A pak dalši věc a nevim zda by to nemohlo s tim mít něco společného a to že se mi začal srad posledni dobou trochu víc hřát.Sice za jizdy je teplota kolem 80-82°ale jak někde zastavim během chviličky letí teplota okamžitě na 110-115° i přesto že větrák normálně spína na 104°. A včera když jsem stál na semaforu tak to vylítlo až na 118°.Za 4roky co srada mám jsem se dostal vždy maximálně na 105°a to i v těch nej vedrech.Ale 118° se mi zdá už moc a kdyby neskočila zelená letěl by i dál určitě.Že by to mohla být vodní pumpa?
Dík za všechny rady.Srada jsme včera museli přitahnout protože ani po 3hodinách práce nechytnul.
to prehrivani, by mohlo bejt termostatem jestli se nazadrhava a neotevira se uplne, rozdelat, skouknout vycistit a uvidis
1. Z regulatoru vede kabel se svorkovnici a svrokovnice byla roztavená ale si je to starší zaležitost a draty se dotýkaly.Po opravě motorka točí jak oživot a brbla jako by chtěla chytit ale pořád nic ani přes kabely.
2. do airboxu zespodu je nějaký asi podtlak který ovládá klapku uprostřed airboxu a ten "podtlak" je do klapky zaháknutej a já ho měl vypadlej takže klapka byla pořád zavřená.
Zkusil jsem vyndat kabely od vstřiků ale proud do nich jde. Benzin jde do motoru taky.Svičky jsem vyndal a byly mokrý.
Když dám svíčky do fajfek a protočim házi všechny krásně jiskru.
I přes to vše motorka nechce chytit.Rozdělal jsem a prostřiknul všechny kontakty na motorce.Pořád nic.
S tim podltlakem nevim, to ti snad povi nekdo kdo zna smrada lip.
Tak asi už jedině změřit tlaky zda tam je komprese.
Taky u mě včera kamarád co dělá motorky vyblikával na palubce zavady přes diagnostický konektor co má srad a dle kodu kterej to vypsalo na budikách je motorka BEZ PROBLEMU.
Pokud haze jiskru (a haze ji v ten spravny okamzik) a ani s novyma svickama to nechytne, pricemz jsou mokre.....pak je mozne vysvetleni: rozvody preskocily o zub. Neozyval se ti rozvodak tukanim? Ony totiz obcas odejdou napinaky.
Musim někde sehnat měřáky na tlaky.
Jediné co je divné a zda to nemuže mít souvislost že jak mi při zastavení letěla ta teplota nahoru tak jeslti to opravdu neni těsnění ppod hlavou.Protože včera když jsem otevřel víčko u chladiče tak z toho vysyčel tlak docela dost ale zas na druhou stranu za jizdy motor běžel v normálni teplotě a taky voda v nadobce má pořád stejnou hladinu tak jak má být.
Martin750>Rozvoďák tam byl novej a napínák taky.jenže on není klasickej rohatka-západka,ale má vynutou pružinu a tak se může stát,že se prostě vrátí
Ja to tu uz psal nekolikrat, bohuzel novejsi napinaky jsou s torzni pruzinou a konkretne na te Suze jsou nespolehlive.
Ještě nám známý ze suzuki poradil že s emu asi 2x stalo že čerpadlo dávalo malý tlak benzinu.Tak ještě zkusíme vyzkoušet asi jiný čerpadlo.
Nevíte za kolik se dá sehnat čerpadlo kdyby to bylo v tahu?
Naposledy editováno 01.08.2008 11:12:17
http://www.motopuzzl...fikat=1&fisek=40
těžko říci co si za to řeknou. Bral jsem od nich kdyt sedla a za ten chěli za starší 150.0 Takže nejsou tak uplně nějlevnější
Naposledy editováno 05.09.2008 09:34:03
Ale pořád mam problem s teplotou.Tlaky jsou v pořádku.
Ale když jedu ustalenou rychlosti kolem 100km/h tak teplota běhá kolem 110° , na semaforech až na 118° ale jak tahám do vysokých otáček tak teplota spadne na 88-90°. Ale jak se jede pomaleji jak jsem psal o kamžitě to běži na 110°.A po jizdě když to vychladne a povolím víčko u chladiče tak z něj vyletí tlak.
Myslíte že muže být v tahu to víčko na chladiči a nefunguje?