovést.... Asi lepší varianta než Gazík.... Ti co byli teď o víkendu v Kopernici asi ví o čem mluvím.....



Kamarád si dovezl v roce 2004 KTM XC 300-W a motorka vypadala stejně jak EXC 300, neměla světla, ale měla krátkou krosovou převodovku, jiný výfuk a motor měl krosovou charakteristiku. Ostrý jak břitva. V lese se na tom nedalo jet, tak ji hned prodal ať se trápí někdo jiný.....

Ale to je 4 roky zpátky. Teď už jsou to možná EXC bez světel.

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 12:34 | Nahoru | #10
RSWR> jojo. Už sem pátral....

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 12:43 | Nahoru | #11

bathed>RSWR> jojo. Už sem pátral....



Jednu takovou XCW 300 koupil jeden z bratrů Kmošťáků od Trávníčka, který ji měl z vyhořelého skladu KTM v USA. Nadával na ni jak pes.
Když jsem na US XCW 300 jel, tak mi připadala jako crossová motorka s ostrým MX motorem, ale s endurovým měkkým podvozkem.

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 12:54 | Nahoru | #12
RSWR> uvidíme Start no.: 530 to jistí!

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 13:04 | Nahoru | #13

bathed>RSWR> uvidíme Start no.: 530 to jistí!



Vím, včera mi to hlásil. Závody v Kopernici se mu s Gazíkem trochu prodražily.........

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 13:17 | Nahoru | #14
ježíš tak to vybalte co se s Gasem stalo, tu kolem toho chodíte jak kolem horké kaše...

Naposledy editováno 11.08.2008 13:17:41

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 13:28 | Nahoru | #15
Carlos Rider> JESTLI TO NĚKDO VEZME JAKO ZAČÁTEK ŠTVAVÉ KAMPANĚ, NAJDU SI TĚ A NAKOPU TĚ MEZI PÚLKY !..... Takže - všichni vařili, všechny Gasy VYvařily.... Jeden záděr na vyhození válce do kopřiv, jedno zadřené spodní ojniční lozisko.... Tohle v depu v dosahu 30m . Co bylo dál nevím..... Je fakt, že v neděli jich na startu moc nestálo......

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 13:43 | Nahoru | #16
Hmm, zajímavý info Já naštěstí ještě Gase neuvařil, dycky jsem se uvařil a odpadnul první já

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 13:44 | Nahoru | #17

Carlos Rider>Hmm, zajímavý info Já naštěstí ještě Gase neuvařil, dycky jsem se uvařil a odpadnul první já



v Kopernici by o bylo naopak! ... počkej si na fotky.... A ještě jeden poznatek - ten niaksil ve válci byl jak žvejka! Nic moc ti povím!

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 14:00 | Nahoru | #18
bathed> :o tak jak uz delaj i Nacasil mekkej,tak potes koste.

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 14:51 | Nahoru | #19
Tož to su klidný, kamarádova EXC 530 vaří vždy i po vyndání termostatu výrazně dříve než gasík....totiž lépe řečeno...on vaří skoro vždy, já nikdy, a to se na tom nijak neplácá . Ale je fakt že to skoro vypadá že je problém s tou jeho konkrétní motorkou...njn,jsou to ale MAŠINY

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 15:02 | Nahoru | #20
PetrTM> vřela i moje 530, ale já doléval 3dcl, oni přes litr....

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 15:07 | Nahoru | #21
bathed> Njn, přesto si myslím že KTM a GG má chladící systém velmi podobný...vyjma toho že u GG je expanzka. Co mi říkal Lenny tak jeho EXC300 08 taky vaří každou chvíli,takže zas nechápu kde je takovej problém....maximálně má KTM víčko který je postavený na vyšší tlak, nic moc víc v tom bejt nemůže....víc to radši nekomentuju

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 15:10 | Nahoru | #22

PetrTM>bathed> Njn, přesto si myslím že KTM a GG má chladící systém velmi podobný...vyjma toho že u GG je expanzka. Co mi říkal Lenny tak jeho EXC300 08 taky vaří každou chvíli,takže zas nechápu kde je takovej problém....maximálně má KTM víčko který je postavený na vyšší tlak, nic moc víc v tom bejt nemůže....víc to radši nekomentuju



nekomentuj. Já to ani nečekám... Já říkám jenom fakta. Ti co Kopernicu jeli ti to potvrdí. TEČKA

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 16:02 | Nahoru | #23

bathed>Carlos Rider>Hmm, zajímavý info Já naštěstí ještě Gase neuvařil, dycky jsem se uvařil a odpadnul první já

v Kopernici by o bylo naopak! ... počkej si na fotky.... A ještě jeden poznatek - ten niaksil ve válci byl jak žvejka! Nic moc ti povím!



Jedna pěkná fotka se mi v Kopernici povedla:



Další jsou tady:

rswr.rajce.idnes.cz/Kopernica2008/

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 16:40 | Nahoru | #24
PetrTM> varil jsem asi 2x a to na evrope ve vyjezdu :o tam nejde zastavit tam se musi jet ....
na ceskych zavodech jsem jeste nevaril (leda v rychlovarce vodu na caj ,ale to zas nebyla eletrika lol )
radsi jsem vymenil vicko a je to OK ... jinak 300 si frkne neco malo vody ,ale je tam pak tesne nad zebra tak ani nedolevam a je to bez problemu.termostat jsem vyhodil a je to lepsi protoze se moto rychleji vychladi treba po vyjezdu nebo po "utazeny" vlozce.
a navic se clovek vyvaruje "zaseknuti" termostatu a naslednemu nedojeti zavodu.V tehle vedrech je termostat zbytecny na chladic jsem nalepil teplomer od FX a paradne to funguje,pred startem jen kouknu na jaky jsem teplote a nemusim skoro ohrivat

Naposledy editováno 11.08.2008 16:40:54

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 17:01 | Nahoru | #25
Lenny55> čaues

termostat bych nevyhazoval, už jsme se o tom bavili
jediný přínos jízdy bez termostatu je ten, že motor je téměř trvale podchlazený a má tak větší rezervu v extrémním úseku než se přehřeje. Ale podchlazení a neustálé kolísání teplot podle okamžitého zatížení (které by termostat nedovolil) mu na výdrži asi nepřidají.
Lepší je asi přidat větrák, ten zajistí proudění vzduchu přes chladiče i při malé rychlosti nebo u stojící motorky

Některé motorky vaří celkem radostně - vesměs čtyřtakty a větší 2T. Naproti tomu uvařit třeba dvoustovku KTM by dokázalo asi jen hodně velké nemehlo. Ani mi se to přes veškerou snahu ještě nikdy nepovedlo

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 17:41 | Nahoru | #26
Vana666> u 300 a 530 bych doporucil termostat vyndat .... jelikoz to jsou motorky postaveny na 250 a na 450 spodku (taktez na chladicich) takze si myslim ze se tim nic neskazi ted v lete.... az bude zase kolem 10 stupnu tak tam termostat naskolim

jen jeste jeden postreh, motor podchlazenej neni jakmile to dobre zahreju tak ta teplota drzi na 75 stupnich i na prejezdech (teda pokud to dobre ukazuje) na vetsi teplotu to nevyleze ani na motokrosovy trati takze predpokladam ze to bude provozni teplota.krosky termostat nemaj a taky podchlazeny nejsou
ten novej valec na 300 ma prece jen o neco min vody nez starej "vyboulenej " valec takze myslim ze vyhozenim termostatu v tomhle pocasi se nic neskazi

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 17:45 | Nahoru | #27
Já mám DR-ztko bez termostatu a v létě v lese je teplota optimální, ale na silnice zakrývám v hicu jeden chladič, aby to mělo aspoń tak 65°C
Kolem nuly mám na silnici plně zakryté oba chladiče a sotva se to udrží na 50°C

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 19:21 | Nahoru | #28

Lenny55>...krosky termostat nemaj a taky podchlazeny nejsou ..


krosky mají stabilní provozní režim plyn brzda plyn brzda ...
enduro na rozdíl od krosky musí jet i několik kilometrů do kopce a pak zase dolů a rozdíly teplot tam budou citelně větší

možná teď v horkách termostat úplně nezbytný není
ale za měsíc už určitě bude

KTM modely XC,XC-F

11.8.2008 v 19:52 | Nahoru | #29
Vana666> za mesic ho tam zase dam

KTM modely XC,XC-F

14.8.2008 v 11:04 | Nahoru | #30
Lenny55> Zdar, jedete do Mariánských Lázní na offroadmaraton ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist