EXC bez světel pro US trh je řada XC-W (W=woods)
XC je takovej mutant mezi SX a EXC - má tvrdší podvozek oproti EXC a delší kvalty než SX...a určitě bude něco jinak s výfukem, bude to spíš krosovější - neřeší tam tak přísně dB limity
ale jako je možný, že jsem to totálně poplet...
PS: vím už minimálně o dvou lidech, kteří si tohle v provedení 300 2T teď nechávají dovést.... Asi lepší varianta než Gazík.... Ti co byli teď o víkendu v Kopernici asi ví o čem mluvím.....
Naposledy editováno 11.08.2008 11:15:06
bathed>jsou to naprosto normální EXC, jenom s větší nádrží (11l) a bez světel. Elektrika tam ale normálně vytažená je, jenom je pod nádrží zaslepená. Je to dáno požadavkem USA trhu - klasické enduro se tam skoro nejezdí, jenom CrossCountry. Nejznámější jsou seriály WORCS a GNCC. Jezdí se na uzavřených tratích, takže není třeba homologace a registrace. Takhle se dá pořídit výrazně levnější technika pro tenhle specifický účel.
PS: vím už minimálně o dvou lidech, kteří si tohle v provedení 300 2T teď nechávají dovést.... Asi lepší varianta než Gazík.... Ti co byli teď o víkendu v Kopernici asi ví o čem mluvím.....
Kamarád si dovezl v roce 2004 KTM XC 300-W a motorka vypadala stejně jak EXC 300, neměla světla, ale měla krátkou krosovou převodovku, jiný výfuk a motor měl krosovou charakteristiku. Ostrý jak břitva. V lese se na tom nedalo jet, tak ji hned prodal ať se trápí někdo jiný.....
Ale to je 4 roky zpátky. Teď už jsou to možná EXC bez světel.
bathed>RSWR> jojo. Už sem pátral....
Jednu takovou XCW 300 koupil jeden z bratrů Kmošťáků od Trávníčka, který ji měl z vyhořelého skladu KTM v USA. Nadával na ni jak pes.
Když jsem na US XCW 300 jel, tak mi připadala jako crossová motorka s ostrým MX motorem, ale s endurovým měkkým podvozkem.
PetrTM>bathed> Njn, přesto si myslím že KTM a GG má chladící systém velmi podobný...vyjma toho že u GG je expanzka. Co mi říkal Lenny tak jeho EXC300 08 taky vaří každou chvíli,takže zas nechápu kde je takovej problém....maximálně má KTM víčko který je postavený na vyšší tlak, nic moc víc v tom bejt nemůže....víc to radši nekomentuju
nekomentuj. Já to ani nečekám... Já říkám jenom fakta. Ti co Kopernicu jeli ti to potvrdí. TEČKA
bathed>Carlos Rider>Hmm, zajímavý info Já naštěstí ještě Gase neuvařil, dycky jsem se uvařil a odpadnul první já
v Kopernici by o bylo naopak! ... počkej si na fotky.... A ještě jeden poznatek - ten niaksil ve válci byl jak žvejka! Nic moc ti povím!
Jedna pěkná fotka se mi v Kopernici povedla:
Další jsou tady:
rswr.rajce.idnes.cz/Kopernica2008/
na ceskych zavodech jsem jeste nevaril (leda v rychlovarce vodu na caj ,ale to zas nebyla eletrika lol )
radsi jsem vymenil vicko a je to OK ... jinak 300 si frkne neco malo vody ,ale je tam pak tesne nad zebra tak ani nedolevam a je to bez problemu.termostat jsem vyhodil a je to lepsi protoze se moto rychleji vychladi treba po vyjezdu nebo po "utazeny" vlozce.
a navic se clovek vyvaruje "zaseknuti" termostatu a naslednemu nedojeti zavodu.V tehle vedrech je termostat zbytecny na chladic jsem nalepil teplomer od FX a paradne to funguje,pred startem jen kouknu na jaky jsem teplote a nemusim skoro ohrivat
Naposledy editováno 11.08.2008 16:40:54
termostat bych nevyhazoval, už jsme se o tom bavili
jediný přínos jízdy bez termostatu je ten, že motor je téměř trvale podchlazený a má tak větší rezervu v extrémním úseku než se přehřeje. Ale podchlazení a neustálé kolísání teplot podle okamžitého zatížení (které by termostat nedovolil) mu na výdrži asi nepřidají.
Lepší je asi přidat větrák, ten zajistí proudění vzduchu přes chladiče i při malé rychlosti nebo u stojící motorky
Některé motorky vaří celkem radostně - vesměs čtyřtakty a větší 2T. Naproti tomu uvařit třeba dvoustovku KTM by dokázalo asi jen hodně velké nemehlo. Ani mi se to přes veškerou snahu ještě nikdy nepovedlo
jen jeste jeden postreh, motor podchlazenej neni jakmile to dobre zahreju tak ta teplota drzi na 75 stupnich i na prejezdech (teda pokud to dobre ukazuje) na vetsi teplotu to nevyleze ani na motokrosovy trati takze predpokladam ze to bude provozni teplota.krosky termostat nemaj a taky podchlazeny nejsou
ten novej valec na 300 ma prece jen o neco min vody nez starej "vyboulenej " valec takze myslim ze vyhozenim termostatu v tomhle pocasi se nic neskazi
Lenny55>...krosky termostat nemaj a taky podchlazeny nejsou ..
krosky mají stabilní provozní režim plyn brzda plyn brzda ...
enduro na rozdíl od krosky musí jet i několik kilometrů do kopce a pak zase dolů a rozdíly teplot tam budou citelně větší
možná teď v horkách termostat úplně nezbytný není
ale za měsíc už určitě bude